nova beseda iz Slovenije
zbrani v tabeli in grafikonih. | DirectX | 10 v Windows XP Microsoft je | P |
Microsoft je grafično knjižnico | DirectX | 10 namenil samo okolju Windows | P |
nismo prišli do tega, da bi igre | DirectX | 10 poganjali v okolju, ki ga DX10 | P |
poganjanje 3D iger uporablja knjižnico | DirectX | 9; to je programerjem precej olajšalo | P |
kljub temu polna združljivost | DirectX | 10 iger s starejšimi okolji Windows | P |
prenosnike. Predstavitvi procesorjev | DirectX | 10 za namizne računalnike so tako | P |
dobrodošla. Citat: Prva novost | DirectX | 10, ki je igričarje precej razhudila | P |
izgubil, saj lahko igre s podporo | DirectX | 10 v času preizkusa preštejemo | P |
s prvimi procesorji s podporo | DirectX | 10 pohitela, saj je svoje prvo | P |
precej novosti: podpora knjižnici | DirectX | 10 in s tem poenotenemu modelu | P |
grafičnega procesorja s podporo | DirectX | 10. DirectX 10 | P |
procesorja s podporo DirectX 10. | DirectX | 10 Deseti rod Microsoftove grafičn | P |
Microsoftove grafične knjižnice | DirectX | v primerjavi s predhodnimi različicami | P |
obsojeni na različico igre, namenjeno | DirectX | 9 ‐ če bo takšna različica igre | P |
registrov in ukazov, ki jih ima | DirectX | 9, preveč omejujoče za nov pristop | P |
pristop k delu z grafično knjižnico. | DirectX | 10 tako ponuja večje število registrov | P |
grafičnih izboljšav, ki jih ponuja | DirectX | 10).Tudi zato so se v Microsoftu | P |
nadomestil XACT. Omenimo še, da | DirectX | 10 ne podpira več obdelave zvoka | P |
in bolj realistično 3D grafiko. | DirectX | 10 bo programerjem omogočal, da | P |
že pripravlja prvo nadgradnjo: | DirectX | 10.1 bo prinesel nekaj lastnosti | P |
V praksi se, vsaj zaenkrat, | DirectX | 10 še ni prijel.Med razloge za | P |
iger zaenkrat ni nobenega naslova | DirectX | 10, se pa bo stanje v korist nove | P |
naslovov, ki bodo podpirali le | DirectX | 10. Novi gonilniki | P |
različici, ATI, ki je svoje z | DirectX | 10 združljive grafične procesorje | P |
Prve ATIjeve procesorje s podporo | DirectX | 10 so tako predstavili šele konec | P |
izgubil, saj lahko igre s podporo | DirectX | 10 v času preizkusa preštejemo | P |
zelo hitro pospeševanje iger v | DirectX | 9, ATI pa ni imel pripravljenega | P |
s prvimi procesorji s podporo | DirectX | 10 pohitela, saj je svoje prvo | P |
kljub temu da iger s podporo | DirectX | 10 še ni bilo na trgu, so novi | P |
grafičnih procesorjev, združljivih z | DirectX | 10, rečemo, da sta si ATI in Nvidia | P |
spreminjala, saj je arhitektura | DirectX | 10 še povsem nova.V naslednjih | P |
lahko že zdaj napovemo, da je | DirectX | 10 prihodnost računalniških iger | P |
Windows Vista, podpirajo pa vmesnike | DirectX | 10 in OpenGL 2.1.Naprodaj bodo | P |
Explorer 5.0, programski vmesnik | DirectX | 6.1, novi predvajalnik Windows | P |
zvoka zvočna kartica združljiva z | DirectX | 5.Izdelovalec: Pinnacle Systems | P |
popolna strojna izvedba ukazov | DirectX | 6.Da ne gre le za igričarski čip | P |
so polni gonilniki ICD) ali pa | DirectX. | Še huje - ko izbere ustrezno stikalo | P |
je podprl Microsoft v knjižnici | DirectX | 6, in jih torej »znajo« uporabljati | P |
igre, ki delujejo prek vmesnika | DirectX | (ali njegovega dela Direct3D) | P |
jo programsko izriše knjižnica | DirectX | 6« QUALITY - MATROX PRODUCTIVA | P |
- 3DMark 99. To je posebej za | DirectX | 6 napisan program, ki izmeri ogromno | P |
Oknih namreč uporabljajo vmesnika | DirectX | (ali Direct 3D kot enega izmed | P |
Direct 3D kot enega izmed delov | DirectX) | ali OpenGL.Torej je dovolj imeti | P |
K6-2, podporo pa je dočakal v | DirectX | 6.0.Pospešitev v igrah 3D z novo | P |
za OpenGL še ni nič slišati, v | DirectX | pa bo Pentium III posebej podprt | P |
računalniku Pentium III, delovanje iger | DirectX | pa je bilo precej hitrejše. Forsaken | P |
zavzema Microsoftov sklop knjižnic | DirectX | in njegov podsklop Direct3D.Prav | P |
njeni gonilniki ne bi podpirali | DirectX, | in to velja tudi za 3Dfxove kartice | P |
predvsem pa da so igre, pisane za | DirectX, | zelo počasne.Zadnja različica | P |
zelo počasne. Zadnja različica | DirectX | 6 vsaj zadnji dve slabosti v veliki | P |
prihajajo na tržišče, podpirajo | DirectX, | kar nekaj od teh pa še prav posebej | P |
je seveda popolnoma združljiv z | DirectX. | Žal pa za podporo OpenGL tega ne | P |
odkupil tudi Microsoft in vgradil v | DirectX | 6 -- stiskanju tekstur.Teksture | P |
zelo dobro, kot pospeševalnik | DirectX | pa zelo slabo.Permedia 3 naj bi | P |
je od vsega začetka namenjen za | DirectX | 6.Mimogrede - pri ATI-ju pravijo | P |
podpora pa je zagotovljena standardu | DirectX, | tako da smo preizkuse z Forsakenom | P |
Applov QuickTime 4.0, Microsoftov | DirectX | 7.0, GoLive CyberStudio ali Macromedia | P |
delavnici predstavil prednosti orodja | DirectX | s poudarkom na modulu DirectMusic | P |
podpira pa tudi pospeševanje | DirectX | in OpenGL programov.Priporočena | P |
kartice bodo podpirale vmesnike | DirectX, | Glide, OpenGL, pa tudi nove ukaze | P |
vključuje namestitev gonilnikov | DirectX | 5, potem pa še Internet Explorerja | P |
ločljivosti do 1920 x 1440 pik, vmesnike | DirectX | 6.0 in OpenGL ICD.V prodaji bo | P |
podprti. Podpira jih Microsoftov | DirectX, | poleg tega pa ima tudi večina | P |
jo je razvil S3 in v knjižnici | DirectX | podprl Microsoft. S3TC omogoča | P |
večpredstavne programe in igre | DirectX | 7.0. Nova različica, ki izhaja | P |
imenuje MAX), gonilniki pa podpirajo | DirectX | in OpenGL.V slednjem je s sedanjimi | P |
predvsem pri igrah, ki delujejo z | DirectX | zelo hitra in celo najhitrejša | P |
Izjemna hitrost pospeševanja iger | DirectX, | hkratna podpora dvema monitorjema | P |
priloženi, izrisovanje 3D iger | DirectX | pa je sicer solidno, toda zelo | P |
pomnilnik, podporo za standarde | DirectX | 6 in OpenGL, na voljo pa je v | P |
potrebuje okolje Windows 98, vmesnik | DirectX | 6 in primerno strojno opremo, | P |
Pentium III in programski vmesnik | DirectX | 6. Njegova cena je 990 dolarjev | P |
predvajalnikov). Priložen je tudi novi | DirectX | 6.1, ki prinaša nekaj hitrostnih | P |
pravzaprav bo vseboval najnovejši | DirectX | 7, kar naj bi omogočilo tudi igranje | P |
uporabljati tudi grafične gonilnike | DirectX, | ki omogočajo lepše in hitrejše | P |
starejše različice gonilnikov | DirectX | (predvsem 5.0 in 5.2) programu | P |
je priporočljiva nadgradnja na | DirectX | 6.1, ki je tudi priložen na plošči | P |
Težave s starejšimi gonilniki | DirectX | 5.0 in 5.2. SLIKA1. | P |
uporabljamo tudi nekatere učinke | DirectX, | ki pa niso tako dobro umeščeni | P |
imenuje MAX), gonilniki pa podpirajo | DirectX | in OpenGL.V slednjem je s sedanjimi | P |
predvsem pri igrah, ki delujejo z | DirectX | zelo hitra in celo najhitrejša | P |
Izjemna hitrost pospeševanja iger | DirectX, | hkratna podpora dvema monitorjema | P |
in podporo za bodoči Microsoft | DirectX | 7.0. Nvidia je z novim grafičnim | P |
tako z vmesnikom OpenGL kot z | DirectX, | podpira ukaze procesorja Pentium | P |
3D Now! podprl tudi v knjižnici | DirectX. | K6-2 je danes na voljo s hitrostmi | P |
časa). Microsoftova knjižnica | DirectX | ukaze že podpira. Pentium II počasi | P |
Winstone 99), v Oknih 98 z igrami | DirectX | (Turok 2) in OpenGL (Quake II | P |
dokončali tudi novi programski vmesnik | DirectX | 8.0 s sistemom za senčenje s fotorealističnimi | P |
stane 55 dolarjev. Microsoft | DirectX | 7.0 Po razmeroma hitrem razvoju | P |
različico programskega vmesnika | DirectX | 7.0, ki skrbi za učinkovit izkoristek | P |
Končni cilj programskega vmesnika | DirectX | je pohitriti strojno pospeševanje | P |
poenotiti programiranje programov, ki | DirectX | uporabljajo kot vmesnik med programsko | P |
jedro, predstavljeno v različici | DirectX | 7.0.Je pa povečano število preoblikova | P |
Microsoftovih trditvah je v povprečju | DirectX | 7.0 za približni 20 % hitrejši | P |
20 % hitrejši od različice 6.1. | DirectX | 7.0 poleg tega podpira mapiranje | P |
izdelavo zmogljivih programov | DirectX. | www.microsoft.com, www.microsoft | P |
Kartica podpira programske vmesnike | DirectX | in OpenGL, priložen pa je tudi | P |
minilo kar nekaj časa, preden bodo | DirectX | igre uporabljale T&L.Visoka cena | P |
minilo kar nekaj časa, preden bodo | DirectX | igre uporabljale T&L.Visoka cena | P |
TV, podpiral pa bo tehnologije | DirectX, | Open GL, superskalarno upodabljanje | P |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |