nova beseda iz Slovenije

tir (401-500)


tako davno preteklost pokaže, da je bil že prvi      tir      zgrajen kot napol industrijski tir skoraj izključno  D
bil že prvi tir zgrajen kot napol industrijski      tir      skoraj izključno za potrebe koprskega pristanišča  D
tako slejkoprej resnično luški industrijski      tir.      Zato je seveda Koreličevo zanimanje zanj povsem  D
Razumljivo pa bi tudi bilo, da bi Luka Koper v drugi      tir      tudi vložila svoj podjetniški kapital.Tako,  D
Luko seveda vodil tudi k sovlaganju v drugi      tir.     Tega pa, kot kaže, ni.  D
avtoritete brez razumnih utemeljitev. Drugi      tir      zahtevajo že leta in leta, hkrati pa niso redki  D
bila smiselna že sedaj, potem bi Luka v drugi      tir      že sedaj obilno vlagala tudi kapital, ne le  D
Železničarji odgovarjajo Koreliču      Tir      res obnavljajo, tovor pa čaka tudi v Luki   D
Koper ne gre istovetiti s tekočim vzdrževanjem. »     Tir      je zaprt na dvotirni progi med Divačo in Zgornjim  D
Direktor direkcije še ugotavlja, da je obstoječi      tir      samo šestdesetodstotno izkoriščen, »kar pomeni  D
Delo, 18. marca      Tir      obnavljajo, tovor stoji Na Slovenskih železnicah  D
tudi izdelava projektne dokumentacije za drugi      tir      proge med Divačo in Koprom. Anton Medved je  D
tik pred izdajo lokacijske odredbe za drugi      tir      in če se bo promet povečal, bo mogoče gradnjo  D
Delo, 18. marca      Tir      obnavljajo, tovor stoji Po obdobju splošnega  D
povezuje z notranjostjo, sploh potrebuje drugi      tir?     Gre za povsem legitimno spraševanje, ki nikakor  D
njihove državne službe postavile na stranski      tir      tudi vloge, ki so prišle z druge strani Kolpe  D
OZN tedaj ne bo pustil potisniti na stranski      tir.      Lahko OZN stori še kaj več?  D
vojnih razmerah, ampak je to odrinjeno na drugi      tir.     Vsaj takšne informacije dobivamo od naših kupcev  D
grafiko zadnjih petdeset let spravi na stranski      tir.     Izgleda, kot da so uspehi in s tem dosežene profesion  D
tja gradijo zadnje kilometre avtoceste, drugi      tir;      Korošci pa, čeprav nosilci slovenskega zgodovinskega  D
držav v Beogradu S stranskega na bruseljski      tir      Vse države zahodnega Balkana so obsedene z  D
procesa s Palestinci popolnoma odrinil na stranski      tir      mirovna pogajanja s Sirijo, je spoznal, da je  D
delavsko vlogo, jaz pa je nočem. Čeprav me stranski      tir      oddaljuje od tisočega gola, mi predvsem zaradi  D
pa ga je železna cesta treščila na stranski      tir,      tako kot ga bo sedanja slovenska avtocesta od  D
državljan P. Q. s strojem dvigoval industrijski      tir.      Stroj se je prevrnil in Italijanu pod seboj  D
Trčenje na napačnem tiru Je »drugi      tir«      nujnost ali pretiravanje? V Sloveniji se je  D
bosta vzela šest let, v tem času pa bo sedanji      tir      preobremenjen kljub njegovi morebitni modernizaciji  D
delati. Predvsem pa - da je že sedanji enojni      tir      v bistvu privatni industrijski železniški tir  D
tir v bistvu privatni industrijski železniški      tir      Luke Koper in da naj si kar sama zgradi drugega  D
vprašljiv. Natančneje: lokacijski načrt za drugi      tir      bo pripravljen v letu dni (izjava je bila dana  D
bila dana v začetku marca leta 2003). »Drugi      tir      je v nacionalnem programu razvoja železniške  D
že nekaj let zdi vse v najlepšem redu (drugi      tir      je samo eno iz vrste vprašanj, ki resno načenjajo  D
tovora, leta 2015 pa 16,5 milijona ton. Drugi      tir      torej ni samo interes Luke Koper, ampak predvsem  D
divaške postaje je hkrati investicija v drugi      tir,      saj samo gradnja drugega tira brez obeh postaj  D
želenega učinka. Priprava dokumentacije za drugi      tir      je že v teku.Trenutno potekajo aktivnosti za  D
do Kopra v resnici le nekakšen industrijski      tir,      je mogoče razbrati, koliko nekateri razumejo  D
nismo šli zapravljat denarja za nepotrebni drugi      tir.     V Luki Koper pa: že zdavnaj bi imeli 15 milijonov  D
Ljubljana Sedmi pomol je pokopal drugi      tir      Verjetno bi morala zaradi lažje razumljivosti  D
dal minister Bergauer 1997. leta, da bo drugi      tir      med Koprom in Divačo zgrajen 2002 ali 2003«  D
Kijev varljivi vabi, ki naj spodneseta drugi      tir      in oslabita konkurenco Luke tržaškemu pristanišču  D
boji drugega tira kot hudič križa ... Drugi      tir      do Kopra bi bil za tržaško pristanišče nevaren  D
politiki ter podjetniško iznajdljivem turizmu drugi      tir      lahko prinašal tako Primorski kot vsej Sloveniji  D
Italijani proti drugemu tiru (3.10.2000), Bo drugi      tir      povozil čas (14.5.2001), Drugi tir v slepi ulici  D
Bo drugi tir povozil čas (14.5.2001), Drugi      tir      v slepi ulici (15.5.), Nezgrajeni drugi tir  D
tir v slepi ulici (15.5.), Nezgrajeni drugi      tir      bo potopil Luko Koper (4.10). S tem, da se  D
interesov povsem nerazumljivo odrinja na stranski      tir.     Kakor da ne bi bila v Evropi in kakor da tam  D
Delo, 16. maja Je »drugi      tir«      nujnost ali pretiravanje? V Delu ste s člankom  D
potekati od Kopra do Divače. Torej ne gre za drugi      tir.     Ta po sedanji trasi ne bi imel nikakršnega smisla  D
osnovno misel v enem stavku, lahko rečem: »drugi      tir«      da, in to sedaj, vendar ne kakršen koli.Mora  D
Delo, 16. maja Je »drugi      tir«      nujnost ali pretiravanje? Kaže, da je pri  D
Nobenega dvoma ni torej, da je drugi, vzporedni      tir      železnice Divača-Koper (z že variantno predvidenimi  D
avtoceste in ženeta Koreliča gradit industrijski      tir      do Trsta, medtem ko bodo SŽ iskale partnerje  D
interesi. Ni torej vprašanje, ali je drugi      tir      nujnost.Pač pa je vprašanje, kakšne in čigave  D
Bruslja doslej vztrajno odrivala na stranski      tir.      Evropa v lajnasti Nanana torej preprosto ni  D
je Slovenija po krivici postavila na stranski      tir.     Ob zaključku vsakega šolskega leta naj bi v Tolminu  D
stol, dokler se zaradi 'parkiranja na stranski      tir'      nisem pritožil na ministrstvo za notranje zadeve  D
bodo deleža rešili, zapeljale na svoj ustaljeni      tir.     Poleg železničarjev še nekaj drugih lastnikov  D
Krekova družba. Prav čudno se zdi, da so na drugi      tir      zapeljali železničarji, ki so dali pisno zagotovilo  D
celoti tudi podpirata, rada zapeljala na stranski      tir,      pri tem pa pobrala večinski dobičkonosni delež  D
Ferrettija, zakaj Valjavca postavlja na stranski      tir,      jasen.Ne želi »vlagati« v kolesarja, ki odhaja  D
da je atletiko postavila nekoliko na stranski      tir,      je bil sprva študij v ZDA, ki ga je na vsak  D
v tej državi sliši: če Luka potrebuje drugi      tir,      naj si ga zgradi.To je neresno obravnavanje  D
Nadzorno funkcijo kongresa je postavil na stranski      tir.     Razcepil je Evropo in v zvezi Nato varšavski  D
Foeju, nogomet je bil potisnjen na stranski      tir.      Ob prihodu igralcev na igrišče je Song prinesel  D
neprimerljivo cenejša, saj bi 28 km dolgi dodatni      tir      od Kopra do Divače stal 376 milijonov evrov  D
ministrov, naj si Luka Koper sama zgradi drugi      tir,      če ga že potrebuje.Luki Koper drugi železniški  D
ga že potrebuje. Luki Koper drugi železniški      tir      ni potreben!« Ministrica je na Koreličevo pripombo  D
ovir za gradnjo drugega tira.« »Saj bi drugi      tir      moral biti v slovenskem interesu!Zato lahko  D
Portorožu potolažila Bruna Koreliča, da je drugi      tir      vendarle slovenski nacionalni interes in da  D
Foto Boris Šuligoj Drugi      tir      je v rokah vlade Aurelio Juri je vprašal odgovorn  D
lokacijskega načrta po različici ena skozi tri za drugi      tir.     «To je del odgovora, ki ga je dal minister Jakob  D
ministrstvu za promet predlagali, naj bi drugi      tir      izvajali kot samostojen projekt, ločeno od tras  D
tras hitrih prog. Lokacijski načrt za drugi      tir      pa je bil začasno ustavljen, in sicer tik pred  D
železniške infrastrukture. Povedano na kratko: drugi      tir      bo, ko bo o tem odločila slovenska vlada.   D
Bojan, medtem ko so »Ivana postavili na drugi      tir,      kar je imelo za posledico, da je staršem delal  D
pridobitvi samostojne občine postavljen na stranski      tir.     V mestu živi slabih 2.800 meščanov, šoštanjska  D
italijansko ali slovensko? Bomo gradili drugi      tir      koprske železnice za nadaljnji razvoj pristanišča  D
je zdelo, da je Manchester zapeljal na slepi      tir.     Hkrati gre še za dva zelo pomembna detajla.   D
Gostujoče pero S politično policijo na stranski      tir      Novela zakona o policiji z natančnejšo ureditvijo  D
neizpolnjen cilj Kraljica športa prihaja na prvi      tir      Velika večina športnikov med kariero vse podredi  D
je učenje geografije potisnjeno na stranski      tir,      nedvomno pod vplivom konservativne klike, ki  D
ali manj odpisani in odstavljeni na stranski      tir.      Dekleva, danes pri 27 letih v vseh pogledih  D
Koprom, ki je na petem evropskem koridorju. Ta      tir,      o katerem se govori že nekaj let, je del evropskega  D
najde denar v proračunu, ga bo morala za drugi      tir      med Divačo in Koprom in med Mariborom in Šentiljem  D
Koper-Trst ni in ne bo nadomestilo za drugi      tir      Načrti za posodobitev železniške proge Divača  D
Koper-Trst ni in ne bo nadomestilo za drugi      tir.     Oba projekta je treba enakovredno obravnavati  D
bruseljskih krogih, od koder naj bi tako za drugi      tir      kot za povezavo Koper-Trst dobili kar lep del  D
v Žavljah priključi na obstoječi železniški      tir.      Dušan Grča   D
šele v letih 2010-2015, do takrat pa bo drugi      tir      že v izgradnji. Modernizacija odseka bo vključeva  D
Koprom in Trstom. »To ne bo nadomestilo za drugi      tir,     « je poudaril Bruno Korelič, generalni direktor  D
po desetih letih zadevo preusmeriti na pravi      tir?      Kar je dograjeno oziroma je v programu gradnje  D
Na petem koridorju je med temi projekti drugi      tir      med Koprom in Divačo in nadgradnja obstoječih  D
koridorju je med prednostnimi projekti drugi      tir      med Mariborom in Gradcem in avtocesta med Ljubljano  D
treba zagotoviti 376 milijonov evrov za drugi      tir      Divača-Koper, nadgradnja obstoječih tirov med  D
pa je ocenjena na 275 milijonov evrov. Drugi      tir      Maribor-Gradec je ovrednoten na 138 milijonov  D
lahko bil vir za odplačilo posojil za drugi      tir      Divača-Koper.Ta tir je potreben in odločitev  D
odplačilo posojil za drugi tir Divača-Koper. Ta      tir      je potreben in odločitev o njegovi gradnji bo  D
državne agencije za železniški promet? Če je ta      tir      res tako zelo potreben, zakaj ga ne bi gradili  D
klubih postavljena bolj ali manj na stranski      tir      in imamo le malo možnosti za redno vadbo.Tu  D
pusti dolini Rižane«, kjer je že železniški      tir.      Ob težavah pri vrtanju predora Trojane pa  D

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA