nova beseda iz Slovenije
ponotranjenem vrhu recitala (pa tudi v dodani | ariji | spod peresa Marc'Antonia Cestija). Na sveteči | D |
Bachovimi posvetnimi deli še zanimivejši (dve | ariji | in posvetna kantata).Mertensov prej diskretni | D |
Petja Ivanova kot Kraljica noči, čeprav v drugi | ariji | zaradi počasnosti ni dosegla ustreznega dramatičnega | D |
klenostjo (Pilat, Veliki duhovnik), v virtuozni | ariji | pa s tehnično nedoraslostjo tonskemu obsegu | D |
poje na posnetku v dveh duetih z Enzom, v solo | ariji | z zborom ter ansambelskih prizorih in v dveh | D |
odru izvesti še obligatni delež v Mozartovi | ariji | Parto, parto; in se preplesti s kakim bravurozne | D |
sijajno nasičena fraza večera, v uvodni Laurettini | ariji, | je bila (šele) »Andrai sul Ponte Vecchio«. | D |
spremljevalsko lovljenje petja; v Adrianini | ariji | pa je prehiteval orkester.Rajši se ne vprašam | D |
Rahločutno violinistovo kontrapunktiranje v poslednji | ariji | Scarlattijeve kantate Ariadna, ki je bachovsko | D |
intimnosti, Händlova kantata Mirna in tiha noč v | ariji, | ki ponavlja motive na besedo dolce, najbrž zahteva | D |
monotono. Sopranistka Ana Pusar Jerič se je v | ariji | iz Trubadurja izrazila s primadonsko osebnostjo | D |
polnost, blue touch. Andrej Debevec v Franjevi | ariji | ni pokazal sproščenosti in prave tenorske konice | D |
Agripinina hkratna zaničljivost in hlinjena drža v | ariji | Tu ben degno sei), dihajočo formo (z gibkimi | D |
Polovskih plesih. Komorna samozavest je v Zaccarievi | ariji | povezala čeliste (med njimi je bila Karmen Pečar | D |
je zvočna energija še dodatno razprševala. | Ariji | Mihaele Komočar sta presenetili kot pevkin izrecni | D |
zadržan. Iz istega leta sta še dve temeljni | ariji | v njegovem portretu: arija des Grieuxa Donna | D |
nebes. Iz tega leta in ob tej spremljavi sta še | ariji | Cania iz prvega dejanja Leoncavallovih Glumačev | D |
izrazno in po lepoti glasu skromnejša). Dve | ariji | pa je radijski orkester posnel z Urošem Prevorškom | D |
prehrupno. Violončelski solo k Maddalenini | ariji | je bil žlahten. Ljubljanski pevci Slavko Savinšek | D |
Bizetove Carmen (1967) sta na zgoščenki dve | ariji | Micaele; najprej je s tenoristom Rudolfom Franclom | D |
in Dapertutta poda iznajdljivo (slednjega v | ariji | z drznostjo), a z mnogimi glasovnimi razpokami | D |
oblikovanje je na recitalu zaživel njen Händel. | Ariji | Ruggiera iz opere Alcina sta (bili) fragment | D |
težko pokriva precej dramatična mesta, v sloviti | ariji | Cielo e mar pa je vendarle pokazal veliko svežine | D |
baritonsko čvrstost in prodornost, v ljubezenski | ariji | je bil izpovedno globok in predan. Njegov nasprotnik | D |
popušča (usihanje »klimaksa« v Don Basilievi | ariji) | ali celo intonančno ugaša (Mefistova podoknica | D |
predvsem v srednji legi (tako v Laurettini | ariji | kakor v obeh operetnih dodatkih, ki pravzaprav | D |
indijske države Gudžarat, 17. pevčev part v operni | ariji, | 18. laponska etnična skupina na polotoku Koli | D |
poje odprto, polno, ima lepo fraziranje, a daje | ariji | nekatere precej afektirane poudarke, celo z | D |
Interpretativno doživetost je potem ponovil še v | ariji | Tita Se all' impero, amici Dei, le da z večjo | D |
Mozartovi operi Mitridate, re di Ponto je v | ariji | Nel grave tormento zablestela z vratolomnimi | D |
salzburška debitantka Ekaterina Siurina kot Ilia v | ariji | Se il padre perdei iz Idomeneja in potem v duetu | D |
Marco Di Felice kot Silvio, zlasti na začetku, v | ariji | E parti domattina?E allor perchè, di', je pokazal | D |
situacijskim refleksom, žal je v znameniti | ariji | Vissi d'arte rahlo nižala.Njen glas je prijetno | D |
pojasnjeno. Tenorist Marcelo Alvarez že v prvi | ariji | konec fraze Tosca, sei tu! drži kakšnih deset | D |
Prav tako odličen je bil na koncu, v zadnji | ariji | E lucevan le stelle, z dolgim fraziranjem, prepolnim | D |
izvedel delež klarinetnega obligata v Sikstovi | ariji) | .Slišali smo še Rondo alla turca in uverturo | D |
oziroma celo pragmatična nepremišljenost (v drugi | ariji | Kraljice noči se je npr. tempo pospešil izključno | D |
sijočo barvo je zelo napredovala: Kraljičini | ariji | sta segli v bližino Nastopa (operne osebe in | D |
negotova, preforsirana; svojega nastopa z vrhom v | ariji | v drugem dejanju ni zaokrožila s celovito umetniško | D |
delo. Lakme namreč še zlasti v tako imenovani » | ariji | zvončkov«, legendi naslovne junakinje v drugem | D |
svojega moža. Izbrala mu je priimek Zeffiretti po | ariji | Ilie »Zeffiretti lusingheri« iz Mozartove opere | D |
decembra lani, ko so ga izžvižgali in je po | ariji | Celeste Aida odkorakal z odra, sedaj v središču | D |
napetost, celovit pevski vtis do efektnega konca. V | ariji | Dulcamare iz Donizettijevega Ljubezenskega napoja | D |
trgovec velike vztrajnosti in prepričljivosti. V | ariji | Oženi se s pošteno devo grofa des Grieuxa v | D |
jami. Ana Netrebko je bila dobra že v prvi | ariji | Je suis encor tout étourdie; takoj zna vzpostaviti | D |
roščenostjo, brez napora, glasovno čisto. V naslednji | ariji | Voyons, Manon, plus de chimères se njen doživljajski | D |
Seul enfin! V | ariji | Je marche sur tous le chemins jo je odlično | D |
spevnim melodijah v arijah (denimo Margaretini | ariji | o nakitu) in zborovskim prizorom, bodo danes | D |
Bohinčevo deloval tenorist Matjaž Stopinšek, v svoji | ariji | dokaj zanesljiv.Mateja Arnež in oboist Šarc | D |
Mateja Arnež in oboist Šarc, njen nežni partner v | ariji, | sta se v soočenju svojih timbrov približala | D |
burne aplavze seveda požela predvsem v zahtevni | ariji | z zvončki, ovacij pa je bil ob zaključku deležen | D |
prerokujejo Pavarottijevo kariero, zapel dve | ariji, | smo se v Klosterneuburgu šli pantomimo z Julijinimi | D |
obdobja, iz let med 1963 in 1967, sta izbrani dve | ariji. | Prva je precej redka, to je dramsko močna Maksa | D |
nastopanja Rajka Koritnika sta na zgoščenki dve | ariji, | najprej Turiddova napitnica Živjo vinska kaplja | D |
močen curek, 11. krajši spevni odlomek, podoben | ariji, | 13. stari Slovani, 14. ime češkega skladatelja | D |
pa zračen in gibek bariton, bleščeč v Grofovi | ariji | (Figarova svatba).Tudi Klemen Torkar poje v | D |
najdaljše razpadanje doživljali ob Despinini drugi | ariji) | .Foskett premalo povezuje oz. modelira péto in | D |
Vittoria! Vittoria). Najboljši je bil v znameniti | ariji | E lucevan le stelle.Oblikoval jo je s stopnjujočo | D |
vrhunec pa je dosegla v najbolj izpostavljeni | ariji | pred zaužitjem uspavala Amour, ranime mon courage | D |
omejena na markiranje lika, se je šele po veliki | ariji | začenjala vzpenjati nad lastne omejitve in se | D |
namenoma?) ponikajoča sopranistka Hana Blažíková v | ariji | iz Poročne kantate. Tak je torej promet na večeru | D |
predstavi 10. decembra pa je zaradi žvižgov po | ariji | Celeste Aida odkorakal z odra, a je takoj prišel | D |
koncentracije na pevski izraz, predvsem v osrednji | ariji, | ki jo kot osebnost oplemeniti.Galja Gorčeva | D |
pianissimi) v veliki sceni opazno niso izšli, v | ariji | pa je celo anticipirala. Nekako sprejmeš Timurja | D |
kar res zna - s petjem. Večernemu zvonu in | ariji | v kitajščini so iskreno zaploskali vsi navzoči | D |
tenorist, ki z devetimi visokimi C v eni sami | ariji | pred dvema letoma ni navdušil le občinstva v | D |
dober jasen in močan mezzosopran. Zapela je dve | ariji, | in sicer »Kdor hrepeni kot jaz« P. I. Čajkovskega | D |
Mladinsko zdravilišče Debeli rtič ima nov dom V | Ariji | bodo lahko letovali vse leto Objekt je stal | D |
180 otrok, ki bodo nameščeni v hotelu Bor in v | Ariji. | Zadnja je uporabno dovoljenje dobila med včerajšnjo | D |
bi v razvidnosti obvladovala rulado. V drugi | ariji | - v njej je glas z naravno izdatnostjo deloma | D |
bil visoki f nižano nakazovan, edini v prvi | ariji | pa spuščen. Pozorni bodimo na Petra Martinčiča | D |
redko izvajane Gounodove opere Mireille. Dve | ariji | iz opere lahko slišimo tudi na nedavno objavljeni | D |
posredno, kakor risba in pastelen nanos, dá v | ariji | o nakitu lep privid Margarete, senzibilno, a | D |
Martinčič, sicer zanesljiv v zahtevni Fiescovi | ariji; | Aljaž Slokar, nakazujoč zanimiv dramski material | D |
material; basbaritonist Luka Ortar, v Leporellovi | ariji | po zgrešenem vstopu žal do konca tog in zamolkel | D |
Carlos, La Gioconda, Werther), pa dve veliki | ariji | iz opere Samson in Dalila S. Saensa ter Mozart | D |
nekako razpršeno, ponekod - zlasti v Grofičini | ariji | iz Mozartove Figarove svatbe - celo intonančno | D |
glasbene pravljice in med njimi kot vrhunec obe | ariji | Kraljice noči, v kateri se je Timna Brauer izkazala | D |
posebnosti, vsaka od nas ima priložnost, da zasije v | ariji, | in vsaka od nas ve, kdaj in kako lahko podpre | D |
visokih fjev nekako ni prišel ven. Ko je po drugi | ariji | nekdo med občinstvom zavpil 'buu', je bilo, | D |
nadaljevati s takšnim življenjem ...« je po | ariji | v dvorani zavladala popolna tišina. Pomislila | D |
uveljavila tenorist Marjan Trček zlasti v zadnji | ariji | in basbaritonist Marko Fink s pasijonsko obarvanim | D |
uvrstilo šest pevcev in pevk. V finalu je zapela | ariji | iz Mozartove Figarove svatbe in Massenetove | D |
da se je led dokončno prebil takoj po drugi | ariji | iz Gounodovega Romea in Julije, ki vihravemu | D |
zlasti se je izkazal v zelo težki izpovedni | ariji | proti koncu tretjega dejanja, ko mora razkriti | D |
Naš tenorist Janez Lotrič je že pri uvodni | ariji | Celeste Aida pokazal intonančno nezanesljivost | D |
solistka Dagmar Schellenberger izkazala v končni | ariji, | ko doseže pretresljivost pasijona svoj vrh. | D |
pevnost v vlogi kraljice iz Sabe, predvsem v | ariji | Kadar zarja jutranja, ki je zazvenela pastelno | D |
pojete cel večer srednjo lego, ali imate v eni | ariji | tisti visoki C ali ne.Ampak tudi stare mamke | G |
To so lepe reči. Pravzaprav pri | ariji | se ustavi čas. Zdaj je trend rjovečih tenorjev | G |
takrat ohranjate? Kot recimo pri kakšni veseli | ariji? | Vi mislite sočustvovanje. | G |
poiščem zgoščenko s klasično glasbo in ob sklepni | ariji | Turandot privijem glasnost do konca.Vsa brezvoljnost | P |
obvladam. Brez strahu, občinstvo, ki je ob prvi | ariji | Summertime skočilo na noge, je vso predstavo | P |
reprizi 10. decembra, in to takoj po težki uvodni | ariji | Celeste Aida. Roberta Alagno, slavnega tenorista | P |
bila bolj od besed všeč vesela glasba. Ob tej | ariji | sem spoznal in občutil, kako je, če se ti ob | P |
Skoki v višine! (Samo v | ariji | Traviate so štirje visoki Desi in »samo« 10 | P |
Cielo e mar (Nebo in morje), poimenovano po | ariji | Enza Grimaldija iz Ponchiellijeve opere La Gioconda | P |
arreglito je Georges Bizet uporabil v sloviti | ariji | glavne junakinje L’amour est un oiseau rebelle | P |
italijanski basist Ruggero Raimondi je blestel v | ariji | Scarpie iz Puccinijeve Tosce in Rossinijeve | P |
operi Fidelio prejela Prešernovo nagrado. Dve | ariji | v dokumentarcu so vizualizirali, mnogo je tudi | P |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |