nova beseda iz Slovenije
tako davno preteklost pokaže, da je bil že prvi | tir | zgrajen kot napol industrijski tir skoraj izključno | D |
bil že prvi tir zgrajen kot napol industrijski | tir | skoraj izključno za potrebe koprskega pristanišča | D |
tako slejkoprej resnično luški industrijski | tir. | Zato je seveda Koreličevo zanimanje zanj povsem | D |
Razumljivo pa bi tudi bilo, da bi Luka Koper v drugi | tir | tudi vložila svoj podjetniški kapital.Tako, | D |
Luko seveda vodil tudi k sovlaganju v drugi | tir. | Tega pa, kot kaže, ni. | D |
avtoritete brez razumnih utemeljitev. Drugi | tir | zahtevajo že leta in leta, hkrati pa niso redki | D |
bila smiselna že sedaj, potem bi Luka v drugi | tir | že sedaj obilno vlagala tudi kapital, ne le | D |
Železničarji odgovarjajo Koreliču | Tir | res obnavljajo, tovor pa čaka tudi v Luki | D |
Koper ne gre istovetiti s tekočim vzdrževanjem. » | Tir | je zaprt na dvotirni progi med Divačo in Zgornjim | D |
Direktor direkcije še ugotavlja, da je obstoječi | tir | samo šestdesetodstotno izkoriščen, »kar pomeni | D |
Delo, 18. marca | Tir | obnavljajo, tovor stoji Na Slovenskih železnicah | D |
tudi izdelava projektne dokumentacije za drugi | tir | proge med Divačo in Koprom. Anton Medved je | D |
tik pred izdajo lokacijske odredbe za drugi | tir | in če se bo promet povečal, bo mogoče gradnjo | D |
Delo, 18. marca | Tir | obnavljajo, tovor stoji Po obdobju splošnega | D |
povezuje z notranjostjo, sploh potrebuje drugi | tir? | Gre za povsem legitimno spraševanje, ki nikakor | D |
njihove državne službe postavile na stranski | tir | tudi vloge, ki so prišle z druge strani Kolpe | D |
OZN tedaj ne bo pustil potisniti na stranski | tir. | Lahko OZN stori še kaj več? | D |
vojnih razmerah, ampak je to odrinjeno na drugi | tir. | Vsaj takšne informacije dobivamo od naših kupcev | D |
grafiko zadnjih petdeset let spravi na stranski | tir. | Izgleda, kot da so uspehi in s tem dosežene profesion | D |
tja gradijo zadnje kilometre avtoceste, drugi | tir; | Korošci pa, čeprav nosilci slovenskega zgodovinskega | D |
držav v Beogradu S stranskega na bruseljski | tir | Vse države zahodnega Balkana so obsedene z | D |
procesa s Palestinci popolnoma odrinil na stranski | tir | mirovna pogajanja s Sirijo, je spoznal, da je | D |
delavsko vlogo, jaz pa je nočem. Čeprav me stranski | tir | oddaljuje od tisočega gola, mi predvsem zaradi | D |
pa ga je železna cesta treščila na stranski | tir, | tako kot ga bo sedanja slovenska avtocesta od | D |
državljan P. Q. s strojem dvigoval industrijski | tir. | Stroj se je prevrnil in Italijanu pod seboj | D |
Trčenje na napačnem tiru Je »drugi | tir« | nujnost ali pretiravanje? V Sloveniji se je | D |
bosta vzela šest let, v tem času pa bo sedanji | tir | preobremenjen kljub njegovi morebitni modernizaciji | D |
delati. Predvsem pa - da je že sedanji enojni | tir | v bistvu privatni industrijski železniški tir | D |
tir v bistvu privatni industrijski železniški | tir | Luke Koper in da naj si kar sama zgradi drugega | D |
vprašljiv. Natančneje: lokacijski načrt za drugi | tir | bo pripravljen v letu dni (izjava je bila dana | D |
bila dana v začetku marca leta 2003). »Drugi | tir | je v nacionalnem programu razvoja železniške | D |
že nekaj let zdi vse v najlepšem redu (drugi | tir | je samo eno iz vrste vprašanj, ki resno načenjajo | D |
tovora, leta 2015 pa 16,5 milijona ton. Drugi | tir | torej ni samo interes Luke Koper, ampak predvsem | D |
divaške postaje je hkrati investicija v drugi | tir, | saj samo gradnja drugega tira brez obeh postaj | D |
želenega učinka. Priprava dokumentacije za drugi | tir | je že v teku.Trenutno potekajo aktivnosti za | D |
do Kopra v resnici le nekakšen industrijski | tir, | je mogoče razbrati, koliko nekateri razumejo | D |
nismo šli zapravljat denarja za nepotrebni drugi | tir. | V Luki Koper pa: že zdavnaj bi imeli 15 milijonov | D |
Ljubljana Sedmi pomol je pokopal drugi | tir | Verjetno bi morala zaradi lažje razumljivosti | D |
dal minister Bergauer 1997. leta, da bo drugi | tir | med Koprom in Divačo zgrajen 2002 ali 2003« | D |
Kijev varljivi vabi, ki naj spodneseta drugi | tir | in oslabita konkurenco Luke tržaškemu pristanišču | D |
boji drugega tira kot hudič križa ... Drugi | tir | do Kopra bi bil za tržaško pristanišče nevaren | D |
politiki ter podjetniško iznajdljivem turizmu drugi | tir | lahko prinašal tako Primorski kot vsej Sloveniji | D |
Italijani proti drugemu tiru (3.10.2000), Bo drugi | tir | povozil čas (14.5.2001), Drugi tir v slepi ulici | D |
Bo drugi tir povozil čas (14.5.2001), Drugi | tir | v slepi ulici (15.5.), Nezgrajeni drugi tir | D |
tir v slepi ulici (15.5.), Nezgrajeni drugi | tir | bo potopil Luko Koper (4.10). S tem, da se | D |
interesov povsem nerazumljivo odrinja na stranski | tir. | Kakor da ne bi bila v Evropi in kakor da tam | D |
Delo, 16. maja Je »drugi | tir« | nujnost ali pretiravanje? V Delu ste s člankom | D |
potekati od Kopra do Divače. Torej ne gre za drugi | tir. | Ta po sedanji trasi ne bi imel nikakršnega smisla | D |
osnovno misel v enem stavku, lahko rečem: »drugi | tir« | da, in to sedaj, vendar ne kakršen koli.Mora | D |
Delo, 16. maja Je »drugi | tir« | nujnost ali pretiravanje? Kaže, da je pri | D |
Nobenega dvoma ni torej, da je drugi, vzporedni | tir | železnice Divača-Koper (z že variantno predvidenimi | D |
avtoceste in ženeta Koreliča gradit industrijski | tir | do Trsta, medtem ko bodo SŽ iskale partnerje | D |
interesi. Ni torej vprašanje, ali je drugi | tir | nujnost.Pač pa je vprašanje, kakšne in čigave | D |
Bruslja doslej vztrajno odrivala na stranski | tir. | Evropa v lajnasti Nanana torej preprosto ni | D |
je Slovenija po krivici postavila na stranski | tir. | Ob zaključku vsakega šolskega leta naj bi v Tolminu | D |
stol, dokler se zaradi 'parkiranja na stranski | tir' | nisem pritožil na ministrstvo za notranje zadeve | D |
bodo deleža rešili, zapeljale na svoj ustaljeni | tir. | Poleg železničarjev še nekaj drugih lastnikov | D |
Krekova družba. Prav čudno se zdi, da so na drugi | tir | zapeljali železničarji, ki so dali pisno zagotovilo | D |
celoti tudi podpirata, rada zapeljala na stranski | tir, | pri tem pa pobrala večinski dobičkonosni delež | D |
Ferrettija, zakaj Valjavca postavlja na stranski | tir, | jasen.Ne želi »vlagati« v kolesarja, ki odhaja | D |
da je atletiko postavila nekoliko na stranski | tir, | je bil sprva študij v ZDA, ki ga je na vsak | D |
v tej državi sliši: če Luka potrebuje drugi | tir, | naj si ga zgradi.To je neresno obravnavanje | D |
Nadzorno funkcijo kongresa je postavil na stranski | tir. | Razcepil je Evropo in v zvezi Nato varšavski | D |
Foeju, nogomet je bil potisnjen na stranski | tir. | Ob prihodu igralcev na igrišče je Song prinesel | D |
neprimerljivo cenejša, saj bi 28 km dolgi dodatni | tir | od Kopra do Divače stal 376 milijonov evrov | D |
ministrov, naj si Luka Koper sama zgradi drugi | tir, | če ga že potrebuje.Luki Koper drugi železniški | D |
ga že potrebuje. Luki Koper drugi železniški | tir | ni potreben!« Ministrica je na Koreličevo pripombo | D |
ovir za gradnjo drugega tira.« »Saj bi drugi | tir | moral biti v slovenskem interesu!Zato lahko | D |
Portorožu potolažila Bruna Koreliča, da je drugi | tir | vendarle slovenski nacionalni interes in da | D |
Foto Boris Šuligoj Drugi | tir | je v rokah vlade Aurelio Juri je vprašal odgovorn | D |
lokacijskega načrta po različici ena skozi tri za drugi | tir. | «To je del odgovora, ki ga je dal minister Jakob | D |
ministrstvu za promet predlagali, naj bi drugi | tir | izvajali kot samostojen projekt, ločeno od tras | D |
tras hitrih prog. Lokacijski načrt za drugi | tir | pa je bil začasno ustavljen, in sicer tik pred | D |
železniške infrastrukture. Povedano na kratko: drugi | tir | bo, ko bo o tem odločila slovenska vlada. | D |
Bojan, medtem ko so »Ivana postavili na drugi | tir, | kar je imelo za posledico, da je staršem delal | D |
pridobitvi samostojne občine postavljen na stranski | tir. | V mestu živi slabih 2.800 meščanov, šoštanjska | D |
italijansko ali slovensko? Bomo gradili drugi | tir | koprske železnice za nadaljnji razvoj pristanišča | D |
je zdelo, da je Manchester zapeljal na slepi | tir. | Hkrati gre še za dva zelo pomembna detajla. | D |
Gostujoče pero S politično policijo na stranski | tir | Novela zakona o policiji z natančnejšo ureditvijo | D |
neizpolnjen cilj Kraljica športa prihaja na prvi | tir | Velika večina športnikov med kariero vse podredi | D |
je učenje geografije potisnjeno na stranski | tir, | nedvomno pod vplivom konservativne klike, ki | D |
ali manj odpisani in odstavljeni na stranski | tir. | Dekleva, danes pri 27 letih v vseh pogledih | D |
Koprom, ki je na petem evropskem koridorju. Ta | tir, | o katerem se govori že nekaj let, je del evropskega | D |
najde denar v proračunu, ga bo morala za drugi | tir | med Divačo in Koprom in med Mariborom in Šentiljem | D |
Koper-Trst ni in ne bo nadomestilo za drugi | tir | Načrti za posodobitev železniške proge Divača | D |
Koper-Trst ni in ne bo nadomestilo za drugi | tir. | Oba projekta je treba enakovredno obravnavati | D |
bruseljskih krogih, od koder naj bi tako za drugi | tir | kot za povezavo Koper-Trst dobili kar lep del | D |
v Žavljah priključi na obstoječi železniški | tir. | Dušan Grča | D |
šele v letih 2010-2015, do takrat pa bo drugi | tir | že v izgradnji. Modernizacija odseka bo vključeva | D |
Koprom in Trstom. »To ne bo nadomestilo za drugi | tir, | « je poudaril Bruno Korelič, generalni direktor | D |
po desetih letih zadevo preusmeriti na pravi | tir? | Kar je dograjeno oziroma je v programu gradnje | D |
Na petem koridorju je med temi projekti drugi | tir | med Koprom in Divačo in nadgradnja obstoječih | D |
koridorju je med prednostnimi projekti drugi | tir | med Mariborom in Gradcem in avtocesta med Ljubljano | D |
treba zagotoviti 376 milijonov evrov za drugi | tir | Divača-Koper, nadgradnja obstoječih tirov med | D |
pa je ocenjena na 275 milijonov evrov. Drugi | tir | Maribor-Gradec je ovrednoten na 138 milijonov | D |
lahko bil vir za odplačilo posojil za drugi | tir | Divača-Koper.Ta tir je potreben in odločitev | D |
odplačilo posojil za drugi tir Divača-Koper. Ta | tir | je potreben in odločitev o njegovi gradnji bo | D |
državne agencije za železniški promet? Če je ta | tir | res tako zelo potreben, zakaj ga ne bi gradili | D |
klubih postavljena bolj ali manj na stranski | tir | in imamo le malo možnosti za redno vadbo.Tu | D |
pusti dolini Rižane«, kjer je že železniški | tir. | Ob težavah pri vrtanju predora Trojane pa | D |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
◁ ◀ 1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |