smer (18.001-18.100)

Koprivne v Koprivno Pohodniška      smer      čez odpisano mejo med dolino Bele  P
dvojezičnimi pojasnili. To je      smer      Mlinske poti iz Železne Kaple  P
proti Globasnici, naša pohodniška      smer      pa drži na jug, kamor se gozdna  P
Veliko zanimivejša pa je prečna      smer      čez gorato otoško osredje; od  P
se klanec skoraj že uravna, me      smer      cukne v levo na buzetsko cesto  P
pešpoti, za dobro uro je je v eno      smer,      do Velikega Badina, naravnega  P
Zgornjo Kungoto. Izberem pa      smer      med obema glavnima; označena je  P
izletnikom malo znano dolino sem izbral      smer      iz Trebnjega po stari cesti do  P
na levo v hrib pa zavije moja      smer.     Mimo razkopanega Skrajnega hriba  P
avtocesti mimo Beljaka v solnograško      smer,      takoj nato, ko prečkam veliko  P
»Vsako leto naredi korak v to      smer.     Potrebujemo čas in postopnost,  P
naslednje razpotje, kjer desna      smer      vabi v Italijo, leva pa na Kambreško  P
avto z nekom, ki potuje v isto      smer.      TRIDIMENZIONALNI KITI   P
si dovolim razmišljati tudi v      smer,      da je prihodnost umetniške glasbe  P
mesec nameravajo preplezati novo      smer      v več kot dva kilometra visoki  P
diplomirala (v Kopru študiram zgodovino,      smer      dediščina Evrope in Sredozemlja  P
partizanom preprečila umik v to      smer.     Ena sama četa Krimskega odreda  P
letnik srednje šole, vendar ne na      smer,      ki mi najbolj leži.Rada imam konje  P
precej očitkov, ki so leteli v      smer      bolj televizije kot radia.Če se  P
ni bilo bolje, kvečjemu v drugo      smer      ‐ se mi zdi še najbolj na mestu  P
zabavne glasbe pri nas v pravo      smer,      saj je vedno več dobrih zasedb  P
tehnični napredek. Upam, da spremenim      smer      poti, po kateri stopa naša civilizacija  P
potem pa se bo klobčič v pozitivno      smer      začel odvijati sam od sebe.Če  P
je resno vprašanje, v katero      smer      sploh še lahko obrneta vajino  P
vami. Če pa noge obrača v drugo      smer      ali celo proti izhodu, potem vam  P
da se stvari razvijajo v pravo      smer.     Zato bosta tekmi Poljske v kvalifikacij  P
avtomobilom vozila v prepovedano      smer.     Pri tem naj bi 34-letna atletinja  P
Sheffield javil, da je plen spremenil      smer.     Izkazalo se je, da je torpedo usodno  P
in mučiti pri vodenju v izbrano      smer.     Tekmovalci želijo povsem drugačne  P
zdi, da smo šli s testom v pravo      smer,      saj se bodo ljudje lahko našli  P
postavljen na sramotilni oder. V katero      smer      bo šel razvoj alternativnih pogonov  P
vpliv. Nekatere pa zanese v drugo      smer:      počnejo kar koli, samo da ne bi  P
kožo. Nekateri naslovi kažejo      smer      njihovega ustvarjanja: Druga pomlad  P
razvoj domače glasbe v napačno      smer      ‒Začeli so kot kvintet brez pevcev  P
razvoj domače glasbe v napačno      smer.     Zato menim, da je treba poiskati  P
glasbeno šolo v Slovenskih Konjicah,      smer      klavirska harmonika.Njegov oče  P
zdravje se je precej zasukala v to      smer,      Kopitar nam streže tako z narodno  P
***** Vozovnica v eno      smer      gre na video Ansambel Šantej  P
občinstva ‒ Za skladbo Vozovnica v eno      smer      bodo posneli tudi videospot V  P
predstavlja z uspešnico Vozovnica v eno      smer,      ta je tudi na zgoščenki DJ Svizec  P
seveda ni lahko. Vozovnico v eno      smer      bodo v kratkem predstavili tudi  P
je približal ekspresionistično      smer,      ta je postala izhodišče Špacapanovega  P
tečaji kmalu vrnili v pozitivno      smer.     Delniški indeks SBI 20 je tako  P
Francoski predlog, korak v pravo      smer      Ljubljana, 23. novembra (STA  P
gredo po Pahorjevem mnenju v pravo      smer,      vendar je vseeno še prezgodaj  P
označil celo za prvi korak v pravo      smer.      Bržda ne bomo veliko tvegali  P
delniških tečajev v pozitivno      smer.     Ogromna masa ameriških zelencev  P
Gerta Pötteringa navdušiti »v našo      smer«     .(Foto: Bobo)   P
očitno pelje bolj ali manj v isto      smer.      In medtem ko se vsa najširša  P
točkah, doživel obrat v pozitivno      smer.     V t  jungfeng-1513   P
kratkoročen obrat trenda v pozitivno      smer.      V zadnjem obdobju je eden izmed  P
kongresu stranke leta 2009 šla v to      smer.     «Nič novega.   P
gradbinski vrvež, smo se zasukali v      smer      vhoda na gradbišče.Lično postavljena  P
sva na panoramsko pot v drugo      smer      in ne proti slapu.Domačini so  P
vstopom v steno ogledovali francosko      smer      za sestop: »Takoj nam je bilo  P
Reševalci so odhiteli v nakazano      smer      in pri sestopu s smeri Korita  P
zgodba končala in tudi v katero      smer,      zanj in zame.« Kljub grenkobi  P
je tokrat odpovedalo. Razlog ‐      smer      vetra: »Alpe nas ščitijo, kadar  P
cilindra, ki se vrti v nasprotno      smer)     , bi bilo zelo težko sestaviti  P
pomembnih dejavnikov, ki bo vplival na      smer      gibanja delniških trgov tako v  P
do Dravograda in tudi v drugo      smer.     Ko so junija naslednje leto našli  P
povečane pretoke rek, napovedo      smer      vetra in plimovanje morja.V naslednjih  P
rodovnik in selekcijo ter določati      smer      reje na podlagi primerjav lastnosti  P
zame pa je bila to najtežavnejša      smer      v življenju tudi zato, ker bi  P
vkopan, stopil nekaj korakov v      smer,      iz katere je slišal zlovešči zvok  P
grebena, na tako imenovano francosko      smer;      leta 1956 so tod proti vrhu Mustagha  P
videl, da pravzaprav vse teče v      smer      moje izselitve, sem najprej zaprosil  P
proti Ljubljani zasukalo v čudno      smer.     Ko je zapeljal z izvoza Kranj vzhod  P
hodilo skupaj, 25 kilometrov v eno      smer.     Do mitnice, ki je stala na Dunajski  P
alpinističnega odseka je preplezal Tumovo      smer      v severni steni Jerebice, Zajedo  P
glavi, severno stran Mojstrovk,      smer      Dalmatinski san v Velikem Bukovcu  P
pečinam. Zopet je odšla v to      smer,      vendar gospe tistega dne ni bilo  P
saj naj bi ga poslali v napačno      smer:      »Vsega je kriv dvorni protokol  P
prijazne vaščanke napotile v pravo      smer      in tako se bo lahko družina Rakovec  P
narediti, da gredo hitro in v pravo      smer.     Zato je kotnost drsnih okončin  P
se da z njimi lepo zavijati, v      smer      pa se jih vodi s potegom jermena  P
servisa in se izgubil v noči. Katero      smer      je ubral, delavki nista opazili  P
gre njena veroizpoved v napačno      smer.     Svojemu dopisovalcu, obrača se  P
zagnojila in se zasukala v desno      smer.     Težko je delal, a to je imelo tudi  P
močan veter odnesel povsem v drugo      smer,      so pogrešali že osem ur po začetku  P
sreči je v soboto veter spremenil      smer      in večina se je vrnila v sobe  P
nakazoval, da namerava spremeniti      smer.     Bob ni videl druge rešitve, kakor  P
delniških tecajev v pozitivno      smer,      saj so te tecaji do domačih borznih  P
odpočili pred vožnjo v obratno      smer,      ki jih je čakala čez dva dni zjutraj  P
plovilo je nenehno spreminjalo      smer      in vztrajno izgubljalo višino  P
višino in nenehno spreminjalo      smer.     Poskušali smo ga usmeriti proti  P
razdelili, da bi lažje našli najboljšo      smer.     Skala je bila drobljiva in zato  P
potegniti so nameravali popolnoma novo      smer      prek Rakhiota (7070 metrov).Vzpon  P
baznega tabora. Črte prikazujejo      smer      vzpona in prizorišče nesreče.  P
Večinoma so petsmerne in prav ta peta      smer,      pritisk na paličico, je najbolj  P
unikatnim humorjem odpeljal v drugo      smer.     S filmom je dokončno postal komična  P
tako, da bo šla oddaja bolj v      smer      t. i. infotainmenta? Infotainment  P
sploh zdaj, ko vidim, v kakšno      smer      se je razvila.V takšni Piramidi  P
ljudmi delaš in v kakšno glasbeno      smer      gre tvoj navdih. Že od nekdaj  P
imajo osnovno zamisel, v katero      smer      bodo peljali zgodbo, vendar se  P
obrnemo krmila povsem v drugo      smer      in prenehamo delati to, zaradi  P
stvari razvijejo v nepričakovano      smer.      *****   P
misli v njej lahko spreminjajo      smer«     . *****   P
ali ustvarjalci vedo, v kakšno      smer      peljejo nanizanko. Gledanost nanizanke  P
scenaristi razvili like v svojo      smer.     V profesionalni odnos med Lynleyjem  P