nadaljevati (2.601-2.700)

Švedskem in lani 4. v španskem Palamosu) skušal      nadaljevati      z nizom vrhunskih uvrstitev na evropskih prvenstvih  D
na drugi strani. Odgovore na vprašanje, kako      nadaljevati,      da bomo uspešni pri pokojninski reformi, sta  D
Martinez (14,02). Slovenska rekorderka si želi      nadaljevati      niz dolgih skokov okrog 14,50 m in dlje. V.  D
je še vedno isti: vrniti se v Art center in      nadaljevati      z delom, ki smo ga uspešno izvajali in razvijali  D
ima Albanija »skromno demokracijo« in da mora      nadaljevati      reforme v prid evroatlantskih integracij.Na  D
izobraževanje - bilo je brezplačno -, želijo      nadaljevati      in vanj vključiti vse vrtce in šole v Sloveniji  D
razmišljanja. Dosedanjega načina življenja ne moremo      nadaljevati.      Ban Ki Moon   D
občutljivosti na morsko bolezen ne bo mogel      nadaljevati      družinske ribiške tradicije, se je konec tridesetih  D
bi morala Janševa vlada še najmanj en mandat      nadaljevati      »sproščanje«, ne zbuja dvoma, kakšna je vloga  D
Namesto Memija Bečirovića, ki se je trdno odločil      nadaljevati      trenersko kariero pri Unionu Olimpiji, bo moštvo  D
finančnim možnostim štiri občine vendarle odločile      nadaljevati.     Prireditev bo sicer manj, bodo pa še vedno kakovostne  D
odpovem,« je dejal Klavora in pojasnil, da želi      nadaljevati      delo poslanca in podpredsednika državnega zbora  D
je bilo že precej bolje in v tej smeri moramo      nadaljevati      tudi v novi sezoni,« je o načrtih uprave dejal  D
prekiniti pogodbo s tivolskim evroligašem in      nadaljevati      kariero na zahodu; najverjetneje v Španiji.  D
pripravili prvi test. Hannay namerava kljub temu      nadaljevati.     Prvi poskus je propadel, ker znanstveniki neradi  D
odločitve bodo v Lillehammerju. Če želi Slovenija      nadaljevati      tradicijo nastopanja na največjih tekmovanjih  D
nemudoma soočiti z vprašanjem, ali - in do kdaj -      nadaljevati      Blairovo zavezništvo z ZDA v Iraku, in kako  D
večji kos sredstev in s tem trendom bi veljalo      nadaljevati.      Če smo od Hrvatov odkupili Piramido, kaj bi  D
je včeraj dejal, da je iskanje rešitev mogoče      nadaljevati      tudi jeseni. Matija Grah   D
finančno in politično osamitev islamskega gibanja      nadaljevati      tudi vojaški pritisk nanj.Vojska je skopo sporočila  D
vohunjenje doma prepovedano, je kljub temu ukazal      nadaljevati      z operacijo Kaos, ki je v sedmih letih obravnavala  D
odstotkov anketirancev je menilo, da mora LAS      nadaljevati      delo. Milovan Dimitrič   D
privolila v neodvisnost Kosova, pripravljena pa je      nadaljevati      pogajanja do končne rešitve, ki bi morala vsebovati  D
ali v jeseni leta 2008 na novo graditi ali      nadaljevati      z doseženim in zastavljenim delom.Seveda se  D
izviti iz več ali manj spretno lansiranih afer in      nadaljevati      delo na področju reform. í ó Ernest Pušnik  D
Ekonomski gimnaziji v Kranju. Šolanje si želi      nadaljevati      na Filozofski fakulteti, na kateri je vpisal  D
McGirt, Brewsterja prepričal, da nima več smisla      nadaljevati,      zato je predal neenak obračun.»Buddy mi je tedaj  D
Slovenija lansirali projekt Gallus in ga nameravamo      nadaljevati      skozi leta.Veliko pozornosti namenjamo tudi  D
Frank-Walter Steinmeier. Da so pripravljeni      nadaljevati      pogovore, so sporočili tudi v Washingtonu, kjer  D
potrebuje za vsako ceno. Vrača se h kontinuiteti,      nadaljevati      hoče dvatisočletno zgodovino institucije, dobre  D
sicer nameraval ostati eno noč, nato pa pot      nadaljevati      ob hrvaški obali. Povedal je, da je slovenska  D
Hrvaško, Slovenijo in Italijo so se res začele,      nadaljevati      bi jih morali na višji ravni.V palači Berlaymont  D
se je napotil v Teheran, od tod pa bi moral      nadaljevati      pot proti severovzhodu, vendar je bil kmalu  D
prespi, saj je Vogar odlično izhodišče, če želite      nadaljevati      turo v višje gore zgodaj zjutraj.Pred kratkim  D
Ukanca le najpogumnejši Če ste se odločili      nadaljevati      na Pršivec, se na Vogarju ne smete muditi predolgo  D
bo, smo pripravljeni politiko konfrontacije      nadaljevati      še 50 let.« Na Kubi so včeraj praznovali dan  D
urediti odnose s sosednjo državo, da bo z njo laže      nadaljevati      pogajanja o vstopu v EU.Ne bo namreč mogoče  D
Sabina ne more ostati v Buenos Airesu, ne more      nadaljevati      študija filma, še naprej odpirati oči, se notranje  D
kabinetu. Toda njegova dolžnost je, je pristavil,      nadaljevati      delo ministrskega predsednika in program reform  D
sprejemamo resno in iskreno. Toda moja odgovornost je      nadaljevati      misijo gradnje nove države in izvajati reforme  D
parkirišče, čeprav je mogoče pot z avtomobilom      nadaljevati      tudi po makadamu proti nekdanji obmejni stražnici  D
kolovozu moramo skreniti z njega na levo in      nadaljevati      pot po strugi.V grapi so temno sive naravne  D
Univerzijada: v Bangkoku 37 Slovencev      Nadaljevati      tradicijo osvajanja kolajn Ljubljana -  D
zunanjega razsodnika. Strinjamo se, da je treba      nadaljevati      pogovore za vsa nerešena vprašanja.Po našem  D
napredka in povedala, imamo vojno, a jo moramo      nadaljevati,      a to bo morda edina pot.Za zdaj nimam nobenih  D
nadzorovano neodvisnostjo Kosova nam bo lažje      nadaljevati      pogajanja s Srbijo in drugimi državami nekdanje  D
ob zeleni luči na prehodu za pešce želeli pot      nadaljevati      naravnost, proti Škofji Loki.Takrat je iz iste  D
prepričati partnerje iz evropske komisije. Ne moremo      nadaljevati      del v dolini Rospude, da to ne bi povzročilo  D
prepričan je, da brez tega načrta ne bo mogoče      nadaljevati      pogajanj.»Rusi so resda izrecno proti nekaterim  D
pred mesecem izjavila, da namerava Pavarotti      nadaljevati      pevsko kariero in da pripravlja novo ploščo  D
črnogorska cerkev? Tradicije ne morete kar      nadaljevati,      od delovanja oz. ukinitve samostojne črnogorske  D
rabo, se zaveda, da bo novo vodstvo Mure moralo      nadaljevati      trdo delo.Tako kot stara bo tudi nova uprava  D
je še praznih rok. Pavasovič mora zbrano tudi      nadaljevati,      saj mu z le malo manjšim ritmom sledi velemojsterski  D
Dervarič odstopil Kariero namerava      nadaljevati      v akademskih krogih Premogovnik bo vodil do  D
pravico izdajanja dekretov z zakonsko močjo,      nadaljevati      bolivarsko revolucijo in končati preobrazbo  D
udeleženci strinjali, da se mora širitev Unije      nadaljevati      in da vključevanje držav Zahodnega Balkana niti  D
trenutnih orožarskih programov v Evropi. »Ne moremo      nadaljevati      tako, da bodo za varnost vseh plačevale le štiri  D
v iraški prestolnici. Sprva so jim dovolili      nadaljevati      pot do bližnjega hotela, nato pa so jih aretirali  D
zagotovo pa moramo za razvoj in rast podjetja      nadaljevati      začrtano pot vzpostavitve dobrih temeljev poslovanja  D
pomembnosti in relevantnosti želeli tokrat      nadaljevati      prejšnji teden začeto strokovno razpravo o naraščajoči  D
dobrih zaposlitev, če seveda ne bodo želeli      nadaljevati      študija še na drugi in tretji stopnji, s katerimi  D
iz podjetja Javor, in opazili, da si želijo      nadaljevati      izobraževanje.Za ta program pa se zanimajo tudi  D
zavojem marihuane, plačati varščino, če hočeta      nadaljevati      pot domov.In sta jo.   D
arhitektura je edinstvena in jo je nemogoče      nadaljevati.     « Kaja Cencelj   D
krožne discipline? Brez nje se utegne valovanje      nadaljevati,      čeprav iz ozadja prihaja rod še bolj nadarjenih  D
Desetletja pozneje je Pavarotti vedel, da mora sam      nadaljevati      vzgojo, organizacijo tekmovanj, pokroviteljstvi  D
dneh bi za to početje, če bi ga seveda hoteli      nadaljevati,      morali dobiti dovoljenje sodišča. Predlogu  D
pa je ruski predsednik vztrajal, da se mora      nadaljevati      sodelovanje z ZDA in da bodo strokovnjaki obeh  D
poslovni rezultati potrdilo upravi, da mora ukrepe      nadaljevati.      Adria je v sedmih mesecih leta prepeljala  D
občinstvo se tako glasno krohota, da Buscemi ne more      nadaljevati)      Bila je resnično žalostna in prizadeta. In  D
med najboljšo osmerico, vendar bomo skušali      nadaljevati      v dosedanjem ritmu in ohraniti tekmovalni naboj  D
utemeljila svojo podporo Danilu Türku, ki namerava      nadaljevati      zbiranje podpisov, ker je po njegovem mnenju  D
k odstopu, vendar je Abe poudaril odločenost      nadaljevati      reforme, medtem ko se njegova vladajoča stranka  D
mariborskem okrožnem sodišču bi se moralo včeraj      nadaljevati      sojenju Davorinu Sadarju, ki ga tožilstvo bremeni  D
tem, kako v Aziji širiti demokracijo in hkrati      nadaljevati      vojno proti terorizmu, v kateri se ZDA z vso  D
marihuane. Sodnik je odredil varščino, če želita      nadaljevati      pot domov.In sta jo.   D
se je prav zaradi njegove učljivosti odločila      nadaljevati      delo in še pred njegovim poginom začela raziskave  D
v trčenje dveh vozil pred seboj in ni mogel      nadaljevati      vožnje.Čeprav Špendal in Long tokrat nista vknjižila  D
Mitjo Pleterskega, ki namerava poklicno pot      nadaljevati      v gospodarstvu. G. R.   D
Zupan delal dobro in da bo njegovo delo treba      nadaljevati,      smo jo vprašali, ali je nekdanji minister med  D
Medtem ko Aso vztraja pri tem, da je treba      nadaljevati      in okrepiti pritisk na Pjongjang, in to predvsem  D
kandidatkine predstavitve jasno razvidno, da namerava      nadaljevati      tisto prakso, ki jo je začel Jure Zupan in zaradi  D
povedal Levstek. V prihodnjih letih nameravajo      nadaljevati      urejanje cest v tem delu Ribnice; načrtujejo  D
Iraku, da pa je treba aktivno vojaško navzočnost      nadaljevati.     Dosegel naj bi tudi nekakšno spravo in dogovor  D
začetek drugega, drugačnega. Precej težko bo      nadaljevati      brez tenisa, dolga leta zadovoljstva, potovanj  D
to, da sta obe strani potrdili pripravljenost      nadaljevati      neposredni dialog na najvišji ravni 28. septembra  D
naredili pomemben korak in v tej smeri moramo      nadaljevati,      da nadgradimo trenutne smernice in vsebino projekta  D
polnim izkupičkom. Zmagovito serijo bodo skušali      nadaljevati      danes na gostovanju pri nevarnem Preventu, ki  D
Hrvaško, kar pa ta seveda potrebuje, če hoče      nadaljevati      pogajanja z EU. Kresalova: To drži.  D
Naprej po isti poti »Moramo      nadaljevati      po začrtani poti.Minulo sezono smo pač naleteli  D
strankami, odločil za volitve, je odgovoril: »Ne.      Nadaljevati      moram svoje delo in se osredotočati na to, kar  D
ustrahoval, sodnega postopka brez Mirovića niso mogli      nadaljevati.      Zdaj bodo na celjskem sodišču nadaljevali  D
povezovalno cesto do priključka na cesto do Idrije in      nadaljevati      povezavo do Žirov. »Zračna razdalja med Ajdovščin  D
Mestno občino Ljubljana. Nagajanje se mora torej      nadaljevati.     Tako z ene kot druge strani.   D
je nova predsednica še povedala, da namerava      nadaljevati      odprto delovanje.»Navsezadnje smo po tem prepoznavni  D
da se mora sodelovanje v afganistanski misiji      nadaljevati.      V zvezi s tem Fukuda načrtuje tudi obisk v ZDA  D
volite mene,« je izjavil. SNS namerava kampanjo      nadaljevati      po vsej Sloveniji.»Udeležil se bom veliko prireditev  D
gostiteljem večkrat ponovil, da mora Zagreb      nadaljevati      reforme za utrditev pravne države, depolitizacijo  D
gostovanja pri Salzburgu, ko bo Olimpija skušala      nadaljevati      zmagoviti niz na domačem ledu proti Dunaju.  D
pogreša. Za nas bi bilo dobro, ko bi se odločila      nadaljevati      športno pot,« je vzdihnil sedanji kapetan, podobno  D