nova beseda iz Slovenije

'o tem, da se' (1.444-1.543)



     Tu imamo amandma, ki govori o tem, da se spremeni 20. člen.  G
     Tu imamo amandma, ki govori o tem, da se člen spremeni v celoti.  G
     Govoril sem samo o tem, da se velikokrat konča samo na papirnati ravni.   G
     Mi bi se raje danes samo odločali o tem, da se točka uvrsti na dnevni red.  G
     Mi smo suvereni o tem, da se odločamo, ali prej ali potem ali pa sploh ne.   G
     Da ne govorim o tem, da se lahko postavi vprašanje, kaj je pri kipu nosilec česa.   G
     In tu v tej dvorani sedimo tisti, ki odločamo o tem, da se tudi tako potroši denar.   G
     Večina teh citatov mojih govori o tem, da se je treba s sosednjo državo pogovarjati.  G
     Glasovali bomo o tem, da se odbor za notranjo politiko opredeli do vloženih amandmajev.  G
     Mi danes tukaj razpravljamo, gospod Trofenik, o referendumih, o tem, da se bodo odločili.  G
     Prvi amandma namreč govori o tem, da se vašemu amandmaju odreže zadnji del oziroma stavek.  G
     Govorim o tem, da se danes telekomunikacije tudi pri nas srečujejo s povsem novimi izzivi.  G
     Amandma govori o tem, da se enaka dikcija nanaša tudi na generalnega sekretarja državnega zbora.  G
     V prvem delu tega odstavka je govor o tem, da se javna agencija financira iz sredstev proračuna.  G
     Gre pa za to, da smo razmišljali o tem, da se podeli aktivna legitimacija zahtevka za revizijo tudi državi.  G
     Sprejela je ustrezne sklepe o tem, da se ta osnutek parafira in da se začne procedura tudi v državnem zboru.  G
     Na mizo se pač daje neka želja o tem, da se hitro skozi zakon reši slabo finančno stanje Slovenskih železnic.  G
     In podjetja sama, hidro podjetja, ne dr. Golob, so prišla z idejo o tem, da se ustvari holding hidro podjetij.  G
     In tu gospod Štrajn tudi govori o tem, da se lahko nek strah zgodi, če ne bodo pravočasno, pravilno razmišljali.  G
     Namreč, zakon o letalstvu govori o tem, da se organizirajo navigacijske službe v obliki gospodarske javne službe.   G
     Namreč, amandma, ki je bil umaknjen, govori o tem, da se na predlog društvene organizacije Romov neka stvar ureja.  G
     Do danes pa, lahko rečem, se je dosledno glasovalo o tem, da se to poročilo ne obravnava na seji državnega zbora.   G
     V odmevnih primerih v Sloveniji pa zagotovo ni bilo nobenega spora o tem, da se je prikazovala trda oblika pornografije.   G
     Gospe in gospodje, lahko zdaj preidemo na glasovanje o tem, da se predlog zakona o javnih agencijah vrne v prvo obravnavo.  G
     Namreč, delavec, ki ima 70.000 ali še manj mesečne plače, ne more poslušati o tem, da se v tej deželi cedita med in mleko.  G
     Zato bi bil moj predlog, da kolegij razmisli o tem, da se tovrstna ureditev uveljavi z dnem uveljavitve novega poslovnika.  G
     JANKO VEBER: Amandma k 120. členu poslanske skupine SDS govori o tem, da se zagotavljajo subvencije tudi v tržnih stanovanjih.  G
     Zato v skladu s 317. členom poslovnika in v povezavi s 6. členom predlagam, da glasujemo o tem, da se seja za ta odgovor zapre.   G
     Stranka bo napisala, kje se šola, in s tem bo organ dobil tudi podatek o tem, kje naj išče dokazilo o tem, da se stranka res šola.   G
     Govorim o tem, da se mi zdi, da je to situacija, v kateri policisti počno tudi tovrstne neumnosti, če že hočete, samo zato, da dosežejo normo.  G
     Če pogledate člen 8, potem člen 9, govorita o tem, da se v parku ne sme to in ono, ampak potem pa so seveda v samem zakonu tudi različne pasti.  G
     In ta dikcija, ki je predlagana s strani vlade v zdajšnjem amandmaju, govori o tem, da se ustanovi samostojna organizacijska enota znotraj fakultete.  G
     Po drugi strani pa, ker določene prognoze tudi govorijo o tem, da se seveda gospodarski ciklusi ugodno razvijejo, vsaj pri velikih poslovnih sistemih.  G
     Zato se mi zdi, da je na nek način nekorektno po tolikih mesecih razpravljanja o ratifikaciji govoriti o tem, da se nismo ukvarjali z odnosi s Hrvaško.  G
     Na očitke o tem, da se korupcija in klientelizem v Sloveniji razraščata, je, kot je rekel že moj poslanski kolega Petan, oblast odgovorila po churchillovsko.  G
     Še zelo konkretno vprašanje, ker je govoril o tem, da se pospešeno gradi tam, kjer je vse pripravljeno za to, v okviru petega koridorja, kjer soglašam z njim.  G
     Ampak govorim o tem, da se mi zdi smiselno, da vsi poslanci, ki so na novo, imajo priliko oblikovati zakon od tiste obravnave naprej, kjer lahko realno vplivajo.  G
     RICHARD BEUERMANN: Poglejte, gre za tisto izjavo dr. Cukjatija, ko govori o tem, da se ne delajo slepi testi oziroma, da so stvari v laboratorijih zelo neurejene.  G
     In po, kot sem že povedal, precej vsebinsko bogati razpravi je odbor sprejel tudi predlog amandmaja o tem, da se višina teh obresti s TOM + 15 zniža na TOM + 12.   G
     Kar zadeva razpravo o tem, da se ustvarja tu prisila za ljudi, ki tega ne želijo, in da ljudje a priori tega ne želijo, po definiciji in za uvajanje javnih dajatev.  G
     Govoriti o tem, da se omejujejo razprave - kolegice in kolegi, jaz ne vem, kako bo to teklo - ampak matično delovno telo bo določalo bistveno vsebino posameznega akta.   G
     Jasno, z javno predstavitvijo se strinjamo, kot je omenil predlagatelj, in tudi ne nasprotujemo predlogu o tem, da se odločanje in razprava preloži na septembrsko sejo.   G
     Kar zadeva 25-ih ključev, gre za to - jaz tudi govorim o tem, da se bomo s Hrvaško pogajali in da se bomo dogovorili o nekaterih odprtih vprašanjih, ampak jim ne grozim.   G
     Da ne govorim o tem, da se mi zdi sama kazen 500 tisoč zelo, zelo visoka, v primerjavi z nekaterimi drugimi kaznimi za bistveno, bom rekel, tudi moralno vprašljiva dejanja.  G
     Zakaj niste natančno napisali, ker potem v drugem, 105.b členu, govorite o tem, da se preveč plačana plačila oziroma neupravičeno pridobljena denarna sredstva morajo vračati.  G
     Obrazložitve, ki so jih tudi predlagatelji interpelacije v teh dveh dneh podali, pa govorijo o tem, da se z ministrovimi odločitvami ne strinjajo in da bi oni drugače naredili.  G
     Bi pa priporočal, da začnemo razmišljati tudi o tem, da se ustanovi enkrat v prihodnosti komisija, ki bo imela člane vlade, odvetnike, odvetniške zbornice in pa tudi državljanov.  G
     To pomeni, da bi se osnovna sredstva povečevala, da bi se nabavilo za delo novinarjev v lastni hiši ni, po drugi strani pa torej sum o tem, da se je to dogajalo preko najemnin itn.  G
     Na vsak način pa ne bi želel, da bi se govorice o tem, da se bo ta urad v sedanji funkciji ukinil in se bodo morda nekatere funkcije prenesle na nižje nivoje, da bi se to uresničilo.  G
     Zato bojazen o tem, da se s tem predlogom zakona načenja kvaliteta pitne vode na tem območju, seveda ne drži, če bodo pristojni organi po drugem zakonu ukrepali tako, kot je predvideno.   G
     Tako vsebuje zakon določbe o tem, da se v prostorskih aktih, ki se pripravijo za območje celotnega parka, določijo usmeritve, izhodišča in pogoji, ki se nanašajo na varstvo stavbne dediščine.  G
     21. člen govori o tem, da se 78. člen osnovnega zakona dopolni z naslednjim besedilom: "Vrtec oziroma šola je dolžna uporabljati sredstva v skladu z namenom, za katerega so ji bila dodeljena."  G
     JANKO VEBER: Repliko imam na razpravo gospoda Kacina, in sicer v tistem vmesnem delu, ko je govoril o monopolu in o tem, da se ohranja stanje, kakršno je bilo prej, ko je bila to še Jugoslavija.  G
     Ker kolega Tanka danes ni tukaj, moram v imenu Socialdemokratske stranke sporočiti, da bomo glasovali o tem, da se o tej zadevi opravi razprava, ker je bil odgovor ministrice za kulturo nezadosten.  G
     Nadzor je, tudi sicer je predpisan v tem zakonu o izvajanja nadzora v členu 26 in naprej, ker govori o tem, da se nadzor opravlja z inšpekcijskimi službami in natančno tudi opredeljuje vse te postopke.   G
     Zato me zanima, kolikšen bo vpliv, če recimo vse ostale določbe govorijo o tem, da se premije ne bodo zvišale, pride v zadnjem trenutku na klop neki predlog, ki pač spreminja pogoje oziroma cilje zakona.  G
     Govorim o vsebini in govorim o tem, da se srečujemo, zmeraj bolj se bomo, z naveličanostjo tudi ljudi, hoditi na tovrstne zadeve in da bo zelo težko dobiti že 50+1 občana, krajana ali kakorkoli na volišče.  G
     Dobro, tukaj nekateri zagovarjate stališče, da država izpolnjuje želje dveh verskih skupnosti o tem, da se v popisu prebivalstva sprašuje o veroizpovedi in pa željo ene fakultete, to je teološke fakultete.   G
     Ambicija komisije pri tem ni bila stoodstotno sprejemanje take definicije, ambicija je bila, da se odpre razprava o tem, da se bolj jasno definira dikcija nosilca javne funkcije - kdo je nosilec javne funkcije.  G
     In verjamem, čeravno ste rekli, da temu amandmaju, ki govori o tem, da se četrti odstavek črta, temu amandmaju nasprotujete, da lahko še vedno do tretje obravnave vlada sama predlaga v tej smeri neko ustrezno rešitev.  G
     In če vsi ti koraki peljejo k gospodarskemu razvoju in socialni stabilnosti, potem menim, da je treba res razmišljati o tem, da se poskuša organizirati Slovensko vojsko na način, ki jo pač pogojuje vključevanje v Zvezo Nato.   G
     Prvi razlog je ta, da gre za odgovornost tega parlamenta, ki mora sprejeti, ki naj bi sprejel po predlogu, ki je pred nami, ali pa ne, če bo drugačna volja, sklep o uvedbi, o tem, da se izvede referendum in čisto nič drugega.  G
     Poglejte, govoriti o tem, da se področje Trente zarašča - to je pojav, ki je pravzaprav prisoten na celotnem ozemlju Slovenije, tudi področje v nerazvitih Halozah ali pa v Slovenskih Goricah se zaraščajo, in to zelo zelo hitro.  G
     Amandma pod točko 3 je tak, da seveda ob dejstvu, da velja 15. odstavek, ki govori o tem, da se investicijska družba iz tega člena mora najkasneje sedaj v roku štirih let od datuma prejema odločbe preoblikovati v vzajemni sklad.  G
     Kar se drugega tiče, nimam nič proti, če bo sprememba zakonodaje govorila tudi o tem, da se področje suše in drugih podobnih naravnih nesreč premakne v pristojnost ministrstva, ki ga pač trenutno vodim, morda bi to res bilo logično.   G
     Tak je 7. člen zakona, ki govori o tem, da se ekonomska cona lahko ustanovi s soglasjem vlade Republike Slovenije, govori pa tudi o tem, pod katerimi pogoji lahko vlada Republike Slovenije da soglasje k ustanovitvi nove ekonomske cone.  G
     Če pa govorimo o tem, da se iz bencinskega tolarja zbere več, kot so investicije za avtoceste, jaz sicer ne vem, koliko se ga zbere, ker na to vprašanje nisem dobil še nikoli odgovora, koliko se sploh zbere bencinskega tolarja na leto.   G
     MAG. ANDREJ VIZJAK: Mi pa govorimo izključno o tem, da se delovna doba pri delodajalcu prenosniku šteje, kot da je bila opravljena pri delodajalcu prevzemniku in seveda na to delovno dobo vezane pravice, ki izhajajo iz kolektivnih pogodb.  G
     Naprej, zakon govori o tem, da se na območju mesta, torej mesto je urbano naselje - v ednini napisano - in v naslednjem členu je navedeno, da se na območju mesta zaradi enotnega prostorskega urbanističnega urejanja ustanovi mestna občina.  G
     Kajti to grobišče kaže na znake zločina, ki se je sicer zgodil pred mnogimi leti, vendar mi sedimo tukaj in govorimo o vseh drugih stvareh, o tem, da se pa kršijo pravice ljudi, ki so bili ubiti po vojni, in kažejo na zločine, se ne reče nič.  G
     Namreč, razlika v primerjavi z dosedanjim postopkom je ta, da je dosedanji postopek o razlastitvi bil peljan preko sodišča v nepravdnem postopku, danes pa v tem predloženem zakonu govorimo o tem, da se o razlastitvi odloča v upravnem postopku.  G
     Ko gledam nekatere spremembe oziroma amandmaje, ki jih je vložil gospod Sok, govorijo o tem, da se agencijo zaveže do nekaterih rokov in podobno; vendar, vi ste govorili o tem, če je pravna služba ali karkoli - pravniki pravijo, da to ni potrebno.  G
     In naš amandma govori o tem, da se sredstva, ki niso javna letališča, zagotavljajo s strani upravljalcev, v tistem trenutku, ko pa to letališče, postane javno, pa seveda takoj preide na financiranje iz teh taks in ne bo potrebno spreminjati zakona.  G
     Predlagana novela zakona o žrtvah vojnega nasilja govori predvsem o tem, da se osebam, ki so bile pregnane na druga območja zaradi porušenja svojega stanovanja oziroma doma ob izvajanju vojnih akcij s strani zavezniških sil, dodeli status žrtve vojnega nasilja.  G
     Ministrstvo je konec januarja - ambasador tudi izrazil protestno noto, v kateri je opozorilo, da je omenjeni ukrep določenega ministra v nasprotju z bilateralnimi in mednarodnimi sporazumi, ki govorijo o tem, da se pridobljenih manjšinskih pravic se ne sme zmanjševati.  G
     Potekajo v tem trenutku študije, s katerimi naj se proučijo vsi vidiki namestitve oziroma lociranje teh elektrarn v taki dimenziji na teh lokacijah, tudi neke sporne odločitve ali pa neke preliminarne ideje o tem, da se seveda te zadeve nameste v zavarovana območja, so nekako presežene.   G
     Tu se zakrivati ne more, če se haaško sodišče za nekaj zanima in da ne bi bili kršeni interesi države Slovenije, predlagam, da glasujemo o tem, da se seja za potrebe odgovora na to vprašanje zapre in da naj odgovarjata minister Bohinc in finančni minister - ali pa predsednik vlade, ne vem.  G
     Tisto, kar me v tem kontekstu čudi in ni toliko povezano samo s tem zakonom, je, da del ljudi, ki se je včeraj tresel, ko smo razpravljali o tem, da se z zakonom poseže v to mrežo knjižnic, v tako imenovano območno knjižnico v Murski Soboti, danes pa lahko to isto počne na nekem drugem področju.  G
     Glede na to, da pa so zaposleni v tem primeru lahko tudi ženskega spola, predlagam, da se z amandmajem doda še alinea, ki bi govorila o tem, da se nazivi uporabljajo v obliki za moški ali ženski spol, s čimer je dopuščena možnost, da se ob ženskem imenu in priimku uporabi tudi naziv za žensko obliko.   G
     Osnovno načelo delovanja naše komisije na podlagi pravnih aktov, ki opredeljujejo ta in pa podoben primer v okviru državnega zbora in slovenske zakonodaje, govori o tem, da se ne komisija, ne državni zbor ne srečujeta z vsebino same obtožnice, temveč se do obtožnice oziroma do zahtevka za imuniteto le opredelijo.  G
     Poleg tega je pa razmislek o tem, da se bi statistični urad, katerega predstojnik sem, nekako tudi s tem zakonom dokončno znebil še enega administrativnega registra in ga predal v upravljanje v podobni vsebini in izboljšani kvaliteti neki novi javnopravni organizaciji - sedaj ji rečemo Agencija za plačilni promet.   G
     In tukaj se mi zdi, da jasno govorimo o tem, da se zavzemamo za to, da se univerzi v Mariboru skozi strokovno oceno in skozi dopolnitve te ocene seveda nakažejo tisti elementi, ki mogoče manjkajo, in da bi jutri do ustanovitve te fakultete lahko prišlo, katero bomo pa potem lahko potrdili mi tukaj v državnem zboru.  G
     Glede na to, da 25. člen ni dobil zadostne podpore in je torej s tem odpadla tudi možnost, da bi kolegij tudi odločal o tem, kdaj se opravi predhodna obravnava, predlagamo, da se ta amandma podpre in da se zadnji odstavek 120. člena glasi, da sklep o tem, da se opravi predhodna obravnava, sprejme pristojno delovno telo.  G
     Tudi razmišljanje o tem, da se ustanovi državni sklad kot finančna institucija, pomeni to korenito spremembo, očitno, tudi pri sredstvih, ki jih že danes kot lokalni davek imajo uveden občine in je tudi nekako pogoj za tiste, ki prejemajo finančno izravnavo, da tolikšen del potem, seveda, dobiva tudi še iz državnega proračuna.  G
     Kot prvo smo mnenja, da po načelu enakosti vseh treh vej politične oblasti ni ustrezno izvzemati katere od njih, zato predlagamo, da se v nadaljevanju premisli o tem, da se ta zakon uporablja tudi za sodno vejo oblasti, ki je sedaj v 1. členu izločena, katere predlog zakona, ta predlog zakona namreč, kot povedano, ne upošteva.  G
     Tako predsednik vlade kot minister za zunanje zadeve sta v pogovorih s samim premierjem Berlusconijem in njegovim tedanjim ministrom za zunanje zadeve Ruggierom ter z ostalimi predstavniki italijanske vlade prejemala sproti zagotovila o tem, da se bo zakon zadovoljivo in pravočasno izvajal, in sta sproti tudi dajala pomirjujoče izjave.  G
     In sedaj ste se, če sem pravilno seznanjen iz medijev, znašli v situaciji, ko sindikati s podpisi, ki so jih predložili predsedniku državnega zbora, z zahtevo o tem, da se začne zbirati podpise za predhodni zakonodajni referendum, da so pravzaprav ta drugi zakon o preoblikovanju, ki ste ga želeli sprejeti po nujnem postopku, blokirali.   G
     Naj povem, da je tudi na zadnjem sestanku evropskega sveta v Bruslju tekla diskusija zlasti o tem, da se Evropska unija organizira, tako članice Evropske unije kot tudi kandidatke, in da stori vse potrebno za to, da humanitarna pomoč steče in steče tudi vse tisto, kar je potrebno kasneje za obnovo Iraka in pa pomoč civilnemu prebivalstvu.   G
     Ta situacija bi nastopila v primeru, če bi se kot zadržek oziroma kot argument proti povabilu Sloveniji, naj se pridruži Natu, pojavil - in to uradno izražen - pomislek, češ da je javna podpora slovenskemu članstvu v Natu med slovenskimi volivci tako nizka oziroma najnižja med kandidatkami, da to preprečuje odločitev o tem, da se nas povabi v članstvo.  G
     Detajlno je urejen tako glede pristojnosti, ki jih imajo pravosodni organi za odločanje o tem, da se lahko posamezni ukrepi sploh odvzamejo, in glede tega, da pravosodni organi, če gre za kazenski postopek, tudi ocenjujejo sodišča, ali so bile informacije pridobljene zakonito in v skladu s pooblastili, ki jih ima ta služba, sicer jih ni mogoče uporabiti.  G
     Prav tako komisija in vsi mi, poslanci, moramo pritisniti pred slovensko javnostjo o tem, kar je govoril kolega Božič pred mano - o tem, da se tisti zakoni, ki smo jih v korist Slovencev, ki živijo izven slovenske države, sprejeli po velikih mukah v tukajšnjem parlamentu, zakon o slišnosti in vidnosti slovenskih programov v zamejstvu, na naši zahodni meji.  G
     In mogoče bi tu omenil, če bi vladajoča koalicija sprejela zakon o izravnalnih shemah, bi se danes ne pogovarjali tu o tem, da se naj neobvezno zavarovanje poviša, in bi tudi DeSUS ne imel te priložnosti, ko pa je vendar sam sodeloval pri zadnji pokojninski reformi in so takrat kot DeSUS sprejeli to reformo pokojninske zakonodaje kot rešilno in vizionarsko.  G
     Ampak, na koncu je diskusija rezultirala o tem, da se naj bi predlog zakona ne sprejel, kar, moram reči, res težko razumem, saj sem prepričan, da za tem ne tičijo kakšni interesi poslovnih bank, ki si seveda ne želijo, da bi ta zakon bil sprejet zato, ker imajo malo več priliva iz naslova obresti vsako leto, kot pa jih sicer imeli, če bi ta zakon bil sprejet.   G
     MAKSIMILJAN LAVRINC: Tako kot za vso Slovenijo seveda velja tudi za krajevno skupnost Sveti Tomaž, da je državni zbor sklep o tem, da se začne postopek, sprejel 18.4.2001, in sicer na podlagi drugega odstavka 4. člena zakona o postopku za ustanovitev občin, da ga ne citiram v celoti, in v tem sklepu, seveda, je torej zapisal datum začetka postopka za ustanovitev občin.  G
     In po vsem tem, kjer ni bilo pogojev za takšen razvoj, govoriti o tem, da se ni nič zgodilo in da je treba upoštevati predvsem dejstvo, da je Maribor depresivno mesto in da je takšna tudi celotna regija, kaže ne samo na pomanjkanje nekih idej, razvojnih idej, ampak kaže tudi na zelo ciničen odnos sedanje centralne oblasti do tistih, ki so v tem času ravno zaradi te oblasti nazadovali.   G
     Kar zadeva kriminalistično policijo in njenega delovanja v Sloveniji, moram povedati, da so standardi njenega delovanja mednarodno primerljivi tako po načinu delovanja kot tudi po stopnji preiskanosti oziroma po njenih rezultatih, zato bi moral izraziti nestrinjanje z oceno sedaj, pa ne vem, ali je vaša ali ste koga citirali o tem, da se rezultati na področju odkrivanja kaznivih dejanj katastrofalni.   G
     Repliciral bi, v nekem delu, kolegu Rokavcu, in sicer: menim, da s tem, ko je občina obveščena o tem, da se bo na njenem območju dogodila prireditev, lahko v skladu z zakonom o splošnem upravnem postopku uveljavi položaj stranke, če seveda že ni obveščena iz drugega naslova, kadar je upravljavka določenega območja ali pa se dogaja na prostoru, zemljišču, katere last je občina, ali v objektu, ki je last občine.  G
     Poglejte, da ne bo strahu, da ne bi predpisovali česa z javnimi listinami, naj poudarim, da 7. člen, ki govori o izpolnjevanju pogojev za vpis v register, že sedaj govori o tem, da se pogoji dokazujejo z javnimi listinami. 31. člen, drugi odstavek, pa govori, da pristojni minister predpiše vsebino strokovnega izpita, način in postopek preverjanja in ocenjevanja znanja, vsebine in način dopolnilnega usposabljanja, vsebino in obliko licence za opravljanje poslov in tako naprej ter način vpisovanja v imenik.  G
     Skupina poslancev meni, da je prav, da kolegice in kolegi v državnem zboru ocenimo, ali je morda ob vsem, kar se je v zvezi z vprašanjem referendumov, njihovim predlaganjem, odločanjem o njih, glasovanjem o njih, mnenjem o tem, koliko so utemeljeni ali ne, koliko so državljanke in državljani zadovoljni, da pri teh odločitvah morajo na referendumih sodelovati, razmisliti o tem, da se število podpisov, ki je pogoj za to, da se vloži pobuda za zbiranje podpisov državljank in državljanov, iz predloga, ki ga je dala vlada, poveča s tisoč na 2 tisoč.   G
     Dovolite mi, da vas najprej obvestim o tem, da se štirje ministri zaradi drugih obveznosti današnje točke dnevnega reda ne morejo udeležiti in da jih bodo zamenjali, v skladu s poslovnikom, državni sekretarji: namesto mag. Antona Ropa, ministra za finance, gospa Helena Kamnar, gospod Igor Kušar, gospod Darko Končan in gospod Darko Tolar; namesto Andreje Rihter, ministrice za kulturo, bo v dvorani odgovarjal na vprašanja poslank in poslancev gospod Božidar Zorko; namesto Jakoba Presečnika, ministra za promet, bo odgovarjal gospod Anton Šajna; namesto prof. dr. Dušana Kebra, ministra za zdravje, pa bo odgovarjal državni sekretar mag. Simon Vrhunec.  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  944 1.044 1.144 1.244 1.344 1.444 1.544 1.644 1.744 1.844 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA