gor (5.893-5.992)

rekel, o, zdaj si bom pa enega Schönberga dal      gor,      to pa ne.Vsak skladatelj mora zase poiskati  P
Jelinčič je svojo stranko res potegnil nekoliko      gor,      vendar realno SNS ne tehta toliko, kot kažejo  P
njihovo, doslej skrito svetišče v Sovi, domovina      gor      ali dol!Dejstvo, da prihajajo skrivnosti nenadzorova  P
njima je petnajst stopnic. Ker velikokrat hodi      gor      in dol, jih vsak dan premaga tisoč dvesto, kar  P
če hočeš začutiti cerkljanski jazz, moraš tja      gor      in ga uživati na Starem placu, saj bi utegnil  P
katerokoli pevsko frazo. Če kjerkoli grlo skoči      gor      ali dol ali če zvok postane zračen, je s pevskim  P
vsega skupaj že najmanj dvesto kilogramov. Malo      gor,      malo dol.Pred dvema letoma ji je bilo nenehnega  P
ljubljeno mesto, Mala balerina, Lisica Zvitorepka in      Gor      č'z Izaro. Baletni odlomki, ki jih je za to  P
izročila »komunističnega diskurza«. Toda komunizem      gor      ali dol, očitno je, da je ob takšnih trenjih  P
popestrila prodajno paleto prihodnje leto. Streha      gor,      streha dol.Mali kabrio, dolg 4,36, širok 1,74  P
odčitaš svoj pulz, kilometre, ki si jih prevozil      gor      in dol, in tako lahko doziraš zaželeno količino  P
***** Dovoljenje      gor      ali dol Pretekli teden je uredništvo poklical  P
***** Dol, dol, dol in ... spet      gor      Začelo se je s stečajem četrte največje ameriške  P
***** Rokavice dol, pete      gor      in v akcijo Nekaj tednov pred velikim finalom  P
Miha je skupaj s sovoznikom norel po cesti      gor      in dol.Obrati so za seboj puščali luknje v makadamu  P
tistih, ki vsako jutro požene svoj kombi “tja      gor      v hrib”, nad zaliv, ga pusti nekje sredi brezpotja  P
železni repertoar slovenskega turista ‐ meja      gor      ali dol.To potrjujejo tudi lanske statistike  P
in naredi obrat, se stopalka za plin premika      gor      in dol, le da tam, kjer navadno sedi kmet, ni  P
nekaj občutka za pravo doziranje, zveneče ime      gor      ali dol.Za vse se oddolži dvovaljnik z imenom  P
opazovala med ogrevanjem. Povsem lahkotno je tekla      gor      in dol ob ciljnem izteku.Sneg je bil težak,  P
sanjalo o njej. Zmedeno sem letala po igrišču      gor      in dol, poslušala graje soigralcev in skušala  P
ki izpod pulta vleče rakijo in elka, je držal      gor      tako Teater paradižnik kot Našo malo kliniko  P
Veste, to je bar, brez problema lahko greste      gor.     « Po premagani šarlatanski zadregi se je z balkon  P
dlani: včasih so znali otroke delati, pa tudi      gor      spraviti.Dandanes jih znajo samo še delati.  P
osamljene kmetije do cerkvice svetega Jakoba;      gor,      na vrhu prijaznega kuclja ždi, z razgledi na  P
v razred, se že kar tradicionalno podamo tja      gor.     Izdelan imamo natančen protokol: dobimo se vedno  P
kar teden,« je svoj dragi kraj opisal Zajec. »     Gor      grede ni pomembno, katero pot uberem, saj jih  P
zmeniva, ampak zelo pogosto se srečava. On gre      gor      sicer bolj športno, jaz pa bolj turistično.  P
Prosti pad je tisto, kar nas padalce vleče tja      gor.     Kdor tega ni okusil, si ne more predstavljati  P
Ljubljana hipodrom Stožice Klobuk      gor!      Organizatorji letošnjega dneva revije Lady  P
***** Ljubljana je šla      gor      Ali si je nekdanji ljubljanski župan Ivan Hribar  P
trdnjavo, ni bilo pomembno. »Ljubljana gre      gor!     « je odmevalo s pevskega odra.Še zadnjič zastonj  P
podobnega, kaj šele enakega dogodka!« Prestiž      gor      ali dol, za četverico izbranih je bila pozornost  P
upiral nemogočim terminom in koreografiral      gor      in dol po parketu plesnega kluba Fredi, se je  P
postkomunistični ubijalci pa psihopati v sandalih s štumfi      gor.     «Ker pa Valter ni od muh, ima na zalogi novo  P
vlečejo. Prej je več pihalo z juga, od Malvinov      gor,      in smo imeli boljše valove.Je tudi to zaradi  P
sinov in pet hčera, se je odselil v Aluminé,      gor      na čilsko mejo.Tam se je drugič poročil, prav  P
krat. Kdo pa so ti, ki tako pridno hodijo tja      gor?      Prvi med junaki   P
vzponov lani: 337. Posebnost: največkrat gre      gor      zjutraj, in to skupaj z možem Ivanom. Svetlolasa  P
vznožjem v Seničnem, zato je odločitev o hoji sem      gor      pravzaprav na dlani.»Hodim zaradi zdravja, zaradi  P
Zjutraj, ko se z možem Ivanom največkrat namenita      gor,      ponavadi srečujeta iste ljudi in po toliko bežnih  P
prav vsi junaki Kriške. »Vsako nedeljo grem      gor.     In to zjutraj, kar naravnost iz postelje.   P
vzponov): »Čas za hojo imaš, če si ga le vzameš.      Gor      grem zato, ker sem tu doma in mi je Kriška najbližje  P
ustrezalo, ne bi šel. Je pa tako, da pridem      gor      in nazaj domov, medtem ko se po televiziji odvrti  P
plačila kot vsega drugega? A vendar, zamera      gor,      zamera dol, v podjetju je že od vsega začetka  P
dobro uro in pol v dolino in še nekaj več nazaj      gor.     A življenje je bilo tudi lepo.   P
nadaljujete v smeri Tržiča, pazite na oster odcep      gor      pod hribe).To smer oskrbnik Zdene Bajželj priporoča  P
ki je kot domačinka z narcisami tako rekoč      gor      rasla, bolj pozorno pa jih je začela opazovati  P
tudi ta nevarnost ni izključena, sedem križev      gor      ali dol.Morda je bila drzna tatvina šele prvi  P
zasačili in oglobili. Gre za to, da ‐ zakon      gor      ali dol ‐ raziskave kažejo, da je telefoniranje  P
takrat, ko sva šla z ženo v toplice, nisem šel      gor.     Ampak tudi tistega dne, ko sva šla na dopust  P
ko sva se vrnila domov, sem hitro skočil sem      gor,     « o pozitivni zasvojenosti z nasmeškom pove Bine  P
goro ponavadi povzpne skupaj z možem Ivanom. »     Gor      nisem šla edino med dopustom in takrat, ko je  P
me! A spust le, če tudi sam 'pribrcam' tja      gor.     « I. Gr. *****   P
turisti, planinci od vsepovsod pa skoznjo »rinejo      gor«     , na Roblek in Begunjščico, Dobrčo in Preval  P
kotline, fotografovo oko pa se je raje usmerjalo      gor      po grapah in meliščih, kjer bi se z veseljem  P
S kajaki po Kornatih. Dol in nazaj      gor.      Veslaška je garaška: počasi, a vseeno pred  P
sodnike počastil s pijačo, rekli so nam: 'Glave      gor,      bomo zmagali prihodnji teden!'Normalno, da smo  P
spomenika. Ko bi ji ga le kdo prinesel tja      gor!     Ah, vsi ti čudoviti dvorni recepti!   P
izdelavi ladij in vozov. Tehnični napredek      gor      ali dol, s topolovino se še vedno srečujemo  P
Ampak adrenalin in masa ljudi nas bosta držala      gor      na odru,« je med zadnjimi pripravami povedal  P
ti podvigi niso dokumentirani, saj jih je tja      gor      vlekla predvsem sla ‐ ali potreba ‐ po divjem  P
Krepko mi je stisnil roko in se nasmejal: »Kar      gor!     «Z obema rokama sem se oprijela kljuke in se  P
Barbara Pija Jenič. Vdane v gledališko usodo je      gor      in dol po gradu vodila četica bolj ali manj  P
radia Hit v Bachusu nikakor ne bi uspelo. Ihta      gor      ali dol, prostora je bilo premalo že za stanje  P
hribe. Ti hribi in ti gozdovi so nas držali      gor.     Sol Evropi smo Slovenci, nismo obstali po naključju  P
ko so dosegli kritično starost, ko gre vse      gor,      teža, tlak, holesterol ...«Ob tem nemudoma postreže  P
deset parov smučarjev se je lahko hkrati peljalo      gor.     V prednjih vrstah so bili boljši smučarji, zadaj  P
severu zaprtega Jadrana. »Kako je prišla sem      gor,      je težko razložiti.Riba pač potuje in je zašla  P
malodane obmetavali, so preteklost. Sonce      gor,      mreža dol Od nekdaj trd ribiški kruh je postal  P
tekmovanje. Dan pred tekmo smo se odpravili      gor:      iz Kranja najprej z avtobusom do Cerkelj oziroma  P
peš povzpeli do Ambroža. Popoldne smo prišli      gor      in do večera še malo smučali, naslednji dan  P
samo dirkali, naš cilj je bil priti čim prej      gor,      vse drugo je bilo drugotnega pomena,« se spominja  P
jih morajo kmetje kupovati. Saj gre cena lesa      gor,      toda traktor se je precej bolj podražil. Se  P
drugo smer. »Ljudje se jezijo, ker gredo cene      gor.      (Če gredo dol, se pa ne veselijo.)  P
smete biti tako zahtevni. Cene morajo vendar      gor      in dol.Drugače bi človek mislil, da so mrtve  P
krdelcem otrok gre v šolo. Hej, otročički, kar      gor      skočite in se z nami v šolo popeljite ‐ vabijo  P
spušča po razpokanem lubju. Le po kaj lazijo      gor      in kaj spravljajo dol? se vpraša v soparni pripeki  P
pomembno: jukini molji svojega zaroda ne morejo »     gor      spraviti« na nobeni drugi rastlini.Edina hrana  P
svetoval, naj denar pri priči »razveže«, penale      gor      ali dol, in gotovino zaklene v sef, v katerem  P
ospodinja. »Danes so pa vsi Ljubljančani prišli sem      gor,     « reče Mojca, vidno pomirjena po zaužitem nikotinskem  P
mogočno krošnjo sam / nebesni širni svod držal. /      Gor      ga gledam prav vsak dan, / z višin navzdol zre  P
katere že drugi dan ne more spodobno po stopnicah      gor      in dol, ampak se oprijemlje ograje, kot da bi  P
Možgane na off ! Včasih gre      gor,      včasih dol, tako je to v Vesolju, naravni cikel  P
ali dvigalo v hotelu, ki se neprestano premika      gor      in dol?In naj hotelir raje investira v nova  P
takšnega kot vožnja z vlakcem smrti. Enkrat      gor,      v višave vrhunskosti, večkrat pa dol, čisto  P
zastave so nepreklicno zgodovina, nostalgija      gor      ali dol. Janez Kovačič   P
obiskovalcev. Če se v teh dneh odpravljate tja      gor      na Nemško, stopite do muzeja in seveda vanj  P
večer dogajalo v mestu. Svetlobno onesnaženje      gor      ali dol.S svečo osvetljeno izdolbeno bučo z  P
dan je ena sama disciplina: tonske lestvice      gor      in dol, kolorature pred ogledalom, urjenje v  P
do koče ura in četrt hoje, ljubitelji gore do      gor      praviloma porabijo pičlo uro. Š. Ž.   P
pogledati in videl sem, da je streha nihala      gor      in dol.V desetih minutah jo je čez delavnico  P
ob odličnih rezultatih vsi lovili in vlačili »     gor      in dol«, sem občutila, da se ljudje preveč izpostavljenega  P
« pove Egon. »Kilogrami gredo vseeno počasi      gor.     Ko bomo začeli delati na vrtu, bodo šli spet  P
obliki pričeske pa naj ponovimo tisto: »Leta      gor,      lasje dol!«Krajša pričeska namreč zagotovo za  P
je bila, da ni več luči, in je ravno hotela      gor.     Vprašala je, ali je kaj narobe.   P
Avta ni bilo. Šel sem      gor,      začel pisati in premišljal, ali naj stečem še  P
zmatran, da ne bo šlo ‐ in zavil sem domov in šel      gor      po mamin "avtoključ".Spotoma sem pobral še Tima  P
Lovšin zapel tisto pesmico: »Tko kot je luna tam      gor,      sem jaz nate čist nor.«Zavrtel sem Manjino številko  P
milijonov, morda tudi štiristo tisoč, milijon      gor      ali dol ... Trnovska Kitajska že sodi v vas  P