nova beseda iz Slovenije
nacionalnih preizkusih znanja ( | NPZ) | v šolskem letu 2002/2003 v devetletni | D |
poudarila, da so drugo leto izvajanja | NPZ | izvedli nekaj izboljšav.Tako so | D |
je predstavil analizo vplivov | NPZ | na pouk, v kateri so zajeli ravnatelje | D |
predvidevajo, da se bo preverjalo na | NPZ. | Pri izvedbi pouka delno prilagajajo | D |
preverjanja znanja preverjanju na | NPZ. | Po ugotavljanjih ravnateljev in | D |
ugotavljanjih ravnateljev in učiteljev | NPZ | ne motijo pouka, disciplinskih | D |
učencev v času ustnega preverjanja | NPZ | namreč ni, kar nekaj težav pa | D |
časom za izvedbo učnega načrta in | NPZ. | Slednji sicer ne bi smeli vplivati | D |
notranjimi ocenami in ocenami na | NPZ. | V času NPZ je treba prilagajati | D |
ocenami in ocenami na NPZ. V času | NPZ | je treba prilagajati organizacijo | D |
Učitelji pravijo, da za pripravo na | NPZ | ne uporabljajo dopolnilnega in | D |
postoriti doma za pripravo na | NPZ. | Ob tem je tudi več informiranja | D |
oz. sprožiti širšo razpravo o | NPZ. | Natančno bi bilo treba izmeriti | D |
praktičnega ocenjevanja znanja pri | NPZ | v času pouka glede na učne načrte | D |
prilagajajo ocene v razredu ocenam na | NPZ, | bi bilo v prihodnje treba podrobneje | D |
nacionalnimi preskusi znanja ( | NPZ) | .V diferenciaciji pouka oziroma | D |
ustrezne urnike. Predlaga ukinitev | NPZ | in fleksibilne diferenciacije | D |
nanaša na nacionalne preizkuse ( | NPZ) | .Kakšne naj bi bile spremembe, | D |
Cveto Razdevšek Pučko. Meni, da so | NPZ | potrebni, saj dajejo celovito | D |
šolah. Dr. Pučkova vidi pomen | NPZ | tudi v eksternosti, kar pomeni | D |
stroški bodo narastli, saj naj bi | NPZ | prihodnje leto opravljalo tretjino | D |
da nacionalni preizkusi znanja ( | NPZ) | po prvem in drugem triletju ne | D |
Kakšen naj bi bil najboljši koncept | NPZ? | O tem smo se pogovarjali s predsednico | D |
Razdevšek Pučko, ki meni, da so | NPZ | že zdaj zasnovani smiselno. | D |
zanimajo primerljivi dosežki.« | NPZ | po koncu osnovne šole v kombinaciji | D |
znanja. Po mnenju dr. Pučkove | NPZ | vsekakor ne bi smeli zajeti le | D |
standardov znanja v učnih načrtih.« | NPZ | bodo letos prvič potekali tudi | D |
kompetenc.« Dosedanji rezultati na | NPZ | kažejo, da so meje za pozitivno | D |
dobre rezultate. Eden od ciljev | NPZ | je uporaba rezultatov za izboljšanje | D |
višje ravni znanja, saj te na | NPZ | učencem običajno povzročajo največ | D |
največ težav.« Analiza vplivov | NPZ | na pouk, ki jo je predlani izvedel | D |
predvidevajo, da se bo preverjalo na | NPZ. | Ali to pomeni, da so učitelji preveč | D |
učitelji preveč obremenjeni z | NPZ, | ki ocenjujejo tudi njihovo delo | D |
predvidevajo, da se bodo preverjali na | NPZ, | ni nujno slabo, saj zajemajo NPZ | D |
ni nujno slabo, saj zajemajo | NPZ | različne vidike znanja in praviloma | D |
prilagajajo ocene v razredu ocenam na | NPZ. | Kaj menite o tem? | D |
mogoče, saj je s pravilnikom o | NPZ | zagotovljeno, da morajo učitelji | D |
zaključiti pred objavo rezultatov | NPZ. | « Kako je z ocenjevalci preizkusov | D |
primerjati rezultate Timssa z | NPZ | oz. ali lahko NPZ pripomorejo | D |
rezultate Timssa z NPZ oz. ali lahko | NPZ | pripomorejo k izboljšanju rezultatov | D |
že omenila, so narava in cilji | NPZ | ter Timssovih študij različni | D |
tudi vi. Kaj to pomeni za razvoj | NPZ, | če ne bodo odpravljeni? »Nisem | D |
Problem vidim v tem, da naj bi imeli | NPZ | toliko različnih vlog: od sestave | D |
na nacionalne preskuse znanja ( | NPZ) | v devetletki.Zavrnili pa so amandmaje | D |
in SNS -, med drugim ohranitev | NPZ | v tretjem razredu devetletke in | D |
ker se je dosedanji postopek pri | NPZ | pokazal za težko izvedljivega | D |
po njihovih informacijah pa so | NPZ | do zdaj potekali brez težav.Glede | D |
potekali brez težav. Glede na to, da | NPZ | ne bodo imeli vpliva na vpis v | D |
ravnatelji ugotavljajo, da se je z | NPZ | raven kakovosti dela v šoli izboljšala | D |
da so pripravili lastni predlog | NPZ, | vendar se strinjajo tudi s predlogi | D |
je prepričana, bodo odpravili | NPZ | in dali večjo veljavo učitelju | D |
Brez dvoma podpiram ohranitev | NPZ | iz slovenščine oz. madžarščine | D |
pri teh predmetih dobili oceno | NPZ. | Ta ocena se je združila z učiteljevo | D |
spričevalu. Če bi bil učenec pri | NPZ | ocenjen nezadostno, osnovne šole | D |
združevanja učiteljevih ocen in ocen z | NPZ | ter odpravo ocen pri NPZ. Vsekakor | D |
ocen z NPZ ter odpravo ocen pri | NPZ. | Vsekakor se mora po vsakem preverjanju | D |
spremembo funkcije oz. namena | NPZ | oz. premik nazaj k izvornemu namenu | D |
je ključna v vsebinskem smislu | NPZ, | pomeni pa tudi bistveno drugačen | D |
bistveno drugačen in zmanjšan vpliv | NPZ | na učence ob koncu OŠ in na samo | D |
razreda vključen v pisno izvedbo | NPZ | v treh »paketih«: na predpreizkusu | D |
preizkusi interno preverjen za potrebe | NPZ. | Na šolah bi morali NPZ spomladi | D |
potrebe NPZ. Na šolah bi morali | NPZ | spomladi izvesti trikrat, poleg | D |
Zaradi spremenjene funkcije | NPZ | je po novem predviden le en rok | D |
različici pred leti ni predvideval | NPZ | z ustnimi in praktičnimi deli | D |
preizkusov so prišli v sistem | NPZ | med poskusnim uvajanjem.Glede | D |
praktičnih delov v dosedanji sistem | NPZ. | Ker spremembe in dopolnitve zakona | D |
bistveno spreminjajo funkcijo | NPZ | in si učenec z rezultatom pri | D |
in si učenec z rezultatom pri | NPZ | ne bo mogel izboljšati ali poslabšati | D |
odprava ustnih in praktičnih delov | NPZ | strokovno sprejemljiva. Učenci | D |
tretjega) predmeta. Če je vloga | NPZ | v devetem razredu spremenjena | D |
preverjanjem naravoslovja v okviru | NPZ | dali naravoslovju pomembnejšo | D |
bistvene spremembe v šolstvu. | NPZ | vsekakor sodijo med pomembne elemente | D |
bilo mogoče doseči konsenz, da se | NPZ | v prvem obdobju pri slovenščini | D |
Sloveniji glede združevanja ocen | NPZ | in učiteljeve ocene bi se najbrž | D |
ugotoviti, da se takšna vloga | NPZ | v devetem razredu odpravi.Podobno | D |
z ustnimi in praktičnimi deli | NPZ. | Od obravnavanih tem je najtrši | D |
izbiranje t. i. izbranih predmetov pri | NPZ. | Po mojem mnenju gre za rešitev | D |
na nacionalne preizkuse znanja ( | NPZ) | .Ob koncu 3. razreda so odpravljeni | D |
minister v maju. Po novem dosežek pri | NPZ | v 9. razredu ni več v funkciji | D |
ugovoru na oceno - o dosežkih pri | NPZ | v 9. razredu bo šola starše pisno | D |
splošni uspeh in dosežki pri | NPZ. | Med več spremenjenimi pravilniki | D |
nacionalnih preizkusih znanja ( | NPZ) | .Čeprav se ta odstopanja kažejo | D |
samo, da so deleži učencev pri | NPZ, | ki dosežejo nižjo raven znanja | D |
Krivulja porazdelitve pri dosežkih | NPZ | sploh nima desnega repa.Ob tem | D |
koliko je informacija o dosežkih | NPZ | realna.Po mnenju mag. Zupanca | D |
nenavadno razporeditev ocen pri | NPZ | bila zakonska določba o združevanju | D |
združevanju učiteljeve ocene in ocene iz | NPZ, | kjer je pozitivna ocena iz NPZ | D |
NPZ, kjer je pozitivna ocena iz | NPZ | pogoj za uspešen zaključek osnovne | D |
Učitelji za ocenjevanje nalog | NPZ | ne bodo dodatno plačani, to je | D |
nacionalnih preizkusih znanja ( | NPZ) | .Marija Mojca Maleš z ministrstva | D |
osnovne šole. Na šoli je za izvedbo | NPZ | odgovoren ravnatelj, ki pa mora | D |
namestnika. V 6. razredu bodo naloge | NPZ | vrednotili učitelji - zaradi varčevalnih | D |
utemeljenih razlogov rednega roka | NPZ | ne bodo mogli udeležiti.Tretji | D |
devetošolce v dneh, ko opravljajo | NPZ, | pouka po urniku ne bo, ta odločitev | D |
organizirati pouk medtem, ko potekajo | NPZ. | Dosežki pri NPZ pa bodo vpisani | D |
ko potekajo NPZ. Dosežki pri | NPZ | pa bodo vpisani v zaključno spričevalo | D |
opozorila, da bosta poročilo o izvedbi | NPZ | na šoli in analiza dosežkov po | D |
upoštevali. Pri tem, da med potekom | NPZ | učenci ne bodo imeli pouka, pa | D |
izžrebali. Glede resnosti pristopa k | NPZ, | ki zdaj ne bodo več del zaključne | D |
nacionalnem preverjanju znanja ( | NPZ) | v 9. razredu osnovne šole za šolsko | D |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |