nova beseda iz Slovenije

'tudi na to, da' (601-700)



     Doslej smo opozarjali tudi na to, da   G
     Opozoril bi tudi na to, da to ni kompleten program prodaje.  G
     Naj ob tej priliki opozorim tudi na to, da v poslanski skupini Slovenske   G
     Poleg tega bi opozoril tudi na to, da ni nepomembno, kje gradimo avtoceste.  G
     Spomnim naj tudi na to, da je pravkar izšlo oziroma imamo na mizah poročilo   G
     medije, kot dve temeljni skupini, in da mislim seveda tudi na to, da je kar   G
     vplivalo tudi na to, da se bodo starši, da se bodo zakonci odločali za otroke.   G
     Bi samo še opozoril tudi na to, da se je ministrstvo očitno zelo prestrukturiralo, prelevilo.  G
     Kaže pa seveda tudi na to, da se nekaterim ljudem, nekaterim institucijam izreka neko priznanje.  G
     Opozorili so tudi na to, da gre v enem izmed členov za nepotrebno podvajanje vsebin iz 2. člena.  G
     Želel bi opozoriti tudi na to, da sam Zakon o urejanju prostora sploh ne pozna pojma romsko naselje.  G
     Opozoril bi tudi na to, da to ni velika, prva velika preizkušnja Slovenije na mednarodnem prizorišču.  G
     Opozoril bi tudi na to, da se s sprejetjem rebalansa mudi predvsem zaradi črpanja evropskih sredstev.  G
     Ta rezultat kaže tudi na to, da o tem zakonu vsaj s strani predlagateljev ni treba več dosti govoriti.   G
     Glejte, rekel sem, da se bom oglasil zato, ker vas moram spomniti tudi na to, da se vam je nekaj zgodilo.  G
     Opozarjam tudi na to, da je delovanje zavarovalnic, tudi zdravstvenih zavarovalnic, določeno v zakonodaji.  G
     No, raziskave, ki so bile narejene poleg TiIMSS-a so še kakšne druge, kažejo tudi na to, da vendarle ni tako zelo hudo.  G
     Opozoril bi tudi na to, da rast plač ne sledi več učinkovitosti, zaradi česar so letno zaposleni prikrajšani za 26 milijard.  G
     Opozorila je tudi na to, da bodo poročila družbenega pravobranilca na matičnem odboru za gospodarstvo obravnavana šele sedaj.  G
     Opozoril bi, kolegice in kolegi, tudi na to, da se na silo sprejeti predlogi zakonov tukaj v tej hiši, ponavadi slabo končajo.  G
     Skratka, upam pa tudi na to, da bo eden izmed tistih borcev kolega župan mariborske občine Kangler tudi takrat še vedno župan.  G
     Čeprav je bilo v sami razpravi na odboru opozorjeno tudi na to, da naj procent delitve ne bi bil fiksen, ampak bi lahko variiral.  G
     No, nekaj pripomb je bilo tudi na to, da je vlada za regionalne programe v preteklosti namenjala in tudi sedaj namenja malo sredstev.   G
     Opozoril bi pa tudi na to, da je ta odsek ceste sedaj v zimskem času praktično vsak dan na Radiu Slovenija, vsaj v preteklosti je bilo.  G
     Poleg tega pa moram opozoriti tudi na to, da vsi ukrepi kmetijske politike niso dejansko ukrepi, ki bi zagotavljali izravnalna plačila.  G
     Mi nismo nikoli zahtevali referenduma, vendar smo pristali tudi na to, da če ste večini strank to obljubili, da to potem skupaj naredimo.  G
     Rešitve, ki smo jih predlagali, so se nanašale tudi na to, da bi stimulirali predvsem tiste, ki prvič rešujejo svoj stanovanjski problem.  G
     Zakonodajno-pravna služba je opozorila tudi na to, da je zakon v prehodnih določbah ustrezno oblikoval tudi razveljavitev dosedanje ureditve.   G
     V naši poslanski skupini pa bi opozorili tudi na to, da bi bilo pravilno, da bi recimo pred 16. točko uvrstili tudi članstvo v tajnih službah.  G
     Vesel sem, da je prišlo do takih nasprotovanj, izraženih tudi s strani poslanskih skupin, kar daje upanje tudi na to, da bi zakon lahko bil boljši.  G
     Ob tem je pomembno, da podatki statističnega urada kažejo tudi na to, da socialni transferji pomembno vplivajo k zmanjšanju stopnje tveganja revščine.  G
     V zvezi z delom opozicije pa naj opozorim tudi na to, da ima država posebno odgovornost, da zagotovi pogoje za oblikovanje medijsko pluralnega prostora.  G
     Opozoril bi tudi na to, da z razpisom posvetovalnega referenduma o članstvu v Evropski uniji Slovenija ravna drugače, kot večina ostalih kandidatk za članstvo.  G
     Hkrati nas opozarjajo pri tem tudi na to, da celo Slovenija v tem pogledu ni v najslabšem položaju in da se bo to neugodno demografsko gibanje samo še nadaljevalo.   G
     Vsi tisti, ki tukaj sodelujejo, so po mojem vezani seveda tudi na to, da bi jih ne obravnavala samo komisija za zavarovalniški nadzor, ampak tudi komisija za korupcijo.  G
     Bi pa rad opozoril tudi na to, da je naša inflacija se zelo približala evropski oziroma da je na evropskem nivoju in da tudi iz tega razloga ni razlogov, da bi bili zaskrbljeni.  G
     Želela bi opozoriti tudi na to, da se nikakor ne sme pozabiti slovenskih vojakov iz Rezije, Kanalske doline, Koroške, Porabja, ki niso imeli sreče, da bi bili priključeni matici.   G
     Opozoriti želimo tudi na to, da je vlada pri tem ob obravnavi samega zakona predlagala tako, kot je bilo že rečeno, da se nekaj določb uskladi predvsem z zakonom o javnih financah.   G
     Jaz bi vas rad opozoril tudi na to, da ko bomo sedaj odločali o tem amandmaju, da če bo ta amandma sprejet, potem postane amandma pod točko 7 brezpredmeten, če bo sprejet ta amandma.  G
     Seveda pa moramo ob tem opozoriti tudi na to, da je verjetno ta mandat državnega zbora zaznamovan s tem, da je dodatno obremenil finančno, in to znatno obremenil občine, kakor tudi vlado.  G
     Razen tega je pa treba morebiti spomniti tudi na to, da smo se tudi mi osamosvajali, da smo takrat želeli priznanje in da smo tudi mi ugibali o tem kakšne gospodarske škode se lahko dogode.  G
     Že to kaže na neko našo naravnanost, čeprav kaže tudi na to, da nismo bili sposobni napraviti kaj dosti več, kot sprejeti to, kar nam direktiva narekuje, in v posamičnih delih celo nekoliko manj.  G
     Opozoril je tudi na to, da ambicija državnega sveta oziroma predstavnika državnega sveta, da bi še kakšno kompromisno rešitev morebiti na samem odboru sprejeli, ni možna zaradi poslovniških določil.  G
     Predvsem pa je vplivala tudi na to, da so se zganile tudi banke in same začele pripravljati bolj ugodne varčevalne kreditne aranžmaje ob drugih pogojih, kot je zmanjševanje obrestnih mer in tako naprej.  G
     Opozoril bi tudi na to, da že samo to dogajanje, ko je vladna koalicija z enostranskimi potezami zožila nekatere nacionalne projekte zgolj na projekte vladne koalicije, negativno vpliva na razpoloženje ljudi.  G
     Vendar bi opozoril tudi na to, da so nekateri strahovi, ki jih je bilo mogoče slišati danes v tej dvorani, neupravičeni, nekateri pa morda niso bili dovolj dobro definirani, pa jih bomo najbrž morali še doreči.  G
     Ker sem že omenil Tolmin in Soško dolino, bi vas rad opozoril tudi na to, da bo v mesecu maju v Tolminu predana namenu nova zgradba upravne enote, ki pa bo s selitvijo sedeža upravne enote vsebinsko vprašljiva.   G
     Rada bi opozorila tudi na to, da je po mojem mnenju amandma, ki je vložen k 9. členu napačno vložen, ker govori o pavšalu v višini 2000 tolarjev, zato ker je pavšalni znesek in njegova višina določena v 11. členu.  G
     Ampak bi rad opozoril tudi na to, da nekateri, predvsem kolega Cvikl in kolega Lahovnik sta na veliko debatirala glede tega, kako bi vključili ta sredstva oziroma tistih 28% evropskih sredstev v izgradnjo avtoceste.  G
     Potrebno bo najbrž počakati tudi na to, da vidimo, ali bo uspela Vlada sproti prilagajati tudi svoje posamične ukrepe in ali bo morala prevzeti kakšno zelo dramatično odgovornost za bistvene napaka, ki se ji očitajo.   G
     Opozicija opozarja tudi na to, da vlada ne želi upoštevati mnenje zakonodajno-pravne službe, v katerem je natančno opredeljen odnos med vlogo državnega zbora v kreiranju raziskovalno-razvojne dejavnosti v odnosu do vlade.  G
     Vezana so tudi na to, da se za zdravje pravzaprav zbirajo poleg teh sredstev iz prispevkov tudi sredstva iz dobrodelnih akcij, različni klubi zbirajo, Lionsi, Rotarijanci in tako dalje in jasno je, da je to razbremenitev.   G
     Opozarjam pa seveda tudi na to, da so predeli v Sloveniji, konkretno v Prekmurju, kjer rimsko katoliška cerkev ni večinska in me sedaj zanima, ali bo ta duhovna oskrba zagotovljena vsak dan po celotnem teritoriju Slovenije.  G
     Ta protislovna stališča pa najbrž kažejo tudi na to, da je vendarle treba še globlje in na daljši rok razmisliti o vlogi, funkciji, uspešnosti dela državnega sveta in si ne zatiskati oči, da se je temu treba v resnici posvetiti.  G
     Ob tem velja poudariti, da analize kažejo tudi na to, da so osmošolci devetletke v uspešnosti padli glede na osemletko, čeprav, kot poudarja stroka, dobljenih rezultatov ni mogoče posploševati v primerjavi med osem - in devetletko.  G
     Predvsem je treba opozoriti tudi na to, da je napredek na področju informacijske tehnologije povezan z GPS, omogoča bolj natančne in hitrejše tehnike, zajemanje in obdelavo podatkov, kar tudi zahteva določene prilagoditve v zakonu.  G
     Rad bi opozoril tudi na to, da vlada ne namerava z ničemer širiti možnosti, kakršne so bile doslej, ko gre za tisto sestavo oziroma tiste ljudi, ki jih ministri ali predsednik vlade pripeljejo s seboj za določen čas, za čas mandatov.  G
     Kaže pa tudi na to, da imamo poslanke in poslanci zelo različen odnos do istih pojmov in da tudi pojmov ne razumemo tako, kot bi kakšna logična analiza pokazala, kaj nosijo po svoji vsebini, ampak tako, kakršno politično barvo imajo.   G
     Obenem tudi apeliram, da se takrat spomnimo tudi na to, da obstaja 259. člen pravilnika zavoda za zdravstveno zavarovanje, ki je že do sedaj povrnil vse stroške, vendar apeliram na to, da te poti ne bodo tako dolge, kot so bile doslej.   G
     Opozarjam tudi na to, da v tem času vlada, ki nastaja, niti jaz kot predsednik vlade, ki nima vlade, niti služb, niti institutov, niti teh strokovnjakov, ki so na voljo vladi, nisem mogel oceniti konkretnih posledic, še posebej ne čez noč.  G
     Bi pa hkrati opozoril tudi na to, da lahko preberemo, da po sedanjem zakonu v 149. členu že lahko zasledimo, da imajo možnost koriščanja 300 milijonov za infrastrukturne razvoje in tehnične razvoje, vendar je razpisanih samo 100 milijonov.  G
     Tisto, da dajemo ob tem otrokom sporočila, da so preobremenjeni in da je šola v resnici preveč zahtevna, je vezano malo tudi na to, da se naš čas tako zelo hitro spreminja, in zahteve, da mi kot starši pravzaprav ne moremo slediti več temu.  G
     Mi bomo sicer podprli sprejetje proračuna, ker za nazaj spremeniti itak ne moremo kaj posebnega, vendar bi radi opozorili tudi na to, da je pa posebej veliko pozornosti treba posvetiti nekemu področju, ki ga običajno očitajo županskemu lobiju.  G
     Poglejte, ne gre amandma v spreminjanje zapisa Zois v fonetični obliki, gre preprosto samo za utrditev zavesti o tem, da je bil Janez Puch slovenskega rodu, kajti če bi pisali s 'ch', potem bi morali pristati tudi na to, da je bil Johann Puch.  G
     Opozarjam tudi na to, da je to pomembna institucija, kljub temu da z vstopom Slovenije v Evropsko unijo ali pa evropsko monetarno unijo kasneje Banka Slovenije ne bo imela več takšne vloge, ampak ravno v tem času prehoda bo imela izjemno pomembno vlogo.  G
     Kdaj bo v povezavi s tem cena prevozov v javnem linijskem avtobusnem prometu postala zanimivejša in ugodnejša za morebitne koristnike in kdaj lahko računamo tudi na to, da bi se pritisk v smislu povečevanja prometa s poživitvijo medkrajevnih prevozov zmanjšal?  G
     Opozoril bi tudi na to, da se v tej fazi ni odločalo in da se ne odloča o vstopu Hrvaške v Evropsko unijo, v tej fazi se odloča o začetku pogajanj, v katerih bo morala Hrvaška dokazati po vseh poglavjih, teh pristopnih pogajanj, ali izpolnjuje pogoje za vstop.   G
     Pomembno je pa seveda, da kaže tudi na to, da imamo v tej naši majhni državi seveda sposobne ljudi tudi v zdravstvu severovzhodne Slovenije, kajti brez te baze, brez baze na eni strani v bolnišnici in na drugi strani brez baze v univerzi seveda tega ne bi bilo.  G
     Moram povedati, da se je seveda lahko z veseljem zazreti tudi na to, da so celo trije posamezniki imeli to možnost, da so spravili v programski svet svoje kandidate, pri tem mislim seveda na igralca Dareta Valiča, ki je uspel s svojim predlogom, pa še na koga drugega.   G
     To voljo bomo v poslanski skupini Slovenske ljudske stranke spoštovali in bomo zakon podprli, s tem pa vplivali tudi na to, da se zgolj zaradi velikih dobičkov nekaterih velikih trgovcev razvada, zaradi katere morajo zaposleni v trgovini delati tudi ob nedeljah, odpravi.  G
     Morebiti pa velja opozoriti tudi na to, da smo še zmeraj nekoliko diskriminatorni do mladosti, kajti na primer nekdo, ki je star sedemnajst let, ki je v osemnajstem letu, še zmeraj nima pravice dati predloga za spremembo svojega imena, tudi če se z njim težko poistoveti.   G
     Prizadevanja za družbeno priznanje, ki si ga tako želijo, pa v marsičem lahko kaže tudi na to, da cilj zakona niso istospolne zakonske zveze, pač pa promocija homoseksualnosti s pomočjo države, ki naj bi želela odpraviti negativen etični predznak tovrstne partnerske izbire.   G
     Želel bi pa opozoriti tudi na to, da če bomo govorili o romskem zakonu, ki ga še nimamo v proceduri, jaz ga ne poznam, ne vem, kaj piše v njem, vendar sprejemamo proračun za leti 2007, 2008 in ne vem, če so v tem proračunu predvideni viri za izvajanje zakona o romski skupnosti.  G
     Tukaj smo verjetno ujetniki samega sistema nedorečene reforme lokalne samouprave in bo verjetno potrebno pač pristati tudi na to, da se bodo tam, kjer bodo ocenili, da je to potrebno, krajevne skupnosti kot pravni subjekti ohranili, vendar je to treba to prepustiti občinskemu svetu.   G
     Ampak pozneje, ko je bilo to potrebno močneje zagovarjati, se je ponavadi vedno umaknil, jaz sem ga opozoril dostikrat tudi na to, da bo prišel čas, ko bo pa morda potrebno drugače razmišljati, in ta čas je prišel in pričakoval sem, da bo gospod Drobnič nekoliko revidiral svoj sistem.  G
     Zelo krut zakon, ki ga je v bistvu z veliko večino podprlo tudi matično delovno telo, slabo pripravljen zakon, kar kaže tudi na to, da je vladajoča koalicija skoraj na vse člene zakona vlagala svoje amandmaje, in nesprejemljiv zato, ker, kot sem že prej povedal, izključuje okoljski vidik.   G
     Ob tem želim opozoriti tudi na to, da Dars že več kot 25% cestnine pobere od voznikov izven Slovenije. Slovenija se z novim načinom financiranja gradnje avtocest uvršča v skupino razvitih držav, ki financiranje gradnje avtocestne infrastrukture izločajo iz sistema proračunskega financiranja.  G
     Pri tem pa bi rad opozoril tudi na to, da je ne nazadnje sklenjen maloobmejni sporazum med Republiko Hrvaško in Republiko Slovenijo, ki pa omogoča, da se ti problemi rešujejo obojestransko, tako na slovenski kot na hrvaški strani, in seveda tudi to bi moral biti sestavni del tega ministrstva.   G
     Prizadevanje za družbeno priznanje homoseksualnosti, ki si ga tako želijo, pa v marsičem kaže tudi na to, da cilj predlaganega zakona niso samo istospolne zakonske zveze, pač pa promocija homoseksualnosti z državno pomočjo, ki naj bi želela odpraviti negativni etični znak tovrstne partnerske izbire.   G
     Zelo pozoren bi bil tudi na to, da v bistvu zagotovimo enak nivo pravic tem občinam, ki nimajo nekega bruto družbenega proizvoda v občini, z drugimi besedami povedano, ki nimajo neke velike proizvodnje, iz katere bi lahko črpali neko ustrezno davčno njivo oziroma iz katere bi lahko pobirali v občinski proračun.  G
     Spomniti želim tudi na to, da so citopatološka afera in dve nujni seji Odbora Državnega zbora za zdravstvo odkrili, da na področju citopatoloških preiskav in analiz prihaja do niza strokovnih napak, finančnih nepravilnosti in celo do nezakonitosti, stanje pa se zaradi ministrovega neukrepanja še vedno ne izboljšuje.  G
     Zato vas naj opozorim tudi na to, da smo na seji komisije imeli v rokah predlog 32 priporočil, h katerim je gospa Irgl vložila predlog popravkov v imenu skupine poslancev in poslank Socialdemokratske stranke, oprostite, Slovenske demokratske stranke - stara navada, železna srajca, bi se reklo v skladu z našimi pregovori.  G
     Skratka, že zaradi takih deformacij, ki se dogajajo in ti objektivni, neodvisni novinarji, ki bi jim moral najti neko posebno ime - to so posamezniki, seveda - vplivajo na javno mnenje in tudi na to, da se ne ve, kako in zakaj se v tej državi oziroma v državnem zboru glasuje in kdo kakšen predlog podpira ali ga ne podpira.   G
     Jaz mislim, da verjamejo, da gre za dobro ljudstva in pristanejo tudi na to, da nova ministrica oziroma kandidatka za ministrico za zdravje pravi, da zdravstva, tega področja ne pozna, da sicer res da ne ve niti, kje je hiša, ampak da jo bodo podučili, ampak da se hitro uči in da je polna energije in da bo vse prinesla notri.  G
     Ob dejstvu, da je sedanji izvajalec pospeševali center za malo gospodarstvo oral ledino na tem področju, s tem da je pravzaprav vzpostavil mrežo pospeševalnih centrov za malo gospodarstvo predvsem na podlagi interesa v lokalnem okolju, bi opozorili tudi na to, da ne smemo enostavno preskočiti opravljenega dela pospeševalnega centra.  G
     To, da je to zelo pomembno in da bi bilo potrebno izgraditi drugi tir zato, ker so obstoječe kapacitete dejansko že v celoti 100% izkoriščene, kaže tudi na to, da se je izgradnja drugega tira že leta 1995 predvidevala v Nacionalnem programu razvoja slovenske železniške infrastrukture, po katerem bi naj bil drugi tir izgrajen do leta 2000.  G
     Še posebej bi pa nekako opozoril tudi na to, da bo treba najbrž opraviti tudi analizo potrebnih objektov tudi pri zavodu za blagovne rezerve, ki ima včasih objekte na zelo atraktivnih lokacijah, pa te niso ravno nujno potrebne za obstoj in razvoj blagovnih rezerv, še posebej, ob novih razmerah, ki vladajo sicer ob vstopu Slovenije v Evropsko unijo.   G
     Drugo, treba je opozoriti tudi na to, da v kolikor boste sprejeli amandma, ki smo ga vložili k 3. členu v zvezi z vlaganjem nazaj v dopolnilno zdravstveno zavarovanje vseh eventualnih dobičkov teh zavarovalnic, je že tukaj vir, s katerim bodo lahko zavarovalnice same pokrivale izpad prihodkov na račun oprostitve plačevanja premije socialno šibkejšemu delu prebivalstva.  G
     In iz tega razloga seveda v Novi Sloveniji, čeravno razumemo, da je predlagatelj hotel neko pozitivno načelo vnesti v ta zakon, iz tega razloga seveda ne moremo tega amandmaja v tem trenutku podpreti, sigurno pa ne bi pristali tudi na to, da bi kdorkoli katero območje občin poskušal deliti z namenom, da bi ogrozil oziroma oslabil etično sestavo in pa razmerje v tej občini.  G
     Potem opozarja tudi na to, da mora biti javno izraženo v odločbi, da ima zdravstveni zavod pravico biti stranka v postopku, in glede na vse povedano ugotavlja, da izpodbijana odločba o podelitvi koncesije ne izpolnjuje vseh zakonsko predpisanih sestavin, med katerimi gre zlasti izpostaviti razloge, kot rečeno, ki glede na ugotovljeno dejansko stanje narekujejo takšno odločbo.   G
     Mi bi pa radi opozorili tudi na to, da imamo koalicijsko pogodbo, v kateri eksplicite, izrecno piše, da se bomo zavzemali za čimprejšnjo celovito družinsko politiko, za sprejem takšne družinske politike, da se bomo zavzemali za to, da bomo imeli varuha in urad za otrokove pravice; da se bomo zavzemali tudi za to, da bomo pripravili program otrokom in mladostnikom prijaznega okolja.   G
     Opozoril bi tudi na to, da predlog zakona o odpravljanju posledic dela z azbestom, ki ga je 30. novembra sprejela vlada, da imajo zelo resne pripombe tako Sindikati azbestnih bolnikov Slovenije kot delodajalci, zato v kolikor sem informiran, lahko z vso avtoriteto trdim, da ta zakon ni bil usklajen s socialnimi partnerji in da bo doživel v parlamentarni obravnavi zelo veliko pripomb.  G
     Opozoril bi tudi na to, da takoj po mojem prihodu na ministrstvo, ko sem se podrobneje seznanil z obveznimi usmeritvami, ki jih minister izda policiji za pripravo letnega načrta, sem izdal 20. decembra dodatne usmeritve in obvezna navodila, kjer sem pod točko 2, Uresničevanje strateških ciljev, zapisal, da mora policija posebno pozornost nameniti metodam in oblikam preventivnega dela.  G
     Dejstvo je, da smo v svojih razpravah na to opozarjali in dejstvo je, da smo opozarjali tudi na to, da bi bilo možno presoditi, ne upočasniti, napačno smo bili povzemani, torej presoditi ali se del sredstev ponovno ne zajema iz proračuna in ali se ne najdejo drugi načini financiranja državnih oziroma avtocest, s katerimi se pravzaprav ne spodbuja inflacija in s katerimi se torej razbremenijo ti učinki.   G
     Nadalje kršenje v zvezi z nujnostjo postopka vladnega predloga zakona, nadalje kršenje v zvezi s prvo referendumsko pobudo Slovenske nacionalne stranke in nadalje kršenje poslovnika v povezavi z drugo referendumsko pobudo nakazuje poleg vsega, kar sem povedal, tudi na to, da ta državni zbor izgublja samosvojost, suverenost in da prepogosto, in sedaj je to že praksa, postajamo samo orodje vlade Republike Slovenije.  G
     Zato tudi ne gledam na prelaganje bremen na družino vedno brez zadržkov zaradi tega, ker je v marsikaterem primeru treba predvsem postaviti tudi vprašanje ustrezne usposobljenosti in kakovosti storitev, ki jih družina lahko da, ali kakovosti skrbi, ki jo družina lahko da, pa ne mislim na emocionalno podporo, ki je v družini zagotovo lahko največja, ampak tudi na to, da imajo ljudje s posebnimi potrebami tudi pravico do samostojnega življenja.  G
     Ker je v originalnem zakonu, ne v tem zakonu, ki popravlja originalni zakon, tudi še dostikrat uporabljeno ime Urad Republike Slovenije za standardizacijo in meroslovje, smo potem naredili kompromis v tej smeri, da smo dejali, da je za to pristojno ministrstvo za visoko šolstvo, hkrati smo zraven pripisali tudi Urad Republike Slovenije za meroslovje in pač nekako opozorili vlado tudi na to, da naj bo v bodoče bo pozorna tudi na zakon o državni upravi.   G
     Pri finančnih posledicah nekako ne zasledimo ustreznih rešitev oziroma gre za prerazporeditev znotraj sistema železnic in avtobusov, zato bi želeli opozoriti tudi na to, da vendar ne sme priti zaradi tega do poslabšanja stanja tudi pri železnicah, ampak da mora priti predvsem pri teh ukrepih do usklajenih voznih redov in zelo preciznega prerazporejanja sredstev, menimo pa, da brez dodatnih sredstev pri subvencijah za linijske avtobusne prevoze ne bo ustreznih rešitev.   G
     Rad bi opozoril tudi na to, da je omenjeni zakonski predlog oziroma predlog zakona o spremembah in dopolnitvah zakona o veterinarstvu obravnavala tudi komisija za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano Državnega sveta Republike Slovenije in soglasno podprla ta zakonski predlog ter soglašala tudi s pripombami in stališči Kmetijsko-gozdarske zbornice Slovenije, ki prav tako podpira naš zakonski predlog in dajejo pripombe še na nekatere člene, ki bi to problematiko celovito uredili, ob dejstvu, da imamo v državi Sloveniji uvedeno sledljivost samo za področje govedi, da pa se za drobnico in ostale živali ti registri oziroma uvedba sledljivosti pripravlja.   G
     Tukaj bi rada opozorila tudi na to, da je cela vrsta področij, kjer lahko gospodarstvo dosega tudi druge cilje, kot recimo, prej je bilo govora o učinkoviti rabi energije ali o rabi obnovljivih virov energije, kjer zberemo iz takse za obremenjevanje zraka, to je iz takse za CO2, iz takse za obremenjevanje okolja, na račun dodatnih taks za obremenjevanje okolja iz različnih goriv, plina, dizel goriv, bencina in premoga ter tudi lesa, pa pri tem pozabljamo, da je teh sredstev bilo lansko leto zbranih 14 milijard in 100 milijonov tolarjev, da za leto 2006 državni proračun predvideva samo 10 milijard tolarjev prihodkov iz tega naslova in v letu 2007 še manj.  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA