čoln (1.762-1.861)

14. zlato jabolko, 15. neumnost, norost, 16.      čoln      s streho na Blejskem jezeru, 17. slovenska koncertna  D
Med vojaškim služenjem domovini, ko je njegov      čoln      PT-109 med nočnim patruljiranjem razpolovil  D
omilitev ali odpravo bolečine, 8. gorski reševalni      čoln,      9. gospodarica morja v nordijski mitologiji  D
skakalec s palico (Jure), 26. istrski ribiški      čoln,      28. aleksandrijski duhovnik, začetnik arianizma  D
1938 in dve leti kasneje 1940, ko je napadel      čoln(     !).Izjemen članek o vseh opažanjih je objavljen  D
obe nogi; umrl je, preden je prišel reševalni      čoln.     Septembra 1971 smrtno rani Stanislava Klepna  D
zadaj in moja prva misel je bila, da me je zadel      čoln,     « je Jure Predanič v Delu zapisal besede 43-letnega  D
nekoliko stran, tedaj je z zadnjimi močmi splezal v      čoln.      Potem je sledila filmska reševalna akcija  D
v istem čolnu, in se vprašati, kako bomo ta      čoln      krmarili, da bomo dosegli kolektivno dobro.  D
drugi ugibajo, da bo morebiti presedlal v večji      čoln      ali pa si privoščil daljši počitek in se vrnil  D
Na kolesih. Pravzaprav je prišel      čoln.     Kajak za dva.   D
čisto ustavi ... S skupnimi močmi smo potisnili      čoln      v vodo, vanj naložili plastenki brizganca in  D
sredo reke, kjer se je leno, s tokom premikal      čoln.     Zavihala sva si hlačnici in zakoračila v vodo  D
čolna odneslo na ovinku. Nekako sva zlezla v      čoln.     Čoln se je v plitki vodi nevarno zagugal in ko  D
Nekako sva zlezla v čoln.      Čoln      se je v plitki vodi nevarno zagugal in ko sem  D
nekako le ujel ravnotežje, sem čutil, kako se je      čoln      pod najino težo dotaknil kamnov na dnu reke  D
ljubeznijo položili novorojenca (res, da ne v      čoln,      temveč v košaro, spleteno iz vrbja), tako sva  D
tako sva midva pazljivo in z ljubeznijo v najin      čoln      položila plastenki belega brizganca.Še prej  D
ramena, v naročje prav nerodno odložil veslo,      čoln      je tiho drsel med algami, in z drugo roko zagrabil  D
Greva k bregu, je rekel in sva zaveslala.      Čoln      se je nevarno nagnil na eno stran ... V precej  D
koncu vseh kolobocij mi je le uspelo povleči      čoln      na prod, da je lahko izstopil tudi on, moj prijatelj  D
še vedno čutil, da se pod mojimi nogami maje      čoln      ...Šele na bregu sem se zavedal količine popitega  D
kot da je pesem ... Potem sva zlezla nazaj v      čoln.     Najprej on, potem jaz.  D
morava pa to tudi zapisati, mislim, gor, na      čoln,      so mi v brizganec namočeni možgani pletli zgodbo  D
njegovem predlogu, in to me je jezilo ... Najin      čoln      je Santa Marija in pika.Bo pa ime zapisano samo  D
ponovil za mano. Z veslom sem odrinil najin      čoln      od brega. Tiho sva veslala naprej.   D
skrivnostni reki Stiks ... pomislim. Najin      čoln      reže gosto vodo in eden od naju je Haron na  D
Tudi on je nehal veslati.      Čoln      tiho drsi naprej. Nič, rečem.   D
Nič, rečem.      Čoln      drsi.Veter zašušti.  D
mi pomagal ... tudi on se nagne nad reko ...      Čoln      se v hipu prevrne in v naslednjem trenutku že  D
Voda nama sega malo višje nad koleni.      Čoln      pa, narobe obrnjen, počasi drsi naprej.Vesla  D
premočena psa ... Stojiva sredi plitve reke,      čoln      nama odnaša, čaplje naju začudeno gledajo, sivo  D
zvijava od smeha. Odneslo nama bo vesla in      čoln      ...In se še naprej reživa, ko se prevračava  D
algah in vsake toliko, v borbi, da bi ujela      čoln,      ga obrnila na pravo stran, znova štrbunkneva  D
najin smeh se razrašča in razrašča ... On drži      čoln,      jaz plavam za vesli, se režim, se dvignem, kašljam  D
po reki, ga vidim, kako se krohota in vleče      čoln      na plitvino, kako mu pri tem zdrsne, kako pade  D
pazduho nazaj navzgor, rigava v smehu, ko obračava      čoln,      ko ga prazniva, vsakokrat, ko se spogledava  D
Reka.      Čoln.     Življenje.  D
ustavili, potniki pa so začeli skozi okno skakati v      čoln.     Morje je bilo preplitvo, da bi ladja lahko zavila  D
Ker je bilo ladijsko okno precej visoko, se je      čoln      ob vsakem, ki je skočil vanj, nevarno zazibal  D
potovanje po parku je večinoma omejeno le na      čoln.     Veliko razvejenih rečnih strug v sušnem obdobju  D
proti odprtemu morju nenadzorovano izpluti noben      čoln      ali ladja.Toda ameriška vojaška mornarica vzpostavit  D
Barbara Guček Rešili potapljajoči se      čoln      Piran -  D
bi se v soboto popoldan pred Piranom potopil      čoln,      na katerem sta pluli dve osebi.Z usklajeno akcijo  D
pa pomorske policiste, ki so potapljajoči se      čoln      vendarle privlekli do piranskega pomola, kamor  D
Češke, 21. glavno mesto Albanije, 22. tekmovalni      čoln      enosed, 23. nizozemski pomorščak, po katerem  D
se je po trku z ledeno goro vkrcal v rešilni      čoln      številka tri, v katerem so bile večinoma ženske  D
na promocijski vožnji Earthrace je motorni      čoln,      ki je še najbolj podoben plovilu iz znanstveno  D
ki pravi, da je Earthrace gotovo »najbolj kul      čoln      na svetu«.AP   D
Sedita celo v istem čolnu: čim bolj majeta      čoln,      tem več možnosti je, da se nazadnje obe zvrneta  D
nedeljo okrog pol osmih zvečer je namreč njegov      čoln      prineslo do Ribjega trga in lastnika so fantje  D
Tokrat se je zgodba ponovila.      Čoln      slovenske pomorske policije je bil v ponedeljek  D
imeli tudi svoje prostore - pisarno, prostor za      čoln      in mini raft ter za vso drugo opremo, ki je  D
izumirati, internet pa bi potem lahko bil tisti novi      čoln,      na katerega bi se prekrcali.Po drugi strani  D
odkrili velik oljni madež ter našli rešilni      čoln      in nekaj rešilnih jopičev. Južnokorejska in  D
uspelo odkriti zgolj velik oljni madež, rešilni      čoln      in nekaj rešilnih jopičev, ne pa tudi članov  D
Premier o reševanju gospodarske in finančne krize      Čoln      je v pravem kurzu, mora še čez valove Vlada  D
odpravo posledic krize korak v pravo smer. »     Čoln      smo zasukali v pravo smer, zdaj moramo še čez  D
Prijav ni - Gasilci bodo dali      čoln,      morda bodo sodelovali tudi državni inšpektorji  D
inšpektorati, zagotovo z gasilskim društvom, ki ima      čoln,      s katerim se bodo inšpektorji lahko vozili od  D
nekdanje glavno mesto Nemčije, 81. eskimski kožni      čoln,      83. angleški fizik in kemik (William, 1800 do  D
da smo velika čezoceanska ladja, ne pa hitri      čoln,      ki se takoj prevrne.« Barack Obama, ameriški  D
pridemo na vrsto mi. Vkrcamo se na dolg lesen      čoln,      ki mu pravijo pinasa. Ima streho in v zadnjem  D
rahlo uspava, mimo nas plujejo tovornjače in      čoln      z razpetimi jadri.Opazujemo naselja in zelenje  D
narekuje ritem življenja. Izza koče gledam naš      čoln.     Nekateri se ukvarjajo z motorjem, drugi kvartajo  D
je v zraku. Duh reke umirja življenje, naš      čoln      pa preletavajo ptice in iščejo nočno zavetje  D
sporoči krmar. Nenadoma spet utihne motor in      čoln      se nemočno vrtinči v vodnem toku.Znova moramo  D
morala zagovarjati na sodišču. Avto zapeljal na      čoln      Koper -  D
Fotografiji PU Celje Ribič dvignil pogrešani      čoln      z dna morja Zagreb - Ribič iz Vodnjana na  D
sporočili z istrske policije, kjer sumijo, da gre za      čoln      dveh Slovencev, ki ju pogrešajo od 25. oktobra  D
omenjenega otoka, policija pa je včeraj preiskala      čoln.     Slovenca sta oktobra lani z gliserjem izplula  D
kapitanom zmanjkalo goriva, zaradi česar naj bi se      čoln      prosto pozibaval na odprtem morju.Če se piratom  D
dve sežanski društvi, Literarno društvo Zlati      čoln      in Kulturno društvo Vilenica, dali pobudo za  D
kip. V ta namen je Literarno društvo Zlati      čoln      pri Banki Koper odprlo poseben račun št. 1010  D
sanjari, da je kapitan. Rad bi imel čisto pravi      čoln:      če bi ga imel, si misli, potem bi odplul čez  D
drugo stran. Pa se zgodi, da res dobi pravi      čoln.     Pogumno sede vanj, a takoj ko zapluje, že je  D
Sinjega galeba«, 2. krasota, 3. gorski reševalni      čoln,      aki, 4. drog na vrhu senenega voza, 5. zajedavka  D
matematiki, 60. ročno orodje za košnjo, 62.      čoln      s streho na Blejskem jezeru, 63. ličje iz listov  D
reševalnim vozilom so ga odpeljali v bolnišnico.      Čoln      ostal brez motorja Strunjan -   D
lovišč. Še dandanašnji se slovenski policijski      čoln      nikoli ne zasidra čez polovico Piranskega zaliva  D
za zaznavanje predmetov z dotikom, 33. lahek      čoln      z dvostranskim veslom, 34. slovenski pisatelj  D
»To je velika oceanska ladja, ne pa motorni      čoln.     Zato se ne obrne tako hitro,« je ameriški predsednik  D
Slovenski cilj: leta 2010 sestaviti večji      čoln      Ljubljana -  D
Noetovo barko išče vsepovsod. Prvi možni rešilni      čoln      je njihov prvi serijski električni avtomobil  D
33 hybrid, dobrih deset metrov dolg motorni      čoln      s hibridnim pogonskim sistemom.Ta je sestavljen  D
Vseh preostalih, ki jih tudi potegnejo na      čoln,      prezirljivo niti ne omenijo.Ob enih z žvižgom  D
mornar, ampak nimajo pojma, kako pomemben je ta      čoln      zame,« pravi na to Jürgen Kantner, 62-letni  D
Jürgen Kantner, 62-letni nemški morjeplovec. »Moj      čoln      je moje življenje in nočem ga izgubiti.Za pirate  D
najštevilčnejših slovenskih zasedb nasploh bo tretji      čoln      pogrešala le pri dvojcih, kjer bosta sicer prvo  D
skupnih treningov na Mostu na Soči posadijo v      čoln      skupaj z Lovrom Lebanom.V kajakaškem dvojcu  D
14. naiva, 15. Leon, 16. neonka, 18. kn, 19.      čoln,      20. L(inda) E(vans), 22. izjava, 25. takt, 27  D
Taljat (9.). Nekaj več težav je imel debitantski      čoln      Blaž Oven-Urban Jarc, ki je polfinale ujel za  D
poldrugim letom. Od trenutka, ko je odprt motorni      čoln,      v katerem se je stiskalo štirideset mladih mož  D
skupino Malijcev, ki so že nekaj mesecev čakali na      čoln,      s katerim so se nameravali odpraviti v Evropo  D
skupaj z materjo in bratom prestavili na rešilni      čoln      številka deset.Oče nesreče ni preživel, nikoli  D
Franciji z glavnim mestom Alençonom, 26. športni      čoln      za enega veslača, enojec, 29. nekdanji ameriški  D
Predanič Za ograjo je bil 20 tisoč evrov vreden      čoln      Ljubljana -  D
verigo), ker jih je zamikal na sezono pripravljen      čoln,      ki je stal za ograjo.Skupaj s predrzneži je  D