nova beseda iz Slovenije

NPZ (338)


nacionalnih preizkusih znanja (     NPZ)      v šolskem letu 2002/2003 v devetletni  D
poudarila, da so drugo leto izvajanja      NPZ      izvedli nekaj izboljšav.Tako so  D
je predstavil analizo vplivov      NPZ      na pouk, v kateri so zajeli ravnatelje  D
predvidevajo, da se bo preverjalo na      NPZ.     Pri izvedbi pouka delno prilagajajo  D
preverjanja znanja preverjanju na      NPZ.     Po ugotavljanjih ravnateljev in  D
ugotavljanjih ravnateljev in učiteljev      NPZ      ne motijo pouka, disciplinskih  D
učencev v času ustnega preverjanja      NPZ      namreč ni, kar nekaj težav pa  D
časom za izvedbo učnega načrta in      NPZ.     Slednji sicer ne bi smeli vplivati  D
notranjimi ocenami in ocenami na      NPZ.      V času NPZ je treba prilagajati  D
ocenami in ocenami na NPZ. V času      NPZ      je treba prilagajati organizacijo  D
Učitelji pravijo, da za pripravo na      NPZ      ne uporabljajo dopolnilnega in  D
postoriti doma za pripravo na      NPZ.     Ob tem je tudi več informiranja  D
oz. sprožiti širšo razpravo o      NPZ.     Natančno bi bilo treba izmeriti  D
praktičnega ocenjevanja znanja pri      NPZ      v času pouka glede na učne načrte  D
prilagajajo ocene v razredu ocenam na      NPZ,      bi bilo v prihodnje treba podrobneje  D
nacionalnimi preskusi znanja (     NPZ)     .V diferenciaciji pouka oziroma  D
ustrezne urnike. Predlaga ukinitev      NPZ      in fleksibilne diferenciacije  D
nanaša na nacionalne preizkuse (     NPZ)     .Kakšne naj bi bile spremembe,  D
Cveto Razdevšek Pučko. Meni, da so      NPZ      potrebni, saj dajejo celovito  D
šolah. Dr. Pučkova vidi pomen      NPZ      tudi v eksternosti, kar pomeni  D
stroški bodo narastli, saj naj bi      NPZ      prihodnje leto opravljalo tretjino  D
da nacionalni preizkusi znanja (     NPZ)      po prvem in drugem triletju ne  D
Kakšen naj bi bil najboljši koncept      NPZ?     O tem smo se pogovarjali s predsednico  D
Razdevšek Pučko, ki meni, da so      NPZ      že zdaj zasnovani smiselno.   D
zanimajo primerljivi dosežki.«      NPZ      po koncu osnovne šole v kombinaciji  D
znanja. Po mnenju dr. Pučkove      NPZ      vsekakor ne bi smeli zajeti le  D
standardov znanja v učnih načrtih.«      NPZ      bodo letos prvič potekali tudi  D
kompetenc.« Dosedanji rezultati na      NPZ      kažejo, da so meje za pozitivno  D
dobre rezultate. Eden od ciljev      NPZ      je uporaba rezultatov za izboljšanje  D
višje ravni znanja, saj te na      NPZ      učencem običajno povzročajo največ  D
največ težav.« Analiza vplivov      NPZ      na pouk, ki jo je predlani izvedel  D
predvidevajo, da se bo preverjalo na      NPZ.     Ali to pomeni, da so učitelji preveč  D
učitelji preveč obremenjeni z      NPZ,      ki ocenjujejo tudi njihovo delo  D
predvidevajo, da se bodo preverjali na      NPZ,      ni nujno slabo, saj zajemajo NPZ  D
ni nujno slabo, saj zajemajo      NPZ      različne vidike znanja in praviloma  D
prilagajajo ocene v razredu ocenam na      NPZ.     Kaj menite o tem?   D
mogoče, saj je s pravilnikom o      NPZ      zagotovljeno, da morajo učitelji  D
zaključiti pred objavo rezultatov      NPZ.     « Kako je z ocenjevalci preizkusov  D
primerjati rezultate Timssa z      NPZ      oz. ali lahko NPZ pripomorejo  D
rezultate Timssa z NPZ oz. ali lahko      NPZ      pripomorejo k izboljšanju rezultatov  D
že omenila, so narava in cilji      NPZ      ter Timssovih študij različni  D
tudi vi. Kaj to pomeni za razvoj      NPZ,      če ne bodo odpravljeni? »Nisem  D
Problem vidim v tem, da naj bi imeli      NPZ      toliko različnih vlog: od sestave  D
na nacionalne preskuse znanja (     NPZ)      v devetletki.Zavrnili pa so amandmaje  D
in SNS -, med drugim ohranitev      NPZ      v tretjem razredu devetletke in  D
ker se je dosedanji postopek pri      NPZ      pokazal za težko izvedljivega  D
po njihovih informacijah pa so      NPZ      do zdaj potekali brez težav.Glede  D
potekali brez težav. Glede na to, da      NPZ      ne bodo imeli vpliva na vpis v  D
ravnatelji ugotavljajo, da se je z      NPZ      raven kakovosti dela v šoli izboljšala  D
da so pripravili lastni predlog      NPZ,      vendar se strinjajo tudi s predlogi  D
je prepričana, bodo odpravili      NPZ      in dali večjo veljavo učitelju  D
Brez dvoma podpiram ohranitev      NPZ      iz slovenščine oz. madžarščine  D
pri teh predmetih dobili oceno      NPZ.     Ta ocena se je združila z učiteljevo  D
spričevalu. Če bi bil učenec pri      NPZ      ocenjen nezadostno, osnovne šole  D
združevanja učiteljevih ocen in ocen z      NPZ      ter odpravo ocen pri NPZ. Vsekakor  D
ocen z NPZ ter odpravo ocen pri      NPZ.      Vsekakor se mora po vsakem preverjanju  D
spremembo funkcije oz. namena      NPZ      oz. premik nazaj k izvornemu namenu  D
je ključna v vsebinskem smislu      NPZ,      pomeni pa tudi bistveno drugačen  D
bistveno drugačen in zmanjšan vpliv      NPZ      na učence ob koncu OŠ in na samo  D
razreda vključen v pisno izvedbo      NPZ      v treh »paketih«: na predpreizkusu  D
preizkusi interno preverjen za potrebe      NPZ.     Na šolah bi morali NPZ spomladi  D
potrebe NPZ. Na šolah bi morali      NPZ      spomladi izvesti trikrat, poleg  D
Zaradi spremenjene funkcije      NPZ      je po novem predviden le en rok  D
različici pred leti ni predvideval      NPZ      z ustnimi in praktičnimi deli  D
preizkusov so prišli v sistem      NPZ      med poskusnim uvajanjem.Glede  D
praktičnih delov v dosedanji sistem      NPZ.     Ker spremembe in dopolnitve zakona  D
bistveno spreminjajo funkcijo      NPZ      in si učenec z rezultatom pri  D
in si učenec z rezultatom pri      NPZ      ne bo mogel izboljšati ali poslabšati  D
odprava ustnih in praktičnih delov      NPZ      strokovno sprejemljiva. Učenci  D
tretjega) predmeta. Če je vloga      NPZ      v devetem razredu spremenjena  D
preverjanjem naravoslovja v okviru      NPZ      dali naravoslovju pomembnejšo  D
bistvene spremembe v šolstvu.      NPZ      vsekakor sodijo med pomembne elemente  D
bilo mogoče doseči konsenz, da se      NPZ      v prvem obdobju pri slovenščini  D
Sloveniji glede združevanja ocen      NPZ      in učiteljeve ocene bi se najbrž  D
ugotoviti, da se takšna vloga      NPZ      v devetem razredu odpravi.Podobno  D
z ustnimi in praktičnimi deli      NPZ.     Od obravnavanih tem je najtrši  D
izbiranje t. i. izbranih predmetov pri      NPZ.     Po mojem mnenju gre za rešitev  D
na nacionalne preizkuse znanja (     NPZ)     .Ob koncu 3. razreda so odpravljeni  D
minister v maju. Po novem dosežek pri      NPZ      v 9. razredu ni več v funkciji  D
ugovoru na oceno - o dosežkih pri      NPZ      v 9. razredu bo šola starše pisno  D
splošni uspeh in dosežki pri      NPZ.      Med več spremenjenimi pravilniki  D
nacionalnih preizkusih znanja (     NPZ)     .Čeprav se ta odstopanja kažejo  D
samo, da so deleži učencev pri      NPZ,      ki dosežejo nižjo raven znanja  D
Krivulja porazdelitve pri dosežkih      NPZ      sploh nima desnega repa.Ob tem  D
koliko je informacija o dosežkih      NPZ      realna.Po mnenju mag. Zupanca  D
nenavadno razporeditev ocen pri      NPZ      bila zakonska določba o združevanju  D
združevanju učiteljeve ocene in ocene iz      NPZ,      kjer je pozitivna ocena iz NPZ  D
NPZ, kjer je pozitivna ocena iz      NPZ      pogoj za uspešen zaključek osnovne  D
Učitelji za ocenjevanje nalog      NPZ      ne bodo dodatno plačani, to je  D
nacionalnih preizkusih znanja (     NPZ)     .Marija Mojca Maleš z ministrstva  D
osnovne šole. Na šoli je za izvedbo      NPZ      odgovoren ravnatelj, ki pa mora  D
namestnika. V 6. razredu bodo naloge      NPZ      vrednotili učitelji - zaradi varčevalnih  D
utemeljenih razlogov rednega roka      NPZ      ne bodo mogli udeležiti.Tretji  D
devetošolce v dneh, ko opravljajo      NPZ,      pouka po urniku ne bo, ta odločitev  D
organizirati pouk medtem, ko potekajo      NPZ.     Dosežki pri NPZ pa bodo vpisani  D
ko potekajo NPZ. Dosežki pri      NPZ      pa bodo vpisani v zaključno spričevalo  D
opozorila, da bosta poročilo o izvedbi      NPZ      na šoli in analiza dosežkov po  D
upoštevali. Pri tem, da med potekom      NPZ      učenci ne bodo imeli pouka, pa  D
izžrebali. Glede resnosti pristopa k      NPZ,      ki zdaj ne bodo več del zaključne  D
nacionalnem preverjanju znanja (     NPZ)      v 9. razredu osnovne šole za šolsko  D

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

1 101 201 301 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA