ogledati (3.091-3.190)

Seznam davčnih svetovalcev z licenco si je mogoče      ogledati      na novi spletni strani društva davčnih svetovalcev  D
lončarjev Slovenije - si je do srede decembra mogoče      ogledati      v slovenjebistriški Galeriji Grad. Lončarstva  D
nocoj ob 20. uri mogoče v Linhartovi dvorani      ogledati      gostovanje Drame SNG iz Maribora z edino slovensko  D
so včeraj že devetič odprli razstavo jaslic;      ogledati      si jo bo mogoče do 23. decembra vsak dan med  D
mestnega tekmeca Sportinga, ko si je hotel ta      ogledati      tekmo Benfice pred bližnjim derbijem.Ko so Inacia  D
zunanjemu ministru je v četrtek vendarle uspelo      ogledati      si nekatere »osvobojene« vasi in mesta na severu  D
ljudi, ki so si želeli že dva dni pred predstavo      ogledati      vaje, lahko vsaj glede na reakcije občinstva  D
umetnostnega zgodovinarja Carla L. Ragghiantija.      Ogledati      si jo bo mogoče do 15. januarja 2000, namenjena  D
iz svoje kulture. Poskusimo si podrobneje      ogledati      prvine novosti, kakor se kažejo v Evropi po  D
podnožje Alux - pa si bo v galeriji GZS mogoče      ogledati      od 24. do 31. januarja. Episkop Opus, oblikovanje  D
pet let. Tedaj si je treba to težavo pobliže      ogledati,      ugotoviti, kaj bi jo lahko povzročalo, in poiskati  F
volilnega okraja vabim, da si jo greva skupaj      ogledati,      kajti za ministra sem pa prepričan, da jo dobro  G
možnost vsako soboto in nedeljo med gradnjo si      ogledati.     In sem se na tisto gradbišče, ker so se mi nekatere  G
ni nobenega razloga, da si tega ne bi mogli      ogledati.     Hvala lepa.   G
da moraš, na primer, ko si hočeš natančneje      ogledati,      na primer, resor šolstva, tega poiskati v šestih  G
zamujamo. Imel sem možnost si te zadeve na terenu      ogledati,      kajti bil sem eden izmed tistih poslancev, ki  G
vsako leto imel priložnost, letos že sedmič si      ogledati      poplavno območje.Zato se bojim, da je ta obisk  G
dobili samo tisti, ki si jih je prišel minister      ogledati,      koliko škode je nastalo, ali se bo to razdelilo  G
pridite, to sta dve lepi mesti, dajte si ju kdaj      ogledati.     Koliko je praznega!   G
ogledajo tisto, kadar si želijo, če si želijo      ogledati.     Torej, gospod Terčon, mi nobenega ne silimo,  G
ker bi ta dokument, ki ste si ga imeli možnost      ogledati,      to na nek način zavezoval ali da bi vseboval  G
jih malo nosil, tako da sem si imel čas vse to      ogledati.     Istra je res tako lepa, posebej zdaj vas vabim  G
pristopi. Morda bi bilo pa dobro, če bi si šli to      ogledati      k sosednjim Hrvatom.Oni imajo zdaj neko podobno  G
situacije oziroma fakture zanje, ne more se pa      ogledati,      ali so tudi količine prave.Za te podatke odgovarja  G
postaviti obrate za predelavo le-teh. Ja, pojdite si      ogledati      dol v nizki Furlaniji, tam imate en tak obrat  G
menda dobiva vse gradivo o sejah vlade, to tudi      ogledati;      v naši poslanski skupini lahko dobimo le sklic  G
nepotrebne. Pravite, moral je priti sodnik, si      ogledati      kraj dogodka in ugotoviti dejansko stanje.Povejte  G
ki sem jih prej omenil, morali si to stvar      ogledati      in za takšen predlog spremembe kulture dati  G
najvišji uradniki s tega ministrstva, ker si želijo      ogledati,      kako mi ta program uresničujemo, ker je prišel  G
finančni makroekonomski model na primer mogoče      ogledati      na spletnih straneh pri avstralskem statističnem  G
poslal ta predlog v državni zbor, vredno si ga je      ogledati,      kajti je poln arogance in pa tudi izsiljevanje  G
unije, predvsem pa menim, da bi si morali sami      ogledati,      kajti Slovenija smo ena izmed redkih držav Evropske  G
zvezi s tovrstnimi podatki. Tisti, ki si želite      ogledati      uradne podatke v zvezi z izbrisanimi, so le  G
najbolj tisti del, da tisti, ki smo v stanju      ogledati      si gradbišča, tudi danes smo tukaj imeli zgodbo  G
ostalo izven teh parkov. Ljudi, ki si želijo      ogledati      park vozijo z avtobusi in tako imenovanimi   G
jim bomo dostavili, ostale pa si boste morali      ogledati      na direkciji.Hvala lepa.   G
oceno brez pridržkov. Tisti, ki si želite to      ogledati,      ki vam je do resnice, tukaj je revizijsko poročilo  G
tretje. In, lepo vas prosim, dajte si, no,      ogledati      značilnosti notranjega trga v Evropski uniji  G
revija je namenjena stroki. Prosim, dajte si      ogledati      to, preštejte, če hočete, jaz vam lahko pomagam  G
včerajšnji dogodek, ko smo imeli možnost si      ogledati      odprtje krasne razstave Brižinskih spomenikov  G
Tu imam slike, če bi si želel kdo kasneje to      ogledati,      ker sem se tudi sam dal podučiti, kaj so ti  G
preklopili. Verjamem pa tudi, da tisti, ki si hočejo      ogledati      prenos seje državnega zbora, da imajo to pravico  G
iz različnih delov sveta, ki so si prišli to      ogledati.     Če bi ta muzej postal evropski, bi najbrž bil  G
spoštovane kolegice in kolegi, želeli si to      ogledati,      da bi vas peljal v te kraje, da bi videli to  G
tako kot je predsednik Kviaza povedal, pri njem      ogledati,      kako so bili nadzorni organi v tem državnem  G
nad to vašo razlago. Morda bi si bilo dobro      ogledati      kakšna vprašanja sem sam prejemal kot predsednik  G
vam ni do tega, da bi si šli to stanovanje      ogledati,      se pravi, da bi pravzaprav posegli v nedotakljivost  G
ki vsebuje tudi osnutek zakona, si je mogoče      ogledati      na naši spletni strani.Marca 2004 je osnutek  G
kakšno je stanje, prosim, pojdite si sami osebno      ogledati      stanje Kobilarne Lipica, sam sem doli bil in  G
bili tisti člani odbora, ki smo si to želeli      ogledati.     Gledali smo iste knjige, in zase lahko rečem  G
če bi si danes imeli možno predstavljati in      ogledati      pač ta zemljevid Slovenije, bi res ugotovili  G
zakonu. Kako kaže zapisati ta člen, pa si kaže      ogledati      v Zakonu o visokem šolstvu, kjer ta sistem že  G
Mariborčan, če želi si ta adrenalinski park      ogledati      skupaj s svojim otrokom, plačati bodisi ali  G
omenjanje teh 71 tisoč podpisov. Jaz sem si šel      ogledati      te podpisnike in sem ugotovil, da je med temi  G
učinkovit zakon. Poleg tega je treba iti zadeve      ogledati      od primera do primera.Moram reči, da imamo tudi  G
podpredsednika Evropske komisije, ki si je želel      ogledati,      kaj so to načrti integritete in kako delujejo  G
iskreno obljubim, da bomo poskušali čim prej si      ogledati      zadeve, pogledati z eksperti, strokovnjaki in  G
pišite pošto. Če si želite kak del oddaje vnovič      ogledati,      lahko to storite na spletni strani.Tam vam postrežem  G
kak del oddaje zamudili ali si ga želite znova      ogledati,      lahko to storite ob ponovitvi pozno ponoči ali  G
lahko povem iz lastnih izkušenj. Če si želite      ogledati      celotne intervjuje, lahko to storite na naši  G
zapisano na traku in si je možno tudi danes      ogledati.      Kaj je v vašem življenju pomenila televizija  G
ostanejo dva, največ tri dni, ker si želijo      ogledati      celo Slovenijo, znamenitosti in tudi uživati  G
te reči prej ni bilo tu, zato si jo morata      ogledati.      Traktor s prikolico je, ki ga je tukaj pustil  G
RTV svoj WAP portal. Kaj pa, če bi si želeli      ogledati      stran naše RTV tako, kot jo vidimo na domačem  G
Philips, so slišali za ta uspeh, so si prišli      ogledati      in so se navdušili nad to predstavo.Rekli so  G
Tukaj smo šle v Dalas.      Ogledati      smo si morale muzej, vso to cesto, kjer so Kennedyja  G
kot del zbirke, kot posebnost, ki se jo splača      ogledati.     Razen redkih ni nihče niti poskusil, da bi v  G
pravemu dali to nagrado. " Kje si je mogoče      ogledati      to sliko?Ta slika je ostala v Trbovljah, verjetno  G
največ publike. Heleno. Morda tudi privatno malo      ogledati      lepega ženskega obličja. Heleno, pravite. Ja  G
Najdragocenejši kos, ki si ga je mogoče danes      ogledati      v samostanu svetega Pavla, je Adelheidin križ  G
rastline. Ob sprehajalnih promenadah si je mogoče      ogledati      prave sredozemske vrtove. " S seboj smo skušali  G
Benetk bi se mogoče v naslednjem letu splačalo      ogledati      tudi Brione. Govorim seveda o naših abecedarjih  G
opremljen katalog. V dvorcu Fužine si jo je mogoče      ogledati      do 20. avgusta. Sveti so tisti, ki trpijo preganjan  G
bil na zdravljenju v Laškem in si je prišel      ogledati      našo predstavo.V Ljubljani smo gostovali z igro  G
evropskih peš poteh in pa obiskovalci, ki si pridejo      ogledati      galerijo, samo mestno jedro in pa ostale zanimivosti  G
sem rekla, da si želim obiskati Avstrijo in si      ogledati      to jamo. " Obiskovalci vstopajo v jamo opremljeni  G
Povedali jim bomo, da morajo priti sem in si to      ogledati      sami.Ni dovolj, če samo slišiš o tem; človek  G
v šoli, o vodi in vrveh, zdaj si zares želim      ogledati      ta obelisk. Domenico Fontana, arhitekt, urbanist  G
zahteval kakšnega notri. Bi prosil, naj si pride      ogledati.     To je grdo za take.   G
preteklosti. Želel sem priti na obalo in si jo      ogledati      ter prispevati k ohranitvi te dediščine. "   G
filmske plakate in številne mednarodne nagrade.      Ogledati      si je mogoče tudi odlomke iz njenih najbolj  G
da sploh niso vedeli, da si je mogoče tukaj      ogledati      toliko stvari in da je zgodovina samostana tako  G
si takšna skupina gostov želi. Živeti z nami,      ogledati      si, kako živimo, kako živijo ljudje v tej pokrajini  G
velike razstave jaslic, ki si jih je mogoče      ogledati      po vsem mestu. Čebulnat stolp podeželske katedrale  G
spravljene na podstrešjih, si je zdaj mogoče      ogledati      na ulicah, v oknih in na pomolih." Naj gre za  G
na sobotno dejavnost za otroke in družine.      Ogledati      si bo mogoče dele izvirnih fresk in sliko z  G
treba odpeljati v mariborsko gledališče in si      ogledati      predstavo, pa potem do jutra napisati.To je  G
je na odru mariborske Opere in baleta mogoče      ogledati      tudi romantično baletno zgodbo o Pepelki. Glasbo  G
jetrna dieta ali kaj podobnega. Danes sem si šla      ogledati      te diete in so prav vsi bolniki dobili praktično  G
bodo v Ljubljani prvič priredili Baletne dneve.      Ogledati      si bo mogoče nekaj najboljših predstav s sporeda  G
sodobne evropske produkcije, ki si jih ni mogoče      ogledati      nikjer drugje? pomanjkanje denarja res pravi  G
pred dunajsko mestno hišo si je bilo mogoče      ogledati      osupljive veščine.Tu in tam pa tudi kakšen neuspel  G
jezera v Nemčiji. Sledi Rimljanov si je mogoče      ogledati      v Bregenzu.To območje so si podredili leta 15  G
in seveda tudi naši tekmovalci si ne morejo      ogledati      vsega, kar Benetke nudijo, kajti časa je po  G
produkcije, ki si jih boste imeli priložnost znova      ogledati.     V petek zvečer na prvem programu se bo začela  G
vozila. " Poleg luksuznih vozil si je mogoče      ogledati      tudi eksperimentalne študije, ki se nanašajo  G
poteka natovarjanje takšne ladje, si je mogoče      ogledati      na sosednjem modelu.Razstava na ladji Negrelli  G
hidrodinamiko, si v spletu na žalost (še) ne morete      ogledati,      zato pa si lahko ogledate zanimivo razstavo  P
največjo surovo moč in prav zanimivo si je bilo      ogledati,      ali ta zadostuje tudi za prekašanje GeForcea  P
uporabljali Windows 2000, zato si je vredno      ogledati      drobni tisk. Microsoft navaja, da je za uporabo  P