nova beseda iz Slovenije

avtocesta (1.553-1.652)


prišli v bitko za ta sredstva, tukaj je phyrnska      avtocesta      v naslednjem obdobju, za katero smo skušali  G
železniškega koridorja, prav tako v bližini teče mimo      avtocesta      iz Kopra preko Ljubljane proti Avstriji in bodoča  G
Kopra preko Ljubljane proti Avstriji in bodoča      avtocesta      proti Madžarski.Hkrati pa je vlada Republike  G
sposobnost oziroma razvitost posamezne regije.      Avtocesta      je tukaj.Ko smo sprejemali program izgradnje  G
tem povežejo tudi tista območja, preko katerih      avtocesta      ne bo potekala.Tako je bila s tem ukrepom dosežena  G
večji razdalji odseka 14,8 kilometra, kjer se      avtocesta      priključi na mestni obroč, le 70 tolarjev.   G
na odseku avtoceste Beltinci-Pince, pododsek      avtocesta      Beltinci-Lendava v dolžini 17,4 kilometra.Prometu  G
Prepričan sem, da če kateremu delu Slovenije koristi      avtocesta,      potem je to prav gotovo ta del Slovenije, to  G
osnovnem programu. Tako bo v celoti dograjena      avtocesta      v petem evropskem koridorju, ki poteka od Kopra  G
alternativo po kateri bo vas Trebanjce, ta      avtocesta      stala veliko več pa veliko kasneje jo boste  G
prekmurski oziroma pomurski avtocestni krak, Phyrnska      avtocesta,      Slivnica do Gruškovja pa še bi jih našli po  G
potrebujemo. Od teh je gotovo zelo pomembna      avtocesta      od Maribora do Pinc, ki bo prebivalce Lenarta  G
program enakomerno in regionalno razvijajo.      Avtocesta      pomeni skladnejši regionalni razvoj tudi za  G
odplačevali sami. Tretjič, plačujejo cestnino, ko je      avtocesta      zgrajena, in četrtič skozi bencinski tolar,  G
tem ni nepomembno, na primer, da bo v Trebnjem      avtocesta      po izjavi predsednika Darsa kar za 10 milijard  G
projekte, pa tudi za naša potomce, tako kot      avtocesta      je to tudi železnica.Vsekakor bomo v naslednji  G
večja ta gospodarska rast na področjih, v katere      avtocesta      posega, kajti prihaja do bistveno večjega podpiranja  G
približno zgleda na enem delu odsekov v Sloveniji:      avtocesta      se zoži 10 kilometrov, vmes avtocesta 8 kilometrov  G
Sloveniji: avtocesta se zoži 10 kilometrov, vmes      avtocesta      8 kilometrov bo letos odprta, vmes 5 kilometrov  G
vmes 5 kilometrov navadne ceste in potem spet      avtocesta      35 kilometrov do meje.Na štirih koncih so nevarne  G
pa tudi sosedje upravičeno pričakujemo, da bo      avtocesta      do Madžarske meje predana prometu še pred koncem  G
ali se bo ta avtocestna povezava, Phyrnska      avtocesta      od Dražencev do Gruškovja, zgodila po letu 2008  G
predstavljal velik zamašek in seveda ta izgrajena      avtocesta      ne bo imela tiste vrednosti, ki bi jo moral  G
ali lahko dobimo nek odgovor, zakaj je recimo      avtocesta      Trojane - Blagovica, ki vemo, da je končana  G
me ne skrbi obvoznica do Gruškovja, Phyrnska      avtocesta      in tako dalje.Gospod Jerovšek, to kaže na premalo  G
tudi si ne želim, da bo v bodoče, ko bo neka      avtocesta      zgrajena, da bodo v samo telo avtoceste še   G
imenovana zahodna varianta, po kateri bi se ta      avtocesta      priključila na avtocesto Ljubljana-Maribor pri  G
varianta, ali je to potem povezava obstoječa      avtocesta      Šentrupert-Celje in potem od Celja navzdol mimo  G
da bi življenje ljudi, dokler ne bo zgrajena      avtocesta,      bilo čimbolj znosno v tem prostoru. Moram reči  G
če čisto na hitro povem besedo, informacijska      avtocesta      brez vmesnih postaj, na katerih se, kot bi temu  G
ugotoviti. Tako nič ni nenavadnega, da skoraj nova      avtocesta      na odseku od Razdrtega proti Primorski potrebuje  G
samo za področja, ki jih povezuje ta, recimo,      avtocesta,      ki bo nekako hrbtenica razvojne osi, ampak predvsem  G
bližini 300 hektarjev zemljišč, tako železnica,      avtocesta      kot tudi samo letališče, in glede na dograditev  G
pristopiti čim prej, ne komaj takrat, ko bo      avtocesta      že zgrajena in seveda več ne bo realne potrebe  G
vodijo proti slovenski obali in Istri, kot so      avtocesta      Ljubljana-Klanec, regionalna cesta Ljubljana  G
je nekaj mesecev, do konca leta 2008, ko bo      avtocesta      v Pomurju tudi zgrajena. Hvala lepa.   G
čeprav nisem bil deležen luksuza, ki bi mi naj      avtocesta      ponujala, pač sem plačal cel ta luksuz, tudi  G
graditi na takšen način, upam da bo to phyrnska      avtocesta.      Sedaj nekaj o tem amandmaju.   G
pričakovati. Edina      avtocesta,      ki bi skozi tak sistem financiranja še bila  G
na takšen način bo izgrajena, to je phyrnska      avtocesta.     Kot   G
Sloveniji in bi na takšen način ta phyrnska      avtocesta      bila zgrajena čim prej.   G
da tako ne gre. Prioriteta je bila cesta,      avtocesta,      avtocesta in avtocesta. 100 milijard ste dali  G
gre. Prioriteta je bila cesta, avtocesta,      avtocesta      in avtocesta. 100 milijard ste dali za avtoceste  G
Prioriteta je bila cesta, avtocesta, avtocesta in      avtocesta.      100 milijard ste dali za avtoceste, polovico  G
se bodo prometne potrebe izkazale, se lahko      avtocesta      brez večjih dodatnih stroškov dogradi, razen  G
Če gre kakšna magistralka in regionalka ali      avtocesta      mimo občine, to bo še stvar policije, vse ostalo  G
kljub temu, da bo v doglednem času zgrajena      avtocesta      tudi v Prekmurju, to ne bo rešilo vse številčnejšega  G
dolžini en kilometer, na gorenjskem kraku odsek      avtocesta      Peračica-Podtabor v dolžini 2,4 kilometra in  G
Beogradom in Zagrebom bila dvopasovnice, danes je to      avtocesta.     Tudi če se peljete od Avstrije do Stockholma  G
Tudi če se peljete od Avstrije do Stockholma je      avtocesta,      tu pri nas pa se ta avtocesta - en del na Gorenjskem  G
Stockholma je avtocesta, tu pri nas pa se ta      avtocesta      - en del na Gorenjskem in potem en del mimo  G
omuniciraš po teh naših slovenskih cestah. Kaj pomeni      avtocesta      za vsakodnevno življenje, jaz dobro vem in upam  G
morda kot epilog te afere, ker je bila tudi      avtocesta      zgrajena po segmentih, ko je vsaka republika  G
ničesar, sedaj, ko ni velikega prometa. In takšna      avtocesta      ni koristna.Morala bi prinesti več učinkov.  G
avtocestnega sistema oziroma o pridobitvah, ki jih      avtocesta      prinaša v naše okolje. Uvodoma želim povedati  G
Še nekaj konkretnih odgovorov. Dolenjska      avtocesta.     Postopki za oddajo del tečejo še na zadnjih odsekih  G
vzhodna ljubljanska obvoznica je pravzaprav      avtocesta,      ki jo Barcelona zelo...; pa nepovezana kraka  G
za časa ministra Umeka, kako se je trasirala      avtocesta      preko Trojan in potem do Šentjakoba oziroma  G
do take rešitve. Namesto, da bi se takrat      avtocesta      nekoliko oddaljila od recimo naselja ali pa  G
Budimpešta - državna meja s Slovenijo, kjer      avtocesta      še prav tako ni zgrajena. Ministrstvo za promet  G
je tu problem? Ali je kakšen problem tukaj -      avtocesta      je, dolžina je skoraj enaka.In v čem je tu problem  G
v upravljanje pokrajin zagotovo ne bo prišla      avtocesta,      po mojem tudi ne glavna cesta, ampak se bomo  G
Ljubljana. Sedaj bo celo od Murske do Ljubljane      avtocesta.     Avtocesta od Murske do Maribora vemo, da v nekaterih  G
Sedaj bo celo od Murske do Ljubljane avtocesta.      Avtocesta      od Murske do Maribora vemo, da v nekaterih primerih  G
skoraj na novo zgrajene avtoceste, kot je denimo      avtocesta      med Ljubljano in Mariborom, ko enostavno tudi  G
je državna cesta gre za državne ceste, če je      avtocesta      gre Darsu.Poleg tega bi morali vse take kršitve  G
zelo za to, da se hitra cesta zgradi, da se      avtocesta      zgradi, dokler ne pripelje na naše dvorišče  G
na teh regionalnih cestah, kjer je vzporedno      avtocesta,      prepoveste promet.To zelo podpiram.   G
tisti, ki se nahaja na območjih skozi katere      avtocesta      sicer poteka.Gre za zelo negativen učinek uvedbe  G
imamo omejitev 60 kilometrov v tunelih in pa      avtocesta      recimo Lendava - Maribor, ki se gradi brez odstavnega  G
To ni ravno tisti užitek, ki bi mi ga naj      avtocesta      nudila, in ki jo sam v polni meri plačujem,  G
zaradi gradbenih šlamparij. In če je pretočnost      avtocesta      padla pod 60 kilometrov na uro, potem je to  G
potrebujejo več časa in jih tudi več stane, ne samo      avtocesta,      tudi bencin.In sedaj, kot rečeno, to lahko razumem  G
izhajam, izhajam namreč iz Posočja, najbližja      avtocesta      je približno 50 kilometrov in to ne avtocesta  G
avtocesta je približno 50 kilometrov in to ne      avtocesta,      hitra cesta, od kraja kjer sem doma so pa še  G
Konkreten primer sem povedala že zadnjič,      avtocesta      oziroma hitra cesta od meje na Škofijah do Kopra  G
cestnino tudi takrat, se pravi, vsakodnevno, ko mi      avtocesta      ne nudi komforta, ki mi zagotavlja po Zakonu  G
da bo sicer z desetletno zamudo, a končana      avtocesta      v Prekmurju.To nas veseli.  G
odseke gradili ceneje. Eden takšnih je zagotovo      avtocesta      preko Trojan, kjer si je takratna garnitura  G
o tem, da so bili mnogi mnenja, da pomurska      avtocesta      sploh ni potrebna.Porast prometa močno prehiteva  G
delal na tem in tudi delam na tem, da bi bila ta      avtocesta      proti Pomurju čim prej končana.Glede na to da  G
da povezava med Bledom in Brdom, če bi bila      avtocesta,      bi nam tudi to preneslo neke dodatne točke za  G
razmere tekoče urejene za goste, kljub temu da      avtocesta      še ni zgrajena, vendar še bolje bi pa bilo,  G
pa tudi zaradi tega, ker na mestih, kjer je      avtocesta      sekala območja, kjer so ljudje živeli, je prav  G
protihrupno bariero, kjer so živeli, preden je bila      avtocesta,      prva avtocesta v Sloveniji, govorim na območju  G
kjer so živeli, preden je bila avtocesta, prva      avtocesta      v Sloveniji, govorim na območju Postojne, in  G
tega, ker je seveda toliko pomembneje, da se ta      avtocesta      čim prej izgradi, da se čim prej preda svojemu  G
kot sem prej napovedal, čim bolj uspešna in bo      avtocesta      čim prej odprta.Ta in enako povsod po Sloveniji  G
gledam recimo področje, kjer sem sam blizu.      Avtocesta      Slivnica - Draženci se gradi in naslednje leto  G
Dolenjskem. Predvsem pa veliko obljubljalo, da bo      avtocesta      zgrajena v tem mandatu.To je zagotovo obljubljal  G
vladi, temu ministrstvu tudi hvaležni, kajti ta      avtocesta      bo zelo veliko pomenila pri hitrejšemu razvoju  G
rečemo tudi dobička, boljši razvoj, če bi bila      avtocesta      končana, predvsem zaradi kadrovskih potreb,  G
s takšnim načinom delamo tudi v prihodnje in      avtocesta      bo dokončana.Moramo pa se podobne metodologije  G
štetjem ukvarjajo, bo, ne glede na to, da bo ta      avtocesta      odprta mimo Lenarta in da bo tranzitni promet  G
tudi šentviški predor. Odprta je bila pomurska      avtocesta.     Ta vlada je uvedla protikadilski zakon in je  G
Ljubljana - Karavanke. Naj povem, da je ta      avtocesta      invalidna zaradi meni neznanih vzrokov, ker  G
promet v prvi polovici 2010. Vzhodna mariborska      avtocesta      bo zgrajena in predana v promet predvidoma junija  G
priključna cesta zgrajena istočasno kot pomurska      avtocesta?      Prav tako:   G
odobriti velikega projekta za veliki projekt      avtocesta      A4 Slivnica-Gruškovje, Slivnica-Draženci prekinjen  G
gorenjskem avtocestnem kraku; Vzhodna mariborska      avtocesta      Pesnica-Zrkovska-Ptujska v dolžini 10,5. Izgradnja  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  853 953 1.053 1.153 1.253 1.353 1.453 1.553 1.653 1.753 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA