desno (13.866-13.965)

pregled castne cete, jo je zaustavil in jo z      desno      dlanjo prijel za levi komolec!Ravnatelj British  P
pregled castne cete, jo je zaustavil in jo z      desno      dlanjo prijel za levi komolec!Velik minus, gospod  P
zapeljal z vozišča po brežini in po nekaj metrih z      desno      stranjo silovito trčil v drevo.Pri tem se je  P
osebno vozilo. Tovorno vozilo je zaneslo v      desno,      kjer je trčilo v kovinsko varovalno ograjo.  P
levo, a je na spolzkem vozišču začel drseti v      desno,      nato pa se je prevrnil. Osemindvajsetletnik  P
drugo stran z vozišča, kjer je voznik padel pod      desno      kolo, to ga je prevozilo, nato pa ga je povozil  P
so ga zadržali na zdravljenju. Z zlomljeno      desno      stegnenico so v soboto ob 18. uri v šempetrsko  P
noge padli hlod in nekaj desk. Z zlomljeno      desno      golenjo so ga odpeljali v klinični center v  P
so pravi zaklad našli v kabini. Pod levo in      desno      bočno tapeto so našli nekaj zavitkov, oblepljenih  P
koloni je vozil 16-letnik. Vozil je skrajno      desno,      po makadamski poti navzdol.Ko je pripeljal do  P
po klancu navzdol v levi ovinek, je zapeljal      desno      z vozišča na neutrjeno bankino, tam izgubil  P
prav tako 65-letnik. Ko je v križišču zavijal      desno,      je s kolesi prikolice trčil v robnik, ta se  P
Topolšici, v blagem levem ovinku pa zapeljal      desno      zunaj vozišča ter trčil v varovalno ograjo.  P
***** Odtrgalo      desno      kolo Na Bločicah je 32-letni državljan BiH  P
Karavanke je avtu med vožnjo odtrgalo prednje      desno      kolo ‒ Na Zgornji Brežnici sta trčili vozili  P
naselju Bločice iz neznanega vzroka zapeljal v      desno,      kjer je trčil v betonsko ograjo. Lažje ranjenega  P
vozilo. Med vožnjo se mu je odtrgalo prednje      desno      kolo.Gasilci GARS Jesenice so ga dvignili z  P
letnica v levem nepreglednem ovinku zapeljala v      desno      na neutrjeno bankino, izgubila oblast nad vozilom  P
Bistrice in v levem nepreglednem ovinku zapeljala v      desno      na neutrjeno bankino, izgubila oblast nad vozilom  P
ovinku izgubil oblast nad motorjem, zapeljal      desno,      trčil v robnik ob desnem robu ceste in padel  P
v kamnito škarpo. Po trčenju ga je odbilo v      desno      in je trčil še v odbojno varnostno ograjo.Hudo  P
cestišča. Verjetno iz strahu je sunkovito zavil v      desno,      zapeljal s cestišča in silovito trčil v drevo  P
Hotel je preprečiti trčenje in se je umikal      desno      in obenem zaviral.Motorist je na cesti, široki  P
voznik osebnega avta iz Grusupljega zapeljal      desno      z vozišča v jarek.Vozniku so odredili preizkus  P
prekratke varnostne razdalje močno zavrl in zavil      desno.     Pri tem je izgubil nadzor in padel.   P
izgubil nadzor in padel. Motor mu je padel na      desno      nogo in mu ranil gleženj.Z reševalnim vozilom  P
je izgubila oblast nad vozilom in zapeljala      desno      z vozišča, od tam jo je odneslo levo čez vozišče  P
mopedist izmikal dvema ženskama, zavil preveč v      desno      in padel na skale Železniki, 17. septembra  P
se je izmikal dvema ženskama, zavil preveč v      desno      in padel na skale.Ranil si je zapestji, dlani  P
preprečil nesrečo, je začel zavirati in se umikati v      desno.     Vozili sta kljub temu trčili z levima vzvratnima  P
Zgornja Hajdina‐Kidričevo. V križišču je zapeljal      desno,      na lokalno cesto in na nezavarovani prehod čez  P
ovinku zmanjšala hitrost in se pomaknila nekoliko      desno      proti robu vozišča.Motorist za njo je sicer  P
suzukijem marutti vozil 34-letnik. Zavil je      desno      na dovozno cesto, ki vodi do poti ob reki Dravi  P
prehiteval kolesarko. Ta se je sicer umikala v      desno,      vendar je neznanec kljub vsemu z zadnjim desnim  P
priklopnikom, tudi iz okolice Brežic, se umikal skrajno      desno,      vendar je voznica kljub temu z desnim bokom  P
levo roko. Padla je po vozišču in si zlomila      desno      nadlahtnico. Policisti PP Ravne na Koroškem  P
od desnega roba vozišča, zato je zapeljal čez      desno      bankino v obcestni jarek, kjer je padel.V nesreči  P
vandal na parkiranem tovornem vozilu poškodoval      desno      vzvratno ogledalo in desno stransko steklo.  P
vozilu poškodoval desno vzvratno ogledalo in      desno      stransko steklo.Škoda znaša 100 evrov.   P
od Vitomarcev proti Gaberniku je zapeljal v      desno,      zunaj vozišča na travnati nasip, kjer je vozilo  P
ovinka na ravnino, iz neznanega razloga zapeljal      desno      z vozišča.Po približno 100 metrih vožnje po  P
opazil voznika, ki je po vozišču vijugal levo in      desno      in oviral promet.Tujca je zadržal do prihoda  P
Da bi se izognil trčenju, je Hrvat zapeljal      desno      in se zaletel v obcestni nasip, neznani voznik  P
Armendu Musliuju (levo) in Vittoriu Vukdedoviću (     desno)      grozi štirideset let zapora.(Foto: Cropix)   P
V križišču je voznica osebnega avta zavila      desno,      pri tem pa ni pustila mimo kolesarja, ki je  P
letni kolesar iz okolice Ptuja. Ko je zapeljal      desno      s ceste, je izgubil nadzor nad kolesom in padel  P
Impoljce, zagledal kombi, ki je vijugal levo in      desno.     Krški policisti so ustavili 51-letnika iz Hrastnika  P
voznica osebnega avta, ne da bi pogledala na      desno.     Voznik reševalnega vozila se je je hotel izogniti  P
oster nepregleden ovinek, je vozilo zaneslo v      desno,      kjer je z zadnjim desnim bočnim delom treščil  P
Na ravnem delu ceste sta nenadoma zavila na      desno,      v tistem trenutku pa se je pravilno pripeljala  P
nadgradnje komore tovornega vozila, odbilo ga je v      desno,      zato je trčil še v zadnji levi bočni del osebnega  P
sunkovito obrnila volan najprej v levo, nato pa v      desno.     Izgubila je oblast nad vozilom, avto se je prevrnil  P
Grosupljega. Da bi se izognil trčenju, se je umikal      desno,      pri tem pa padel po vozišču.Huje se je ranil  P
ovinku izgubil nadzor nad motorjem. Zaneslo ga je      desno      v ograjo ob cesti, nato je drsel ob njej in  P
nato je drsel ob njej in padel. Ranil si je      desno      roko.Najprej je odšel v Zdravstveni dom Tolmin  P
končanem prehitevanju sunkovito vključil na      desno      smerno vozišče v njegovi smeri vožnje.Zaradi  P
pa zaradi prevelike hitrosti, avto zaneslo v      desno      v nizko kamnito ograjo vaške gostilne.Po trku  P
letno sopotnico iz Brežic, ki je sedela spredaj      desno,      vrglo skozi okno in je pristala pod vozilom  P
V blagem levem ovinku je s kolesom zapeljal      desno      z vozišča v obcestni jarek, padel in huje ranjen  P
semaforiziranem križišču s Tomažičevo ulico zavijal      desno      in pri tem zadel devetletnega otroka, ki je  P
se je trčenju poskušal izogniti z umikanjem v      desno,      vendar je kljub vsemu motoristu zapeljal čez  P
potegnil v stiskalnico med valje, tako da je imel      desno      roko naprej.Pri tem je dobil tako hude poškodbe  P
***** Vozil je preveč      desno      V križišču je 51-letni motorist zapeljal preveč  P
križišču je 51-letni motorist zapeljal preveč      desno,      padel in se ranil ‒V Celju je 58-letni voznik  P
križišču za Orehovlje pa je zapeljal preveč      desno,      padel in se ranil.Z reševalnim vozilom so ga  P
letnik, ki je vozil po levi, začel umikati na      desno.     Ob silovitem čelnem trčenju sta se oba voznika  P
planine na Veliko planino. Med vožnjo je zapeljal      desno      s kolovozne poti, zato se je vozilo skotalilo  P
zaradi vožnje z neprilagojeno hitrostjo zapeljal      desno      z vozišča in silovito treščil v drevo.Hudo ranjenega  P
je izgubila oblast nad motorjem, zapeljala      desno      z vozišča, kjer je trčila v obcestni nasip.  P
vozilom. To je nato pred prehitevanim zdrselo na      desno      prek vozišča na travnato površino ter poletelo  P
je pripeljal v Dolenjce, je v križišču zavil      desno      proti naselju Griblje, pri čemer pa ga je zaradi  P
smeri Solkana in v Novi Gorici na Vojkovi zavil      desno      na Petrolov bencinski servis.Zaradi neprilagojene  P
koncu 19. stoletja; Druškovičeva hiša je prva      desno      od cerkve Slavica Druškovič je odmaknila podstre  P
življenje. Le spodnje okončine ju dajejo, njo      desno      koleno, zato gre jeseni na operacijo, njega  P
premer skoraj osem centimetrov, je letnica 1710.      Desno      od nje je napisano ime papeža Klemena XI., ki  P
lahko dviguje ali spušča ter premika levo in      desno.     Ko je začel pri obrtniku, kjer se je mojstrstva  P
tudi dr. Borisu Kryštufeku (v ospredju na levi,      desno      je Andrej Hudoklin, naravovarstvenik, eden od  P
da je imela Marjeta v originalu razgaljeno      desno      dojko.Ko so kip pred stoletjem popravljali,  P
znamenitem Darjeelingu Francozinji Audrey Dreyer (     desno)      in Marine Legastelois okušata več vrst čajev  P
odgovarja s kroženjem ‐ ko se začne vrteti v      desno,      pomeni, da je odgovor na vprašanje pritrdilen  P
s teniško žogico žongliral tako z levo kot z      desno      nogo ‐ pa priča tudi njegova ocena Davida Beckhama  P
(M. L.) Piciga (     desno,      levo športni direktor Mahkovic) ne bo več dvigoval  P
v prvo peterico. Kapetan Marko Milič zdravi      desno      koleno, Jasmin Hukić še vedno čuti bolečine  P
jo v eno in drugo smer, nagnite jo v levo in      desno.     Razmigavanje sklenete tako, da brado potisnete  P
Zatem počasi obrnite smer.      Desno      ramo pomaknite navzdol in sproščena glava naj  P
po poti k njegovi izpolnitvi, ne bega levo in      desno,      še več, tudi soljudem omogoči, da imajo več  P
z navadnimi trikoraki ‐ pri tem se vrtijo v      desno      ali levo. Za plesalce je zahtevna in utrujajoča  P
vrsti (v sprednji so seveda najboljši) levo in      desno      od mize z vodstvom, potem pa dobijo besedo,  P
Gole dosega z glavo in nogama, bolje mu gre z      desno.     »Če je treba, pa podstavim tudi levo,« odločno  P
uravnovešena. Podobno bi lahko zapisali še za njihovo      desno      in levo možgansko polovico, saj imajo hkrati  P
Življenju na Marsu z Jasonom O'Maro Lisa (zgoraj      desno)      v nadaljevanki Pri Huxtablovih Zoë, Jason Mamoa  P
v celoti, na zadnji je dobil močan udarec v      desno      zapestje, zato je izpustil dva treninga.Dilema  P
znamenitega Komendčana Petra Pavla Glavarja.      Desno      je portret nadškofa Alojzija Urana. *****   P
ušesa. »Ima zelo močne bolečine in ne sliši na      desno      uho.Ni izključeno, da bo imel trajne posledice  P
in, kot razmišlja sam, ne bega več ne levo ne      desno:      »Narekujem, kaj bo prišlo do mene in kaj bom  P
predaji je med drugim spregovoril Ivan Hribar (     desno)     , predstavnik kamniških lionosov. Franc Klemenc  P
pri vratih novega doma (Foto: Vido Repanšek)      Desno      stara hiša iz kamna, prizadeta v poletnem neurju  P
štetjem. Pivovarna Mengeš okrog leta 1900,      desno      valjčni mlin v Preserjah Na razstavi v Mengšu  P
mogočnega Markovega v Benetkah, postavili na      desno      in nekoliko stran od stavbe, ob njem pa zgradili  P
zalivu ležijo velike trebušaste ladje, bolj      desno      seže oko prek viadukta Kastelec do Trsta in  P