nova beseda iz Slovenije

'ki jih je treba' (1.554-1.653)



     To so obveznosti, ki jih je treba spoštovati.   G
     Naši gospodje so tisti, ki jih je treba povprašati.  G
     Dve trditvi je navedel, ki jih je treba malo širše postaviti.  G
     Ali so še kakšni bistveni elementi, ki jih je treba pojasniti?  G
     Sedaj je zopet ogromno amandmajev, ki jih je treba opredeliti.  G
     Pa gremo k nekaterim bistvenim stališčem, ki jih je treba osvetliti.   G
     Mislim, da so to temeljna dejstva, ki jih je treba upoštevati pri tem.  G
     In to so napake, ki jih je treba sankcionirati, ne pa tega posploševati.  G
     To so stvari, ki jih je treba tudi malo drugače, malo globlje pogledati.  G
     Obrazložitev je enotna za obe spremembi, ki jih je treba sprejeti v kompletu.  G
     Torej so določene stvari, ki jih je treba objasniti, in to je pač ta institut.  G
     So pa še stvari, ki jih je treba tako gledati, in to je pač neka stvar, ki je.  G
     Ukrepi, ki jih je treba izvesti ob posegih v prostor, so obveznost investitorja.  G
     To so vse socialni transferji, ki jih je treba zagotoviti in jih je treba izvajati.  G
     So določena vprašanja, ki jih je treba rešiti, se odločiti in jih enostavno rešiti.  G
     Korigirati bo treba tudi tiste določbe, ki jih je treba uskladiti z evropskimi standardi.   G
     Nekateri odpirajo celo nova področja, ki jih je treba urediti, in so prav tako dobrodošla.   G
     To so še stvari, ki jih je treba vkalkulirati v ta proračun in seveda v naslednje proračune.   G
     V tem mozaiku je ta zakon, o katerem danes govorimo, pač eden od tistih kamnov, ki jih je treba narediti.  G
     To so te stvari, ki jih je treba rešiti in to je tisto, kar naj bi se okrepilo: sodelovanje vlade-parlament.  G
     Jaz ne pravim, da je zakon idealen, da ima mogoče tudi nekatere protipravne stvari, ki jih je treba uskladiti.   G
     Takrat ste nam razlagali, da so to zahteve EU, ki jih je treba sprejeti in da ni drugega izhoda in drugih poti.  G
     Letos, eno leto pozneje, ste sami priznali, da ste uzakonili določene pomanjkljivosti, ki jih je treba popraviti.  G
     Enak izgovor sedaj poslušamo tu, da so to delikatne zadeve, ki jih je treba zelo premišljeno in sistemsko rešiti.   G
     To so pač dejstva, ki jih je treba povedati za odpravo kakršnega koli nesporazuma, ali smo bili tu usklajeni ali ne.  G
     Zagotovo je pa kar nekaj pripomb, ki jih je treba povedati na ta zakon, za katerega sicer sem prepričan, da bo sprejet.  G
     Po drugi strani pa je treba tudi upoštevati, da so po letu 1999 nastale določene spremembe, ki jih je treba upoštevati.   G
     Naj pač razmišlja tako, kot moramo mi razmišljati in pravočasno predlagati sklepe, ki jih je treba pravočasno predlagati.  G
     Zakon o morskem ribištvu sodi v sklop zakonov, ki jih je treba sprejeti v procesu prevzemanja pravnega reda Evropske unije.  G
     Veliko število posameznih skupin je, ki jih je treba vzeti na znanje, ki imajo argument, da je stopnja ničelna ali manjša.   G
     Pomemben segment varnosti so ceste, pločniki, steze za kolesarje, križišča, ki jih je treba še marsikje urediti in preurediti.   G
     Predlagani zakon, kot rečeno, sodi v sklop zakonov, ki jih je treba sprejeti v procesu prevzemanja pravnega reda Evropske unije.  G
     Ponovil bom še enkrat: država kot institucija - vemo, da imamo ustavo, imamo zakone, ki jih je treba spoštovati in se jih držati.  G
     Pregledal sem kar dosti gradiva o tem imenovanju itd., govor je o velikih problemih slovenske države, ki jih je treba zasledovati itd.   G
     Zakon ima, predlog zakona v prvi obravnavi ima kar nekaj pomanjkljivosti, ki jih je treba dodelati v predlogu zakona za drugo obravnavo.  G
     Ta zakon o preskrbi s krvjo in krvnimi derivati spada v sklop zakonov, ki jih je treba hitro sprejeti zaradi usklajevanja z Evropsko unijo.  G
     Vemo, da zakon o skladu kmetijskih zemljišč za trajne nasade, ki jih je treba posaditi in ne vem kaj vse, določa 30-letno, pa še to je dolgo.  G
     Odkrivamo nepravilne oziroma nezakonite dodatke, dodatke, ki niso v skladu s predpisi, ki jih je treba na tem področju upoštevati in tako dalje.   G
     Da je mnogo odprtih nalog, ki jih je treba še opraviti, tako vlada, ki bo morala s temi predlogi priti, in tudi mi, ki jim bomo morali, ali pa ne, slediti.  G
     JOŽEF ŠKOLČ: Sam bom glasoval proti temu amandmaju, ker preprosto zamegljuje stvari, ki jih je treba razrešiti, pa seveda tudi prejšnji, da ne bo nesporazuma.   G
     Mislim, da gre za pomembne pravice, ki jih je treba uresničiti, da pa hkrati gre tudi za pravice, ki jih ne kaže uresničevati v nasprotju z usmeritvami zakona.  G
     To so pa stvari, ki jih je treba s sistemskimi rešitvami preprečiti, ljudje, ki bodo tam te stvari opravljali, niti pomislili ne bodo, da bi kaj takega naredili.  G
     V poslanski skupini Združene liste socialnih demokratov smo na podlagi varuhovih opozoril naredili analizo tistih področij, ki jih je treba na novo zakonodajno urediti.  G
     V poročilu smo navedli 18 področij, ki jih je treba na novo zakonodajno urediti, da bi bilo mogoče učinkovito varstvo pravic ali da bi se izboljšal položaj posameznika.  G
     In da je še zelo veliko sistemskih stvari, ki jih je treba preštudirati, od finančnih do vseh organizacijskih in tako naprej, preden lahko neka evroregija začne funkcionirati.  G
     Tako, da kot rečeno, ta zakon ni enostavno zato, ker sredstva so v razponu, ki jih je treba vrniti, so ogromna, tako da upamo, da boste zadovoljni na koncu koncev, vsaj večina vas.  G
     Iz čisto določenih razlogov se pogovarjamo z mislijo v ozadju, da gre za neke na pol patološke osebe, ki jih je treba zdraviti pri psihiatru, ali pa osebe, ki so izbrale to samskost.  G
     Veliki davčni dolžniki so še zmeraj tiste 'zlate krave', ki se čuvajo, negujejo, mali davčni zavezanci so pa tisti, ki jih je treba ob vsakem nastopu davčne službe sleči do gole kože.  G
     Vam je verjetno - vzdihujete vseeno, meni kot državljanu Republike Slovenije, ki prihaja iz tistih krajev, pa ni vseeno in to so stvari, ki jih je treba na nek drugačen način opravljati.  G
     Bi pa morda rabili za umazanijo -, s čemer pa ne mislim na pravosodje ali pa na ljudi -, ampak tisti kupi, ki jih je treba očistiti, so podobni tistemu, kar je na nek način treba izčistiti.  G
     Mislim, da je dobro, da o tem govorimo, ker vsem daje to osnovo za to, da opredeljujemo svoj program dela in svojo pot za naprej, za prihodnost, za tiste stvari, ki jih je treba še izboljšati.   G
     Seveda je pa res, če pogledate ta amandma, lepo od alinee do alinee, boste videli, da se zdaj resnično omejuje samo na tiste zadeve, ki jih je treba urejati v Ljubljani zato, ker je glavno mesto.  G
     Imamo proste termine, ki jih je treba rezervirati, vendar predpogoj za to, da bi se sploh lahko začeli pogovarjati z evropskim delom skupnega odbora, je, da formiramo naš del pridružitvenega odbora.   G
     Zavedamo se, da je razvoj poslovne cone Breg in poslovnega dela Kočevja zelo pomemben za razvoj te občine in okolice, vendar so tu določena dejstva, ki jih je treba upoštevati v tem konkretnem primeru.   G
     Menimo, da je predlog navedenega zakona eden od tehničnih zakonov, ki jih je treba čim prej sprejeti, da bo naše komuniciranje z Evropo in s svetom čim bolj učinkovito in čim prej v vseh pogledih možno.  G
     Zato mi dovolite, da v imenu poslanske skupine Nove Slovenije izpostavim nekaj pomembnih stvari, ki jih je treba upoštevati in izvesti, da bo naš visokošolski študij pridobil na kvaliteti in kvantiteti.   G
     V posledici pa bo seveda potrebno dodatno zadolževanje državnega proračuna, ki pa ima seveda obveznosti fiksno določene s pogodbami in zakonske obveznosti, ki jih je treba poravnati na dan 30. in 28. decembra.  G
     In stvari se po nepotrebnem vrtijo v prazno, kot že tolikokrat, po drugi strani pa ostajajo na zalogi nerešene številne druge zadeve, kot je evropska zakonodaja in drugi zakoni, ki jih je treba nujno sprejeti.   G
     V osnovi je sklad namenjen temu, da skrbi za zemljišča in gozdove v državni lasti, da opravlja promet, da opravlja vse tiste funkcije, ki jih je treba za to, da bi kvalitetno gospodarili z zemljišči in gozdovi.  G
     Torej, tu želim, da ne nastopa megla, ampak povsem jasna slika - ve se, da resorji predlagajo stvari vladi, ki jih je treba na višji ravni določiti, in tudi v relaciji ministrstvo za finance-vlada je stvar taka.  G
     Potem regulativa o cites, ki regulira oziroma omejuje trgovanje z ogroženimi živalskimi vrstami in še več manjših regulativ, ki jih je treba sprejeti, nimajo pa za Slovenijo posebno močne teže, jo pa morajo imeti.  G
     Nikoli nisem tega rekel, nikoli tudi tega mislil nisem; ampak so pa med njimi taki, ki jih je treba zbuditi iz zimskega spanja in seveda ti so tisti, ki skušajo vplivati na tak in drugačen način, seveda, na vse ostale.  G
     Tukaj je vaša presoja, predlog je takšen, kot je dan, dan; rešuje oziroma urejuje stvar v tretjem branju, zagotovo ne urejuje nekaterih stvari, ki jih je treba urediti, za kar bo treba pripraviti novo spremembo zakona.   G
     ALENKA KOVŠCA: Hvala. Glejte, v tretjem odstavku piše: "Spremembe, ki jih je treba sporočiti centru, so zlasti...," in tu je navedeno, katere so tiste, ki jih je treba sporočiti, in te se potem nanašajo na drugi odstavek.  G
     ALENKA KOVŠCA: Hvala. Glejte, v tretjem odstavku piše: "Spremembe, ki jih je treba sporočiti centru, so zlasti...," in tu je navedeno, katere so tiste, ki jih je treba sporočiti, in te se potem nanašajo na drugi odstavek.  G
     To je eden izmed bistvenih ciljev, čeprav se zavedamo, da ni lahek, da povsod v svetu birokracija postavlja vedno nove in nove ovire, ki jih je treba preskakovati, zlasti nerada pa sama sebe reducira oziroma racionalizira.  G
     Odločilo je v drugi instanci, da je bila odločba na prvi stopnji procesualno slabo pripravljena in da ni izpolnjevala kriterijev, ki jih je treba po zakonu izpolnjevati, vrnila v odločanje in je prvostopenjski organ odločil.  G
     Tu bi se najprej odzval na trditev gospoda Potrča v prejšnjem nastopu, da smo na tej strani takšni, ki enkrat odločbe ustavnega sodišča navajamo kot tiste, ki jih je treba spoštovati, če nam pa ne ustrezajo, smo pa proti njim.  G
     Med amandmaji na amandmaje vlade, ki jih vlada tudi za drugo obravnavo ni podprla, je nekaj takih, ki jih je treba še bolj natančno analizirati in proučiti, in jih bomo verjetno ali pa eventualno lahko podprli za tretjo obravnavo.  G
     Se pravi, so vmesne situacije, ki jih je treba upoštevati, so objekti, kjer ni nikogar s stalnim bivališčem, vendar pa so to objekti domačinov, ki zato, ker tam ni kruha, delajo za kruh drugje in drugje tudi živijo in so tukaj samo občasno.  G
     Prepričan sem, da je minister Kopač že do sedaj iz celotne javne razprave, tudi pred interpelacijo, pa ob njej, pa tudi navsezadnje danes, povzel ustrezne dosedanje izkušnje in tudi tista sporočila, ki jih je treba upoštevati v nadaljnjem delu.  G
     In tu mislim, da je eno od temeljnih stvari, ki jih je treba upoštevati, s tem da so tudi na ustavnem sodišču določene pobude, je vprašanje, kako jih bodo rešili, in verjetno jih bodo rešili v smislu izjemnega pospeševanja zakona o denacionalizaciji.   G
     Skratka, to so stvari, ki jih je treba videti in tudi slišim, da tudi v primeru pobiranja davkov, da v bistvu eno leto stare stvari že kar malo tako daste na neke razmejitve v tistih razredih, ki vemo, da so enakega, enakega števila, kot je to desetletje.  G
     Normalno je, da bodo športni klubi, "shooting klubi", o katerih je govoril prej gospod Jože Zimšek, sami povedali, kateri so tisti kalibri, ki jih je treba uvrstiti v to klasifikacijo, da se bodo lahko izvajale te športne tekme oziroma treningi in vse ostalo.   G
     Zato so predlagane zakonske rešitve problemsko naravnane in se osredotočajo na tiste zadeve, ki jih je treba čimprej rešiti, da se bomo lahko v nadaljevanju posvetiti bistvu, to je strateškim vprašanjem kulturnega razvoja v naslednjih, za Slovenijo tako odločilnih, letih.   G
     V skladu z 19. členom zakona o skladnem regionalnem razvoju jasno piše, da je država dolžna prvo leto po sprejetju tega zakona nameniti 0,5% bruto družbenega proizvoda za regionalne spodbude, ki jih je treba jasno opredeliti v proračunskem memorandumu, vsako naslednje leto pa 1%.  G
     Torej, ta ključna neustavnost, pravi ustavno sodišče, da zakonodajalec ne more urediti drugače, pomeni eno tistih vprašanj, ki jih je treba nujno urediti, da se odpravi neustavnost ZUSDDD-uja in da se v skladu z ustavo uredi pravni položaj državljanov drugih republik nekdanje SFRJ.   G
     Vlada je tista, ki bi morala prebrati poročilo od točke do točke in opozoriti, kateri zakoni so pa tisti, ki jih je treba spremeniti zato, da bo naslednje poročilo boljše, da bo kompliment varuhu človekovih pravic in kompliment vladi, pa tudi državnemu zboru, ki bo te zakone sprejemal.  G
     Ti postopki, zlasti postopek izdaje gradbenega dovoljenja in uporabnega, so namenjeni preverjanju, ali objekt - ne glede na to, ali se opravlja za poslovno dejavnost ali pa za kakšne druge namene - ustreza ustreznim tehničnim predpisom, ki jih je treba spoštovati zato, da je objekt varen.  G
     Spoštovani minister za finance, ki ga ni, in do katerega sem osebno gojil velike simpatije in spoštovanje, ker prihaja iz strokovnih krogov, ki jih je treba spoštovati, pa tudi njega osebno, me je razočaral, je nekulturno v njegovi odsotnosti, sicer sem pa to povedal sinoči že na televiziji.  G
     To so odgovorne naloge, odgovorne naloge za vlado, odgovorne naloge za parlament in bilo bi narobe, če bi v tej luči ne gledali vseh aktivnosti, ki jih je treba opraviti skupaj, ki jih je treba opraviti z vlado, ki bo kompetentna in kateri bo predsedoval mandatar, ki bo, verjamem, danes izvoljen.   G
     To so odgovorne naloge, odgovorne naloge za vlado, odgovorne naloge za parlament in bilo bi narobe, če bi v tej luči ne gledali vseh aktivnosti, ki jih je treba opraviti skupaj, ki jih je treba opraviti z vlado, ki bo kompetentna in kateri bo predsedoval mandatar, ki bo, verjamem, danes izvoljen.   G
     Kajti nekatere zadeve, ki jih navajajo poglavja te konvencije - recimo drugo poglavje: ukrepi, ki jih je treba sprejeti na državni ravni, in se nanašajo na aktivno podkupovanje domačih javnih uslužbencev, in 3. člen, pasivno podkupovanje domačih javnih uslužbencev - so še kako aktualne v Sloveniji.  G
     STANISLAV BRENČIČ: Mislim, da je potrebno, gospod predsednik, vzeti si pet, deset minut odmora, pa da se dogovorite, kateri so tisti zakoni ali tiste točke, ki jih je treba letos opraviti - ne pojdimo preširoko - potem se pa dobimo in bomo odločili, ali to danes naredimo ali imamo jutri izredno sejo.   G
     Glede na to, da nismo uspeli s tem zakonom doseči cilja, katerega smo zasledovali ob prvih spremembah oziroma ob začetku sprememb, in glede na to, da je kljub vsemu bolje, da na koncu ta zakon zavrnemo, tako kot je gospod Kramberger rekel, in na novo postavimo zahteve, ki jih je treba potem tudi ustrezno urediti v zakonu.  G
     Tega in takšne kritike ne morem sprejeti preprosto zato ne, ker če bi tisti, ki je o tem govoril, vedel, da je 25% brezposelnih v Sloveniji mladih ljudi, ljudi, ki se morajo izobraževati, ljudi, ki morajo napredovati, ljudi, ki jih je treba usposobiti za jutrišnji čas, se mu ne bi zdelo to tako brezsmiselno, tako nesmiselno.  G
     O tem je bilo v razpravi na odboru veliko razloženega, pa se je zaradi nejasnosti zakonodaje izoblikovalo stališče, da poleg teh posebnih dovoljenj za določene posebne dejavnosti, da je potrebno dobiti še neko splošno naddovoljenje, ki ni nikjer urejeno, nikjer niso urejeni pogoji, ki jih je treba izpolniti za to splošno naddovoljenje.  G
     V dosedanjih razpravah smo slišali, da tudi nasprotniki uveljavitve odločbe ustavnega sodišča priznavajo, da so se tudi po njihovih ocenah dogodile posamezne krivice, ki jih je treba popraviti, hkrati pa v šesti alinei zapišejo, da je izključena vsaka možnost uveljavljenja pravic, ki so vezane na status stalnega prebivališča za nazaj - razumi, kdor more.  G
     Menim, da bi tudi v tem nacionalnem programu veljalo dati še dodaten poudarek preventivi in preventivni vlogi slovenske policije, da bi opozarjala, da bi že s samo navzočnostjo na cestah voznike opozarjala, da v tej državi veljajo določena pravila, ki jih je treba spoštovati, in da ne bi vselej samo in izrecno kaznovala in lovila tiste, ki kršijo predpise.  G
     Druga pomembna zadeva pri tem zakonu mislim, da ja ta, da smo želeli z rešitvami, ki jih v zakon vgrajujemo, ponovno vzpostaviti ravnovesje med različnimi zakoni, ki urejajo pravice oziroma področja družinske politike in ki se zaradi drugih razlogov spreminjajo in prinašajo nekatere učinke, ki jih je treba na drugi strani bodisi blažiti, bodisi odpraviti ali dopolnjevati.  G
     Ampak, kot sem rekel, to je prioriteta, to so zdaj stvari, ki jih je treba podpreti in jih bomo podprli zato, da bi še zadnjemu, ki dvomi, da referenduma ne bi bila zavezujoča, tako za vstop v Nato kot za EU, da bomo to uredili skozi to predlagano ustavno spremembo in da bo tudi vprašanje neveljavnih glasovnic urejeno ter da bo naknadni referendum o teh vprašanjih odpravljen.  G
     Ocvirki" gredo seveda k LDS-u, z najbolj dobičkonosnimi in zanimivimi panogami, kot so telekomunikacije, energetika, težave gredo pa k stranki SLS+SKD Slovenska ljudska stranka, ki ima najtežje resorje: kmetijstvo, promet, pravosodje - resorji, kjer je največ težav v tej družbi in kjer imamo tudi veliko resnih zadev in problemov, ki jih je treba rešiti na poti v Evropsko zvezo.   G
     Ne glede na to, kakšen je predlog odbora - torej odbor seveda predlaga, da se sprejme amandma vlade in pa amandma odbora na amandma vlade - jaz predlagam, da se torej ali ta dva oba amandmaja sprejmeta ali vsaj - to je stvar seveda odločitve posameznikov - da se sprejme amandma vlade, tudi glede na to, da imamo seveda pri tem zakonu še kar nekaj stvari, ki jih je treba do tretje obravnave doreči.  G
     Verjetno je prav povedati, da iz vidika korektnosti obravnave zakona in uveljavitve referendumske volje po štirih letih je nekaj vprašanj, ki jih je treba vzeti v obravnavo. 8. člen zakona o referendumu in ljudski iniciativi, ki velja, in ki ni bil spremenjen, med drugim določa, da kar zadeva zakon o referendumu o spremembi ustave, je državni zbor vezan na izid referenduma dve leti po izvedbi referenduma.  G
     To je tisto, česar nekako ne morem sprejeti, da poleg neurejenosti na vseh drugih področjih mora zdaj gospodarstvo še dodatno na nek način na daljši rok financirati državo, da bo poskušala konsolidirati proračun, čeprav se zavedam, da je za vse te, kot ste sami opozorili, efekte, ki jih je treba oziroma obveznosti, ki jih mora država poravnati, na nek način treba zagotoviti sredstva, vendar ne na tak način.  G
     Res pa je, da tudi to delo zahteva določen čas in postopke, ki jih je treba spoštovati in mi bomo naredili vse, da bi bilo civilizacijski normi in pietetnim zahtevam do takratnih žrtev in seveda do svojcev zadoščeno s tem, da se ta grobišča uredijo, zaznamujejo in da se začne po tem, ko bo sprejet, dosledno seveda, delati tudi skladno z zakonom, ki bo prišel v državni zbor, upam v prvem trimesečju prihodnjega leta.   G
     Kako ljudem obrazložiti, da kar naenkrat niso več upravičeni do neke oblike državne pomoči, ki jo ta trenutek za isto nesrečo, za isto obliko prizadetosti prejemajo, ob dejstvu, da je enotna ugotovitev, tudi vladni predlog obrazložitve v oceni stanja in razlogov za sprejem zakona med drugim navaja, da posledice naravnih nesreč v kmetijstvu v letu 2001 lahko opredelimo za izjemne, če že ne katastrofalne, ki jih je treba reševati s posebnim zakonom.  G
     In zato je verjetno ta razprava okoli tega zakona usmerjena predvsem zato, da se zavarujejo koristi tistih, ki so lahko prizadeti, hkrati pa seveda, da se sprejme zakon, ki bo omogočil hitrejšo realizacijo, žal, že hudo zamujenega, zelo pomembnega državnega projekta, ki se imenujejo meddržavni, mednarodni, pa tudi maloobmejni prehodi, ki jih je treba zgraditi v roku dveh let, da bi imeli vse to urejeno, kar moramo imeti pred vstopom v Evropsko unijo.   G
     Seveda, ker je to tako, smo želeli, da pa vendarle ne pride do situacije, ko bi pa ne bilo z nekim občutkom premišljeno in omogočeno, da vsaka poslanska skupina na eni seji - poglejte in boste ugotovili, kako je bilo, kako je sedaj in kako je mogoče v štirinajstih dneh kaj drugega narediti; recimo, osem poslanskih skupin, osem zakonov, plus seveda nekatere evropske zadeve, kot jih imamo sedaj, plus nekatere odločbe ustavnega sodišča, plus nekatere nujne stvari, ki jih je treba narediti za funkcioniranje države, in boste ugotovili, da če samo to skupaj seštejete, da je to kar obsežna zadeva.  G
     Vsebina zakona o zaščiti živali v drugi obravnavi govori predvsem o odgovornosti ljudi za zaščito živali, zaščita življenja, zdravja in dobrega počutja živali, pravila za dobro ravnanje z živalmi; kaj se šteje za mučenje živali in katera ravnanja in poseg na živalih so prepovedani; pogoje, ki jih je treba za zaščito živali zagotoviti pri reji, prevozu, usmrtitvi, zakolu, pri izvajanju določenih posegov in poizkusih na živalih; postopek, pravice in obveznosti v primerih, ko gre za zapuščene živali; pogoje za društva, ki na področju zaščite živali delujejo v javnem interesu, opredelitev nalog strokovnega sveta za zaščito živali, nadzorstvo nad izvajanjem tega zakona in pa tudi kazenske sankcije za kršitelje določb zakona o zaščiti živali.   G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  1.054 1.154 1.254 1.354 1.454 1.554 1.654 1.754 1.854 1.954 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA