mimo (27.276-27.375)

zavijal v levo proti Gabrkam, pri tem pa ni pustil      mimo      motorista, ki je vozil iz nasprotne smeri in  P
Kranj, 14. julija Več kot leto je      mimo,      odkar se je z vlakom na jeseniško železniško  P
odpešačiš do sejne dvorane Elan Invente, je treba      mimo      vratarnice, kjer je na oglasni deski prilepljen  P
domačinom pri preusmerjanju toka meteorne vode      mimo      hiše.Še včeraj dopoldne so gasilci v Bišu pri  P
na vozilu odprl vrata prav takrat, ko se je      mimo      pripeljal kolesar.Ta je trčil v odprta vrata  P
Mladoletnik je pravilno vozil po kolesarski stezi      mimo      nakupovalnega središča od Šmarij proti Kopru  P
ponoči na Ljubljanski cesti merili hitrost.      Mimo      se je z neprilagojeno hitrostjo pripeljal 23  P
32-letni voznik kolesa z motorjem. Med vožnjo      mimo      stanovanjskih hiš se je oziral nazaj in najverjetneje  P
je zmanjšana omejitev hitrosti zaradi vožnje      mimo      objektov cestninske postaje.Pri tem so na delu  P
***** Cisterna      mimo      šolarčkov Voznik priklopnika za prevoz nevarnih  P
osebnega avta zavila desno, pri tem pa ni pustila      mimo      kolesarja, ki je trčil v desni bok njenega vozila  P
okolice Ormoža. Ko je v naselju Šalovci pripeljal      mimo      stanovanjske hiše, je z dovozne poti cesto prečkala  P
avtomobili na delu ceste, kjer dva naenkrat ne moreta      mimo.     Čeprav to lepo urejajo prometni predpisi, tokrat  P
križišča s Poljsko ulico, je z njegove leve strani      mimo      prehoda za pešce cesto prečkal 77-letni pešec  P
Italije, ta je plen skril pod majico in odšel      mimo      blagajne proti izhodu. V ponedeljek ob 13.  P
do konca pohodil stopalko za plin in odbrzel      mimo      njiju. Njegov pobeg pa ni trajal dolgo.  P
je sledilo reševalno vozilo. Usmerili so se      mimo      Acronija po stari regionalni cesti proti Lescam  P
razstavljenih hladilnikov, telefona pa odnesel      mimo      blagajne, ne da bi plačal. V bližini Dvora  P
banke, so mislili vozniki, ki so se peljali      mimo,      a se je ta zgodil pravzaprav na njihovi cesti  P
dostavnega kombija, ki se je s težavo prebijal      mimo      nagnetenih parkiranih avtov.Ko je tako skoraj  P
trgovin v Luciji zalotil žensko, ki je hotela      mimo      blagajne odnesti več artiklov, ne da bi jih  P
trgovini Mercator v Krškem je popoldne neznanec šel      mimo      blagajne, ne da bi plačal artikle, ki jih je  P
ogledom kraja dogodka se je povzročitelj pripeljal      mimo      (eno pnevmatiko je že zamenjal, druga je bila  P
nazaj na cesto, to pa ravno v trenutku, ko je      mimo      pripeljal 38-letni voznik avtomobila. Vozilo  P
pošti Po uvedbi vinjet so se hitrosti vozil      mimo      cestninskih postaj povečale.Tam res ni več ovir  P
nameščenim sistemom meritve hitrosti. V treh urah je      mimo      zapeljalo približno 1100 vozil, med njimi pa  P
Kriv je zobozdravnik. »Nekoč sem se peljal      mimo      zobozdravnika, kjer je stala ona in gledala  P
steklenici. Dvom mlade ženske na samotni poti      mimo      cerkve začuti brezdomec, kljub temu da je sam  P
Svoje je storila tudi avtocesta, ki gre zdaj      mimo      Senožeč, včasih pa so se ljudje na morje vozili  P
šotorsko streho (zvečer, ko je bilo morsko mučenje      mimo,      je bilo za okroglimi omizji prostora za 1400  P
baklami sledi iskanje prenočišča. Najprej gredo      mimo      stare Ogrinove domačije in kašče.Izkaže se,  P
saj je tu stala romanska bazilika. Po grabnu      mimo      žage 79-letnega Cirila Zupana teče Dobruša.  P
poceni,« pravi skiper Tepeš. Z burjo hitro      mimo      Kornatov (Foto: Z vetrom) Miranova zlata Zlata  P
družina ob nedeljah s kolesljem odpeljala k maši,      mimo      v špalir postavljenih bajtarskih otrok, ki so  P
ne hostni žagarji. Neurje pa seveda ni moglo      mimo      steklenjakov, ki jih je odkrivalo kot igračke  P
so volitve pred vrati, Čagran seveda ni mogel      mimo      obljube: »Obljubili so nam, da naj bi naša občina  P
je na obrazih mladeničev ob trenutkih, ko je      mimo      njih šla kakšna medicinska sestra.Med fante  P
doline, ki se začne blizu Škofje Loke in se drži      mimo      Gorenje vasi do izvira Poljanske Sore, odločijo  P
uredništva pisno zagotovilo, da jo bodo zelo izjemoma      mimo      vrste in žreba vzeli s seboj.Odtlej je bil pohod  P
bi naredil veliko skulpturo Enajsto leto bo      mimo,      kar je Franc Kubelj iz Bukovice pri Vodicah  P
Ljubljani pa bi za to plačali približno 70.      Mimo      je prišla gospa in si ogledovala modrčke, copatarica  P
Iztok Umer Med ježo      mimo      ogromnih rezervoarjev v Dolini (Foto: Iztok  P
kot dobro leto, so začetniške zagate že davno      mimo.      Čeprav si je že dolgo želela, da bi delala  P
hočejo videti, nikoli ne zmanjka. Ker pa ne morem      mimo      svojega sentimentalnega srca, moram priznati  P
Javornik) Ob Trubarjevi 500-letnici je šla povsem      mimo      Vodnikova 250-letnica. (Foto: Dejan Javornik  P
začetek prave planinske ture. Odpravili se bomo      mimo      podora pod Tošcem, ki je zdaj že saniran, do  P
jo je vsa vas in tudi turisti, ki so hodili      mimo      njihove hiše.Pred nočjo čarovnic so velikanko  P
pa nazaj tja čez.« Tovorili so skozi Vrtačo      mimo      Klepačevega mlina, od katerega danes stoji le  P
tudi vsi tisti Mariborčani, ki hodite čez dan      mimo      Naskovega dvorca, po branju teh vrstic končno  P
boš pa še vedno miličnik!' In je naš inženir      mimo      osuplega moža postave mirno odkorakal proti  P
naklonjeno, seveda. Le spomnite se Benetk, ko      mimo      vas drsijo gondole, medtem ko uživate v ribicah  P
izhaja iz vedenja, da dandanes živimo bolj drug      mimo      drugega, da so med nami tudi sami in osamljeni  P
miru in tišine. Ljubljančani zaposleno hitijo      mimo,      le tu in tam kdo s pogledom oplazi kamnite stebre  P
napadalcem, ki se jim je redko uspelo prebiti      mimo      obrambe vijolic.Vse kar so ponudili Interblockovi  P
povabilo Pečečnika, naj sede v vrsto pred njega.      Mimo      lastnika ne moremo, saj tudi Joc rad vidi, da  P
drugič! Moj želodec ne more čakati, da bo vse      mimo!     « In sem jezno odkorakala iz kuhinje, v svojo  P
zadržati. Pravih izgovorov za to, da jo spustite      mimo      vas, ni, so samo lažni, to sta strah in dvom  P
Poskusite jih zaobiti, spregledati in iti      mimo      njih, še bolje jih je odstraniti iz življenja  P
njih zlahka kos. Ljubezen lahko tako spustite      mimo,      čeprav veste, kako jo privabiti.Preverite, katere  P
nekrščenih otrok in krivovercev. Če koga že vodi pot      mimo      pokopališča ob pozni uri, naj bi medtem glasno  P
bili bolj budni in živi, kot če bi zgolj hiteli      mimo      cveta, ne da bi se ustavili ob njem. Vzemimo  P
medtem ko smo se slovenski novinarji odpeljali      mimo      njih.No, pozneje smo izvedeli, da je naši trojici  P
naslednjih medijskih avtobusov, ki so pripeljali      mimo      treh zapuščencev, in to pač klasično po kavbojsko  P
Gazprom, da naj bi spravil hokejsko Olimpijo      mimo      Acronija Jesenic neposredno v ligo prvakov   P
Na levi strani majhne doline od Nove Gorice      mimo      Dornberka, ki jo deli reka Vipava, leži vasica  P
minilo tistih pet sekund, ko smo se peljali      mimo      šole do najbližjega bara.Večina kolegov študentov  P
avtomata priteče, nekakšen novodobni špricer. Tema,      mimo      katere ne moreva, so ženske in špricer. Tomaževa  P
velik ljubitelj vina in sommelier, nisem mogel      mimo      vprašanja, ali ni špricer nehvaležen do pravih  P
dolarjev. Nič čudnega, da so dekleta na paradi      mimo      glavnega olimpijskega štadiona Ptičje gnezdo  P
nogah vodstvo 2:0, a je njegov strel poletel      mimo      desne vratnice.Cime je bil stalna nevarnost  P
misliš vstati?« je vprašala. »Saj je pol dneva že      mimo!     «»Pa kaj, saj so počitnice,« sem zamomljala.  P
(F. S.) Do številke      mimo      tajne službe Telefonski klic lažnega Nicolasa  P
avtorja, s katerim zanesljivo ne morete udariti      mimo:      »Veselim se novega leta in si želim, da bi našel  P
Basnopisci vse od antičnih piscev Ezopa, Fedra,      mimo      srednjeveških verznih in proznih obdelav prav  P
v 16. stoletje. Ob obisku seveda ne smemo      mimo      zvona želja; Frančišek Patavinski ga je ulil  P
pospravite pa bo mir', sem mu svetoval. Prav tam      mimo      gre tudi selitvena pot divjadi, torej ni nič  P
in jih prosijo za pomoč in srečo. Ne moremo      mimo      izraza macuri (služiti kamijem), izhajajočega  P
zasmilile, da sploh ni hotel peljati z avtom      mimo      njih.Za šofiranje res ni bil nadarjen.   P
potekala od Reke, prek Ribnice, ob reki Reki,      mimo      današnje cerkve Marijinega vnebovzetja v Vremskem  P
omišljijo. Ko se peljete iz Ljubljane proti Litiji      mimo      Dola pri Ljubljani, vas bo na levi strani ceste  P
rimska cesta od Vrhnike proti Celju tekla tudi      mimo      Dola, kjer naj bi bila ob izlivu Ljubljanice  P
kje je bil Trubar tudi krščen; in pot pelje      mimo      Gradeža. »Pridelano belo proso,« doda Metka  P
ravnica. Ustaviva se šele, ko je Leipzig že      mimo.     Kava in zame bruschetta z lisičkami.   P
je govora o preprostosti jadrnice, ne moremo      mimo      dejstva, da je kljub vsemu zasnovana tako, da  P
oče odšel k vodi pomivat posodo, tedaj pa je      mimo      priplaval krokodil in nesrečnika meni nič tebi  P
rojstni hiši na Leberstrasse 65, koder sva hodila      mimo,      odkrili spominsko ploščo.Že leta 1993 je Berlin  P
Nubah. Od napetega gledanja in počasne hoje      mimo      eksponatov me zaboli glava. Usmilim se pregretih  P
dnevnik! Da je moja sestra Johanca totalno      mimo,      že veš.In ker je mimo, vsake toliko prijavi  P
sestra Johanca totalno mimo, že veš. In ker je      mimo,      vsake toliko prijavi kakšno takšo, da se sprašuješ  P
skoraj 120 leti, ko so kamniško progo speljali      mimo      Mengša. Primož Hieng   P
skoraj 120 leti, ko so kamniško progo speljali      mimo      kraja. *****   P
prelazu Sangas prehitel 11 tekmecev. Ti so nato      mimo      njega brzeli v dolino, kajti sam se je moral  P
njega ter čakali na reševalno vozilo, ko je      mimo      pritekel Anglež Stuart Gillet.Hitro je tekmeca  P
zdravnik obvlada do potankosti. Medtem pa so      mimo      njega tekli konkurenti, toda Anglež je čepel  P
imena kakšnih imenitnih stavb. Ko se peljeva      mimo      Kongresne dvorane, pripomnim, da je to za domačine  P
dve minuti do dogovorjenega stika. Pohitim      mimo      grdogledih ljudi k modri lisi, ki je še kakšen  P
zaganjajo proti drevesom in spretno švignejo      mimo      njih.Učijo nas igrivosti, smeha in uživanja  P
otroci uspešno opravljajo svoje dejavnosti      mimo      vrtca ali šole: judo, učenje klavirja. Pipi  P
znova združeni junaki z zlatim runom vračajo      mimo      Isse in Pytheje, Visa in Hvara, otokov, na katerih  P
svoje interese, Pametni mogočna drevesa, saj      mimo      hrastov rastejo tu še številne eksote, jaz pa  P