nova beseda iz Slovenije
razcvet brez primere? Ali ni še leta 1992 Francis | Fukuyama | razglasil, da je zgodovina dosegla vse svoje | D |
zgodovinar in predsedniški svetovalec Francis | Fukuyama: | pax americana za vse.Konture starega sveta so | D |
intelektualne veličine, kot so Robert Kagan, Francis | Fukuyama, | naštel bi jih lahko kakih petnajst, vsi pa so | D |
Jutri nov podlistek Francis | Fukuyama | Konec človeštva | D |
velikih idej. Na podlagi tega je tudi Francis | Fukuyama | razglasil »konec zgodovine«, ki ga je videl | D |
delavce in podporo upokojencem? Politolog Francis | Fukuyama | pravi, da je skrajni čas, da začnemo razmišljati | D |
Verjamete? Razvpiti Francis | Fukuyama | nam bo ostal v spominu predvsem s svojo napovedjo | D |
transnacionalnem bojkotu Shellovih proizvodov. | Fukuyama | je še pred kratkim oznanjal »konec zgodovine | D |
generacije) Alexadre Kojève, tisti, od katerega je | Fukuyama | prevzel idejo o koncu zgodovine.Izhajal je iz | D |
sveta Američanom kratko malo ni mar.« Francis | Fukuyama, | zgodovinar in avtor Konca zgodovine »Evropsko | D |
(biotehnologijo) najbrž nima prav. Francis | Fukuyama | v svoji knjigi Konec človeštva pravi, da se | D |
imajo starši, vzgojitelji, šolniki svoj mir). | Fukuyama, | ki kloniranju in nenadzorovanemu razvoju biotehnologije | D |
Huntington ima prav. Drži, demokracija je bistvena, | Fukuyama | ima prav.Globalizacija pa je tisti kontekst | D |
o liberalizmu in demokraciji niti ne sanja. | Fukuyama, | Konec zgodovine. Natančno tako. | D |
branje Hegla. V tej knjigi je tudi popularni | Fukuyama | dobil idejo o koncu zgodovine, torej o trenutku | D |
pozneje še pribil večkratno narobe razumljeni | Fukuyama. | S parafrazo Ezre Pounda (Canto XVI) pa lahko | D |
ameriškem zgledu. Kaj bo, se sprašuje Francis | Fukuyama, | če si bodo tako pravico vzele tudi druge države | D |
revolucije v biotehnologiji, pri tem pa se je | Fukuyama | pogosto spuščal tudi na filozofsko-socialno | D |
servativcev. Eden od njenih ključnih akterjev Francis | Fukuyama, | ji je pred kratkim zaradi očitnih porazov, ki | D |
model tržno-demokratičnim družbam. Francis | Fukuyama | tako govori celo o »koncu zgodovine« in prevladi | D |
- liberalne demokracije. Znameniti Francis | Fukuyama | je na tej podlagi napovedal »konec zgodovine | D |
posebno ne Evropejci. Po prepričanju Francisa | Fukuyama, | dekana Šole za mednarodne študije pri univerzi | D |
zunanjepolitični misleci, kakor je Francis | Fukuyama, | pozivajo Washington, naj se spet loti ustvarjanja | D |
komunističnih režimov v Vzhodni Evropi, je Francis | Fukuyama | vzneseno oznanil konec zgodovine.Zmagala je | D |
komentarjem v New York Timesu spet oglasil Francis | Fukuyama. | Toda tokrat je o neokonservativcih govoril le | D |
morale, je že pred šestimi meseci opozarjal | Fukuyama. | Ob sunitskem zavračanju ustave in šiitskih | D |
delujemo zavestno znanstveno.« Je imel Francis | Fukuyama | prav, ko je v kontekstu posledic revolucije | D |
kritiki neokonservativnega gibanja opisuje Francis | Fukuyama, | profesor Univerze Johns Hopkins, so bili mnogi | D |
« sta leta 2000 zapisala Kristol in Kagan. | Fukuyama | očita neokonservativcem, da v veri v »dobrohotno | D |
Evropi, si bodo morale ZDA po pisanju Francisa | Fukuyama | v prihodnosti izmisliti kaj več od »koalicije | D |
islam, ki postaja največji sovražnik, po mnenju | Fukuyama | namreč ni odpadnik, ampak otrok novega modernizma | D |
meni, da so odprli Pandorino skrinjico. Francis | Fukuyama, | ki je pred tremi leti podpiral vojaško posredovanje | D |
Agata Tomažič Avtor Francis | Fukuyama | je pred kratkim izdal novo knjigo z naslovom | D |
Največja zvezda neokonservativne teorije Francis | Fukuyama | in avtor ene najvplivnejših tez v mednarodnih | D |
pri ohranjanju in širjenju mednarodnega reda«. | Fukuyama | se je tudi pridružil pismu, naslovljenemu na | D |
ameriškega mesijanstva pa ostaja. Ne Huntington ne | Fukuyama | ne drugi niso zavrgli edine preostale ideologije | D |
reviji konservativcev National Interest zapisal | Fukuyama. | Odprl je sezono analiz novega svetovnega reda | D |
podobnega si je glede zgodovine zamislil Francis | Fukuyama. | To so puhlice. | D |
septembra srečnejša, Iran manj pomemben in Francis | Fukuyama | bi premagal Samuela Huntingtona: zgodovine bi | D |
liberalne demokracije, kot je denimo predvidel | Fukuyama | s svojo sintagmo o ΄»koncu zgodovine΄«.Delitev | D |
sodijo tudi Rusi, nadvse ustrezno. Francis | Fukuyama | je dekan fakultete za nadaljevalne mednarodne | D |
družboslovec, Japonec ameriškega rodu Francis | Fukuyama, | v knjigi Konec človeštva svari pred nevarnostjo | D |
racionalne načine naivnega verovanja. Ratzinger in | Fukuyama | o zarodnih celicah Dovoljenje britanskih oblasti | D |
zdravljenjem in kozmetiko,« je prepričan Francis | Fukuyama, | ki se zaveda, da je prihodnost medicine v genetiki | D |
Stalin in njegova ΄»racionalna politika΄«. Naivni | Fukuyama | je svojo idejo prevzel od Kojèvea, z opozorilom | D |
analitikov se je strinjalo s to oceno. Celo Francis | Fukuyama, | ameriški avtor, znan po pisanju o »koncu zgodovine | D |
šolo.« To je pred nekaj leti povedal Francis | Fukuyama, | ko je ugotovil, da konec zgodovine vendarle | D |
domisliti. Bili smo že na pragu zgodovine ( | Fukuyama) | , prestopili bi lahko rob, smo pa spet na začetku | D |
hladne vojne« slavili »konec zgodovine« (Francis | Fukuyama) | in dokončno - globalno - prevlado zahodnih ideoloških | D |
odgovoril, da je to skrajno resno. K temu je | Fukuyama | dodal, da bodo prihodnje generacije družboslovcev | D |
Finančni in moralni zlom Francis | Fukuyama | je v zadnji številki revije The American Interest | D |
tudi po Združenih državah. Za to je, kot piše | Fukuyama, | delno kriva tudi demokratska vlada Billa Clintona | D |
obstajata vsaj dve nasprotujoči si mnenji. | Fukuyama | meni, da bo globalizacija v ekonomiji počasi | D |
stopnja zaupanja (o čemer sta pisala Coleman in F. | Fukuyama) | jim omogoča tvorbo raznovrstnih socialnih razmerij | D |
povzroča pa visoke transakcijske stroške. F. | Fukuyama | pravi, da nalaga razširjeno nezaupanje v družbi | D |
pravilnem branju« Hegla? Zdi se, da je Francis | Fukuyama | nemškega filozofa »postavil na noge« ravno tako | D |
zahodnemu tipu liberalne demokracije, kakršno slavi | Fukuyama? | Indija je bila vedno, od samega začetka liberalna | D |
Niti desetletje ni minilo, odkar je Francis | Fukuyama | razglasil konec zgodovine, zmago demokracije | D |
začenjali verjeti v dezideologiziranje zgodovine. F. | Fukuyama | je »nakladal« celo o koncu zgodovine kot take | D |
novem tisočletju ne obeta nič dobrega Francis | Fukuyama, | v tem trenutku zagotovo najbolj zasedeni predavatelj | D |
samostojni individui (naj se še tako trudimo), | Fukuyama | ponudi najnovejše koncepte in metodologije družbenih | D |
družbena enota, skoraj razblinil. Na tem mestu | Fukuyama | posebej opozori na grotesknost izuma kontracepcijske | D |
večjega števila ločitev ter nezakonskih otrok. | Fukuyama | zaradi tega ostro obsoja vplive raznih -izmov | D |
ženske dandanes zdijo manj subtilne kot nekdaj. | Fukuyama | poudarja, da proces stalnega daljšanja življenjske | D |
življenje. Družbeni kapital, kot ga razume | Fukuyama, | je neločljivo povezan s splošno moralo ter običaji | D |
neizbežno tudi storil. Iz več razlogov, pravi | Fukuyama | (ki tega sicer ne povezuje z ekologijo).Ker | D |
pridobljenih v človekovih lovsko-nabiralniških časih. | Fukuyama | pravi, da se to - le da brez dednih učinkov | D |
starši in učitelji doživljajo kot stresnega. | Fukuyama: | tak razvoj v nevrofarmakologiji nam daje samo | D |
resnici začela nova, posthumana zgodovina." Ima | Fukuyama | v svoji brezprizivni napovedi prav?Nekatere | D |
Pred desetletjem je ameriški ekonomist Francis | Fukuyama, | ne brez ponosa, objavil svojo znano tezo o | D |
ko je pokopal rimsko republiko. Končno je | Fukuyama | sam priznal, da se zgodovina v smislu izpopolnjevanja | D |
težav tako, da bi se sam povlekel za lase. | Fukuyama | v omenjenem okviru vendarle napoveduje skorajšnji | D |
znanosti, predvsem biotehnologije. Zakaj? Francis | Fukuyama | je avgusta letos v zanimivi razpravi z naslovom | D |
Literatura: Francis | Fukuyama: | The End of History and the Last Man, Francis | D |
The End of History and the Last Man, Francis | Fukuyama: | The Great Disruption: Human Nature and the Reconstitution | D |
the Reconstitution of Social Order, Francis | Fukuyama: | Der programmierte Unmensch, Michel Foucault | D |
Nasilje kot izvirni greh Francis | Fukuyama | začne spis Ženske in razvoj svetovne politike | D |
bilo umorov več, kot jih je v sodobnih družbah. | Fukuyama | napoveduje še nadaljnjo dominacijo moških v | D |
Je to zdaj »konec zgodovine«? Ubogi Francis | Fukuyama | mora vedno znova razlagati, da tako dobesedno | D |
o prihodnosti, kot so Lester Thurow, Francis | Fukuyama, | Alvin Toffler in vrsta drugih, izhajajo iz prepričanja | D |
osvobodi svojih okovov. Tako zelo sloviti Francis | Fukuyama | s svojim koncem zgodovine torej ni osamljen | D |
so zagotovo znane Böll teze ali pa Francisa | Fukuyama | iz konca 90. let.Ampak kdor v bistvu to govori | G |
zgodovine Razvpiti ameriški filozof Francis | Fukuyama | je pred nekaj leti objavil tezo o »koncu zgodovine | P |
liberalna demokracija, ki jo je imel v mislih | Fukuyama, | sistem, ki ga utemeljujejo, utrjujejo in »izvažajo | P |
opravlja v javnih zdravstvenih zavodih. Francis | Fukuyama | Konec človeštva. | P |
Učila International, Tržič, 2003 Francis | Fukuyama | je kot eden od najvidnejših svetovnih intelektualcev | P |
pravice, to pa posledično vpliva na politični red. | Fukuyama | zato poziva k pripravi mednarodnih predpisov | P |
opustitev preudarnega izvrševanja moči. Francis | Fukuyama | ***** | P |
Interest, 2007. www.project-syndicate.org Francis | Fukuyama | ***** | P |
svojih sam boš živel večno (Aškerc) Francis | Fukuyama | pravi, da se bo glede na vse spremembe gotovo | P |
ustvarjal bivši režim, in pojavi, ki jih opisuje | Fukuyama, | kot je težnja sodobnega človeka, da bi z različnimi | P |
zvezdami Projekta pa so tudi prof. Francis | Fukuyama | , avtor knjige Konec zgodovine in zadnji človek | P |
1992, še pod Bushem starejšim, je Francis | Fukuyama | , eden izmed glavnih ideologov neokonzervativne | P |
ki je postala hit in mantra devetdesetih. | Fukuyama | je oznanil, da je ideološke evolucije človeštva | P |
ga v svoji knjigi - ironično! - navaja tudi | Fukuyama: | kaj če je demokracija le zgodovinska akcidenca | P |
nič bolj zoprno kot zvestoba neki ideologiji. | Fukuyama | ni imel prav, da samo razviti svet ne želi biti | P |
iraškem orožju za množično uničenje; in Francis | Fukuyama | , vplivni politični filozof, ki je s svojo tezo | P |
com/article.php3?id_article=159 [15] Francis | Fukuyama: | “The End of History?”;The National Interest | P |
bi bilo tudi iluzorno pričakovati. Francis | Fukuyama, | avtor znanega dela The End of History and the | P |
reklo hladna vojna. Potem je padel tisti zid in | Fukuyama | je spisal konec zgodovine.Vendar se zgodovina | P |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |