nova beseda iz Slovenije

'zakonodajo in pravne zadeve' (2.884-2.983)



     Predstavnik sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve?  G
     Želi besedo predstavnik sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve?  G
     Želi besedo predstavnik sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve?  G
     Želi besedo predstavnik sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve?  G
     Želi besedo predstavnik sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve?  G
     Želi besedo predstavnik sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve?  G
     Želi besedo predstavnik sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve?  G
     Želi besedo predstavnik sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve?  G
     Želi predstavnik sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve besedo?   G
     Podobno je tudi stališče sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve.  G
     To nas opozarja tudi naš sekretariat za zakonodajo in pravne zadeve.   G
     Želi besedo predstavnica sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve?  G
     Želi besedo predstavnica sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve?  G
     Želi besedo predstavnica sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve?  G
     To so dejansko vprašanja za sekretariat za zakonodajo in pravne zadeve.   G
     Dobili smo tudi pisno dodatno mnenje sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve.  G
     Gradivo je pregledal tudi sekretariat državnega zbora za zakonodajo in pravne zadeve.  G
     FRANC KANGLER: Odbor je bil seznanjen z mnenjem sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve.  G
     Na podlagi mnenja sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve smo pripravili uskladitvene amandmaje.  G
     V zvezi z obvezno razlago je dal mnenje tudi sekretariat za zakonodajo in pravne zadeve v državnem zboru.   G
     Čudim se, da na tem področju ni slišati nobenih opozoril sekretariata državnega zbora za zakonodajo in pravne zadeve.  G
     Bojazen, da ti akti omogočajo odmik od postavljenega sistema, je izrazil tudi sekretariat za zakonodajo in pravne zadeve.   G
     Predlagatelj je hkrati odpravil tudi vse pomanjkljivosti, na katere je opozoril Sekretariat državnega zbora za zakonodajo in pravne zadeve.   G
     Ker ne, sprašujem sekretariat za zakonodajo in pravne zadeve, ali je zaradi sprejetih amandmajev morebiti porušena medsebojna skladnost določb zakona?  G
     Predlog zakona upošteva tudi pripombe sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve iz prve obravnave, med katerimi bi izpostavili le nekatere najpomembnejše.  G
     Ker ne, sprašujem tudi sekretariat za zakonodajo in pravne zadeve, če je zaradi sprejetih amandmajev morebiti porušena medsebojna skladnost določb zakona. Ni.   G
     Sekretariat za zakonodajo in pravne zadeve je v nadaljevanju svojega mnenja podal tudi konkretne pripombe na celo vrsto členov in tudi pripombe k IV. poglavju.   G
     2) Dosedanji sekretariat za zakonodajo in pravne zadeve od uveljavitve tega poslovnika nadaljuje delo kot zakonodajno-pravna služba po določbah tega poslovnika.   S
     Pri tem zakonu se je to sorazmerno zelo jasno pokazalo, zato je tudi bila kar cela vrsta dilem, na katere je opozoril sekretariat za zakonodajo in pravne zadeve.  G
     Predlagatelj je proučil tudi mnenje sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve ter pripombe in predloge sekretariata upošteval pri pripravi dodatnih amandmajev.   G
     Služba za zakonodajo in pravne zadeve je jasno povedala, da vprašanja, tako kot ste jih zastavili, in odgovori, tako kot ste jih dali, ne omogočajo enoznačnega odgovora.  G
     Predlog zakona upošteva tudi ostale pripombe sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve iz prve obravnave, med katerimi bi želeli izpostaviti le nekatere najpomembnejše.  G
     Poleg tega poudarjam, da se strinjam z ugotovitvijo sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve, zato so tudi trije predlogi amandmajev, ki sem jih posredoval v proceduro.  G
     Sekretariat za zakonodajo in pravne zadeve v svojem mnenju ugotavlja, da je predlog zakona pripravljen in vložen v skladu s poslovnikom državnega zbora Republike Slovenije.  G
     Na podlagi tretjega odstavka 198. člena poslovnika sprašujem sekretariat za zakonodajo in pravne zadeve, ali je zaradi sprejetih amandmajev porušena medsebojna skladnost določb.  G
     Prav tako se je odbor seznanil tudi z mnenjem sekretariata državnega zbora za zakonodajo in pravne zadeve, ki v svojem mnenju opozarja na nekatera neskladja v uvodu tega zakona.  G
     K predloženemu zakonu je pismeno mnenje podal že sekretariat državnega zbora za zakonodajo in pravne zadeve 10.1.2002 ter dodatno tudi zakonodajno-pravna služba državnega zbora.   G
     IRENA BEČAN: Če dovolite, v zvezi s tem vprašanjem je bilo tudi mnenje sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve prav kot odgovor na to vprašanje, ki je bilo sedaj izpostavljeno.  G
     Posebej so podprli tudi predlog sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve, da je treba predloženo zakonsko besedilo uskladiti s predlogom zakona o sistemu plač v javnem sektorju.  G
     Na podlagi tretjega odstavka 198. člena poslovnika, sprašujem sekretariat za zakonodajo in pravne zadeve, če je zaradi sprejetih amandmajev porušena medsebojna skladnost zakona. Ni.  G
     Na podlagi tretjega odstavka 198. člena poslovnika sprašujem sekretariat za zakonodajo in pravne zadeve, če je zaradi sprejetih amandmajev porušena medsebojno v skladu določb zakona?  G
     Sprejel je sicer na znanje mnenje Službe za zakonodajo in pravne zadeve, da če v enem letu ne bo končan postopek v tej veliki preiskovalni komisiji, da bo potem posebna ustanovljena.  G
     Na podlagi tretjega odstavka 198. člena poslovnika sprašujem sekretariat za zakonodajo in pravne zadeve, če je zaradi sprejetega amandmaja porušena medsebojna skladnost določb zakona.  G
     Na podlagi tretjega odstavka 198. člena poslovnika sprašujem sekretariat za zakonodajo in pravne zadeve, ali je zaradi sprejetih amandmajev porušena medsebojna skladnost določb zakona?  G
     Na podlagi tretjega odstavka 198. člena poslovnika sprašujem sekretariat za zakonodajo in pravne zadeve, ali je zaradi sprejetega amandmaja porušena medsebojna skladnost določb zakona?  G
     Na podlagi tretjega odstavka 198. člena poslovnika sprašujem sekretariat za zakonodajo in pravne zadeve, ali je zaradi sprejetih amandmajev porušena medsebojna skladnost določb zakona?  G
     Kot sem povedal, popravek 21. člena oziroma amandma k 21. členu razrešuje povsem enako in konkretno pripombo sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve, kot je upoštevana v 10. členu.  G
     Na podlagi tretjega odstavka 198. člena poslovnika sprašujem sekretariat za zakonodajo in pravne zadeve, če je zaradi sprejetih amandmajev porušena medsebojna skladnost določb zakona.   G
     Na podlagi tretjega odstavka 198. člena poslovnika sprašujem sekretariat za zakonodajo in pravne zadeve, ali je zaradi sprejetih amandmajev porušena medsebojna skladnost določb zakona?  G
     V okviru razprave o posameznih členih in zakonskem predlogu v celoti pa je odbor na podlagi mnenja sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve sprejel samo en amandma, in sicer k naslovu zakona.   G
     Obravnavali smo vse amandmaje, ki jih je predlagala Stranka mladih Slovenije, in se ustavili tudi pri vsakem členu, na katerega je bilo naslovljeno mnenje sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve.   G
     Zakon je pripravljen za tretjo obravnavo v skladu s stališči, ki so bila sprejeta v drugi obravnavi in so se v glavnem nanašala na pripombe oziroma mnenje sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve.   G
     V pregledu ni več amandmajev k vloženim poglavjem, ampak imamo še amandma k poglavju IX. poslanca Toneta Anderliča, in sicer v zvezi z opozorili oziroma stališče sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve.  G
     In seveda, da se proučijo pripombe in mnenje Komisije za lokalno samoupravo Državnega sveta Republike Slovenije in seveda se upoštevajo tudi mnenja Sekretariata državnega zbora za zakonodajo in pravne zadeve.   G
     2) Določbi drugega odstavka 25. člena in drugega odstavka 27. člena tega poslovnika začneta veljati s prenehanjem mandata generalnemu sekretarju oziroma sekretarju sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve.   S
     Ponovno se je odbor sestal na predlog kolega Baroviča včeraj in obravnaval amandmaje vlade na prvotno besedilo, s katerim izboljšuje in deloma povzema ali sledi mnenju sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve.  G
     Na podlagi ugotovitve sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve, da je zaradi sprejetih amandmajev porušena medsebojna skladnost določil poslovnika, je predlagatelj kolega Anderlič vložil uskladitvene amandmaje.  G
     Odbor za infrastrukturo in okolje je na podlagi razprave in opozoril sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve oblikoval in sprejel naslednje amandmaje: k 3., 25., 35., 46., 48., za novi 58.b člen in k 59. členu.   G
     Državni zbor Republike Slovenije pooblasti sekretariat za zakonodajo in pravne zadeve, da v sodelovanju s predlagateljem v končni redakciji opravi ustrezne redakcijske popravke besedila zakona o evidenci volilne pravice."   G
     Poglejte obrazložitev: "S spremembo je upoštevano mnenje Sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve Državnega zbora Republike Slovenije, da se pristojnost prenese na ministra, pristojnega za notranje zadeve, za finance itn."   G
     To je ugotovil sekretariat za zakonodajo in pravne zadeve in to mnenje smo v odboru za zunanjo politiko upoštevali, pa smo se kljub temu v glasovanju opredelili z enim glasom za razpis referenduma in štirinajstimi glasovi proti.  G
     K temu dodaja vlada dodaja predlog 6 amandmajev, pri čemer gre za amandmaje, ki so potrebni zaradi upoštevanja pripomb sekretariata oziroma sedanje službe za zakonodajo in pravne zadeve in vsebinsko ne posegajo v materijo zakona.  G
     Predlagatelju zakona je predlagal, naj prouči mnenje sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve, vložene amandmaje v razpravi na seji odbora ter pripravi ustrezne spremembe in dopolnitve zakonskega predloga v amandmajski obliki.   G
     In tretje, kar bi rekel, da se moram posebej zahvaliti, seveda, predstavnicam in predstavnikom sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve, saj brez njihove pomoči prav gotovo ne bi nastali takšni teksti, kot so tu sedaj pred vami.   G
     Na ta predlog zakona, ki je bil maja 1999 zavrnjen in leta 1997 vložen, je dala negativno mnenje tako vlada, sekretariat za zakonodajo in pravne zadeve takrat, odbor za notranjo politiko pa ga je pogojno spustil v nadaljnjo obravnavo.  G
     Glede na to, da so bili v tem vmesnem času opravljeni določeni pogovori med sekretariatom za zakonodajo in pravne zadeve državnega zbora ter Banko Slovenije, je razprava na odboru potekala v skladu z mnenjem sekretariata po posameznih členih.  G
     Na podlagi ugotovitve sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve, da je zaradi sprejetih amandmajev porušena medsebojna skladnost določb zakona, je vlada Republike Slovenije predložila uskladitveni amandma, ki ste ga danes prejeli na klopi.   G
     No, da seveda so naši pomisleki o predlogu, ki ga je dala vlada, utemeljeni, dokazuje tudi mnenje sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve, ki je problematiziralo stališča oziroma ugotovilo, da vlada ni dovolj pojasnila razlogov zaradi take rešitve.  G
     V 57. razredu, tudi pred poslancem, je sekretar sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve državnega zbora, sekretar računskega sodišča, generalni sekretar varuha človekovih pravic, generalni državni pravobranilec, vrhovni sodnik, vrhovni državni tožilec.  G
     In prosim, da se proceduralno to da na glasovanje, da služba za zakonodajo in pravne zadeve pregleda in izpopolni vse italijanske nazive, ker so pač, nekateri so napačni, s politično odločitvijo pa je bil enostavno zbrisan naziv, ki je v italijanskem jeziku.  G
     Predstavnik sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve je menil, da so pripombe oziroma mnenje sekretariata upoštevane v veliki večini, konkretne pripombe k posameznim členom in amandmaje k predlogu zakona pa je potem prevzel odbor v obliki svojih amandmajev.  G
     Amandmaji, ki so se usipali tako s strani poslanskih skupin kot potem tudi odbora, in pripombe, ki jih je imel sekretariat za zakonodajo in pravne zadeve, seveda ne opravičujejo vlade, da je predložila v parlament tak zakon, ki je potreben tako številnih popravkov.   G
     No, ampak kljub temu je bilo ugotovljeno pri obravnavi zakona na odboru, seveda v prvi vrsti s strani sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve, da je treba v sami vsebini zakona predvsem zaradi monotehničnih kot tudi nekaterih drugih vzrokov napraviti korekcije.   G
     Pri pripravi zakona za to obravnavo smo upoštevali mnenje sekretariata državnega zbora za zakonodajo in pravne zadeve, razpravo v tem zboru ob prvi obravnavi, deloma pa tudi izražena stališča vrhovnega sodišča, sodnega sveta in pa tudi slovenskega sodniškega društva.   G
     Jaz sem si pogledal in sem sodeloval pri teh zadevah na način, da je služba za zakonodajo in pravne zadeve, sekretariat zbora in seveda tudi zunanji sodelavci, takrat pri končnih odločitvah, kaj bomo v zakon dali, vendarle opustila misel, da bi v zakon ali to uredili v poslovniku.  G
     Zato je posebej pomembno, da je bil čas, potreben za nastanek zakonskega besedila, porabljen tudi za usklajevanje z vladnimi in nevladnimi organizacijami, institucijami, političnimi strankami, sindikati, v zadnji fazi pa tudi s pripombami sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve.   G
     Posebej smo proučili in bomo upoštevali pri nadaljnjem delu tudi stališča sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve in pa državnega sveta, ki je tako kot odbor za notranjo politiko in tudi kot odbor za delo in socialno politiko sprejel odločitev, da podpre zakon za nadaljnjo obravnavo.   G
     Predstavnik sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve je ocenil, da je predlagatelj večinoma upošteval tudi mnenje sekretariata, katerega vsebina je bila sicer pretežno vsebovana že v posameznih stališčih, do pripomb iz mnenja, ki jih ni upošteval, pa se je predlagatelj opredelil naknadno.  G
     Mislim, da v tem trenutku drugih podatkov, glede na to, da je bil obširno obravnavan tudi na odboru za infrastrukturo in okolje, na katerem so bili torej na podlagi razprave in pa mnenja sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve oblikovani tudi amandmaji, zato mislim, da lahko s tem tudi končam.  G
     Potrebno se je ob tem ustaviti predvsem ob mnenju, ki je bilo posredovano članom odbora s strani sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve, glede na to, da je predstavnik predlagatelja, gospa državna sekretarka Belopavlovičeva, kot nam je danes, je tudi članom odbora predstavila predlog zakona.   G
     Drugo, če ne oni, naj povedo na službi za zakonodajo in pravne zadeve, naši službi, da vidimo, ali se to besedilo za vejico, 'zmanjšanih za prejete donacije in transferne prihodke iz državnega proračuna' razume, da se nanašajo na 3%, ali se nanaša na predvidene prihodke oziroma realizirane prihodke.  G
     Na 23. seji smo opravili potem prvo obravnavo predloga zakona, se seznanili s stališči in mnenji iz javne predstavitve mnenj in mnenjem sekretariata državnega zbora za zakonodajo in pravne zadeve, ter tudi mnenjem komisije za lokalno samoupravo in regionalni razvoj pri Državnem svetu Republike Slovenije.  G
     Da gre za zelo pomembno spremembo, predlagano po hitrem postopku, govori že dejstvo, da je odbor predlagani zakon obravnaval na petih nadaljevanjih in ob zelo vsebinsko tehtnem mnenju sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve moral oblikovati vrsto amandmajev, o katerih je govora v pisnem poročilu odbora.  G
     Predstavnik vlade je v uvodni predstavitvi poudaril, da je vlada skoraj v celoti upoštevala pripombe sekretariata državnega zbora za zakonodajo in pravne zadeve, v celoti pa je upoštevala tudi pripombe agencije republike Slovenije za plačilni promet, nanašajoče se na register zastavnih pravic na nepremičninah.   G
     S tem v zvezi moram povedati, da zelo moti ugotovitev, da sekretariat za zakonodajo in pravne zadeve ne spremlja potrebnega razvoja standardizacije stroke na tem področju in da predlaga ali prepoveduje sklicevanje na mednarodne standarde na tem področju v slovenskih zakonih, češ kot da bi tu šlo za prevzemanje tujega pravnega reda.   G
     Ker je bilo že v prvi obravnavi veliko pomislekov o tem, ali ne bi bilo bolje, da bi vlada pripravila novelo tega zakona, so bile na besedilo v drugi obravnavi s strani sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve vložene številne pripombe na več kot 30 členov, zato je moral odbor kar dvakrat prekiniti obravnavo te točke na svoji seji.  G
     Ob zastavljenem vprašanju, ali bi vlada glede predlaganih rešitev v zvezi s prodajo občinskega premoženja morala pridobiti predhodno mnenje občin, je predstavnica sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve posebej opozorila na nespornost enake ureditve postopka glede prodaje državnega in občinskega premoženja v predlagani zakonski noveli.   G
     Odbor je pri obravnavi upošteval mnenje sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve, ki je menil, da so v skladu z 230. členom poslovnika državnega zbora in v skladu s 26. in 28. členom zakona o referendumu in ljudski iniciativi, izpolnjeni vsi pogoji, ki omogočajo državnemu zboru, da odloča o navedenem predlogu za razpis posvetovalnega referenduma.   G
     Treba pa je vendarle povedati, da je v postopku obravnave tega poslovnika sekretariat za zakonodajo in pravne zadeve opozoril komisijo za nadzor proračuna in drugih javnih financ na nekatere pomanjkljivosti oziroma v predlaganem poslovniku v prvi fazi, ki so pravzaprav popravljale ali pa dopolnjevale nekatera določila zakona o reviziji javnih naročil.  G
     Prepričan sem, da bo vlada kot predlagatelj zakona lahko iz te javne razprave marsikaj tudi povzela in pripravila za drugo obravnavo in da se bo upoštevalo mnenje komisije za lokalno samoupravo in regionalni razvoj državnega sveta Republike Slovenije, prav tako se upoštevajo tudi pripombe in mnenja sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve našega državnega zbora.   G
     Umik s prej citirane seje matičnega odbora državnega zbora pa, ker sem sam na tej seji bil prisoten zaradi neke druge točke, zakona o kulturi v javnem interesu, kakor sem razumel, je imel za vzrok dejstvo, da pristojno delovno telo državnega zbora, to pa je služba, ki se ji reče sekretariat za zakonodajo in pravne zadeve, ni skladno s poslovnikom pripravila pisnega mnenja o tem predlogu.  G
     Odbor je bil seznanjen z mnenjem sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve, mnenjem odbora državnega zbora Republike Slovenije za zdravstvo, delo, družino, socialno politiko in invalide, mnenjem komisije državnega sveta Republike Slovenije za družbene dejavnosti, predlogi za amandmaje Zveze svobodnih sindikatov Slovenije in predlogom za amandma urada vlade Republike Slovenije za enake možnosti.   G
     Z razpravo na matičnem odboru, v kateri smo tudi mi sodelovali, z oblikovanjem številnih amandmajev, ki so bili sprejeti s skupnimi napori, tako odbora kot ministrstva za finance ter sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve, bodo omogočali, da bo zakon imel, po mojem, po našem mnenju, ustrezno kvaliteto in tudi sposobnost za operativno in kvalitetno izvajanje ter da bo imel tudi dovolj nadzora nad izvajanjem tega.  G
     Odbor je predlog letnega plana razvoja in vzdrževanja avtocest za leto 2002 obravnaval na svoji 25. seji 26. in 28.3. ter se seznanil tudi pri tem s poročilom o izvajanju sredstev o namenski porabi sredstev za graditev državnih cest, določenih v nacionalnem programu, mnenjem komisije za lokalno samoupravo in regionalni razvoj ter ustnim mnenjem in pozneje je prejel tudi pisno mnenje sekretariata državnega zbora za zakonodajo in pravne zadeve.   G
     Predlagatelj amandmaja pod 3 je Cveta Zalokar Oražem, pod 4 poslanska skupina SDS, potem pod 5 je amandma poslanske skupine Nove Slovenije, pod 6 amandma odbora, pod 7 je amandma Vilija Trofenika, pod 8 amandma na amandma, z opombo, da je po mnenju sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve amandma poslanca Franca Kanglerja, ki se nahaja pod točko 9, to je na strani 8 pregleda, na katerega se amandma na amandma nanaša, pravno sistemsko nesprejemljiv.   G
     Ob obravnavi vloženih amandmajev k prvemu odstavku 1. člena predlaganega zakona je predstavnica sekretariata državnega zbora za zakonodajo in pravne zadeve posebej opozorila, da amandma poslanca Leopolda Kremžarja posega v že pridobljene pravice sedanjega koncesionarja, saj ga s črtanjem besedice "lahko" zavezuje, da sklene pogodbo s holdingom Savske elektrarne, d.o.o., in se mu torej odvzame pravica svobodnega odločanja in razpolaganja z že pridobljeno pravico.   G
     Kot izhaja iz obrazložitve k amandmaju, je bil amandma pripravljen, glede na predlog sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve in v skladu s tem, čeprav vlada podpira tudi vsebino amandmaja, ne nasprotujemo temu, da se ta določba umesti med prehodne in končne določbe, pri čemer predlagamo državnemu zboru, da se opredeli zadosti dolgo prehodno obdobje, ki bo omogočilo vladi izvedbo javnih razpisov in vseh ostalih postopkov za tehnično opremljenost upravnih organov.   G
     V tej luči je treba pohvaliti, da je zelo pedantno sestavljen program, da je vse napisano, ampak v odnosu na tisto, kar je tudi odbor za infrastrukturo zaključil, torej da ne glede na to, da je sprejel nekaj sklepov, da je državni zbor te sklepe potrdil, da še vedno ni rebalansa nacionalnega programa in tako rekoč bi morala služba za zakonodajo in pravne zadeve opozoriti, da je ta program neskladen z nacionalnim programom, ki ga je državni zbor sprejel, in z rebalansom samega programa.  G
     Ker gre za zelo pomembno zadevo, je bila razprava na tej seji tudi dokaj burna, še posebej zato, ker je na določene pomanjkljivosti in pomembnosti osnovnega besedila zakona v svojem mnenju opozoril že sekretariat za zakonodajo in pravne zadeve državnega zbora, predvsem v tistem smislu, da nove opredelitve izravnalnih rezervacij ocenjuje kot bistveni poseg v poslovanje zavarovalnic, in zato bi bilo treba predvideti ustrezno prehodno obdobje, česar pa prvotno besedilo zakona ni vsebovalo.   G
     Ko govorite v tem dopisu o pravnomočnosti nekega pritoževanja, potem seveda lahko pomeni, da ne glede na to, kakšen bo izid - torej, če bo ugodeno tožniku na tej prvi stopnji, se ta lahko še pritoži in seveda odlaganje odločanja o tem vprašanju prestavi seveda na ta način na neko nedefinirano prihodnosti, kar pa mislim, da ni, da ni prav in bi rad, da nesporno pove sekretariat oziroma služba za zakonodajo in pravne zadeve, če obstajajo razlogi za odločanje - sam menim, da ja - in seveda v tem primeru bi pred vašim predlog sklepa želel to pojasnilo.   G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  1.984 2.084 2.184 2.284 2.384 2.484 2.584 2.684 2.784 2.884



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA