peč (2.432-2.531)

postala njeno življenje. Čeprav si je kupila novo      peč,      pa je pri drugih stvareh ostala pri starem.  P
spodnji strani mirnopeške ceste Novo mesto‐Mirna      Peč,      kjer po neuradnih podatkih živi 150 Romov.Eden  P
svojo prvo hišo, je v njej postavil tudi krušno      peč.     »Doma smo sami začeli peči kruh iz mok, ki smo  P
izdelave kruha.« Sredi Umnikove pekarne stoji stara      peč,      ki v dveh nadstropjih ponuja dovolj toplote  P
naselja, začeti kuriti z drugimi gorivi. Toda      peč      vsako noč, tako kot že desetletja nazaj, dela  P
je glavni pri peči. Ko štruce nežno polaga v      peč,      je, kot bi dojenčke dajal spati, in ko pečeno  P
je po rojstvu, Josef pa je trupelce vrgel v      peč)     , za tovrstne zločine sledi kazen do 20 let ječe  P
bil Michael mrtev; njegovo trupelce je vrgel v      peč      in ga sežgal, Alexandra pa vzel v hišo in ga  P
Niso ga našli Mirna      Peč      ‐ V torek ob 15.31 se je začela iskalna akcija  P
Hmeljčič. Vanjo so bili vključeni gasilci PGD Mirna      Peč,      Jablan, Hmeljčič in Globodol.Do 21. ure pogrešanega  P
škode. Ugotovitve preiskovalcev so pokazale, da      peč      na trda goriva eksplodirala zaradi okvare varnostnih  P
***** Kalilna      peč      uničena V zreškem Uniorju je zagorelo zaradi  P
kalilni peči. Ogenj se je razširil na kalilno      peč      v neposredni bližini, na rezervoar kalilnega  P
zaradi lažjih opeklin. Požar, ki je uničil eno      peč      in poškodoval sosednjo ter 120 m² ostrešja,  P
lopov ter ukradel prehrambne izdelke, plinsko      peč      in radio.Lastnik ima 500 evrov škode.   P
kioska za prodajo kostanja, ker je prodajalec na      peč,      v kateri je bila še žerjavica, postavil lesen  P
Sunil torbico Mirna      Peč      ‐ Nepridiprav je vlomil v osebni avto, parkiran  P
približno ob 11. uri 38-letni delavec popravljal      peč      za taljenje kovin.Med delom mu je na lestvi  P
Sunili denarnice Mirna      Peč      ‐ Mrhovinar je vlomil v osebni avto, parkiran  P
dvorišču pred garažo je barabin ukradel centralno      peč      in lastnika oškodoval za 1200 evrov. Barabin  P
je šlo na podstrešje, še ni bilo za gnoj ali      peč.     Morda bomo nekoč potrebovali, morda se bo kdo  P
na lopar ter ga potisnila v razgreto krušno      peč.     Otroci so zraven nestrpno čakali in prosili kruha  P
možnosti, saj je treba imeti tudi kakšno veliko      peč      in ne samo tistih, ki jih imajo keramičarji  P
ugaja. Izdelujejo predmete iz gline (imajo tudi      peč)     , stekla, papirja, naravnih materialov itd.Poleg  P
za mejo med domačim in tujim svetom ‐ prag,      peč,      vogal hiše, dvorišče, vhodna vrata, okolico  P
zdaj se prek stopnišča lestve vzpnemo na Ribjo      peč      in nato spustimo na cesto, ki vodi v dolino  P
kurili kar v posekanem drevesnem štoru. Lesena      peč      seveda ne bo večna, a nekaj polhanj bo že še  P
Skrivališč si ne delajo sami. Lesena      peč      spodbija rek. Novi in stari šklop   P
loparju, s katerim so jo potisnile v krušno      peč.     Naredile so jo, ko so pekle kruh: malce testa  P
njih po štirje muzejski stoli, v kotu lutzova      peč      na trda goriva, kakršnih že dolgo ne uporablja  P
postavljena v tipizirano kmečko izbo z znano opremo:      peč,      ura, okno in jaslice,« poudarja dr. Bogataj  P
živali. K ognjišču je praviloma spadala krušna      peč,      k peči in kurjenju pa kurivo, s katerim so morali  P
predmet v njej pa je dvesto let stara lončena      peč,      za katero je sedel že Napoleon, menda tudi Beethoven  P
spodnjega, s čimer se je podaljšala njena pot skozi      peč.     Bistvo je bilo v tem, da se je zaradi daljše  P
pri prvi serpentini, se vzpne steza čez Rjavo      peč      (1614 m) na razgledno Babo (1969 m), prvi vrh  P
okusnega peciva sta dobila, ko sta v krušno      peč      namesto kruha zrinila hudobno čarovnico. Kje  P
vrata. Pomislil je, da bi pred zverino zlezel v      peč,      a se je ustrašil, da mu bo žival odgriznila  P
kadi. Tudi pri sorodnikih so imeli kombinirano      peč      na drva in olje, zdaj ko še ni najbolj strupenega  P
ni bilo, sredi velike sobe je stala le krušna      peč,      ki so jo uporabljali za peko in ogrevanje.   P
zelo zanimivih informacij. Očitno ni morila      peč      Krajani Spodnje Senice so bili še v včerajšnjem  P
sanjalo, da za smrt sorodnikov morda ni kriva      peč.     Ko je okrog pol sedmih zjutraj opazil, da se  P
Tako je najbrž zataval levo od njih, padel za      peč      in obnemogel zgorel. Franci Jarc, poveljnik  P
nove zvonove. »Navsezgodaj so zakurili veliko      peč      in jo segreli do temperature 1100 stopinj Celzija  P
Modic. »Trenutek pred tem, ko pa so prebili      peč      za vlivanje brona v zvonove, smo vsi skupaj  P
priklopili. Pomembno je, da bomo lahko pognali      peč      centralne kurjave, da ne bi voda v ceveh zamrznila  P
brutalno umoril očeta in mamo? Sin je bil, ne pa      peč      Sprva se je Blaž Mištrafović iz Spodnje Senice  P
Bilo je okrog pol dveh zjutraj, ko sem zakuril      peč.     Po približno eni uri, ko sem žerjavico potegnil  P
postavita ob mizo, sami se nasproti usedeta ob      peč,      ki oddaja prijetno domačijsko toploto.Kot bi  P
pomislila, da imam privide. Pogledala sem v krušno      peč,      nič posebnega ni bilo.Pogledala sem še v strop  P
zameglilo pred očmi, ko je Viher nalagal polena v      peč,      pograbil je nož in ga zabodel Celje, 9. septembr  P
hrbet zabodel v trenutku, ko je ta metal drva v      peč.     Po prerivanju mu je nož padel iz rok, šele doma  P
umrl kmalu po rojstvu, mož je trupelce vrgel v      peč.      Nemška revija Stern je zapisala, da je hotel  P
zrak zelo suh, je za prvo pomoč na radiator ali      peč      najbolje položiti mokro brisačo. Pozimi ni  P
ji prati oblačila.« Ko se ozrem na razžarjeno      peč      sredi edine bivalne sobe in pripomnim, kako  P
sin Tilen, tako da je pozimi njihova kmečka      peč      vselej topla. 5. Ljudmila Novak ima veliko  P
razpolovimo in samo rahlo posolimo ter jih damo      peč      na 180 stopinj Celzija.V ponvi popečemo tudi  P
041/883-067. - Odstopim termoakumulacijsko      peč      2,5 kW.Telefon: 01/7228-253 popoldne   P
okusa. »Zato je pomembno tudi, kako zakuriti      peč,      v njej mora biti ravno prava temperatura.Sama  P
sicer majhno kuhinjo, v kateri pa stoji krušna      peč.      V njej pečejo pice in pregrešno dobre lepinje  P
temperaturi 220 C. Še bolje je, če lahko damo pogačo      peč      v krušno peč Tekst: K.B.   P
bolje je, če lahko damo pogačo peč v krušno      peč      Tekst: K.B.   P
bil navdušen, zato sem jih nekega dne vrgla v      peč.      Boste šli na proslavo v Ljubljano, če bo  P
če za toploto ne bi bila dovolj naša krušna      peč.     Lepo je tam gori, idilično.   P
starega 15 mesecev, in deklico, staro 9 let, ter      peč      Zibro na petrolej. Vnaprej se zahvaljujemo.  P
postanemo lačni, saj hranjenje »naloži telesno      peč«      in nas znova ogreje.Pol ure do eno uro po tem  P
dišalo že v večernih urah. Pek je že naložil v      peč      prve štruce, ki se bodo okoli pete ure zjutraj  P
velikim lesenim loparjem hitel zlagat v ogromno      peč,      bilo mu je prav pošteno vroče: »Čeprav sem pek  P
Florjančič iz Pekarne Čemažar hiti zlagat hlebce v      peč.      2.   P
Najprej sem iz omare privlekla nekakšno bio      peč      in se pregrevala dobre pol ure, kot piše v navodilih  P
premoga in surovine se je vsako uro doziralo v      peč,      v poročilu iz leta 2003 pa ti podatki manjkajo  P
pravijo številke, torej razum? Skozi cementarniško      peč      gre vsako uro 7 ton premoga in 100 ton surovine  P
nasprotno: manjkajoči podatki o doziranju surovine v      peč;      izračun rezultatov meritev upošteva pogoje,  P
zdravilno steno, ki jo mnogi imenujejo tudi      Peč.     Na energijskem vozlišču, kjer smo imeli sami  P
tragikomično resno vizualiziral zubeljčke in gladil      Peč.     Izboljšav nobenih.  P
pretepali in zasliševali, so jo porinili v vročo      peč,      nato pa je morala na pol gola več ur klečati  P
Nemci. Tolkli so po vratih in sem se skrila v      peč,      je zamahnila z roko proti večji odprtini v  P
bil sploh brez vrat, v drugem je bila prižgana      peč      na drva, na tleh je ležala vreča z raztresenim  P
je nekemu starejšemu občanu rekel, naj gre za      peč,      ker je itak že prestar.Drugemu je rekel, naj  P
srbskih cerkva, v vsakem razredu pa stoji manjša      peč      na drva, ki le stežka kljubuje vremenskim razmeram  P
več milijonov gigavatov zmogljiva centralna      peč,      bi se temperatura zraka v zahodni Evropi znižala  P
spolnim občevanjem, potem pa jih porinil v krušno      peč,      naložil drva, jih polil z bencinom in zažgal  P
nekoliko otročja, vemo, da zna Janša več kot hruške      peč,      ampak ali zna tudi kaj več kot po skalah plezat  P
treba zaradi velikosti celo poriniti v kmečko      peč      ali pa razkosati kot navadno govedo. Že nekaj  P
legende, in prosil za kos kruha ter toplo kmečko      peč.     Toda v bistvu mi je po glavi rojilo nekaj drugega  P
kmečki izbi starodavne hiše v Zabrekvah. Kmečka      peč      je bila razkurjena.Skozi mala okenca je pronicalo  P
v njej uredilo centralno gretje, poganja ga      peč      iz Tinetove klubske sobe.V ozadju se je slišal  P
gostiščih, nas je v kuhinji presenetila čisto prava      peč      za pice, ki so obiskovalcem Rivolta na voljo  P
Litostroj in v obratovanje posvetila novo žarilno      peč.     Prizori so znani.   P
pritoček v gozdovih družine Kalin v predelu Huda      Peč      v dolini Pendirjevke Na poti k izviru Gospodična  P
Pece,      Peč,      Plešivica pri Žalni,   S
Studence, Šavna      Peč,      Turje,   S
Bela, Bela      Peč,      Bistričica,   S
Soteska, Sovinja      Peč,      Spodnje Palovče,   S
Volčji Potok, Vranja      Peč,      Vrhpolje pri Kamniku,   S
91. Mirna      Peč:      Biška vas,   S
Mali Vrh, Mirna      Peč,      Orkljevec,   S
Vrhpeč. Sedež Občine Mirna      Peč      je v Mirni Peči. Prvi občinski svet šteje deset  S