obisk (201-300)

veliko razmišljala, kako bi preprečila njen      obisk.     Ni hotela, da vidijo njene oči, kar jim je prikrivala  A
da se nauči manire. Kadar greva skupaj kam na      obisk,      ji še pred vrati ponovim vse svoje dobre nauke  A
na samem. D'Artagnana sta presenetila tako      obisk      kot ta nenavadna prošnja.Ker pa trenutno ni  A
poveljnika straže - s tem je opravičil d'Artagnanov      obisk      - se je gospod de Tréville poslovil od mladega  A
trenutnem navdihu. Ko je odhajal na napovedani      obisk,      so njegovo dušo preletavale žalostne misli.  A
bi morali biti. Poleg tega ima moj nocojšnji      obisk      poseben razlog, ki sodi k mojim družinskim obvezam  A
primernim spoštovanjem. Po obedu so ji najavili      obisk;      v samostanu se je dogajalo bolj malo vznemirljivega  A
poljska miš rekla: »Ne bo dolgo, ko dobimo      obisk;      vsak teden pride sem sosed.Veliko bogatejši  A
posebno do živega. Kmalu je krt res prišel na      obisk.     Na sebi je imel črn žametast plašč.   A
jo je vprašala druga raca, ko je prišla na      obisk.      »Samo zaradi tegale pozneta moram še  A
Samo enkrat na leto nam je dovoljeno priti na      obisk      domov.Za polet potrebujemo dva najdaljša dneva  A
delavnico tujih tkalcev. Ko sta ta dva zagledala      obisk,      sta se še bolj goreče lotila dela, čeprav tudi  A
gospodar odpravlja od doma, je ta večer prišel na      obisk      h gospodinji in tudi gospodinji se je kar samo  A
o nji. Ko se je kralj drugi dan odpravil na      obisk      k otrokom, je v skritem gradu našel samo še  A
je prišel k njima. Konec tedna sta mu vrnila      obisk.      Temnilo se je, paglavci so ravnokar  A
Obiskal ju je abbé Jeufroy in vrnila sta mu      obisk.     Veliko so bili skupaj in duhovnik ni govoril  A
njima in prinesel zelo smešno knjigo. Misel na      obisk      ju ni ravno preveč razveselila.O tem sta kakšno  A
zvest da je ta vaš John. Ko se pripeljete na      obisk,      denimo na večerjo, mora biti poskrbljeno tudi  A
spat v vaš hotelčič. Če vas šofer pripelje na      obisk      v mestu, potem vprašajte: »Ali morda veste,  A
6. Na      obisk      nikdar ne vodite svojega psa. 7.   A
Sovražil ga je. 3. Presenetljiv      obisk      »Dobro, naj vama še enkrat razložim  A
Vendar ne zdajle. Veš, zbral si slab čas za      obisk      pri meni, Tim.Žal ne bom mogel preživljati časa  A
da ne bo tebe zmamilo in boš prišel sem na      obisk,      ko naju ne bo zraven?Jaz zahtevam svoj delež  A
ankmueller,« je odvrnil Ray. »Moj sin je prišel na      obisk      in moral sem preživeti nekaj časa z njim.«   A
dobim v postelji koga drugega, ko pridem na      obisk,      ne bo nič iz posla." "To prepustite meni, guspod  A
zadostno vsoto za njegovo vrnitev v domovino. Isti      obisk      in iste formalnosti je opravil pri francoskem  A
- V trgovino z oblačili. Zares, ta      obisk      je bil nujno potreben.Obleki Phileasa Fogga  A
si začela,« je dejal Popackon. »Ko prideš na      obisk,      moraš najprej reči ‘Me veseli,’ in ponuditi  A
kamenje, zasliši trušč in že jo obide solidarnost.      Obisk      grajskega gledališča, s katerim naj bi bil ogled  A
bom mami, potem pa ne pridem več. Samo še na      obisk,      k vam.« »Ampak s tem menda ne more na  A
Anatolij Vasiljevič že čaka. Danes je na vrsti še      obisk      v računalniškem centru.« »Ampak mi vendar  A
zgodb, ki jih Evenki tvezijo medvedu. Glej no,      obisk      imamo.« Privabljena od trušča in ognja prihaja  A
je imel papež zgolj srečo, sploh pa njegov      obisk      ni prinesel toliko dobrega, kot so upali ljudje  A
Hilary, ki je zapravila tedenski zaslužek za      obisk      vedeževalke, je zdaj govorila o stroških popravila  A
kako je vsak konec tedna peljala otroka na      obisk      k starim staršem, čeprav je bila utrujena od  A
dni. Ria se je odločila, da se bo odpeljala na      obisk      k Hilary.Ni ji bilo mar, kakšne neugodne opazke  A
počitek si vzamem čas. Nagradim se in si privoščim      obisk      kakega imenitnega kraja." Ria se je ljubeče  A
se bo vreme izboljšalo, jo bom odpeljala na      obisk.     Pravzaprav bi šla lahko oba."   A
pogovorih. Gertie je upala, da bo tritedenski      obisk      minil brez Jackovih izgredov. Neprimerno obnašanje  A
povedala," je rekla Hilary, ko je prišla na      obisk.      "Nameravala sem ti povedati.   A
vedno brezmadežna. Vsakič, ko je prišla na      obisk,      ji je Ria ponudila najlonsko domačo haljo, za  A
zaleglo. "In še to, Ria, rezervirala ti bom      obisk      v mojem frizerskem salonu, res so dobri." "Rosemary  A
poklicati mamo in ji preprečiti, da bi prišla na      obisk,      potem pa še Hilary.Ob desetih, ko se odpre dobrodeln  A
tudi vsi drugi. Mama bo odpeljala Marilyn na      obisk      Svete Rite; morda bo uživala v srečanju s starejšimi  A
mesto spet začelo dobivati obliko; prejšnji      obisk      je bil tako kratek, da si ni povsem zapomnila  A
dne morate z menoj ... to je dom za starejše,      obisk      bi bil sijajen," je rekla. "Zelo prijazno od  A
torbo in tiho odšel. Ni bil pravi trenutek za      obisk      in razlago, da je brat Grega Vina in da potuje  A
Tako oblečen se odpraviš na poroko, ne pa za      obisk      sosede.Čaj jima je nalila na čudovitem strešnem  A
Ampak zdaj ste doma, in kot kaže, ste dobili      obisk.     "Pokimal je proti vrtnim vratom, skozi katera  A
velike obete za prihodnost. "Lahko Zach pride na      obisk      na Taro?" "Seveda, ampak o tem se bova pogovorila  A
"H Gertiejini sestri! Menda lahko odpoveš      obisk.     "Bil je zelo nepotrpežljiv.   A
vidva sta je vredna." "Mamica je rekla, da ima      obisk      opraviti s tvojo službo." "Po svoje res."   A
"Ali lahko Mainova prideta k nam? Najin      obisk      je bil nenadoma pretrgan, ko sva bila tam."  A
"Tako je." "Prijeten      obisk?     " "Zelo prijeten, hvala."   A
Sama. Njen drugi      obisk      je sledil tri leta pozneje, z moškim, s katerim  A
to, biti poročena z Anthonyjem. Njen tretji      obisk      je bil skupaj z Anthonyjem in njunimi otroki  A
skromne relikvije. S Karlom sta nekoč načrtovala      obisk      Plzna, vendar jima to ni uspelo. Zadnjič je  A
Stavek iz Herodota, pripomba Heinricha Bartha,      obisk      etnološkega muzeja z otroki, pogovor o črnstvu  A
temu jo je rahlo vznemiril, ko se je najavil na      obisk      v bolnišnici.Seveda je pripeljal otročička:  A
Ollerenshaw ukvarjal z zamotanimi pripravami na      obisk      Adre.Te so morale biti podrobne, saj se je odločil  A
jo je v resnici skrbelo, je bil njen bližnji      obisk      Adre.Je bilo prav, da je sprejela povabilo?  A
Islandiji, ki si je resnično zaslužil njegov      obisk.     Bil je čudovit.   A
prikliče v spomin tisti na videz nepomembni      obisk,      da se je v njenem spominu zameglil, vendar se  A
Sklenila je, da ne bo nikoli nikomur povedala za ta      obisk.     To bo ohranila zase.   A
naj poišče pot nazaj in vnovičnimi vabili za      obisk,      če bo spet v sosedstvu: konec tedna je bil pred  A
predvidevati, da bi utegnilo iti za obtoževalen      obisk,      kajti Frances Wingate je bila pranečakinja tete  A
obudil sitnosti s starim črnim štedilnikom.      Obisk      ga je očitno ganil, od časa do časa je stresel  A
tednov pred mamičino smrtjo sam prišel k njej na      obisk      v bolnišnico.Bila je priključena na toliko naprav  A
koncu, ko je mami med zdravljenjem prišla na      obisk      domov, je šla naravnost v kopalnico in se lotila  A
na nebu, so lahko upali samo na kakšen krajši      obisk.     Ko so to resnico končno razumeli so umrle njihove  A
predsednik XEROXa, je kar naprej prihajal na      obisk,      kimal z glavo, govoril »Le tako naprej, fantje  A
Lahko si mislite, kako drugačen je bil prvi      obisk      predstavnikov Searsa v Boca Ratonu od njihovega  A
je rodila sina; in dal mu je ime Jezus.      Obisk      modrih Ko je bil Jezus rojen v Betle  A
»Pojdi in tudi ti tako delaj!«      Obisk      pri Marti in Mariji Ko so potovali  A
smo preživeli teden dni. Pavlov poslovilni      obisk      v Troádi Ko smo se prvi dan v tednu  A
Agrípa in Bereníka v Cezaréjo na vljudnostni      obisk      k Festu. Ko sta se več dni mudila tam, je Fest  A
dar, ki nam je bil podeljen. Pavel odloži      obisk      Naš ponos je v tem, kar govori naša  A
se je zasmejal Musa. "Pozneje utegnem dobiti      obisk,      toda na voljo nam je zadosti časa.Torej, v nekaj  A
Medtem ko bi bil tam, je bil Casey povabljen na      obisk      k premožnemu židovskemu veljaku, ki je bil pomočnik  A
šolana človeka.” In tako se je Ganeš odpravil na      obisk      v slamnato kočo pred vasjo Parrot Trace, kjer  A
naslednje. Nekega dne, ko je Ganeš spet prišel na      obisk,      je bil Ramlogan oblečen v čisto srajco.Dajal  A
podajali po njej. * Kmalu je prišla znova na      obisk      Mogočna spahovalka.Videti je bilo, da si je  A
njihovem obrazu in v njihovem vedenju so si za      obisk      nadele pisana oblačila, kakor da bi prišle na  A
/ stran 160 . / In ko je Beharry odšel na      obisk      h Ganešu, mu je dejal: “Dons dopoldne se Surudžova  A
sem. Sumintra sploh noče več prit h men na      obisk.     ” “Nisem se prišel pogovarjat o Sumintri.” “Ah  A
uglajena. Pogosto je odhajala v San Fernando na      obisk      k Sumintri in nakupovat. Domov se je vračala  A
izraz “tura” - jih je zajel občutek, da se je      obisk      zares izplačal. Leela je naštela več kakor pet  A
povzročale preglavice. Zahtevale so, da moraš na      obisk      h kakšnemu pomembnemu znancu in z njim najprej  A
nekaterih temeljnih človekovih pravic (n.pr. za      obisk      Severne Koreje v trenutku dobiš 10 let, hranitev  B
24. junija. Clintonov      obisk      v Sloveniji je spet pokazal zgodovinsko nedozorelost  B
morem v enem dnevu opraviti novinarsko nalogo,      obisk      ali nakup v Trstu, ti gospodje pa mi govorijo  B
nekemu infanteristu. Dne 3. popoldne sem šel na      obisk      k Tomaschoffu. Med potjo sem se prepričal, da  B
Janez. Jaz sem Janez, prišel sem na      obisk      h gospodu Brunu Vranu, profesorju.Ga morda poznate  B
- toda saj ne vemo, morda bi mu bil golobov      obisk      celo všeč. Marija. Janez, si že bil kdaj  B
najkasneje do petih, ker Cecilija danes pripelje na      obisk      tisto svojo kolegico, Japončico... Bruno pogleda  B
, s katerim se je končal prvi Herbersteinov      obisk      v Rusiji.Pot na vzhod je bila vredna truda zaradi  B
roža ‒kot domača žival, čuvaj ali igrača ‒kot      obisk,      ki smo ga hitro siti ‒kot uho Nekoga ali Nečesa  B
persona . / . / stran 34 . / DRUGI VRINEK ALI      OBISK      ARHETIPOV Prišlo je vseh sedem arhetipov,  B
lahko o teh rečeh pisalo romane. A že en sam      obisk      pri takem človeku v bolnici bi vsakogar potrdil  B
prav . / . / stran 162 . / tako želeli k nam na      obisk.     Zdi se mi, da bi si za gozdno planinski pohod  B