nova beseda iz Slovenije
Pri kamerah formata D8 se slika in zvok na | trak | zapisujeta digitalno, analogno posnete kasete | P |
pri DCR-TRV8100E fotografije shranjujemo le na | trak | kasete, lahko pri DCR-TRV120E in DCR-TRV520E | P |
precej naporen, saj program nenehno previja | trak | kasete, ko išče začetek kadra.Tudi ko ga že | P |
omogoča snemanje v podaljšanem (LP) načinu. Na | trak | za 60 minut posnamemo do 90 minut materiala | P |
Vsaj tako pravi teorija. V praksi je | trak | za kaj takega preprosto prepočasen.Še posebej | P |
okrog 800 KB/s pri branju in pri pisanju na | trak, | medtem ko je pri kopiranju okrog 1000 datotek | P |
približno 10 K/s. Pred presnemavanjem datotek na | trak | se torej splača uporabiti kakšen program za | P |
in zato razmišljajo o arhiviranju podatkov na | trak. | Za uporabnika doma pa je cena še previsoka, saj | P |
smeri neba, največkrat je to S za sever, merilni | trak | z merilom risbe -- je na voljo v več različicah | P |
priljubljen standard za shranjevanje podatkov na | trak. | V nadaljevanju je sledil še sprehod po ponudbi | P |
zapisovati urejeni video posnetek nazaj na magnetni | trak, | oziroma pretvoriti zapis DV v zapis MPEG-2 za | P |
posnetki podobni tistim, ki so posneti na filmski | trak. | http://www.panasonic.com | P |
končni format, na primer za prenos nazaj na | trak | ali na kak drug medij, ga je še zmeraj treba | P |
na prvi pogled zelo podobne enotam DLT. Na | trak | v kvadratni kaseti se podatki zapisujejo t. | P |
vrstico niže v nasprotni smeri in tako naprej. | Trak | se premika zelo hitro - več kot 4 metre na sekundo | P |
LTO (oz. nasprotno). Podatki se zapisujejo na | trak | v obliki serpentine ali 'cik cak', enako širok | P |
serpentine ali 'cik cak', enako širok je tudi | trak | (pol palca oz. 1,27 cm).Zanimivo pa je, da je | P |
klasičnem videorekorderju. Ob vstavitvi kasete se | trak | navije okoli bralno pisalne glave, ki se zelo | P |
vrtljajev na minuto) in v poševnih sledeh na | trak | zapisuje podatke.Trak se lahko zato premika | P |
v poševnih sledeh na trak zapisuje podatke. | Trak | se lahko zato premika zelo počasi (2- 3 cm/s | P |
traku preskočimo veliko podatkov). Hkrati se | trak | hitro ustavi in spet premakne (kar je pogosta | P |
z Ultriumom lahko 100 GB disk pretočite na | trak | v borih 53 minutah! SuperDLT pri besedilni datoteki | P |
lahko krmili, torej ustavlja, previja in poganja | trak | v kameri.Tako lahko na disku prihranimo precej | P |
e740 ima na zgornjem delu temnejši plastični | trak, | v katerem se najbrž skriva antena, sicer pa | P |
posameznih učinkov, uporabljenih za posamezen | trak. | Slabost take rešitve pa je, da moramo, tudi če | P |
take rešitve pa je, da moramo, tudi če za kak | trak | spreminjamo (ali zgolj želimo opazovati) le | P |
slika, imeti pod trakom odprt avtomatizacijski | trak, | kar zasede precej prostora, tako da pri večjem | P |
priključke, na njem pa je celo prostor za magnetni | trak, | ki ga najdemo pri plačilnih karticah.V notranjosti | P |
predvsem v načinu zapisovanja podatkov na magnetni | trak. | Pri analognih videokamerah moramo posnetek pred | P |
Henry Ford je v svojo tovarno namestil tekoči | trak, | fotoaparate in ure so začeli izdelovati Japonci | P |
da podatke prepišemo nekam drugam (drug disk, | trak) | , zgradimo večje polje in podatke prepišemo nazaj | P |
bo treba več postavljati na pult ali tekoči | trak | in jih znova zlagati v vrečke.Če predpostavimo | P |
so kamere super 8, ki so snemale na filmski | trak, | postale razmeroma dostopne.Pozneje so se razširile | P |
razširile videokamere, ki so snemale na magnetni | trak, | danes pa že lahko govorimo o tem, da so videokamere | P |
enake izhode, ki omogočajo zapisovanje nazaj na | trak | (a to je za našo uporabo nepotrebno).Cenovni | P |
rejevalnikoma Dreamweaver in Front Page. Navigacijski | trak | lahko v obeh programih normalno vidimo, ga premikamo | P |
lahko vstavljamo po en okvir ali pa filmski | trak, | narezan ali nerazrezan, ki mu je namenjena reža | P |
hkrati prebral tudi več kot le en okvir ali | trak | razrezanega fotografskega filma, dolg največ | P |
Helix trak.tif - | Trak | gre pri tračnih enotah z vijačnim pogonom prek | P |
Linear trak.tif - | Trak | pri linearnih enotah je speljan bolj ali manj | P |
prebrati podatek nekje s sredine traku, je treba | trak | najprej prevrteti do tja. To pomeni, da se dostopni | P |
je gostota zapisa na traku lahko zelo velika, | trak | pa zelo dolg (celih 609 metrov pri sistemih | P |
ločimo dve tehnologiji za zapis podatkov na | trak | - linearno in vijačno. Linearne tračne enote | P |
zanesljivosti vedno bolj priljubljena. Podatki se na | trak | zapisujejo v nekakšnih serpentinah.To pomeni | P |
na koncu traku pa se tok podatkov obrne in | trak | začne drugo vrstico zapisovati v nasprotno smer | P |
In tako naprej. | Trak | se premika zelo hitro (pri sistemih SDLT kar | P |
kar 5 m/s), a je samo vpetje traku tako, da | trak | ni nikoli zelo napet in torej fizično ni obremenjen | P |
pri enakovrednem sistemu z vijačno zasnovo. | Trak | zaradi hitrosti vrtenja namreč potrebuje kar | P |
vijačnih tračnih enotah teh težav ni, saj se | trak | vrti zelo počasi (pri sistemih AIT le 2-3 cm | P |
pri navadnem domačem videorekorderju, le da je | trak | precej tanjši.Še boljša primerjava bi bile videokase | P |
videokasetah - zapleten sistem "navitja" traku. | Trak | gre namreč kar čez nekaj koleščkov in se nato | P |
okoli bralno/pisalne glave, na prehodih pa je | trak | kar precej fizično obremenjen (oz. napet).Zaradi | P |
dodatno posebej smiselno, ko bi sicer morali na | trak | shranjevati množico datotek (po možnosti iz | P |
precej podoben, a bo hitrost zapisovanja na | trak | bistveno (tudi 10x) počasnejša.Pa še strežnik | P |
seveda lahko zelo daleč od resnice, če smo na | trak | shranjevali podatke, ki se ne dajo več stisniti | P |
vijačnim zapisom namreč preveč obremenjujejo | trak | (s tem, ko ga navijajo na veliko kolutov in | P |
izvedeni algoritmi, ki podatke pred zapisom na | trak | stisnejo, in to v realnem času - brez upočasnitve | P |
tega, kakšni podatki se dejansko shranjujejo na | trak. | Stiskalni algoritmi ponavadi temeljijo na eni | P |
Vmesnik je enostaven, vsebuje le časovni | trak | in gumbe za predvajanje ter veliko digitalno | P |
seznama pod Element/Item izberite možnost Drsni | trak/ | Scrollbar.V rubriki pod Velikost/Size povečajte | P |
vhodov, tudi število izhodov ni omejeno. Na vsak | trak | ali vodilo je mogoče vstaviti do 15 učinkov | P |
ustvariti tudi do 32 skupin, pri čemer je lahko en | trak | v več skupinah hkrati.Za povezovanje z drugimi | P |
nam pri urejanju niso napoti. Mimogrede, vsak | trak | ima kar osempasovni grafični izravnalnik, ki | P |
je na voljo tudi funkcija »freeze«, ki želeni | trak | obdela z uporabljenimi učinki ali kot zvočne | P |
MIDI, ki uporabljajo navidezne instrumente ( | trak | je seveda kasneje mogoče tudi »odmrzniti«, kar | P |
bodo uporabniki pozdravili tudi t. i. video | trak, | ki kaže slike videa na določenem delu montaže | P |
ustvariti 999 trakov, 64 pomožnih vodil, na vsak | trak | lahko vstavimo neomejeno število učinkov, tudi | P |
regulator glasnosti (pre- ali postfader). Vsak | trak | ima poleg tega štiripasovni izravnalnik, ki | P |
kanalov, temveč lahko v take spremenimo prav vsak | trak, | ki ga želimo.To seveda pomeni, da lahko, recimo | P |
želimo. To seveda pomeni, da lahko, recimo, neki | trak, | ki ga na začetku opremimo z želenimi učinki | P |
učinki, kasneje uporabimo tudi kot skupinski | trak | in tako nanj »pripeljemo« še druge trakove, | P |
ustvari, je treba le dati na neki neuporabljen | trak | in izhod tega dovesti na vhod SMPTE analogne | P |
jih namreč nizamo tudi zaporedno na katerikoli | trak | ali glavni kanal). Pri dodajanju že obstoječih | P |
če pa jih označimo več, ustvari vsak svoj nov | trak, | to pa je pri dodajanju večjega števila krajših | P |
praktično vseh možnih nastavitev za posamezni | trak | ‐ tako samega regulatorja glasnosti, učinkov | P |
tako da nam ni treba vstavljati učinkov za vsak | trak | posebej).Novo vrsta trakov predstavljajo tudi | P |
videom lahko ima Nuendov projekt tudi en video | trak, | na katerem vidimo izseke videa, ustrezne času | P |
različno obarvati, pri Logicu pa lahko vsak | trak | opremimo celo s sliko, kar še poveča preglednost | P |
[logic slikce.jpg] ‐ Pri Logicu ima vsak | trak | lahko celo sliko, ki prispeva k bolj intuitivni | P |
zvoka za video, ki ga pri boljših vidimo kot | trak, | ki prikazuje slike v času (tako da lahko zvok | P |
procesorju se izvajalne stopnje ne imenujejo tekoči | trak, | temveč cevovod (pipeline), njegova dolžina | P |
štiri bobne, tako da list potuje čez tekoči | trak | valjev, medtem pa se nanj postopoma nanesejo | P |
4000 do 32.000 takih besed. Na en magnetni | trak | je lahko shranil informacij za 148.000 besed | P |
diapozitive (in druga, v katero vstavimo filmski | trak) | , se nekoliko špartansko vpne na stekleno bralno | P |
JVC je zanimiv poizkus odmika od snemanja na | trak | (ali DVD), vendar ima kar nekaj otroških bolezni | P |
je sestavljena iz nekaj trakov. To so po en | trak | za video, učinke, sekundarni video (ki se prikazuje | P |
tudi časovnico. Kljub temu da ta ponuja le en | trak | za video, en trak za napise in dva zvočna trakova | P |
Kljub temu da ta ponuja le en trak za video, en | trak | za napise in dva zvočna trakova, lahko mirno | P |
več podrobnosti slike. Pod monitorjem je tudi | trak | za obrezovanje izbranega kadra ali celotne montaže | P |
traku časovnice. Na časovnici so sicer še drugi | trak | za video (t.i. prekrivajoči trak), trak za napise | P |
sicer še drugi trak za video (t.i. prekrivajoči | trak) | , trak za napise, ter dva zvočna trakova (eden | P |
drugi trak za video (t.i. prekrivajoči trak), | trak | za napise, ter dva zvočna trakova (eden namenjen | P |
natančnega prestavljanja ali razrezovanja. Video | trak | ima tudi dva "podtrakova", enega za zvok in | P |
zvokom ali glasbo, ki jo postavimo na zvočni | trak. | Program ponuja tudi možnost, da posnamemo k videu | P |
zgornjem delu tega okna, zvočni v spodnjem. Vsak | trak | ima dva načina prikaza ‐ širši in ožji, ob čemer | P |
na desnem pa montaže). Vsak zaslon ima tudi | trak | za hitro premikanje skozi posnetek oziroma montažo | P |
posebej, kadar delamo v več ravninah. Vsak | trak | lahko ima poljubno število podtrakov, ki jih | P |
urejevalnik montaže, levo od tega se za vsak | trak | nahajajo osnovni podatki in gumbi preko katerih | P |
preko katerih dostopimo do različnih možnosti za | trak. | In tu smo spet pri podobnosti s programi za večstezno | P |
ločene trakove in za prelive uporabiti dodatni | trak | za učinke, pa je namenjena možnost, da trakove | P |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
◁ ◀ 3.861 3.961 4.061 4.161 4.261 4.361 4.461 4.561 4.661 4.761 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |