levo (16.415-16.514)

(O. B.) Obtožena Boštjan Serec (     levo)      in njegov nadrejeni Branko Ošlaj morata počakati  P
v blagem desnem ovinku zapeljal z vozišča v      levo      navzdol po brežini, najprej trčil v več dreves  P
naselja Verpete je 51-letni motorist zapeljal      levo,      trčil v tovorno vozilo, zapeljal s ceste, trčil  P
Stranicam in zunaj naselja Verpete zapeljal v      levo,      trčil v nasproti vozeče tovorno vozilo ter zunaj  P
po desnem smernem vozišču, temveč je zapeljal      levo      z vozišča, tam je treščil v obcestno drevo.  P
zmanjšal hitrost, saj je vozilo pred njim zavijalo      levo.     Postojnčan se je v nesreči lažje ranil, zoper  P
Šentrupert 22 izgubil nadzor nad vozilom in zavil      levo      s ceste na travnato površino ob hiši.Tam je  P
in leto starejši pohodnik pa sta se usmerila      levo      ob snežišču.Sledila sta jima še preostala planinca  P
(V. Z.) Gregor Britovšek (     levo)     , se brani s prostosti, Mirovića (sedi) pa na  P
zapeljala desno z vozišča, od tam jo je odneslo      levo      čez vozišče, zapeljala je mimo odbojne ograje  P
lokalne ceste in odcepa za letališče, je zavijal v      levo      proti Gabrkam, pri tem pa ni pustil mimo motorista  P
Prav tako je nekdo v Postojni razbil zadnjo      levo      luč osebnega avta 41-letnega Postojnčana in  P
ceste 11-letnega kolesarja. Otrok si je zlomil      levo      ključnico, zato so ga odpeljali v bolnišnico  P
voznica osebnega avta. Voznik je zapeljal na      levo      smerno vozišče in trčil vanjo.Pri tem se je  P
Ozeljanu. Na ravnem delu je nenadoma zapeljal na      levo      stran, po kateri sta nasproti pravilno pripeljala  P
trčenje, je voznik neznanega vozila zapeljal na      levo      stran vozišča, voznici renault twinga pa to  P
proti Petanom. V Velikem Podljubnu je zavil      levo      in zaradi vožnje z neprilagojeno hitrostjo izgubil  P
kolesa mu ni uspelo varno ustaviti, zapeljal je      levo      in močno zaviral, pri tem pa padel in zdrsel  P
naselja je v blagem levem ovinku zapeljal na      levo      stran ceste, nato pa z vozišča na travnik, navzdol  P
vozil po desni strani, temveč je zapeljal v      levo      z vozišča, kjer je zapeljal prek žične ograje  P
nesreča, v kateri si je 17-letni motorist zlomil      levo      golen.Policisti so ugotovili, da se je najverjetneje  P
v blagem desnem ovinku zapeljal z vozišča v      levo,      navzdol po brežini, najprej trčil v več dreves  P
prvi z manjšim nožem zabodel mladoletnika v      levo      roko in ga huje ranil, zato so ga z reševalnim  P
je s prednjim delom motorja trčil v prednje      levo      traktorsko kolo, nato pa ga je vrglo levo prek  P
prednje levo traktorsko kolo, nato pa ga je vrglo      levo      prek prednjega traktorskega dela, obležal je  P
med vožnjo iskal neke papirje in zapeljal na      levo      stran, kjer je oplazil fiat punta, nato pa čelno  P
Kamnika z 2,29 promila alkohola pod kapo zavil na      levo,      čelno treščil v pravilno vozečo 44-letnico in  P
Zunaj naselja Tolsti Vrh je z avtom zapeljal      levo      na nasprotno stran in čelno treščil v 18-letnega  P
zapeljala z vozišča, nato pa sunkovito zavila v      levo,      zato je vozilo obrnilo za približno 100 stopinj  P
avtomobilom, parkiranim na cesti, zato je zavil      levo,      zapeljal čez rob ceste, nato pa sta se traktor  P
regionalno cesto Šentilj‐Trate, je zapeljal v      levo,      proti Selnici ob Muri, in pri tem zaprl pot  P
okolice Izole. Očitno ga je med zavijanjem v      levo      spregledala in treščila vanj.Kolesar si je ranil  P
desnem ovinku zaradi neprimerne hitrosti zaneslo      levo      z vozišča na parkirišče omenjene tovarne, kjer  P
***** Z mopedom na      levo      in v betonski zid Hudo ranjenega 19-letnika  P
zaradi neprilagojene hitrosti z avtom zapeljal      levo      z vozišča, trčil v prometni znak, nato pa se  P
zaviranjem z levim stranskim ogledalom trčil v njeno      levo      roko.Padla je po vozišču in si zlomila desno  P
V desnem nepreglednem ovinku je zapeljal v      levo      na nasprotno stran in trčil v roverja, ki ga  P
neprilagojeno hitrostjo v ovinku zapeljal v      levo      in trčil v brežino. Po lokalni cesti iz smeri  P
preprečil trčenje, je začel zavirati in se umikati v      levo,      vendar je kljub temu trčil v 77-letnika.Oba  P
zapeljal prek prometnega pasu za zavijanje v      levo      iz nasprotne smeri ter oddrvel prek označenega  P
glavno je vanj trčil voznik tovornjaka. Na      levo      v tovornjak Novo mesto ‐ Oseminpetdesetletni  P
navzgor je sopotnica z vozila padla pod zadnje      levo      kolo, ki je zapeljalo prek njene noge.V nesreči  P
je trčila vanj kljub zaviranju in umikanju v      levo.      Pešec je padel, toda usoda je hotela, da ga  P
ravnem in preglednem delu vozišča zapeljal čez      levo      smerno vozišče in pločnik ter trčil v živo mejo  P
ranila 31-letna kolesarka, ki je nenadoma zavila      levo      ‒V Vašah je 53-letni voznik z avtom zaprl pot  P
pripeljala 31-letna voznica osebnega avta, zapeljala      levo      pred voznico.Kljub zaviranju je ta bočno trčila  P
dovozno cesto do stanovanjskih hiš je zavil      levo.     V tistem trenutku je nasproti pripeljal 20-letni  P
razdalje začel zavirati in zavijati nekoliko      levo.     Pri tem je zadel v avtomobil pred seboj tako  P
navzdol v levem nepreglednem ovinku zapeljal v      levo      in trčil v renault 5, ki ga je tedaj, prav tako  P
nevarni svinčnik, se je ta sprožil in ga zadel v      levo      podlaht.K sreči se je končalo z lažjo rano.  P
Gori, ko je iz neznanega razloga zapeljal na      levo      in na drugi strani padel v jarek.Poškodbe so  P
ovinka v ravnino po klancu navzdol, je zapeljal      levo      prek vozišča.Po nekaj metrih vožnje po travnati  P
cesti opazil voznika, ki je po vozišču vijugal      levo      in desno in oviral promet.Tujca je zadržal do  P
priključka, ko je voznik traktorja začel zavijati      levo      na dvorišče.V trčenju se je 73-letnik tako hudo  P
Boštjan Celec Kdo od njiju je imel uro, Musliu (     levo)      ali Vukdedović ?(Foto: Cropix)   P
osebnega avta v nepreglednem ovinku zavijal      levo,      takrat pa je za njim z neprimerno hitrostjo  P
se je poskušal izogniti trčenju z zavijanjem      levo,      vendar sta vozili trčili z boki.Starejšemu so  P
Soški cesti in v semaforiziranem križišču zavil      levo      proti Grgarju.Pri tem je izsilil prednost 44  P
Boštjan Celec Armendu Musliuju (     levo)      in Vittoriu Vukdedoviću (desno) grozi štirideset  P
bi motorist preprečil trčenje, je naglo zavil      levo,      kjer je želel prek nasutja zapeljati na travnik  P
***** Na      levo      stran in čelno v avtobus V Latkovi vasi je  P
bližini Impoljce, zagledal kombi, ki je vijugal      levo      in desno.Krški policisti so ustavili 51-letnika  P
***** Nenadoma na      levo      in čelno v golfa Zaradi hudih ran je pri Vrholah  P
desnem, blagem in preglednem ovinku zapeljal      levo      na nasprotni vozni pas in od tam na travnato  P
Zagrebški cesti. V križišču je zapeljala na      levo,      na prednostno cesto, takrat pa je po prednostni  P
naselje Spodnja vas, kjer je začel zavijati na      levo.     Takrat je za njim z osebnim avtomobilom pripeljala  P
prednjim desnim delom osebnega avta trčila v      levo      bočno stran kolesarja.Pri tem je kolesarja odbilo  P
doma Srečka Kosovela na ozki cesti zapeljal v      levo      in s prednjim delom avta zbil mopedista, za  P
a ta se je sprožila in obiskovalca zadela v      levo      podlaht. Nadaljevanje policijske preiskave  P
glavno cesto Idrija‐Tolmin začel zavijati v      levo.     Takrat je po glavni cesti iz smeri Idrije pripeljal  P
prehitevati vozili in trčil v bok avta, ki je zavijal      levo      ‒V Mariboru je 36-letna voznica osebnega avta  P
levi bočni del vozila, ki je začelo zavijati      levo.     Po trčenju je motorist padel po vozišču, motor  P
ovinka zaradi neprilagojene hitrosti zapeljal na      levo      stran in trčil v nasproti vozeči avto 33-letnice  P
pred nadvozom prek železniške proge zavijal      levo.     Takrat mu je nasproti pravilno pripeljala 58  P
peljala v isti smeri kot motorist in je zavijala v      levo.     Enaindvajsetletnik je pri sunkovitem zaviranju  P
najprej z levim delom telesa trčil v prednjo      levo      stran nadgradnje komore tovornega vozila, odbilo  P
Pri tem je sunkovito obrnila volan najprej v      levo,      nato pa v desno.Izgubila je oblast nad vozilom  P
cesti od letališča proti središču. Ko je zavila      levo      na dvorišče trgovine, je izsilila prednost 45  P
***** Prek polne črte kar zavil na      levo      Zunaj Krnice je 73-letnik z avtom kar zavil  P
Zunaj Krnice je 73-letnik z avtom kar zavil na      levo      na parkirišče in zaprl pot 25-letnemu motoristu  P
začel prek neprekinjene sredinske črte zavijati      levo      na makadamski parkirni prostor.Takrat je nasproti  P
povzročil voznik avtomobila, ki je zapeljal      levo      in trčil v tovornjak madžarske registracije  P
pripeljal 74-letni voznik osebnega avta in zavijal      levo.     Spregledal je kolesarja in trčil vanj.  P
Trebnjega. V naselju Račje selo je zapeljal na      levo      stran v trenutku, ko je nasproti pravilno pripeljal  P
ovinku izgubil oblast nad motorjem, zapeljal      levo      z vozišča ter čelno trčil v drevo.Hudo ranjenega  P
levem ovinku iz neznanega vzroka zapeljal v      levo,      kjer je treščil v nasproti vozeče tovorno vozilo  P
neprekinjeni sredinski črti začela zavijati      levo      na bencinski servis.Za njo je v isti smeri peljal  P
sopotnico in kljub neprekinjeni črti zapeljal      levo,      na nasprotno stran, prehitel kolono vozil in  P
Kafexhiya iz Maribora, pa je nepravilno zavil v      levo.     Mopedista, ki ga očitno ni opazil, je najprej  P
prednosti, zapeljala v križišče in zavijala v      levo.     Takrat je po prednostni cesti pravilno pripeljala  P
zaradi vožnje z neprilagojeno hitrostjo zapeljal      levo      in trčil v nasproti vozeči tovorni avtomobil  P
ranil ‒ Pri Strunjanu je 56-letnik zapeljal na      levo      in čelno trčil v avto 35-letnice Perovo, 23  P
36-letnica iz še neznanega vzroka zavozila na      levo      stran in trčila v 55-letnico, ki je vozila pravilno  P
avto. Na kraju, kjer makadamska pot zavije      levo,      je 23-letnik nadaljeval vožnjo naravnost po  P
Brdnikove ulice proti Rožni dolini. Pri zavijanju      levo      na uvoz na parkirišče je zaprla pot 26-letnemu  P
del osebnega avta, s katerim je voznik zavijal      levo      na stransko cesto.Voznica se je lažje ranila  P
voznica osebnega avta huje ranila. Zapeljala je      levo      z vozišča, kjer je začelo avto obračati, ker  P
prehitevati. Pri tem se je zaletel v zadnje      levo      kolo traktorja in padel po vozišču.Hudo ranjenega  P
blagem in preglednem ovinku je sunkovito zavila      levo,      zato je začel audi bočno drseti proti kovinski  P
Petrovci je 68-letni Štefan Koleša zavil na      levo      in zaprl pot 29-letnemu motoristu Zlatku Lucuju  P