noter (1.301-1.400)

keramike in oblačil. Trgovec naju je povabil      noter.     Kot je bilo slišati, se je od mnogih slovenskih  D
nepridiprava spravila na BMW 318, skozi okno vdrla      noter,      ukradla pa daljinski upravljalnik za avtoalarm  D
in se potem na vso moč trudil, da bi zlezel      noter      in kaj izmaknil.A takrat je mimo prineslo meščana  D
za preiskavo. Verjela jima je, ju spustila      noter      in celo kozarec vode je prinesla. A sta se  D
ulici Ob gozdu v Šiški. Sredi belega dne je vdrl      noter,      ukradel pa prenosni računalnik, dragocenosti  D
nepridiprav, ki ga je prineslo mimo. Vdrl je      noter      in hitro odkril, kje imajo stanovalci denar  D
prepredeni z rovi in kavernami in drugimi pomniki,      noter      v hribih in na njih.- Aha, in preden odidem  D
stoji tam; že skoraj v muzeju, a ne še čisto      noter;      napol ilegalec, po tolikih letih sijaja in pompa  D
starim peugeotom 405. Vlomilec, ki je vdrl      noter,      se je s svetlo sivim avtom brez težav odpeljal  D
Poskušali smo sicer vse, da bi ga spravili '     noter'     , vendar pa mu Japonci niso bili pripravljeni  D
so prekrita s črno folijo, tako da ne vidiš      noter.     Na poti do upravnikove pisarne, ta ima svoje  D
sedim, igram, sedim, igram, sedim. Pet minut      noter,      pet minut ven.Počutim se kot hokejist.  D
sluteča ženska je odprla, ropar pa je planil      noter      jo pretepel ter ji ukradel okrog 80 tisočakov  D
ostali na predavanju, če se jim bo uspelo prebiti      noter,      sicer gremo na kavo«, iznajdljivejši so se po  D
energijo (IAEA). Skratka, merijo vse, kar »pride      noter      in kar gre ven«.A če je tako, kako to, da se  D
bo. Potem so jih postrelili in jih zavlekli      noter.     Naslednji dan smo šli z očetom po cesti tam mimo  D
zvečer razbil šipo na parkiranem golfu, zlezel      noter      in se začel »truditi« z radiom. Še preden  D
huda, sta se lotila parkiranega pola, vdrla      noter,      tedaj pa ju je zalotil mimoidoči Ljubljančan  D
stanovanjske hiše kar odklenjena in je seveda stopila      noter,      med brskanjem hitro našla denar, ko pa jo je  D
hiše na Livarski za Bežigradom zdoma. Vdrl je      noter,      na hitro vse pretaknil in izginil s prenosnima  D
zgradbo dohitel, zgrabil in pripeljal nazaj      noter.     Tudi tokrat so po tatu prišli moščanski možje  D
nepridiprav, ki ga je prineslo mimo. Vdrl je      noter,      obrnil na glavo vse, kar mu je prišlo pod roke  D
razbito glavo, »plava čez in čez«, in si ni upala      noter.     »Ne bi šla od doma, če mi ne bi grozilo, da umrem  D
začeti. Ali moramo za iskanje take podobe tja      noter      do prvega vratarja v Potočki zijalki?Preko Karantanc  D
Zvezni ulici v Mostah. Razbil je okno, zlezel      noter      in največ časa posvetil garderobnim omaricam  D
Špitaliču pri Kamniku. Kdor koli je že vdrl      noter,      je imel dovolj časa za temeljito premetavščino  D
tisoč od 20 tisoč kandidatov. Toda kdor prodre      noter,      lahko skorajda avtomatično pričakuje, da se  D
Nimate pravice, da bi hodili ven. Vrnite se      noter.      Pojdite nazaj.«   D
priložnost, da odločajo o tem, kdo bo lahko šel      noter      in kdo bo ostal zunaj. Young dokazuje, da  D
Okrog sedmih zjutraj je bilo, ko je vdrl      noter,      a ga je nekdo videl in vrhniški možje postave  D
devet let, sta izkoristila priložnost, zavila      noter,      potem pa v hiši preizkušala vžigalnik.Med stikanjem  D
peč razbeljena, šest hlebcev bi mati porinili      noter,      primejo možje desko in jo prislonijo na kamniti  D
Tokrat mu je uspelo. Zlezel je      noter      in odmontiral radio s CD predvajalnikom, vreden  D
drugim, zato nima smisla, da bi 'vlačili sem      noter      denar'.«Filozofija snovalcev strani je podobna  D
odzivajo z nesprejemljivim vedenjem. Skozi eno uho      noter      Program Listening so razvili v Ameriki in  D
mesto, pa naj »kdo koga meče ven ali ga poriva      noter!     « Marijan Zlobec   D
hitro našla »prazno« stanovanje. Vdrla sta      noter,      vse razmetala, našla in pobasala pa za dva milijona  D
pospremil na avdicijo, so mi rekli, daj, pridi      noter.     Vstopil sem tja in takoj so mi rekli, naj se  D
odklenjena vhodna vrata, tako da je brez težav prišel      noter,      stopil po stopnicah v prvo nadstropje, kjer  D
na Srednji poti v Štepanji vasi. Vdrla sta      noter,      našla nahrbtnik, v katerega sta pobasala nekaj  D
v Šiški, si je izbral nočne ure. Ko je vdrl      noter,      se je razgledal naokrog, izbral in odnesel oziroma  D
Ljubljane. Razbila je okensko šipo, zlezla      noter      in začela stikati za čem vrednim.Nazadnje si  D
Malo čudno se mi je zdelo, češ, kako so prišli      noter,      če imam vse zaklenjeno.No, pa sem vstala in  D
ko je 25-letni Trboveljčan stražil. Vdrla sta      noter,      začela razmetavati stvari, pri čemer sta sprožila  D
ni treba zakleniti, češ, nihče si ne bo upal      noter,      saj smo vendar doma. Žal se motijo, kar dokazujet  D
obcestno znamenje v bližini kakšne hiše, je stopila      noter      in se pozanimala, komu je bilo postavljeno,  D
pisarne enega tamkajšnjih podjetij. Vdrla sta      noter      ter se založila z reprezentančnim vincem in  D
ali večji, ker nekatere njegove izjave damo      noter,      nekaterih pa ne ...« Drugi sogovornik, ki  D
kamor se je medtem priklatil tat, ki je vlomil      noter,      naložil in odpeljal pa kompresor, motorko in  D
Kumarjeve ulici na Ježici. Predrznež je podnevi vdrl      noter,      vse premetal, ukradel pa dokumente in lepo vsoto  D
oče evropski poslanec, tako da sem kar nekako      noter      v teh stvareh,« je povedal še enkrat.Tokrat  D
doslednega spoštovanja uredbe o kokoših ne bo spustil      noter.      Po divjanju na Jukatanu Wilma nadaljuje pot  D
prodajajo vse zoper vlomilce. Kdor koli je že vdrl      noter,      se je dodobra založil z ključavnicami, kljukami  D
izvijačem je najprej razbil okensko šipo, zlezel      noter      in se takoj odločil za radio.Sprednjo ploščico  D
Poznala ga je od prej in možakar jo je spustil      noter.     Tam ga je spretno zamotila in mu na koncu ukradla  D
način, »na vzvod« sta se lotila vrat, vendar      noter      nista prišla, saj so jima možje postave zaprli  D
podjetja v Sinji Gorici pri Vrhniki. Vdrla sta      noter      in v laguno naložila kovinskih plošč, kolikor  D
M. M. Gruzija in SND: Zadnja      noter,      prva ven? Gruzija je zadnja stopila v Skupnost  D
Intereurope decembra Stari nadzorniki ven, novi      noter      Včeraj so za predsednika NS imenovali Boštjana  D
prispevku z naslovom Stari nadzorniki ven, novi      noter      se je pri redigiranju teksta zgodila neljuba  D
Pravila veljajo za tiste zunaj, ki bi radi      noter,      ne za tiste, ki so že v instituciji, v sistemu  D
kovinsko palico oziroma montirnim železom vdrli      noter      ter avto do vrha napolnili s cigaretami in pijačo  D
prenavljajo. Očitno ni bilo kdo ve kako težko priti      noter.      Sprehodil se je skozi prostore in si »nabral  D
odstrl težke viktorijanske zavese in spustil      noter      luč in humor«.Bil je v štirih šolah za slikarstvo  D
natančno istem položaju, kakor so jih naložili      noter      - da naslove lahko preberemo, ne da bi nam bilo  D
je odvrnil možakar. Torej lahko kar stopim      noter.     »A, to pa ne.  D
lahko pomaga, vse drugo mi gre pri enem ušesu      noter,      pri drugem pa ven.Mnogi me poznajo po tem, da  D
tako kratkem premoru so igralci hitro padli '     noter'     .Na začetku je bilo nekaj okornosti, a zdaj so  D
upravne enote bodo na občini že kako »dobili      noter«     .Se bo poravnalo, ko bodo pobrali najemnine za  D
kot stroj za delanje klobas, kjer več ko daš      noter,      več dobiš ven«.So kombinacija različnih dejavnikov  D
tujca. S tem ko Šterk ostaja zunaj in gleda      noter,      nam ne da dovolj razloga, da bi nam bilo mar  D
pokreketavalo. Majhna žabica je morala zlesti      noter      in se je zdaj vtikala v naša modrovanja.Prijel  D
s Hrvaško. Zunanji ministri so se sprehajali      noter      in ven, njihova stališča so nihala gor in dol  D
Počakal je, da so se kupcu, ki je prišel      noter,      vrata samodejno odprla, smuknil na prosto in  D
odložil torbo s prenosnim računalnikom, je planil      noter,      jo pograbil in zbežal proti Ulici komandanta  D
prenočil. Odstranil je okensko rešetko, se splazil      noter      in čakal vso noč do jutra, ko sta se Ulčarjeva  D
ji po njenem curku majhna riba pride not.      Noter.     Potem jo grize in trga po nožnici, kar povzroča  D
dosti manjkalo, da bi nasilni »pastorek« vdrl      noter.      Policisti, ki so takoj po obvestilu prihiteli  D
točka gibanja je naša primitivnost. Mi moramo      noter,      tvegati moramo in skupaj nastopiti in se potem  D
Pa še to Britanci ven, mi      noter      Do sredine leta 2008 bo London iz Iraka postopno  D
pokazati osebno izkaznico, preden jih spustijo      noter,      a se vseeno bojijo, da se bo spet kdaj pojavil  D
se me izogibajo, kot bi imel kugo. Ne upam si      noter.     Pred petindvajsetimi leti so me verniki razkrinkali  D
zmetali na streho in naju z Jaffarjem porinili      noter.     Strah so zbujali zato, ker so, podobno kot mošeja  D
Darfurja, me je mimo varnostnikov UNHCR spravil      noter      in skril v svojem šotoru.Sedaj sem begunec med  D
je pri priči izkoristil priložnost in vdrl      noter.     Odnesel oziroma odpeljal je prenosni računalnik  D
je imel že na roki, je pri vratih pozvonilo.      Noter      je hotel drugi kupec.Takoj ko je prodajalka  D
v distanci do vloge in hkrati zmeraj povsem      noter,      kar je pravzaprav najtežje.Tudi kostumografija  D
torbice ji je izmaknil telefon, še enkrat segel      noter      in otipal denarnico, tedaj pa ga je meščanka  D
poslovni prostori enega od podjetij. Vdrl je      noter,      pobral vso računalniško opremo, naložil še sesalnik  D
navodilom MOL obiskovalce prijazno spušča ven in      noter.     Na drugi strani dvorišča zeva odprt vhod v ogromno  D
Da, da,« mu je odvrnil filozof, »neumnost pa      noter.     « Neki prijatelj je prišel obiskat Kanta, vendar  D
tistih, ki so navzoče in glasujejo - ne bo prišla      noter.     Njena regija bo namesto nje morala predlagati  D
metrov proč, da je hrup potihnil. Ko sem šel      noter,      je Levančič ležal na tleh na hodniku, na pol  D
nova kvaliteta v celotni zgodbi, ker dobimo      noter      še več pametnih ljudi, ki bodo šli gledat zakone  D
negotovost, nekaj takega; pa prsi ven, trebuh      noter,      noge narazen, trdno na tleh.Lahko tudi hodite  D
marsičem täko in zato takó oblikovano, da bi šla      noter      Gernika.Jasno, da so to tudi povedali.  D
bi skljuval očesa. Ko končno prispemo nazaj      noter,      tam spet nekaj časa stojimo v nekem preddverju  D
klici so dragi, tako da se melanholično vrnem      noter,      briga me, si rečem, grem k njuni mizi, počepnem  D
vrata zaprta. Stražar je zamudnika spustil      noter      le za mastne denarje in če je poznal njegovo  D
zabavi v neki vili, vse sem nas lahko pripeljal      noter,      ker jo je prirejala Dominique, ki je distributerka  D