nova beseda iz Slovenije

'po drugi strani pa' (9.079-9.178)



     Po drugi strani pa   G
     Po drugi strani pa bodo ti   G
     Po drugi strani pa, da boste   G
     Po drugi strani pa nosilcem dejavnosti   G
     Po drugi strani pa se danes srečujemo z   G
     Po drugi strani pa imamo neko drugo Vlado.  G
     Po drugi strani pa kakšen odgovor nam dan.   G
     Po drugi strani pa ocenjujemo, da sta starost republike in   G
     Po drugi strani pa uvaja postopke, ki so zelo problematični.  G
     Po drugi strani pa bi rad tudi opozoril, da smo na kolegiju   G
     Po drugi strani pa predlagatelj gradiva na isti strani omenja sankcije.  G
     eni strani italijanskih investitorjev in organov, po drugi strani pa je   G
     Po drugi strani pa nisem slišal nobenega vprašanja v zvezi z železnicami.  G
     študentov, po drugi strani pa tudi s svojim pristopom, z delom, s svojimi   G
     trditvam italijanske strani, po drugi strani pa je to že začetek postopka,   G
     prenesle na pokrajine, po drugi strani pa zadeve regionalnega pomena, ki bodo   G
     Po drugi strani pa ministrstvo načrtuje, da bodo drugi transferi nezaposlenim zrasli.  G
     Po drugi strani pa jim celo poveste, da bodo kljub prostovoljnosti pa sankcije tukaj.  G
     Po drugi strani pa ugotavljamo, da to niso vsi sindikati, reprezentativni na nivoju države.  G
     Po drugi strani pa ima to možnost agencija, ki pa je doslej iz meni neznanega razloga molčala.  G
     Kako zdaj gre to skupaj - pozivanje, naj se malo zmanjša, po drugi strani pa ni razvojnih ambicij.  G
     Po drugi strani pa se hvalite točno z izsledki študije, ki govorijo o tem, da je bilo vse to dobro.  G
     Mislim,da je to zelo nefer do neke države Srbije, po drugi strani pa ekstremno neumno do Slovenije.  G
     Opozicija seveda na eni strani zahteva nižjo porabo, po drugi strani pa predlaga višje socialne transferje.  G
     Po drugi strani pa ne moremo pristati na to, da bi se pravice prerazporejale, pa s tem sredstva, tudi kar tako.  G
     Po drugi strani pa je to tudi lahko odgovor tistim, ki so imeli pripombe, da bi hoteli zmanjšati obseg programa.  G
     Sedaj se pa dogaja, kaj - vojska bo "stažne" polete delala v prazno, po drugi strani pa bomo plačevali tolikokrat več.  G
     Po drugi strani pa je zelo vprašljiva tudi kvaliteta takega zavarovanja posojila, predvsem z vidika banke kot posojilodajalke.   G
     Po drugi strani pa bi rad izpostavil oziroma v tem trenutku prikazal vsebino rešitev, kot jih vidimo v okviru Nacionalne stranke.  G
     Po drugi strani pa varčujete na malenkostih in kar je najpomembnejše, varčujete na ljudeh, varčujete na vojski, in to na različnih primerih.  G
     Po drugi strani pa bomo verjetno slišali veliko na račun hudobije vlade in pa na račun političnega razreševanja in političnega imenovanja kadrov.  G
     Po drugi strani pa je za izpostaviti, da seznam podjetij, kot nam ga Vlada Republike Slovenije ponuja v potrditev za prodajo, seveda je preskromen.  G
     Po drugi strani pa se bo s tem v neučinkovit ali pa v slabši položaj postavilo slovenskega podjetnika prevzemnika v primerjavi s tujim podjetnikom prevzemnikom.  G
     Po drugi strani pa v sami koalicijski pogodbi vladna ekipa navaja, da bo naredila vse, da bodo banke, citiram: 'da bo spodbujala varčevanje v bančnem sistemu'.   G
     Po drugi strani pa Slovenija potrebuje sodobno prometno infrastrukturo, da si bo zagotovila enakomeren in čim bolj skladen regionalni razvoj, sedanji in prihodnji.  G
     Na eni strani poslušamo kar močno kritiko, po drugi strani pa se Vlada oziroma koalicija hvali bolj z okoliščinami in jih predstavlja kot posledico svojega ravnanja.  G
     Po drugi strani pa bomo sprejemali na tej seji tudi zakon o izvrševanju proračuna, ki govori o tem, da se lahko opravijo tudi prerazporeditve, o katerih odloča vlada.  G
     Po drugi strani pa se obnaša, kot da je zagovornik samo enega zelo ozkega dela ljudi, ki delajo v zdravstvu in ki so vezani z zdravjem, prav gotovo pa ni minister bolnih.  G
     Po drugi strani pa jemljemo iz postavke Znanost in tehnološki razvoj, kar se mi zdi absurd glede tega, kar je ta Državni zbor sprejemal vse v raznih doktrinah in resolucijah.  G
     Po eni strani se predvideva povečanje prodaje državnega premoženja, po drugi strani pa se v celoti odstopa od tega, da bi s temi sredstvi sofinancirali investicije v gospodarstvu.   G
     Po drugi strani pa je bilo nekajkrat izpostavljeno danes, da ta državni zbor in pa vlada prisluhne na začetku mandata kapitalski razbremenitvi oziroma davčni razbremenitvi kapitala.  G
     Predvsem Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve dobiva skoraj 27 milijonov evrov, po drugi strani pa noče urediti problematike, ki jo imamo s tistimi, ki se nočejo upokojiti.  G
     Po eni strani kot sem že rekla je vaša Vlada razmišljala o plačljivih splavih, po drugi strani pa ni niti z besedico spregovorila o kontracepciji in tudi vi sam o tem ne spregovorite.  G
     Tu je način politike socialne demokracije, ki je po eni strani takrat podpisovala sporazum za vodenje in nenapadanje, po drugi strani pa naredi čisto vse za rušenje slovenskega predsedovanja.  G
     Namreč, ta sredstva so se začela pretežno v veliki meri deliti nenormalno visoko v okviru investicij, po drugi strani pa ta Vlada ustanavlja dosti drugih visokošolskih ustanov, ki so privatne.  G
     Po drugi strani pa predlog proračuna za leto 2006 in 2007 vključuje vsa sredstva, ki so potrebna za usklajevanje pokojnin v okviru novele zakona, ki ga je ta državni zbor pred kratkim sprejel.   G
     Po drugi strani pa je treba poudariti, da vsaj v okviru poslanske skupine Slovenske nacionalne stranke na področju fiskalne politike naše države in pri fiskalnem sistemu težimo k določeni popolnosti.  G
     Graditi avtoceste in jih zgraditi celo pred rokom, ob tako visokih cenah, kot so, po drugi strani pa pomagati lokalnemu in regionalnemu razvoju, tudi ob sodelovanju občine, je seveda brezupna uganka.  G
     Po drugi strani pa prodaja stvarnega premoženja v lasti države se s tem predlogom načrtuje v okvirni ocenjeni vrednosti 3,7 milijard tolarjev v letu 2006 in v okvirni ocenjeni vrednosti 407 milijonov v letu 2007.  G
     Kako, še enkrat poudarjam, se lahko trije enako misleči soočijo in govorijo in govorijo in govorijo, po drugi strani pa javni zavod in vsi mediji govorijo, še v času bivše Jugoslavije, kako pomemben je pluralizem.  G
     Po drugi strani pa tudi uvajamo možnost obračunavanja DDV na podlagi prejetih in izvršenih plačil za tiste davčne zavezance, pri katerih v obdobju zadnjih 12 mesecev obdavčeni promet ni presegel 50 milijonov tolarjev.  G
     Po eni strani slišimo, kako je treba investicije znižati, po drugi strani pa slišimo predloge s strani istih ljudi, ki predlagajo, da moramo investicije znižati, kako moramo olajšave povečati, da bo malo več investicij.   G
     Ampak po drugi strani pa se človek sprašuje, kako to, da se tako poudarja ta socialna nota, ta socialni akcent v tem trenutku, kako to, da se vsaka stranka hoče kititi z neko socialno noto, če pa je vse tako lepo in prav.  G
     Po eni strani smo vezani na izrecno izraženo voljo ljudi na referendumu ter na odločbo ustavnega sodišča, po drugi strani pa z uzakonitvijo referendumske odločitve nedvomno omejujemo določene trgovce pri izvajanju njihove dejavnosti.  G
     Po drugi strani pa moram povedati, da so koncesionarji dobili koncesijo za tisto področje, za katero je bila izražena potreba, tako glede dostopnosti kot glede odstotka zaposlenih zdravnikov na tistem območju in tudi finančnih možnosti.  G
     Žal, v naši državi ne moremo več govoriti o javnem zdravstvu, ampak lahko govorimo izključno o zdravstvu, ki je podrejeno po eni strani političnemu poznanstvu, po drugi strani pa seveda vsebnosti materialnih dobrin posameznega pacienta.  G
     Po drugi strani pa je treba jasno povedati s tega mesta, da je po naši oceni, torej po oceni poslanske skupine Slovenske nacionalne stranke, ministrstvo za finance izgubilo tisto zeleno nit upravljanja javnih financ prek fiskalne politike.  G
     Po drugi strani pa mi je tudi žal, da ne uspemo več tega znanja in vedenja, ki ga imajo Vlada in posamezna ministrstva, ki se zavedajo pomembnosti vsebin, te pogodbe in tudi vseh drugih zadev, s katerimi se ukvarjajo, prenašati v parlament.  G
     Torej, po eni strani govori o novem modernem pojmu prostovoljnosti plačevanja davčnih prispevkov davčnih zavezancev, po drugi strani pa še v istih stavkih oziroma v enaki vsebini govori o sankcijah, kaznovanju oziroma o obveznosti javne dajatve.  G
     Zato odločno protestiram proti takšnemu razumevanju reševanja problemov, kajti ne predstavljam si, da bi center za socialno delo izgubil pristojnosti na eni strani, po drugi strani pa Vlada nalaga dodatne, predvsem lahko rečem, probleme temu okolju.  G
     Na eni strani slišim, da je preveč toga, usmerjujoča, da ministri sploh ne bodo imeli nobene vloge, zato ker je vse določeno in zapisano, po drugi strani pa slišimo, da je splošna, premalo precizna, nedorečena in da je spisek nekih želja in podobno.  G
     Po eni strani gre, denimo, za osiromašenje Univerzitetnega kliničnega centra, po drugi strani pa se bojimo, da se bodo posamezni specialisti koncesionarji izogibali pacientov, ki pomenijo velik riziko in veliko negotovost za uspešnost potrebnega posega.  G
     No, ampak vsaj v Nacionalni stranki smo prepričani, da je treba grajati vse tisto, kar je slabo oziroma kar je katastrofalno, po drugi strani pa izpostaviti vsaj tisti del proračuna, ki nakazuje na nekaj malo svetlejšega v vsem tem kupu negativnih stvari.  G
     Takojšnja ukinitev tega davka bi po njihovem mnenju bi pomenila dodatno znižanje davkov, kar bi po eni strani ogrožalo stabilnost javnih financ, po drugi strani pa bi delovalo prociklično, to je spodbudno na gospodarsko aktivnost v času, ko to ni potrebno.   G
     Konvencija je končala delo malo pred širitvijo Evropske unije z 10-imi novimi državami, zato je dokument relativno uravnotežen in sprejemljiv za vse, po drugi strani pa verjetno nihče ni z vsem zadovoljen, vsak je moral nekaj žrtvovati, vsi pa so dobili veliko.   G
     Predor Šentvid-Koseze je ena izmed najbolj črnih točk v izgradnji slovenskega avtocestnega omrežja; prvič zato, ker očitno zamuja izgradnja tega predora, po drugi strani pa se je očitno vrednost oziroma stroški za davkoplačevalce, izgradnje povečali za šestkrat.   G
     MAG. MILAN M. CVIKL: Podpora k temu amandmaju s strani koalicije bo pokazala, ali na eni strani razumeti, kaj je vsebina oblikovanja transfera proračunskim uporabnikom, ki niso javni zavodi, po drugi strani pa bo tudi pokazala, kakšno je razumevanje civilne družbe.   G
     In, ko sem dal na Ekonomsko-socialni svet, nenadoma spet odgovor, da je cela vrsta nerešenih problemov, kot da se ničesar nismo govorili, po drugi strani pa na sestanku s sindikati jasno povedo, da smo dosegli izrazito velike rezultate pri teh do sedanjih pogovorih.   G
     Zdaj govoriti o neki davčni stopnji davka na dodano vrednost, češ, ta bo zdaj samo toliko in nič več in s tem bomo razbremenili, po drugi strani pa imamo mirno možnost, da se ta poveča za plus, minus 15%, je malce čudno, tudi če je vsebinsko korektno, ampak je čudno.   G
     Krepitev schengenskega območja je za Slovenijo po eni strani prednost za naše državljane in državljanke, za naše gospodarstvo, da smo tudi glede prehajanja meja in prometa blaga enakovredni državljani Evrope, po drugi strani pa nam nalaga velike stroške in odgovornost.  G
     Na nek način zadeva, ki lahko seveda zelo zadiši po korupciji, kadar se začno deliti javna sredstva, in pa takrat, kadar se začne zavajati ljudi in jim obljubljati ne vem kakšne deleže, po drugi strani pa seveda z različnimi mehanizmi nižati ceno in jih na nek način oropati.   G
     Po drugi strani pa smo v Nacionalni stranki z drugim amandmajem poskušali ustvariti nekaj, kar bi samo po sebi že moralo biti ustvarjeno v okviru naše države - torej, enakopravnost slovenskih bank oziroma tistih, ki so v našem lastništvu, z bankami, ki imajo lastništvo v tujini.   G
     Po eni strani kritika o premajhni jasnosti koalicijske pogodbe, po drugi strani pa oporekanje in očitanje že vnaprej zelo konkretnih dejanj, ki naj bi se zgodila po tej koalicijski pogodbi, na žalost ni mogoče razumeti kot konstruktivno opozicijo in se tudi kot taka ne napoveduje.   G
     Po drugi strani pa pritrjuje tem domnevam nenazadnje ponedeljkovo dogajanje na seji Državnega zbora ob glasovanju o zaupnici, kjer je bilo vedno znova izpostavljano le to, češ, kaj si bo pa Evropa mislila, kaj se dogaja v državi, ki bo prevzela predsedovanje za naslednjih 6 mesecev.  G
     Želeli so, da bi bil v enem delu čim bolj podoben izredno slabemu lanskemu Rop-Mramorjevemu zakonu, ki ga je z velikim pompom pripravila bivša vlada, po drugi strani pa je del opozicije predlagal rešitve, ki so pomenile zgolj populistično in pretirano nadgradnjo predlaganih rešitev.  G
     Torej gre za nujno potrebne spremembe, ki so po eni strani posledica napačnega načrtovanja prejšnje vlade, po drugi strani pa, roko na srce, tudi objektivnih okoliščin, ki jih je vnaprej bilo težko predvideti ali pa celo ni bilo mogoče predvideti, in v tem delu krivde prejšnje vlade ni.  G
     Sprejemamo, kot veste, zakone, ki niso v skladu z Ustavo, pozabljamo na konvencije, po drugi strani pa ne pozabimo na direktive Evropske skupnosti, ki so nepomembne, tiste pa hitro znamo prevesti, na tone dokumentov smo že prevedli in jih vnesli v našo zakonodajo, pa s tem nič ne kasnimo.  G
     Pri obravnavi proračuna za 2006 sem poudaril, da je pravi sodni sistem tako nastavljen, da se ukvarja samo s storilci kaznivih dejanj, po drugi strani pa se zanemarjajo tisti, ki so oškodovanci v tako občutljivih kazenskih zadevah, kot so spolna nedotakljivost mlajših od 14 let in podobno.  G
     Naš velik problem je tudi velika obremenjenost plač visoko kvalificirane delovne sile, kar ima za posledico po eni strani visoke stroške dela in nizko stopnjo zaposlenosti visoko kvalificiranega kadra, po drugi strani pa se prav to po našem mnenju v veliki meri tudi odraža na produktivnosti.   G
     Predvsem zavoljo tega, ker je tudi razprava pokazala, da je šlo pravzaprav za parado dveh skrajnosti, po eni strani morebiti pretiranega zmerjanja našega zdravstvenega sistema in njegovega funkcioniranja, po drugi strani pa tudi za to, da je bila apologija mestoma nekritična, kar zadeva sistem.  G
     Po drugi strani pa v povezavi z zakonom o bančništvu Vlada Republike Slovenije slovenskim komercialnim bankam onemogoča enega izmed njenih rednih opravil, ne onemogoča pa tega rednega opravila tujim komercialnim bankam, ki imajo podružnico v Republiki Sloveniji, in teh je kar nekaj, matico v njihovi državi.  G
     Iz tega naslova se nam zdi tako sporno, da po eni strani eni izmed vrhovnih institucij sodstva Vlada Republike Slovenije zmanjšuje finančna sredstva, na primer Vrhovno sodišče Slovenije, kjer ne dosega niti ravni izpred leta, po drugi strani pa Ministrstvu za pravosodje povečuje finančna sredstva za krepko več kot 10%.  G
     Drugo, kar je, študentje naj takrat, ko je čas za to, študirajo, ne pa da se študij, ki je še vedno na račun države, vleče v nedogled, po drugi strani pa s tem, ko delajo prek študentskega servisa, prek katerega je delo bistveno manj obdavčeno kot pri delavcih, na nek način zmanjšajo možnost, da bi se delavci zaposlovali.  G
     Ampak po drugi strani pa mi tudi nekako ne gre skupaj, da si nekateri, žal, žal tudi na mojem koncu Slovenije zavzemajo za to, da bi železniška povezava, ki gre iz Trsta pa še od prej in pride do Trsta, do Budimpešte, ne šla po tem koridorju, ki smo ga mi tudi gradili dodatno čez Hodoš, ampak da gre čez Maribor in Gradec.  G
     Po drugi strani pa nas dve točki kasneje sam predlagatelj zakona malo bolj konkretno opozarja, toda žal ne med finančnimi posledicami, ampak v poglavju drugih posledic zakona, kjer predlagatelj sam pravi, da načrtuje, da se bo morala Republika Slovenija za odplačilo prevzetega dolga zadolžiti v višini, opredeljeni v 2. členu omenjenega zakona.  G
     Po drugi strani pa moram povedati, da finančna sredstva, ki jih načrtujemo za izvedbo tega posega, za katerega še enkrat ocenjujem, da kot Mariborčan lahko zelo upravičeno govorim, da je več kot nujen na pomembnem področju, bi jih vzeli s strani Generalštaba Slovenske vojske, posebej ob upoštevanju dejstva, da je Republika Slovenija vstopila v zvezo Nato.  G
     Rešitev je prav gotovo več, polovično število ministrov oziroma komisarjev in vsak drugi mandat je država na vrsti, da ga predlaga, ali pa tudi kakršnakoli druga, ampak, kot rečeno, treba je najti takšno rešitev, ki bo ohranila enakomerno zastopanost vseh držav, enakopravnost - ne nazadnje ima to zelo velik tudi simbolni pomen - , po drugi strani pa bo zagotovila operativnost komisije.   G
     Prav zanimivo poglavje pa je seveda odnos Republike Slovenije s sosednjo Republiko Hrvaško, kjer je prav zanimivo, da si nova slovenska vlada prizadeva, da bi Hrvaška, v narekovajih berem zaradi tega, ker tako piše, 'ujela vlak med letom 2007 in 2009', po drugi strani pa smo slišali enega od predstavnikov vladajočih strank, da bo težil k temu, da bo Slovenija neto prejemnica finančnih sredstev.  G
     Po eni strani je treba zagotoviti enakopravno zastopanost vseh držav pri komisarjih, torej v komisiji, po drugi strani pa je treba tudi zagotoviti operativno sposobnost in pa nemoteno delovanje, operativnost komisije torej, in se izogniti takim primerom, kot so se zgodili ob vstopu Romunije in Bolgarije, ko si morali dobesedno izmisliti dve novi področji, na katerih naj bi delala nova komisarja.  G
     Po moji oceni, kot po oceni predlagatelja, kakor tudi po oceni avtorja, torej Mestne občine Maribor, bi seveda s tem država ali bolje rečeno Ministrstvo za finance poseglo v tisti segment, ki bi omogočal normalen pretok transporta po eni strani, po drugi strani pa dnevne migracije s strani zaposlenih ali pa obiskovalcev mesta v mnogo krajšem času, v kolikor bi se zagotovila finančna sredstva za omenjeno traso.   G
     Po drugi strani pa še enkrat poudarjam, žal mi je, da delo slovenskih sodnikov ni bolj učinkovito in tudi ni kakovost dela, o čemer toliko govorite, tisti element, ki bi seveda sprožil manjše sodne zaostanke, ampak ste enostavno povečali število sodnikov, spremenili pogoje za sodniško funkcijo in vse ostale stvari, vprašanje pa je kako bo to pozitivno vplivalo na razvoj sodnih zaostankov v preteklosti in v prihodnosti.   G
     Seveda je potrebno tudi poudariti, da so ankete, večina od njih poteka samo telefonsko, na katerih temeljijo analize in podatki, s katerimi operira ministrstvo, zelo neustrezna oblika pridobivanja podatkov, še posebej telefonske sodijo med bolj površne in nenatančne oblike zbiranja podatkov, po drugi strani pa ni nikjer javno dostopnih in objavljenih čakalnih list, kjer bi se bolniki našli s svojim imenom, številko, datumom.  G
     In to ponovno poudarjam in pri tem dodajam, da na tak način, tako po domače vodeni posli in plačevanje, po nepotrebnem plačevanje tako velikih provizij, kar je po eni strani prekomerno trošenje denarja državljank in državljanov, po drugi strani pa zategovanje pasu vojakov tistim, ki bi naj jim oklepniki bili namenjeni, prav gotovo ni v interesu te države, ni v interesu te vojske, ki jo gospod minister, vodite oziroma spada pod vaš resor.  G
     Iz tega naslova se nam zdi, da v kolikor Vlada Republike Slovenije zasleduje enostaven cilj, da se pusti tako imenovane nedavčne prihodke pri miru in ne skrbi za visoko udeležbo na dobičku oziroma samo na udeležbo na dobičku ali po drugi strani prihodek iz naslova dividend v okviru vrednostnih papirjev in je tu kratko malo ne skrbi, zakaj 8% manjko, po drugi strani pa to nadomešča in krepko presega z uvajanjem novih davčnih bremen za naše državljane nesprejemljivo.   G
     Tudi rast plač, čeprav s strani nekaterih poslancev lahko poslušamo, da ne sledi dejansko gospodarski rasti, po drugi strani pa smo s strani istega poslanca danes poslušali, da plače sicer sledijo temu, vendar da pa pokojnine ne sledijo; pa vendar, glejte, v letu 2007 so se pokojnine povečale za 3,8%, sedaj v novembru se bodo povečale še za dodatnih 2%, s tem da je pa izredno pomembno tudi to, da se bo poravnalo še za 10 mesecev nazaj, pomeni, da bodo upokojenci dobili v tem letu zdaj poračun v višini 20%.   G
     Teh podjetij imam na 200-tih listih, ampak naštel jih bom samo še nekaj tistih, ki so tako zelo v nebo vpijajoča, ker ima Vlada Republike Slovenije direktno svojega predstavnika in soglaša s tovrstnimi nagradami za te omenjene ljudi, po drugi strani pa ko ta ista Vlada pride v Državni zbor, reče, kako se zelo trudi za upokojence ali kako zelo se trudi za povečevanje socialnih transferjev, ki moram iz tega mesta, v tem trenutku povedati, gospa Cotmanova, mislim, da ste se zmotili oziroma iskreno upam, da ste se zmotili, v letu 2007 ni prišlo do nobenih usklajevanj na področju socialno ogroženih.  G
     Obdavčitev dohodkov fizičnih oseb je razdeljena na obdavčitev aktivnih dohodkov, to se pravi dohodkov iz zaposlitve, dejavnosti, osnovne kmetijske in osnovne gozdarske dejavnosti, dohodka iz oddaje premoženja v najem in dohodkov iz prenosa premoženjskih pravic ter drugih dohodkov po 98. členu veljavnega zakona in dohodnini, ki bodo obdavčeni na letni osnovi s progresivnimi davčnimi stopnjami ta iste davčne stopnje, ki so bile že uveljavljene v zakonu, sprejetem v tem državnem zboru maja 2004, in ob upoštevanju davčnih olajšav, po drugi strani pa obdavčitve pasivnih dohodkov, to se pravi iz obresti in dividend ter dobičkov iz kapitala, ki so obdavčeni po proporcionalnih stopnjah.   G
     En razlog je ta zaradi katerega je bil sprejet veto v Državnem svetu, se pravi, da v bistvu onemogočamo 750 tisoč zavarovancem, ki so prispevali sredstva za to, da je ta zavarovalnica postala, lahko rečemo, kot se večkrat sliši, družinska srebrnina naše države, po drugi strani pa predvsem zaradi tega, ker predlog, ki smo ga soglasno, lahko rečem, v okviru Partnerstva za razvoj uskladili, to je, da bi sredstva, ki jih je tehnično sicer res težko razdeliti med zavarovance, naložili v KAD oziroma lastništvo KAD in v KAD-u potem tudi ohranili, s tem, da s temi sredstvi KAD ne sme razpolagati, ne sme jih odtujiti, predvsem zato, da si lahko vzamemo čas in temeljito razmislimo na kakšen način bomo lahko zagotovili, da bodo sedanji zlasti pa bodoči upokojenci v naši državi imeli tudi iz sredstev Zavarovalnice Triglav, pa tudi iz drugih podjetij, ki so v lasti Slovenije in jih upravlja Kad, ki pa je bil ustanovljen pravzaprav samo za to, da bi gospodaril s sredstvi, ki so pravzaprav last Zavoda za pokojninsko in invalidsko zavarovanje in s tem tudi last vseh upokojencev v Sloveniji.  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  8.579 8.679 8.779 8.879 8.979 9.079 9.179 9.279 9.379 9.479 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA