nova beseda iz Slovenije

fukuyama (36-135)


razcvet brez primere? Ali ni še leta 1992 Francis      Fukuyama      razglasil, da je zgodovina dosegla vse svoje  D
zgodovinar in predsedniški svetovalec Francis      Fukuyama:      pax americana za vse.Konture starega sveta so  D
intelektualne veličine, kot so Robert Kagan, Francis      Fukuyama,      naštel bi jih lahko kakih petnajst, vsi pa so  D
Jutri nov podlistek Francis      Fukuyama      Konec človeštva   D
velikih idej. Na podlagi tega je tudi Francis      Fukuyama      razglasil »konec zgodovine«, ki ga je videl  D
delavce in podporo upokojencem? Politolog Francis      Fukuyama      pravi, da je skrajni čas, da začnemo razmišljati  D
Verjamete? Razvpiti Francis      Fukuyama      nam bo ostal v spominu predvsem s svojo napovedjo  D
transnacionalnem bojkotu Shellovih proizvodov.      Fukuyama      je še pred kratkim oznanjal »konec zgodovine  D
generacije) Alexadre Kojève, tisti, od katerega je      Fukuyama      prevzel idejo o koncu zgodovine.Izhajal je iz  D
sveta Američanom kratko malo ni mar.« Francis      Fukuyama,      zgodovinar in avtor Konca zgodovine »Evropsko  D
(biotehnologijo) najbrž nima prav. Francis      Fukuyama      v svoji knjigi Konec človeštva pravi, da se  D
imajo starši, vzgojitelji, šolniki svoj mir).      Fukuyama,      ki kloniranju in nenadzorovanemu razvoju biotehnologije  D
Huntington ima prav. Drži, demokracija je bistvena,      Fukuyama      ima prav.Globalizacija pa je tisti kontekst  D
o liberalizmu in demokraciji niti ne sanja.      Fukuyama,      Konec zgodovine. Natančno tako.   D
branje Hegla. V tej knjigi je tudi popularni      Fukuyama      dobil idejo o koncu zgodovine, torej o trenutku  D
pozneje še pribil večkratno narobe razumljeni      Fukuyama.     S parafrazo Ezre Pounda (Canto XVI) pa lahko  D
ameriškem zgledu. Kaj bo, se sprašuje Francis      Fukuyama,      če si bodo tako pravico vzele tudi druge države  D
revolucije v biotehnologiji, pri tem pa se je      Fukuyama      pogosto spuščal tudi na filozofsko-socialno  D
servativcev. Eden od njenih ključnih akterjev Francis      Fukuyama,      ji je pred kratkim zaradi očitnih porazov, ki  D
model tržno-demokratičnim družbam. Francis      Fukuyama      tako govori celo o »koncu zgodovine« in prevladi  D
- liberalne demokracije. Znameniti Francis      Fukuyama      je na tej podlagi napovedal »konec zgodovine  D
posebno ne Evropejci. Po prepričanju Francisa      Fukuyama,      dekana Šole za mednarodne študije pri univerzi  D
zunanjepolitični misleci, kakor je Francis      Fukuyama,      pozivajo Washington, naj se spet loti ustvarjanja  D
komunističnih režimov v Vzhodni Evropi, je Francis      Fukuyama      vzneseno oznanil konec zgodovine.Zmagala je  D
komentarjem v New York Timesu spet oglasil Francis      Fukuyama.     Toda tokrat je o neokonservativcih govoril le  D
morale, je že pred šestimi meseci opozarjal      Fukuyama.      Ob sunitskem zavračanju ustave in šiitskih  D
delujemo zavestno znanstveno.« Je imel Francis      Fukuyama      prav, ko je v kontekstu posledic revolucije  D
kritiki neokonservativnega gibanja opisuje Francis      Fukuyama,      profesor Univerze Johns Hopkins, so bili mnogi  D
« sta leta 2000 zapisala Kristol in Kagan.      Fukuyama      očita neokonservativcem, da v veri v »dobrohotno  D
Evropi, si bodo morale ZDA po pisanju Francisa      Fukuyama      v prihodnosti izmisliti kaj več od »koalicije  D
islam, ki postaja največji sovražnik, po mnenju      Fukuyama      namreč ni odpadnik, ampak otrok novega modernizma  D
meni, da so odprli Pandorino skrinjico. Francis      Fukuyama,      ki je pred tremi leti podpiral vojaško posredovanje  D
Agata Tomažič Avtor Francis      Fukuyama      je pred kratkim izdal novo knjigo z naslovom  D
Največja zvezda neokonservativne teorije Francis      Fukuyama      in avtor ene najvplivnejših tez v mednarodnih  D
pri ohranjanju in širjenju mednarodnega reda«.      Fukuyama      se je tudi pridružil pismu, naslovljenemu na  D
ameriškega mesijanstva pa ostaja. Ne Huntington ne      Fukuyama      ne drugi niso zavrgli edine preostale ideologije  D
reviji konservativcev National Interest zapisal      Fukuyama.     Odprl je sezono analiz novega svetovnega reda  D
podobnega si je glede zgodovine zamislil Francis      Fukuyama.     To so puhlice.  D
septembra srečnejša, Iran manj pomemben in Francis      Fukuyama      bi premagal Samuela Huntingtona: zgodovine bi  D
liberalne demokracije, kot je denimo predvidel      Fukuyama      s svojo sintagmo o ΄»koncu zgodovine΄«.Delitev  D
sodijo tudi Rusi, nadvse ustrezno. Francis      Fukuyama      je dekan fakultete za nadaljevalne mednarodne  D
družboslovec, Japonec ameriškega rodu Francis      Fukuyama,      v knjigi Konec človeštva svari pred nevarnostjo  D
racionalne načine naivnega verovanja. Ratzinger in      Fukuyama      o zarodnih celicah Dovoljenje britanskih oblasti  D
zdravljenjem in kozmetiko,« je prepričan Francis      Fukuyama,      ki se zaveda, da je prihodnost medicine v genetiki  D
Stalin in njegova ΄»racionalna politika΄«. Naivni      Fukuyama      je svojo idejo prevzel od Kojèvea, z opozorilom  D
analitikov se je strinjalo s to oceno. Celo Francis      Fukuyama,      ameriški avtor, znan po pisanju o »koncu zgodovine  D
šolo.« To je pred nekaj leti povedal Francis      Fukuyama,      ko je ugotovil, da konec zgodovine vendarle  D
domisliti. Bili smo že na pragu zgodovine (     Fukuyama)     , prestopili bi lahko rob, smo pa spet na začetku  D
hladne vojne« slavili »konec zgodovine« (Francis      Fukuyama)      in dokončno - globalno - prevlado zahodnih ideoloških  D
odgovoril, da je to skrajno resno. K temu je      Fukuyama      dodal, da bodo prihodnje generacije družboslovcev  D
Finančni in moralni zlom Francis      Fukuyama      je v zadnji številki revije The American Interest  D
tudi po Združenih državah. Za to je, kot piše      Fukuyama,      delno kriva tudi demokratska vlada Billa Clintona  D
obstajata vsaj dve nasprotujoči si mnenji.      Fukuyama      meni, da bo globalizacija v ekonomiji počasi  D
stopnja zaupanja (o čemer sta pisala Coleman in F.      Fukuyama)      jim omogoča tvorbo raznovrstnih socialnih razmerij  D
povzroča pa visoke transakcijske stroške. F.      Fukuyama      pravi, da nalaga razširjeno nezaupanje v družbi  D
pravilnem branju« Hegla? Zdi se, da je Francis      Fukuyama      nemškega filozofa »postavil na noge« ravno tako  D
zahodnemu tipu liberalne demokracije, kakršno slavi      Fukuyama?      Indija je bila vedno, od samega začetka liberalna  D
Niti desetletje ni minilo, odkar je Francis      Fukuyama      razglasil konec zgodovine, zmago demokracije  D
začenjali verjeti v dezideologiziranje zgodovine. F.      Fukuyama      je »nakladal« celo o koncu zgodovine kot take  D
novem tisočletju ne obeta nič dobrega Francis      Fukuyama,      v tem trenutku zagotovo najbolj zasedeni predavatelj  D
samostojni individui (naj se še tako trudimo),      Fukuyama      ponudi najnovejše koncepte in metodologije družbenih  D
družbena enota, skoraj razblinil. Na tem mestu      Fukuyama      posebej opozori na grotesknost izuma kontracepcijske  D
večjega števila ločitev ter nezakonskih otrok.      Fukuyama      zaradi tega ostro obsoja vplive raznih -izmov  D
ženske dandanes zdijo manj subtilne kot nekdaj.      Fukuyama      poudarja, da proces stalnega daljšanja življenjske  D
življenje. Družbeni kapital, kot ga razume      Fukuyama,      je neločljivo povezan s splošno moralo ter običaji  D
neizbežno tudi storil. Iz več razlogov, pravi      Fukuyama      (ki tega sicer ne povezuje z ekologijo).Ker  D
pridobljenih v človekovih lovsko-nabiralniških časih.      Fukuyama      pravi, da se to - le da brez dednih učinkov  D
starši in učitelji doživljajo kot stresnega.      Fukuyama:      tak razvoj v nevrofarmakologiji nam daje samo  D
resnici začela nova, posthumana zgodovina." Ima      Fukuyama      v svoji brezprizivni napovedi prav?Nekatere  D
Pred desetletjem je ameriški ekonomist Francis      Fukuyama,      ne brez ponosa, objavil svojo znano tezo o   D
ko je pokopal rimsko republiko. Končno je      Fukuyama      sam priznal, da se zgodovina v smislu izpopolnjevanja  D
težav tako, da bi se sam povlekel za lase.      Fukuyama      v omenjenem okviru vendarle napoveduje skorajšnji  D
znanosti, predvsem biotehnologije. Zakaj? Francis      Fukuyama      je avgusta letos v zanimivi razpravi z naslovom  D
Literatura: Francis      Fukuyama:      The End of History and the Last Man, Francis  D
The End of History and the Last Man, Francis      Fukuyama:      The Great Disruption: Human Nature and the Reconstitution  D
the Reconstitution of Social Order, Francis      Fukuyama:      Der programmierte Unmensch, Michel Foucault  D
Nasilje kot izvirni greh Francis      Fukuyama      začne spis Ženske in razvoj svetovne politike  D
bilo umorov več, kot jih je v sodobnih družbah.      Fukuyama      napoveduje še nadaljnjo dominacijo moških v  D
Je to zdaj »konec zgodovine«? Ubogi Francis      Fukuyama      mora vedno znova razlagati, da tako dobesedno  D
o prihodnosti, kot so Lester Thurow, Francis      Fukuyama,      Alvin Toffler in vrsta drugih, izhajajo iz prepričanja  D
osvobodi svojih okovov. Tako zelo sloviti Francis      Fukuyama      s svojim koncem zgodovine torej ni osamljen  D
so zagotovo znane Böll teze ali pa Francisa      Fukuyama      iz konca 90. let.Ampak kdor v bistvu to govori  G
zgodovine Razvpiti ameriški filozof Francis      Fukuyama      je pred nekaj leti objavil tezo o »koncu zgodovine  P
liberalna demokracija, ki jo je imel v mislih      Fukuyama,      sistem, ki ga utemeljujejo, utrjujejo in »izvažajo  P
opravlja v javnih zdravstvenih zavodih. Francis      Fukuyama      Konec človeštva.   P
Učila International, Tržič, 2003 Francis      Fukuyama      je kot eden od najvidnejših svetovnih intelektualcev  P
pravice, to pa posledično vpliva na politični red.      Fukuyama      zato poziva k pripravi mednarodnih predpisov  P
opustitev preudarnega izvrševanja moči. Francis      Fukuyama      *****   P
Interest, 2007. www.project-syndicate.org Francis      Fukuyama      *****   P
svojih sam boš živel večno (Aškerc) Francis      Fukuyama      pravi, da se bo glede na vse spremembe gotovo  P
ustvarjal bivši režim, in pojavi, ki jih opisuje      Fukuyama,      kot je težnja sodobnega človeka, da bi z različnimi  P
zvezdami Projekta pa so tudi prof. Francis      Fukuyama     , avtor knjige Konec zgodovine in zadnji človek  P
1992, še pod Bushem starejšim, je Francis      Fukuyama     , eden izmed glavnih ideologov neokonzervativne  P
ki je postala hit in mantra devetdesetih.      Fukuyama      je oznanil, da je ideološke evolucije človeštva  P
ga v svoji knjigi - ironično! - navaja tudi      Fukuyama:      kaj če je demokracija le zgodovinska akcidenca  P
nič bolj zoprno kot zvestoba neki ideologiji.      Fukuyama      ni imel prav, da samo razviti svet ne želi biti  P
iraškem orožju za množično uničenje; in Francis      Fukuyama     , vplivni politični filozof, ki je s svojo tezo  P
com/article.php3?id_article=159 [15] Francis      Fukuyama:      “The End of History?”;The National Interest  P
bi bilo tudi iluzorno pričakovati. Francis      Fukuyama,      avtor znanega dela The End of History and the  P
reklo hladna vojna. Potem je padel tisti zid in      Fukuyama      je spisal konec zgodovine.Vendar se zgodovina  P

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  1 36



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA