nova beseda iz Slovenije

'se mi zdi, da' (3.701-3.800)



     Se mi zdi, da je ta relacija nezdružljiva.   G
     To se mi zdi, da ni dobro, da je škodljivo.  G
     Zato se mi zdi, da je ta amandma nepotreben.   G
     Seveda se mi zdi, da je pa to dopolnilo mogoče podpreti.  G
     Gospod minister se mi zdi, da ste rekli, da bi želeli besedo na koncu.  G
     Tu pa se mi zdi, da naenkrat govorimo o vsotah, ki nas naj bi uničile.  G
     Zato se mi zdi, da je najprej treba do lova izreči nek pozitiven pristop.   G
     Kljub temu pa se mi zdi, da je to vprašanje ostalo nerazrešeno, visi v zraku.  G
     Glede na to, ker se mi zdi, da je ta koncept še sprejemljiv, bom jaz ta zakon podprl.  G
     To se mi zdi, da je narejeno z nekim računom, češ, vsi ti so se borili proti Sloveniji.  G
     Zato se mi zdi, da vendarle gre za dosledno izvajanje zakona, tudi tistega, ki že velja.  G
     Zato se mi zdi, da je treba tukaj, ko bomo razpravljali o amandmajih, biti dovolj racionalen.   G
     Zato se mi zdi, da je ohranjanje neke tradicije v slovenskem prostoru pri lovstvu izrednega pomena.  G
     In tukaj se mi zdi, da bi zakon moral imeti velik pomislek, ali je takšna rešitev v zakonu ustrezna.  G
     In se mi zdi, da je več kot dovolj, da strnemo moči, da zakon uredimo, tako kot se spodobi, prvi in drugi.  G
     ALOJZ SOK: Ti argumenti gospoda Beuermanna seveda so argumenti, vendar se mi zdi, da nimajo neke velike teže.  G
     V principu se mi zdi, da bi bilo ob obravnavi tega zakona modro obravnavati tudi resolucijo nacionalnega programa.  G
     Zato se mi zdi, da moramo v naslednjih branjih vendarle, ko gre za uresničevanje tega dokumenta najti način tega zakona.  G
     Če bo zda postala Evropa izgovor za vse, kar bo pri nas hudega in narobe, se mi zdi, da se bomo zopet obnašali obrambno.   G
     Kot pisatelj pa želim reči, da med vrednotami, ki jih čuvamo, se mi zdi, da je potrebno paziti posebej na slovenski jezik.  G
     Tako se mi zdi, da je tukaj resnično velik napredek pri tem, da bomo bolj konkretno spremljali program izgradnje avtocest.   G
     Če bo v Ljubljani - na primer, govorim na pamet, tako, za provokacijo - znova tramvaj, se mi zdi, da se to tiče vseh Slovencev.  G
     In tukaj se mi zdi, da je zelo pomembno graditi naprej vsebino tega zakona, tako s stališča državnega zbora kot s stališča vlade.  G
     Prosim, da se ne poslužujemo tega načina, da si vsakdo vzame besedo, ker je to sicer tehnično mogoče, vendar se mi zdi, da nekolegialno.  G
     Mene v tem trenutku, moram reči, ne zanima, koliko dobička imajo zavarovalnice, ker se mi zdi, da to ni najpomembnejše za naše odločanje.  G
     Tako kot sem povedal, zakon bom podprl, ker se mi zdi, da ga je potrebno sprejeti in seveda vgraditi oziroma sprejeti nekatere nove rešitve.  G
     Če bo zakon zafunkcioniral, se mi zdi, da je ta zadeva pošteno rešena, če ostane v teh okvirjih, in da v tem primeru država ne bo prizadeta.  G
     V Sloveniji smo sprejeli zakon, se mi zdi, da se imenuje o nacionalnih poklicnih kvalifikacijah, priznavanju nacionalnih poklicnih kvalifikacij.  G
     Zato se mi zdi, da bi se ti stroški vlaganja morali ne več na široko vpeljevati, ampak da bi morali biti ciljani in biti delodajalcem spodbuda.   G
     Zakaj razumem, da je zakon tak, kot je, se mi zdi, da je napisan v smislu razmišljanja, ki je včasih prevladoval v tej deželi in tudi v tem zboru.  G
     To se mi zdi, da bi bilo mogoče celo narobe, da bi se skozi ta določila v tem zakonu dalo neke obete, neke iluzije, da bo pa stvar šla v drugo smer.  G
     Kljub temu pa se mi zdi, da je potrebno na ta zgodovinski dan spomniti tudi na tiste, ki so naredili, ki so začeli ta korak, ki ga danes dokončujemo.  G
     Vendar tako, kot je zapisano v šestem odstavku 64. člena, ki spreminja celoten 79. člen, pa se mi zdi, da je napisano nelogično in brez pravega smisla.  G
     Seveda pa je vprašanje zaposlovanja zelo pomembno in se mi zdi, da je eno centralnih vprašanj, ki jih moramo seveda tudi v slovenski družbi spoštovati.   G
     Pravilno se mi zdi, da poleg poslovodnih svetov vzamemo tudi nadzorne svete in da je potrebno tudi nadzorovati tudi premoženje članov v nadzornih svetih.  G
     FRANCE CUKJATI: Nekako se mi zdi, da se nismo dobro razumeli, kajti gre za splošen pristop k skrajševanju čakalnih dob v diagnostiki, pomembni diagnostiki.  G
     Tako se mi zdi, da je seveda ta del, ko govorimo o dinamiki gradnje v zadnjih letih, bistveno podhranjen in da se nacionalni program gradnje ne izpolnjuje.  G
     No, kar se podatkov tiče, pa mi dovolite, da citiram nekaj podatkov predvsem iz zaključnih računov leta 2002, ker se mi zdi, da bi bilo to najbolj primerno.  G
     PREDSEDNIK BORUT PAHOR: Prosim, če smemo pri kakšnem zakonu pričakovati, da o tem ne bomo govorili se mi zdi, da smemo domnevati, da ne bomo diskutirali o tem.  G
     S tem je zagotovljena, bi rekel, večja transparentnost na enem računu in v bistvu tudi odvajanje teh sredstev - se mi zdi, da je bil tukaj narejen korak naprej.   G
     In se mi zdi, da je ta amandma na amandma, ki smo ga mi dali, tisti, ki k temu cilju .../Opozorilni znak za konec razprave./ teži, o katerem govorimo vsi skupaj.  G
     Skratka, gre za veliko dejanje, gre za velike stvari, ki niso zgolj mariborske in se mi zdi, da v tem trenutku poudarjanje samo, da je to fakulteta v Mariboru, je premalo.  G
     Menim, da je v tem zakonu treba upoštevati dobre izkušnje iz minulega obdobja vključevanja Slovenije v Evropsko unijo, na katere se mi zdi, da je bilo tudi opozorjeno včeraj.  G
     Morda nekatere zadeve res ne bodo urejene, kot je treba, vendar se mi zdi, da bolje kot v tisti drugi alternativi, ki smo jo rojevali od leta 1993, od Omanovega zakona naprej.   G
     Zato se mi zdi, da bi bilo smiselno, da če že v izobraževalnih procesih zahtevajo določeno poimenovanje določenih stvari, da se to vpelje in nadgrajuje, seveda, tudi v zakonih.  G
     Škoda se mi zdi, da dejansko tukaj ni opredeljena možnost, vemo, da iskanje in pridobivanje ter komunalno opremljanje obrtno industrijskih con je bolj v domeni lokalnih skupnosti.  G
     Meni se zdi, da je dosežek, da smo to naredili, imamo prvi zakon v tem in ga lahko tudi spremenimo ob prvi možni situaciji, ampak se mi zdi, da je zdaj vsaj na nek način regulirano.  G
     Pomembno se mi zdi, da bi bilo treba mogoče tudi opozoriti na vlogo zavoda za zaposlovanje, saj bi lahko bil bolj opazen in definiran predvsem v fazi iskanja ustreznih delovnih mest.  G
     Vendar je bilo v njem kar precej podzakonskih aktov navedenih, za katere se mi zdi, da še danes lahko trdimo, da vsi niso takšni, kot bi morali biti oziroma sploh še niso vsi izdani.  G
     Zato se mi zdi, da je povesem neprimerno, da je nosilec sprememb tega zakona ministrstvo za promet, ampak bi po naši presoji in po moji presoji moralo biti to ministrstvo za finance.  G
     Tako, da če temu dodamo dejstvo, da se danes izobražuje okoli 22 tisoč odraslih, ta trenutek, v različnih programih in si pridobivajo višjo izobrazbo, potem se mi zdi, da je pot prava.   G
     In na tej točki se mi zdi, da bi bilo res koristno, pa magari minimalne popravke v sistemu zagotavljanja protikoruptivnega delovanja doseči in ta zakon jih prav gotovo, vsaj minimalne, daje.  G
     Prav tako se mi zdi, da zakonodaja, ki jo sprejemamo, pa bodisi ta, ki govori o podpornem okolju, bodisi regionalna zakonodaja, ne prispeva nič pomembnega k uravnoteženemu razvoju Slovenije.  G
     Glede na slovesnost te prilike, na prazničnost tega, se mi zdi, da ne bi škodilo, če bi kolegij bil bolj velikodušen in bi poslankam in poslancem dal malo več prilike, da se ob tej priliki izrazijo.  G
     Najbolj pomembno se mi zdi, da ne glede na to, kako se razvrščamo v tej zadevi in v tej dvorani, tudi v tem primeru velja neka navada, ki ni, bom rekel, v čast resnicoljubnim in pa svobodoljubnim ljudem.  G
     Se mi zdi, da smo se problema, ki mu rečemo problem izbrisanih, zavedali razmeroma pozno, pa je vprašanje, če je za to mogoče trditi, da rešujemo ta problem hitreje, kot so rešljivi ali se rešujejo drugi problemi.   G
     In zaradi tega se mi zdi, da vsi tisti, ki apelirate, kako važno je, da sledimo tej odločbi, bi se najprej morali zamisliti, koliko zakonov še čaka na odločitev državnega zbora, da se odločbe ustavnega sodišča izvršijo.  G
     Glede številčnih ocen v osnovni šoli pri vzgojnih predmetih pa sem vam na razpolago za podrobnejša pojasnila, ker se mi zdi, da bi ta bila smiselna, ker vzgojnih predmetov ne ocenjujemo v šolah tako, kot ste predstavili.  G
     Ko obravnavamo ta zakon, ki naj ureja razmerja med parlamentom in vlado, v pogojih, ko bo Slovenija polno pravna članica Evropske unije, moram reči, da se mi zdi, da skoraj malo pretiravamo z misterioznostjo teh razmerij.   G
     Pri tem bi želel, da naj bo pomoč subvencij vezana na pomoč tistim, ki jo potrebujejo in se mi zdi, da je to tudi eden izmed pomembnih kriterijev, na podlagi katerih bi bilo potrebno nadaljevati prakso, kot je bilo dosedaj.  G
     In, mislim za šport in za ohranitev narave ubijati človeka se mi zdi, da je popolnoma dovolj, da imaš puško, da greš tja in se mi zdi pošteno od ribičev, da ne pustijo ujeti in potem ubiti plena, s tem, da jim dajo žive vabe.  G
     Zato se mi zdi, da bi bilo tudi z vidika te razprave zelo smiselno pospešiti aktivnosti za spremljanje dogodkov v evropskem parlamentu, ki bodo kot vir informacij služili v procesu oblikovanja stališč slovenskega parlamenta.   G
     Če vi sami ugotavljate, da so nekatere lokacije rizične, pa jih, ne vem, porivate v 2008, potem se mi zdi, da to ni prava politika, da bi morali pravzaprav ravno obratno narediti, tem rizičnim lokacijam nameniti največjo pozornost.  G
     Zato se mi zdi, da je ob tej razpravi pomembno predvsem, da se zavemo, da so oblike lova tradicionalne v določenih kulturnih okoljih in da je lov ves čas bil sestavni del gospodarjenja z živalskim fondom in vzdrževanja ravnovesja v naravi.  G
     Ko govorite, da se sedaj s tem zakonom tudi bo lažje pridobivalo zemljišče, da se bodo lažje gradili nekateri objekti, ker ne bodo pač potrebni postopki, kot so pri drugih objektih, se mi zdi, da je to neka tolažba, neka obljuba, ki nima realne osnove.  G
     Tako se mi zdi, da bi moral predlagatelj dejansko upoštevati prvi odstavek 140. člena ustave Republike Slovenije, ki seveda govori: v pristojnosti občine spadajo lokalne zadeve, ki jih občina lahko ureja samostojno in ki zadevajo samo prebivalce občine.  G
     Zato se mi zdi, da se moramo vendarle kolikor se le da racionalno opredeliti do tega izziva in ne kar vnaprej iz nekih načelnih ekoloških pristopov zavrniti take tradicionalne možnosti, ki so v Evropi - in Slovenija je del Evrope - vedno tudi obstajale.   G
     Zato se mi zdi, da je prav, da se zavedamo teh posebnosti Evropske unije in da razumemo, da bo v tako zapleteni institucionalni strukturi pri 25-ih članicah verjetno včasih težko zagotoviti popolno soglasje in dati vladi recimo neko zavezujoče stališče.   G
     Bolj se mi zdi, da je bil to izgovor zato, ker se je ugotovilo, da je relativno malo ljudi neposredno vključenih v koruptivne pojave oziroma se srečali z njimi, da se je potem našel odgovor, no seveda zato, ker ne morejo vedeti, ker niso nikoli bili zraven.  G
     Zato se mi zdi, da je do dosege cilja, ki je zapisan v prilogi, to pa je ničelna toleranca do korupcije, kjer bi vsa koruptivna dejanja šteli za nesprejemljiva sama po sebi, da je to ideal, h kateremu lahko težimo, je pa težko dosegljiv, če ne neuresničljiv.   G
     Hkrati pa se mi zdi, da je izredno pomembno za sprejemanje tega zakona slediti tudi predlogom sprememb poslovnika, ki bodo odločali o spremembah in relacijah, vezanih na matična delovna telesa in na delovni telesi, ki bosta na koncu oblikovali zaključna mnenja.   G
     Ni mogoče tudi oporekati, da je ljudem, o katerih govorimo, pa včasih se mi zdi, da se je iz našega govorjenja, kar izgubilo dejstvo, da govorimo o ljudeh, ni mogoče oporekati, da je bila tem ljudem odvzeta temeljna človekova pravica, da so izgubili svoj pravni status.  G
     Mi smo imeli medveda tu na Galjevici, kot se spomnite, in se mi zdi, da pač je dobro, da smo se vsaj z nekim zakonom tega dotaknili, še vedno ga bo pa priložnost spreminjati na boljše; boljše, kot sedaj, ko ga nismo imeli in je bila ovira, da se to sploh ne da urediti.   G
     Namreč, na področju izplačevanja odškodnin za koncesijo se mi zdi, da je zakon nekoliko preveč radodaren in bi bilo bolje, če bi se osredotočili na konkretne težave, ki nastajajo pri usklajevanju različnih interesov v prostoru, predvsem zaradi škode, ki jo povzroča divjad.  G
     S tega vidika se mi zdi, da če bi državni zbor obravnaval pogodbo, da bi na nek način seveda dobilo to širšo verifikacijo, dobilo neko težo, ki bi lahko na drugi strani pomenila tudi neko kamuflažo, češ, saj je državni zbor dal soglasje, zdaj pa mi to delamo tako, kot delamo.   G
     In seveda skozi način obveščanja, ki seveda predvideva postopnost in večfaznost obravnave posameznih dokumentov, se mi zdi, da je vzpostavitev informacijskega sistema med svetom Evropske unije, vlado in parlamentom, to je nacionalnim parlamentom izredno izredno velikega pomena.  G
     Vendar, po vsem tem se mi zdi, da niso preigrane še vse možnosti in da zato, ker gre za izjemno politično vprašanje, predvsem za politično, da bi morali to področje urejati skupaj z opozicijo oziroma bi ji morali prisluhniti, ker bojim se, da boste sicer nosili vse posledice sami.  G
     Zdi se mi, da bi človek treniral drugo, po stopnji inteligence manj razvito bitje zato, da bi za njegov namen ubijalo, se mi ne zdi prav preveč humano, zato se mi zdi, da je puška več kot dovolj in zato bom tudi za ohranitev ptic ujed, ne pa, da se jih za ta namen pač posebej usposablja.  G
     Mogoče res obstajajo občine, kjer naj bi imeli, recimo, koalicijski svetniki večino v nadzornih odborih, ampak sam ne poznam teh primerov, in vem, da ima opozicija večino v nadzornem odboru, in se mi zdi, da je to tista prava rešitev, ki jo potrebujemo tudi na nivoju lokalne samouprave.   G
     ALOJZ SOK: Jaz bi k temu dodal samo tole, da se mi zdi, da celo niti nimamo pravice, da bi pred slovensko javnostjo zapirali seje in na takšen način pogojevali dvome o tem, kaj se sprejema in dogaja za nekimi zaprtimi vrati, potem pa seveda javnosti sporočali neke določene cenzurirane informacije.  G
     Kajti, ker je ta zakon postavljen na osnovi upravnega dogovarjanja med obema ravnema upravljanja, med lokalno in državno, in ker so podlaga za to razvojni programi, se mi zdi, da je ta zakonski predlog lahko ustrezna podlaga za urejanje razmerij med lokalno in državno ravnjo tudi v drugih občinah.   G
     Seveda bom jaz izkoristil to priložnost, da bom tudi gospodu varuhu, ki ga žal ni tu med nami, pa bi res prosil, da pride notri, ker se mi zdi, da razpravljamo o njegovem poročilu in bi mu rad nekaj povedal in mislim, da je to zelo velik problem, če imamo poslanci razpravo o tem poročilu in varuha tu ni.  G
     Bolj pomembno se mi zdi, da je bilo pred plebiscitom, z rezultatom na plebiscitu se pa radi pohvalimo, zagotovljeno vsem, ki so bili takrat prebivalci te države, ki ji pravimo sedaj Republika Slovenija, ne glede na njihovo nacionalnost ali državljanstvo, zagotovljeno, da se njihov status ne bo spremenil.   G
     Menim, da bi bilo tukaj zelo težko odgovarjati na ta vprašanja in se mi zdi, da je postopno uvajanje konkurence po posameznih segmentih poslovanja tega pokojninskega sklada tista pot, ki jo je možno ubrati, glede na to, da je bilo očitno zelo težko in kompleksno doseči dogovor z reprezentativnimi sindikati.  G
     In to se mi zdi, da je tudi tista najpomembnejša odločitev pri sprejemu tega zakona, da se izgradnja avtocest ne naslanja zgolj in samo na javna proračunska sredstva in na sredstva, ki se pač zberejo na podlagi posebnega zakona, ampak da poskušamo v ta namen pridobiti tudi zasebni kapital oziroma zasebna sredstva.  G
     Pa vendarle, ta oblika ohranja predvsem možnost, da gradimo s kapitalom, ki ga imamo znotraj svoje države, in to se mi zdi, da je izredno pomembno, predvsem pa s tem po mojem mnenju izpolnjujemo nacionalni interes in ne odpiramo tega prostora po vstopu v Evropsko unijo vsem drugim, ki bi zagotovo radi vstopili na ta trg.  G
     Ras, da v uvodu v zakon piše, da je postopek ratifikacije v teku, ampak moram opozoriti na to, da že lep čas pričakujemo, da se zakon o ratifikacije aarhuške konvencije pojavil v parlamentarni proceduri, še posebej zato, ker se mi zdi, da s tem zakonom dokončno res implementiramo drugi in tretji steber aarhuške konvencije.  G
     Če pa država ne gre po dovoljenje in je izjema tistih 51 izdaj obveznic ali kolikor jih je, 51 serij se mi zdi, da je sedaj izdanih, če je urejenost na tem področju taka, da za nobeno državno obveznico ne potrebuje izdajatelj soglasja, dovoljenja agencije za trg vrednostnih papirjev, potem seveda ni potrebno niti za Dars.   G
     In, če sedaj od tod preskočim na tu amandma Slovenske ljudske stranke, moram povedati, da se mi zdi, da so v tem odstavku, bolj kot so pač verjetno želeli poudariti vlogo državnega sveta na zelo sofisticiran način ali pa bi rekel na nek umetniški izpiljen način, poudarili, da se strinjajo, po mojem mnenju s tem amandmajem Nove Slovenije.  G
     Ker menim, da ne bi bilo smotrno v mnoge od členov pisati, kdaj, v kakšnem primeru, pod kakšnimi pogoji, se mi zdi, da bi bilo koristno na to sodelovanje državnega sveta v postopku oblikovanja odločitev državnega zbora v EU zadevah opozoriti vsaj tako, da v posebnem členu oziroma odstavku rečemo, da bo to uredil poslovnik državnega zbora.  G
     Naj pa tudi omenim, da predlog, ki ga ta zakon vsebuje oziroma ga misli vsebovati ustanovitev dveh komisij poleg stroškov, financ in pa novih uradnikov se mi zdi, da ta komisija nima nobenih pravnih posegov v to dejavnost korupcije, konfliktov interesov in bo dejansko več ali manj neke vrste platonsko delovanje komisije brez posebnih uspehov.   G
     Na nek način se mi dozdeva, da pravzaprav v tem marginaliziranju vloge državnega zbora se zelo izbirajo in pilijo besede, po drugi strani pa se mi zdi, da se je v tem amandmajem k prvemu odstavku, ki ga je podala poslanska skupina Nove Slovenije, našla neka dikcija, ki bi naj na primeren način uredila pozicijo državnega zbora pri oblikovanju stališč.  G
     Naj povem, da pravzaprav, kar se tiče teh vprašanj, ki ste jih postavili, bom odgovoril sistematično tako, ker se mi zdi, da ste vprašali tudi tako, da lahko pravzaprav govorim izhajajoč iz smernic evropske strategije zaposlovanja, ki daje velik poudarek na zagotavljanju možnosti zaposlitve za delo sposobnim, ki si dela tudi želijo, in ga aktivno iščejo.  G
     Soglašam, da to poslovnik državnega zbora lahko uredi tudi brez takšnega dostavka, to je nedvomno res, vendar se vračam na začetek, glede na to, da nimamo vedno jasnih pogledov o medsebojnih odnosih, da se tu postavlja veliko vprašanj, zato se mi zdi, da bi taka dopolnitev zakona nič ne škodovala, mogoče bi pripomogla k temu, da bi se potem ti odnosi še ustrezneje uredil.  G
     Tisto, kar pa meni, ko sem - moram povedati, da nisem natančno tega bral, ker je to zelo obsežen dokument, ampak ko sem ga na hitro pregledal, manjka, pa se mi zdi, da niso nikjer poudarjeni ukrepi države, ki bi spodbudili delodajalce k uvajanju, ne vem, čistejši tehnologiji, k uvajanju takšnih delovnih procesov, ki bi dejansko prispevali k varovanju zdravja in pa varstva delavcev.   G
     Zato se mi zdi, da je treba ob tej priložnosti vendarle na eni strani izreči tudi določeno priznanje in spoštovanje lovcem, lovskim organizacijam, družinam, ki so ves čas skrbele za to, da se je fond divjadi ohranil, da so se nekatere živalske vrste, ki jih ni bilo več, ponovno naselile, da se nekatere zaradi drugačnega gospodarjenja z okoljem, pa zlasti drugačne kmetijske proizvodnje, ponovno pojavljajo.   G
     Neštetokrat sem že rekel, da imam nek odnos do narave, nisem lovec, ne maram pušk, ne maram streljati slabo letečih fazanov in podobno, tistih iz gojitvenih lovišč, in se mi zdi, da je vrsta stvari, ki bi jih bilo najbrž treba odpraviti, sploh tam, kjer ni v sozvočju lovski turizem, kot ga nekateri imenujejo, z naravo, lastniki, s potrebami tovrstnih lovišč, torej gojitvenih, če hočete, ohranjanje posebnih vrst in tako naprej.  G
     RUDOLF MOGE: Predlagatelji mislimo, da če bi sprejeli amandma socialdemokratske stranke, jaz še v registru nisem videl Slovenske demokratske stranke vpisane, zato staro ime uporabljam, bi pomenilo, da statute puščamo na milost in nemilost vladi, če pa zavrnemo, kar predlagatelji pravimo, ta amandma, pa se mi zdi, da je pomembno, da bi šli vsi - oblike in vse ostale stvari, če bi kdorkoli hotel spremeniti - preko državnega zbora.  G
     Menim tudi, da pri volilnih enotah, ki se naj bi uvedle, bo izredno težko se predstaviti vsem volivcem, kajti volilne enote so izredno velike, tudi če jih je 14, in preden se vsak kandidat uspe predstaviti pač v tej volilni enoti, se mi zdi, da bo najbrž da zmanjkalo časa v samo volilni kampanji, in s tem se, najbrž, da oddaljujemo zopet od tistega načela, da bi se ljudje odločali pač na podlagi programa ali pa prepričevanja, ki ga pač izvaja kandidat, ki se podaja na volitve.   G
     In podobno kot smo se lahko združili, zato da smo šli v Nato, kot smo lahko naredili to, da smo šli v Evropsko unijo, se mi zdi, da če bi tako razmišljali o skladnem regionalnem razvoju, kot sem poskušal interpretirati, če bi skupaj združili sile, da bi lahko naredili dosti več, kot pa en razgovor, odgovor na vprašanje ali pa, kot to, da sedaj vse te dileme, ki nas pestijo nas, ki nismo v najbolj razvitem delu Republike Slovenije -, da bi poskušali to pač narediti tako, da bi poskušali z vsemi silami za sprejetje tega zakona.   G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  3.201 3.301 3.401 3.501 3.601 3.701 3.801 3.901 4.001 4.101 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA