nova beseda
iz Slovenije
'je obravnaval odbor za' (383-482)
Predlog zakona je obravnaval odbor za mednarodne odnose.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za mednarodne odnose.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za kulturo, šolstvo in šport.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za finance in monetarno politiko.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za notranjo politiko in pravosodje.
G
Zahtevo je obravnaval odbor za gospodarstvo kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za gospodarstvo kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za gospodarstvo kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za gospodarstvo kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za gospodarstvo kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za gospodarstvo kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za gospodarstvo kot matično delovno telo.
G
Informacijo je obravnaval odbor za mednarodne odnose kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za mednarodne odnose kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za mednarodne odnose kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za mednarodne odnose kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za mednarodne odnose kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za mednarodne odnose kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za mednarodne odnose kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za mednarodne odnose kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za mednarodne odnose kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za mednarodne odnose kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za mednarodne odnose kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za mednarodne odnose kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za mednarodne odnose kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za mednarodne odnose kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za mednarodne odnose kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za mednarodne odnose kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za mednarodne odnose kot matično delovno telo.
G
Zahtevo je obravnaval odbor za infrastrukturo in okolje kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za zdravstvo, delo, družino in socialno politiko.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za zdravstvo, delo, družino in socialno politiko.
G
Zakon je obravnaval odbor za finance in monetarno politiko kot matično delovno telo.
G
Predlog deklaracije je obravnaval odbor za mednarodne odnose kot matično delovno telo.
G
Gradivo je obravnaval odbor za finance in monetarno politiko kot matično delovno telo.
G
Predlog je obravnaval odbor za finance in monetarno politiko kot matično delovno telo.
G
Predlog je obravnaval odbor za finance in monetarno politiko kot matično delovno telo.
G
Predlog je obravnaval odbor za finance in monetarno politiko kot matično delovno telo.
G
Zahtevo je obravnaval odbor za notranjo politiko in pravosodje kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za infrastrukturo in okolje kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za infrastrukturo in okolje kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za infrastrukturo in okolje kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za infrastrukturo in okolje kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za infrastrukturo in okolje kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za infrastrukturo in okolje kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za kulturo, šolstvo in šport kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za kulturo, šolstvo in šport kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za infrastrukturo in okolje kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za finance in monetarno politiko kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za finance in monetarno politiko kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za finance in monetarno politiko kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za finance in monetarno politiko kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za finance in monetarno politiko kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za finance in monetarno politiko kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za finance in monetarno politiko kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za finance in monetarno politiko kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za finance in monetarno politiko kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za finance in monetarno politiko kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za finance in monetarno politiko kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za finance in monetarno politiko kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za finance in monetarno politiko kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za finance in monetarno politiko kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za finance in monetarno politiko, kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za finance in monetarno politiko, kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za notranjo politiko in pravosodje kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za notranjo politiko in pravosodje kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za notranjo politiko in pravosodje kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za notranjo politiko in pravosodje kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za notranjo politiko in pravosodje kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za notranjo politiko in pravosodje kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za notranjo politiko in pravosodje kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za notranjo politiko in pravosodje kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za notranjo politiko in pravosodje kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za notranjo politiko in pravosodje kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za notranjo politiko in pravosodje kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za notranjo politiko in pravosodje kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano kot matično delovno telo.
G
Zakon je obravnaval odbor za zdravstvo, delo, družino in socialno politiko kot matično delovno telo.
G
Predlog nacionalnega programa je obravnaval odbor za infrastrukturo in okolje kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za zdravstvo, delo, družino in socialno politiko kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za zdravstvo, delo, družino in socialno politiko kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za zdravstvo, delo, družino in socialno politiko kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za zdravstvo, delo, družino in socialno politiko kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za zdravstvo, delo, družino in socialno politiko kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za zdravstvo, delo, družino in socialno politiko kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za zdravstvo, delo, družino in socialno politiko kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za zdravstvo, delo, družino in socialno politiko kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za zdravstvo, delo, družino in socialno politiko kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za zdravstvo, delo, družino in socialno politiko kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za zdravstvo, delo, družino in socialno politiko kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za zdravstvo, delo, družino in socialno politiko kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za zdravstvo, delo, družino in socialno politiko kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za zdravstvo, delo, družino in socialno politiko kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za zdravstvo, delo, družino in socialno politiko kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za zdravstvo, delo, družino in socialno politiko kot matično delovno telo.
G
Predlog zakona je obravnaval odbor za zdravstvo, delo, družino in socialno politiko, kot matično delovno telo.
G
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
◁ ◀ 1 83 183 283 383 483 583 683 783 883 ▶ ▷
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša
ZRC SAZU |
Iskalnik: NEVA |