nova beseda iz Slovenije

tir (357-456)


povezavi z Lendavo. Če bomo zgradili industrijski      tir      do Redicsa, o takšni odločitvi najverjetneje  D
konzorciju načrtujemo, da bomo industrijski      tir      zgradili do leta 2005,« je povedal Jozsef Mursics  D
Pri železnicah je Presečnik izpostavil drugi      tir      med Divačo in Koprom.Tako kot pred dvema letoma  D
njih ne sodelujejo, potisnjene so na stranki      tir.     Mimogrede in pričakovano: vse so že dale vedeti  D
področju je na prvem mestu vsekakor koprski drugi      tir.     Finančno povezan tudi s pripravami za hitro progo  D
posvetil stvarem, ki jih je potisnil na stranski      tir      med novinarsko kariero.»Pojem v jazz orkestru  D
veliko prej lahko zbrali denar kot za drugi      tir      od Kopra do Divače. Illy je ob tem dejal, da  D
Unijo po navadi postavilo na drugi politični      tir.      Minulo dansko predsedovanje - tako kot predsedova  D
od one na V. in X. koridorju. Drugi koprski      tir      naj bi po Knezovih besedah zgradili čim prej  D
ne pomeni, da bomo zdaj postavili na stranski      tir      Joška Poljaka ali ga celo odslovili.Potrebovali  D
mar naši igralci končno našli pot na zmagoviti      tir?     « so se včeraj spraševali privrženci hokejistov  D
se bo obravnaval kot dostava na industrijski      tir.      Plačevanje prevoza tovora po kosovski železnici  D
osebnega avtomobila renault twingo je zapeljal na      tir      ravno v trenutku, ko je iz Straže peljal tovorni  D
iztika iz tečajev, ga strastra spet uteče v svoj      tir.      Malo zatem sem napisal še eno delo, ki se  D
je iz zunanje politike postavil na stranski      tir      celo takratni premier, sicer precej neodločni  D
Hitzfeld evforijo hitro potisnil na stranski      tir.      Kaisersluatern je z remijem v Bielefeldu   D
Preddvor in Stržišče v Kranju, Kokos, Zeleni      tir,      Črnuška gmajna in Hiša v Ljubljani ter z vzgojnima  D
srednji Evropi Bomo zamudili še en vlak za drugi      tir?      Slovenske vlade ne zanimajo argumenti, zato  D
izdelave prostorskega plana in načrtov za drugi      tir      ponovno prižge zeleno luč za čimprejšnjo dograditev  D
gospodarstvo. Če bi se zdaj poenotili, bi lahko drugi      tir      zgradili v šestih letih.Znesek za drugi tir  D
tir zgradili v šestih letih. Znesek za drugi      tir      (približno sto milijard tolarjev) bi bilo realno  D
ali stranskem tiru? Vsi vedo, da bi drugi      tir      pomagal razvoju -Nova delovna mesta in dodaten  D
iz leta 1995 bi morali imeti drugi železniški      tir      med Koprom in Divačo zgrajen že leta 2001.Dve  D
potrditi slovenska vlada. Odločitev za samo en      tir      iz več strokovnih razlogov ne pride v poštev  D
Štajerske, je povedal, da Avstrija gradi drugi      tir      med Gradcem in Šentiljem, zaradi česar bi bilo  D
za Avstrijo izjemnega pomena, če bi se drugi      tir      nadaljeval tudi proti Mariboru in proti morju  D
investiciji zavajanje, saj toliko kot drugi      tir      stane en sam delček avtoceste okoli Ljubljane  D
bi lahko pripravili lokacijski načrt za drugi      tir      in če ga sploh bodo. Boris Šuligoj  D
najpomembnejša naloga je postaviti Arafata na stranski      tir.      Potem bodo najbrž veliko laže sklepali kompromise  D
pa še zmeraj »na parni pogon«. Zakaj drugi      tir?     Najprej zaradi gostote prometa.   D
drugem tiru. Slovenska država bi namreč za drugi      tir      lahko dobila dobršen del denarne pomoči od evropskih  D
Zdaj je ta »vlak« zamujen. Drugi      tir      v Sloveniji bi prav radi videli slovenski severni  D
najbrž tudi Bavarci. Avstrijci gradijo drugi      tir      do Šentilja in brez drugega tira do Maribora  D
do Maribora je taka poteza nesmiselna. Drugi      tir      med Divačo in Koprom očitno ni najbolj po godu  D
nadaljnjih štirih letih bodo zgradili drugi      tir.     Strokovnjaki so trase, predore, ovinke in nagibe  D
postavitvijo tega pomembnega partnerja na stranski      tir      izgubila vse druge, na katere se opira njen  D
katerimi naj ne bi bila potisnjena na stranski      tir      tudi kmetijska podjetja, ki imajo kot koncesionarji  D
razočaranju, sodnika so odrinili na stranski      tir      in ga na koncu omadeževanega slovesa pritirali  D
sprejetje uredbe o lokacijskem načrtu za drugi      tir      še ne pomeni, da bi se gradnje drugega tira  D
Peter Rak      Tir      obnavljajo, tovor stoji Obnova železniške  D
transporta iz koprske Luke in kako nujen je drugi      tir.     Zaradi njih ne bodo iz Luke Koper dnevno odpremili  D
sprememba razvojnih načrtov, v katerih drugi      tir      ni več prednostna naloga.Nadomestila naj bi  D
občutki nepoštene porinjenosti na vzporedni      tir,      saj da so sposobni mnogo več.»Nekateri so ob  D
pesem. V Luki že leta trdijo, da je samo en      tir      tisto ozko grlo, ki jih ovira pri razvoju in  D
tako davno preteklost pokaže, da je bil že prvi      tir      zgrajen kot napol industrijski tir skoraj izključno  D
bil že prvi tir zgrajen kot napol industrijski      tir      skoraj izključno za potrebe koprskega pristanišča  D
tako slejkoprej resnično luški industrijski      tir.      Zato je seveda Koreličevo zanimanje zanj povsem  D
Razumljivo pa bi tudi bilo, da bi Luka Koper v drugi      tir      tudi vložila svoj podjetniški kapital.Tako,  D
Luko seveda vodil tudi k sovlaganju v drugi      tir.     Tega pa, kot kaže, ni.  D
avtoritete brez razumnih utemeljitev. Drugi      tir      zahtevajo že leta in leta, hkrati pa niso redki  D
bila smiselna že sedaj, potem bi Luka v drugi      tir      že sedaj obilno vlagala tudi kapital, ne le  D
Železničarji odgovarjajo Koreliču      Tir      res obnavljajo, tovor pa čaka tudi v Luki   D
Koper ne gre istovetiti s tekočim vzdrževanjem. »     Tir      je zaprt na dvotirni progi med Divačo in Zgornjim  D
Direktor direkcije še ugotavlja, da je obstoječi      tir      samo šestdesetodstotno izkoriščen, »kar pomeni  D
Delo, 18. marca      Tir      obnavljajo, tovor stoji Na Slovenskih železnicah  D
tudi izdelava projektne dokumentacije za drugi      tir      proge med Divačo in Koprom. Anton Medved je  D
tik pred izdajo lokacijske odredbe za drugi      tir      in če se bo promet povečal, bo mogoče gradnjo  D
Delo, 18. marca      Tir      obnavljajo, tovor stoji Po obdobju splošnega  D
povezuje z notranjostjo, sploh potrebuje drugi      tir?     Gre za povsem legitimno spraševanje, ki nikakor  D
njihove državne službe postavile na stranski      tir      tudi vloge, ki so prišle z druge strani Kolpe  D
OZN tedaj ne bo pustil potisniti na stranski      tir.      Lahko OZN stori še kaj več?  D
vojnih razmerah, ampak je to odrinjeno na drugi      tir.     Vsaj takšne informacije dobivamo od naših kupcev  D
grafiko zadnjih petdeset let spravi na stranski      tir.     Izgleda, kot da so uspehi in s tem dosežene profesion  D
tja gradijo zadnje kilometre avtoceste, drugi      tir;      Korošci pa, čeprav nosilci slovenskega zgodovinskega  D
držav v Beogradu S stranskega na bruseljski      tir      Vse države zahodnega Balkana so obsedene z  D
procesa s Palestinci popolnoma odrinil na stranski      tir      mirovna pogajanja s Sirijo, je spoznal, da je  D
delavsko vlogo, jaz pa je nočem. Čeprav me stranski      tir      oddaljuje od tisočega gola, mi predvsem zaradi  D
pa ga je železna cesta treščila na stranski      tir,      tako kot ga bo sedanja slovenska avtocesta od  D
državljan P. Q. s strojem dvigoval industrijski      tir.      Stroj se je prevrnil in Italijanu pod seboj  D
Trčenje na napačnem tiru Je »drugi      tir«      nujnost ali pretiravanje? V Sloveniji se je  D
bosta vzela šest let, v tem času pa bo sedanji      tir      preobremenjen kljub njegovi morebitni modernizaciji  D
delati. Predvsem pa - da je že sedanji enojni      tir      v bistvu privatni industrijski železniški tir  D
tir v bistvu privatni industrijski železniški      tir      Luke Koper in da naj si kar sama zgradi drugega  D
vprašljiv. Natančneje: lokacijski načrt za drugi      tir      bo pripravljen v letu dni (izjava je bila dana  D
bila dana v začetku marca leta 2003). »Drugi      tir      je v nacionalnem programu razvoja železniške  D
že nekaj let zdi vse v najlepšem redu (drugi      tir      je samo eno iz vrste vprašanj, ki resno načenjajo  D
tovora, leta 2015 pa 16,5 milijona ton. Drugi      tir      torej ni samo interes Luke Koper, ampak predvsem  D
divaške postaje je hkrati investicija v drugi      tir,      saj samo gradnja drugega tira brez obeh postaj  D
želenega učinka. Priprava dokumentacije za drugi      tir      je že v teku.Trenutno potekajo aktivnosti za  D
do Kopra v resnici le nekakšen industrijski      tir,      je mogoče razbrati, koliko nekateri razumejo  D
nismo šli zapravljat denarja za nepotrebni drugi      tir.     V Luki Koper pa: že zdavnaj bi imeli 15 milijonov  D
Ljubljana Sedmi pomol je pokopal drugi      tir      Verjetno bi morala zaradi lažje razumljivosti  D
dal minister Bergauer 1997. leta, da bo drugi      tir      med Koprom in Divačo zgrajen 2002 ali 2003«  D
Kijev varljivi vabi, ki naj spodneseta drugi      tir      in oslabita konkurenco Luke tržaškemu pristanišču  D
boji drugega tira kot hudič križa ... Drugi      tir      do Kopra bi bil za tržaško pristanišče nevaren  D
politiki ter podjetniško iznajdljivem turizmu drugi      tir      lahko prinašal tako Primorski kot vsej Sloveniji  D
Italijani proti drugemu tiru (3.10.2000), Bo drugi      tir      povozil čas (14.5.2001), Drugi tir v slepi ulici  D
Bo drugi tir povozil čas (14.5.2001), Drugi      tir      v slepi ulici (15.5.), Nezgrajeni drugi tir  D
tir v slepi ulici (15.5.), Nezgrajeni drugi      tir      bo potopil Luko Koper (4.10). S tem, da se  D
interesov povsem nerazumljivo odrinja na stranski      tir.     Kakor da ne bi bila v Evropi in kakor da tam  D
Delo, 16. maja Je »drugi      tir«      nujnost ali pretiravanje? V Delu ste s člankom  D
potekati od Kopra do Divače. Torej ne gre za drugi      tir.     Ta po sedanji trasi ne bi imel nikakršnega smisla  D
osnovno misel v enem stavku, lahko rečem: »drugi      tir«      da, in to sedaj, vendar ne kakršen koli.Mora  D
Delo, 16. maja Je »drugi      tir«      nujnost ali pretiravanje? Kaže, da je pri  D
Nobenega dvoma ni torej, da je drugi, vzporedni      tir      železnice Divača-Koper (z že variantno predvidenimi  D
avtoceste in ženeta Koreliča gradit industrijski      tir      do Trsta, medtem ko bodo SŽ iskale partnerje  D
interesi. Ni torej vprašanje, ali je drugi      tir      nujnost.Pač pa je vprašanje, kakšne in čigave  D
Bruslja doslej vztrajno odrivala na stranski      tir.      Evropa v lajnasti Nanana torej preprosto ni  D
je Slovenija po krivici postavila na stranski      tir.     Ob zaključku vsakega šolskega leta naj bi v Tolminu  D
stol, dokler se zaradi 'parkiranja na stranski      tir'      nisem pritožil na ministrstvo za notranje zadeve  D

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  1 57 157 257 357 457 557 657 757 857 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA