nova beseda iz Slovenije
absurda, ki so ga razvili Jean Genet, Eugène | Ionesco | in Samuel Beckett, ter na celotni odklon od | D |
Musil, Strindberg, Lorca, Brecht, Ahmatova, | Ionesco, | Rilke, Borges, Nabokov, Greene, Calvino.Akademijski | D |
Stanislav Moša, izvedba/produkcija MGL; Eugène | Ionesco | -Nosorogi, Vito Taufer, Drama SNG Maribor; | D |
zanimive. Prvič je v javnost prišel Eugène | Ionesco, | ki ga je Evropa že dobro poznala. Z njim ste | D |
je francoski dramatik romunskega rodu Eugène | Ionesco, | ki je z enodejanko, antiigro La Cantatrice chauve | D |
absurda, ki so ga razvili Jean Genet, Eugène | Ionesco | in Samuel Becket, ter na odklon od tradicionalne | D |
jasno, zato ne bi manjkala tudi Beckett ali | Ionesco. | Mislim, da smo se mu najbolj približali s Tauferjevo | D |
Kjer se nič ne dogaja. | Ionesco | material! Ja, samo ni. | D |
V tretjem krogu Veber, Wilde, | Ionesco | V tretjem krogu letošnjih Dnevov komedije | D |
Barrault, Helena Weigel, Pablo Neruda, Eugène | Ionesco, | Peter Brook, Edward Albee, Vaclav Havel ... | D |
tesnobe, pričakovanje katastrofe, kot pravi nekje | Ionesco. | Šele čez čas se reši iz stanja nekrivega krivca | D |
Cankarjev dom, Kamerni teatar 55, Sarajevo: E. | Ionesco | -Kralj umira (Le Roi se meurt), režija Dino | D |
mobile. Wudler je zame slovenski Pinter ali | Ionesco, | zato se sprašujem, zakaj ga nihče več ne igra | D |
rodil francoski dramatik romunskega rodu Eugène | Ionesco | (umrl leta 1994), avtor avantgardnih iger in | D |
Plešasta pevka, Učna ura, Stoli, Nosorogi idr.). | Ionesco | je bil na gledališki vaji za eno izmed svojih | D |
Ali ni kaj v redu?« »Res ne,« je odgovoril | Ionesco, | »danes bom znova prebral komedijo, da vidim | D |
francoski avantgardist romunskega rodu Eugène | Ionesco | (1909-1994) ustvarjal med letoma 1964 in 1969 | D |
gledališka uprizoritev Eugène | Ionesco: | Zavratne igre | D |
Grum Dogodek v mestu Gogi, V. Bartol Alamut, E. | Ionesco | Plešasta pevka, M. de Cervantes Don Kihot, O | D |
Vitezom uporabila različne modele, ki se jih je | Ionesco | posluževal npr. v Plešasti pevki, Vajah za konverzacijo | D |
Beckett je pisal v francoščini in angleščini, | Ionesco | in Tsara, oba Romuna, sta pisala v francoščini | D |
gledališka uprizoritev Eugene | Ionesco: | Makbet (Macbett) prevod: Primož Vitez | D |
se mi, da je tu izhodišče tistega, kar nam je | Ionesco | hotel sporočiti in kar je potem prepuščeno gledalcu | D |
gledališka uprizoritev Eugène | Ionesco: | Stoli (Les Chaises, 1952) | D |
jedro izbrane tematike najustrezneje vpelje | Ionesco | sam: »Sprašujem se, kako me lahko še vedno vznemirjajo | D |
največji konsenz (tudi med kritiki) igra Stoli ( | Ionesco) | , festivalska produkcija, ki se bo najverjetneje | D |
najbolj znana Francoz romunskega rodu Eugéne | Ionesco | in Irec Samuel Beckett.V njunih delih ni prostora | D |
povezovala nikakršna razvidna vzročnost. Eugéne | Ionesco | se je rodil 26. novembra 1912 v Romuniji (umrl | D |
ker si omenil pač to časovno diskrepanco. | Ionesco | recimo v Plešasti pevki, to so gledali kot absurdno | G |
Med njegovimi intervjuvanci so bili Eugene | Ionesco, | Jean Paul Sartre in Ivo Andrić, pa še neskončna | P |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |