nova beseda iz Slovenije

tir (1.557-1.656)


končno s to vlado vsaj dobili drugi železniški      tir      v programu vlade.Vsa leta poprej nobena prejšnja  G
skoraj sem 100% prepričan, da je seveda ta drugi      tir      zapisan v vašim koalicijskem sporazumu.Se pravi  G
poslancev omenjeni projekti, kot je na primer drugi      tir      Divača-Koper, da ni znano, kje so, naj poudarim  G
gledano, pospešila gradnjo avtocest? Drugi      tir      -- zopet enak pristop, ni zgrajen drugi tir  G
tir -- zopet enak pristop, ni zgrajen drugi      tir.     Zakaj ne poveste, da je ta vlada podedovala nacionaln  G
po drugem tiru postala realnost; namreč drugi      tir      je enostavno predrag za naše davkoplačevalce  G
državnem zboru pokazala, da dajemo na stranski      tir      ti dve vprašanji in da v ospredje potiskamo  G
sprejetjem uredbe o lokacijskem načrtu za drugi      tir      proge Divača-Koper predstavi usklajenost rešitev  G
sprejetjem uredbe o lokacijskem načrtu za drugi      tir      proge Divača-Koper predstavi usklajenost rešitve  G
priključili na traso, ki bi bila določena za drugi      tir.     To pomeni tudi, da bi se dejansko sredstva za  G
tako da bo možno fazo začeti graditi drugi      tir      od Kopra do Črnega Kala, in seveda tudi z manjšimi  G
napredovali, pa že kar direktno tudi na drugi      tir.     Hvala.   G
preveč zakonov, da bi lahko postavil na pravi      tir      tistega, ki dejansko je bil potreben in ki bi  G
so zelo utečen mehanizem, ki ima svoj uglajen      tir,      po katerem vozijo, s skladom ali brez sklada  G
tudi uspešno eksploatirana - in pa seveda drugi      tir      od Divače pa do Kopra, kajti sicer bo Koper  G
nove načrte delati - je pa edino za ta drugi      tir      od Kopra do Divače predviden nek idejni načrt  G
tretje branje v parlament, da bomo ta drugi      tir,      hitro progo med Divačo in Koprom, zgradili v  G
Slovenija potrebuje čimprej zgraditi drugi      tir      od Kopra do Divače, da bi se lahko Luka Koper  G
potrebno na tako majhnem prostoru načrtovati drugi      tir      železniške proge in pa traso hitre proge.Odgovor  G
da je že v izdelavi lokacijski načrt za drugi      tir      in nekako na tehnični ravni predvidena najustreznejša  G
videti. Pravočasno pa pomeni, tako da bo služil      tir      svojemu namenu - to je omogočiti edinemu slovenskemu  G
srednje Evrope opozarjajo, da v kolikor drugi      tir      ne bo zgrajen v relativno kratkem času, pri  G
upoštevati še, da bo treba nujno zgraditi tudi drugi      tir      v Koper, kar ne bo poceni, in tudi tukaj vlada  G
aktivnosti v zvezi s tem potekajo v smeri, da se ta      tir      zgradi v obdobju do konca leta 2006, če bodo  G
Jadranu in Srednji Evropi kot skrajna, da se drugi      tir      ne samo zgradi, ampak že preda svojemu namenu  G
nonšalantnosti in odrivanja pobudnikov na stranski      tir      se je to zgodilo in je pobuda za razpis referenduma  G
da vaše konkretno vprašanje, predvsem drugi      tir.     Naj poudarim, da je ta drugi tir Koper-Divača  G
predvsem drugi tir. Naj poudarim, da je ta drugi      tir      Koper-Divača sestavni del poročila posebne delovne  G
Madžarske. V sklopu tega projekta imamo drugi      tir      in pa modernizacijo proge Ljubljana-Hodoš, s  G
ali vsaj metrih. Seveda sem mislil na drugi      tir      Koper-Divača. Jasno, da je zdaj za "dolenjko  G
te tako pomembne komunikacije, kot je drugi      tir,      nas je tako novica o tem, da iz tega ne bo nič  G
na Reko. Če se že toliko časa ve, kaj drugi      tir      za Slovenijo pomeni, me zanima: Zakaj se formalne  G
tiskovnih konferencah. Dejstvo je, da je drugi      tir      Koper-Divača vključen v seznam prioritetnih  G
komisije, da je prioriteta za Slovenijo drugi      tir,      da je pa od sodelovanja tako med mestoma Koper  G
Naj vas spomnim. Recimo, drugi      tir      je tak primer.Leta 1998-2000 bi morali že zgraditi  G
morali že zgraditi po nacionalnem programu drugi      tir      Divača-Koper, pa še papirji niso pripravljeni  G
z dikcijo sodelovanja, odrinjene na stranski      tir.     Če bi tukaj imeli večjo vlogo, pred leti vemo  G
bistvu razpadla, ko deluje po dveh tirih. En      tir      predstavlja ta večinski del, ki ga predstavljajo  G
na investicijah v železnice. Na primer, drugi      tir      proge Koper-Divača.Vlada v ta namen ni vložila  G
bi tu služila, je v bistvu slepo črevo, slepi      tir      oziroma industrijski tir.Prav tako je to ena  G
slepo črevo, slepi tir oziroma industrijski      tir.     Prav tako je to ena najkrajših oziroma tudi pomembnih  G
danes, ampak že pred 30-mi leti, tudi drugi      tir      Divača-Koper še zdaleč ni zgrajen, pa veste  G
konstrukcijo te države, pa postavljamo na stranski      tir.     Seveda boste rekli, da boste operativni lizing  G
prednost, sicer pa zopet gredo eni na stranski      tir.     Še se spomnim škodljive ureditve vlade, v kateri  G
ampak za ostalih 50, 60 kilometrov, ko bi daljši      tir      bil po Sloveniji čez Ptuj, pa Ljutomer, pa Mursko  G
proga poseda, da imamo še vedno industrijski      tir,      da imamo odobrena finančna sredstva, potrjen  G
zmotili, ker gre za to, da zagotovimo, da bo drugi      tir      železniške povezave Divača-Koper izgrajen.Ta  G
železniške projekte, znotraj tega je železniški      tir,      proga Divača-Koper na visoki prioriteti.Ampak  G
obljub, ki so bile dane v preteklosti, da bo ta      tir,      o katerem govorimo, zgrajen do leta 2000 in  G
Ministrstvo za promet se zelo dobro zaveda, da je ta      tir      in pa posodobitev železniške infrastrukture  G
Samo tri poudarke. Najprej kar zadeva drugi      tir.      Po nacionalnih programih, ki so jih sprejemale  G
vlade v bližnji preteklosti, bi moral biti drugi      tir      zgrajen do leta 2000.Zanima me, na kakšen način  G
ker je Vlada pozabila začeti graditi drugi      tir      Koper-Divača, čeprav jim to poslanci opozicije  G
sistem, ki sploh ni sistem. Nedograjen drugi      tir      železniške proge Divača-Koper, ki bi po nacionalnem  G
in gradnje novih tirov, med katerimi je tudi      tir      Koper-Divača, kot tudi za dokončanja avtocestnega  G
jih družba zavrgla in potisnila na stranski      tir.     Jaz se bojim, da če boste zavrgli predlog novele  G
v preteklosti nekoliko porinjen na stranski      tir,      tako da nam v bližnji prihodnosti seveda grozi  G
območju Slovenije, predvsem mislim tukaj na drugi      tir      Koper-Divača.V tem kontekstu vprašanj smo sicer  G
dokumentov. Najprej idejnega projekta za drugi      tir      železniške proge Divača-Koper, ki ga je izdelalo  G
predlog državnega lokacijskega načrta za drugi      tir      Divača-Koper, ki ga je izdelal NS biro Koper  G
elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš, pomožni drugi      tir      Koper-Divača, pomurski krak avtoceste.Zagotovo  G
speljevanje na nek drug, slep in nepotreben      tir.     Če bi kdo želel biti mojster v tem, mu svetujmo  G
Potem gre za odseke Koper-Divača, obstoječi      tir,      priprava projektne dokumentacije, daljinsko  G
priprava projekta, potem Koper-Divača, drugi      tir,      dokumentacija, Pragersko-Hodoš, dokumentacija  G
stroka s tem zakonom postavljena na stranski      tir.      Večino najpomembnejših odločitev v tem zakonu  G
omogočili takšno povezavo. Podobno velja za drugi      tir,      podobno velja za luko Koper, za turizem, za  G
Železnica se na tem območju neha kot slepi      tir,      njena nosilnost je nezadostna niti za zahtevnejši  G
Spoštovani ministri, kolegice, kolegi! Drugi      tir      je nacionalnega pomena. Spoštovani minister  G
dejansko tvegamo dan za dnem, da se ta industrijski      tir      vsuje v dolino, kajti posedanje je veliko.   G
gospodarstvo čaka, kdaj bo dobilo ta prepotreben drugi      tir,      kajti vemo, da v bistvu, če tega ne bomo naredili  G
proceduro. V oba dokumenta je vključen tudi drugi      tir      proge Divača-Koper s časovnim planom izvedbe  G
realiziran samo v 17%. Tam je tudi zapisan drugi      tir,      že v letu 1996, 1994 smo ga snovali, pa do danes  G
jasno sem povedal, da tako kot za železniški      tir,      torej drugi tir Divača-Koper, bi enako veljalo  G
da tako kot za železniški tir, torej drugi      tir      Divača-Koper, bi enako veljalo tudi za vse ostale  G
Hvala, predsedujoči. Torej, to ni res, drugi      tir      ni kakršenkoli drug projekt.In želel bi skladno  G
vendarle poskušam zadevo spraviti v nek normalen      tir,      kjer bi se lahko pogovarjali in tudi pogovorili  G
skupino slovenskih državljanov pa dali na stranski      tir      ter jih pustili umirati na obroke. To potrjuje  G
Problem je naslednji. Ne samo, da drugi      tir      spreminjamo v stranski tir, ne samo, da tretji  G
Ne samo, da drugi tir spreminjamo v stranski      tir,      ne samo, da tretji pomol spreminjamo v osmi  G
kaj drugega. Imamo še železnice, imamo drugi      tir,      imamo zračni promet, imamo pomorski promet.  G
pa začeti s projektom. Pa vemo, da tudi drugi      tir      oziroma železniška povezava bi lahko razbremenila  G
namenska sredstva in da ne postavljamo na stranski      tir      vseh tistih dodatnih avtocestnih programov ali  G
ostarele, pa potem dve regiji namesto treh, drugi      tir      na stranskem tiru, Luka Koper, no in danes so  G
naše največje pristanišče, in Divačo. Drugi      tir      je izjemno pomemben za številne države Evropske  G
pomočjo vašega predhodnika, gospoda Prodija. Drugi      tir      je bil uvrščen med prioritetne projekte Evropske  G
našem parlamentu dobimo zagotovilo, da drugi      tir      ne bo romal na stranski tir?Hvala lepa.   G
zagotovilo, da drugi tir ne bo romal na stranski      tir?     Hvala lepa.   G
resnih namenov narediti tega odseka, torej drugi      tir      Koper - Divača in to odlaga šele v leto 2008  G
uporabi. Moramo se zavedati, da je to industrijski      tir,      ki je bil zgrajen za namene takratnega gospodarstva  G
pomembnosti petega koridorja, zato je bil drugi      tir      tudi uvrščen med prioritetne projekte EU, kljub  G
pomembno in da bi bilo potrebno izgraditi drugi      tir      zato, ker so obstoječe kapacitete dejansko že  G
infrastrukture, po katerem bi naj bil drugi      tir      izgrajen do leta 2000.Žal se v tem obdobju na  G
je tudi zelo pomembno je to, da je ta drugi      tir      v bistvu samo en del, ki se navezuje na peti  G
med prioritetami v tem programu tudi ta drugi      tir      in glede na splošno izraženo pripravljenost  G
nič ne dogaja na izgradnji tega tira, da je      tir      na stranskem tiru.Bila je izdelana študija o  G
pomembnega infrastrukturnega projekta kot je drugi      tir.      Drugi tir je bil res po prejšnjem nacionalnem  G
infrastrukturnega projekta kot je drugi tir. Drugi      tir      je bil res po prejšnjem nacionalnem programu  G
2004, je, citiram po spominu dejal, da je drugi      tir      obligacija te koalicije in da bo kot minister  G
ne bom sam sebe ponavljal, romalo na stranski      tir.     Res je, da je vlada aprila 2005 sprejela lokacijski  G
tiru v reformnih ukrepih. Tretjič, da drugi      tir      ni omenjen v prometni politiki in četrtič, pred  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  957 1.057 1.157 1.257 1.357 1.457 1.557 1.657 1.757 1.857 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA