nova beseda iz Slovenije

'jaz mislim, da je' (1.001-1.100)



     In jaz mislim, da je tako prav.  G
     Jaz mislim, da je to ravno pravo.  G
     Jaz mislim, da je ni take stranke.  G
     Jaz mislim, da je to že vgrajen konflikt.  G
     Jaz mislim, da je večina občin ravnala zakonito.  G
     Jaz mislim, da je to eden pomemben korak naprej.  G
     Taka je rešitev in jaz mislim, da je ta rešitev slaba.   G
     Jaz mislim, da je pravilno, da ne gremo v sistem doplačil.  G
     Jaz mislim, da je bilo v preteklosti tu povzročeno veliko škode.  G
     Jaz mislim, da je treba številko medvedov v Sloveniji zmanjšati.  G
     In jaz mislim, da je v tem trenutku to to, kar si Slovenija še lahko privošči.  G
     Drugo vprašanje, zakaj je bila nižja vrednost - jaz mislim, da je to koristno.  G
     Jaz mislim, da je zelo jasno, kako se je to lahko 12 let, v narekovaju, 'trpelo'.  G
     Jaz mislim, da je prav, čeprav ste v enem delu odgovorili, da ne gre za obveznost.  G
     MAG. MILAN M. CVIKL: Gospod podpredsednik, jaz mislim, da je to napačna odločitev.  G
     Jaz mislim, da je prav, da se razišče, da se preiskuje to, kar je preiskovanja vredno.  G
     Jaz mislim, da je za to prav in higienično, da se ta amandma podpre, sam ga bom podprl.  G
     V poročilu, ki smo ga dobili parlamentarci, jaz mislim, da je korektno pripravljeno, dobro.  G
     Zato jaz mislim, da je težko z zakonom vezati izrekanje glob na neko bodočo zakonsko ureditev.  G
     Jaz mislim, da je to daleč od tistega, kar ste kolegi v koaliciji obljubljali v predvolilnem času.  G
     Jaz mislim, da je to potrebno in da bo ta konsenz, ta dialog moral steči v smislu dosega konsenza.  G
     Jaz mislim, da je vsem jasen izraz korupcija, latinski, ki pomeni pokvarjenost ali pa izprijenost.  G
     Vendar jaz mislim, da je to življenje, da se moramo navaditi na to, da pač vsak išče neke nove poti.   G
     Jaz mislim, da je vsem popolnoma jasno, kaj je obojestranska volja za nadaljevanje delovnega razmerja.  G
     Jaz mislim, da je treba ta amandma podpreti, ker vendarle malo omili ostrino siceršnjega predloga zakona.  G
     Jaz mislim, da je to še večji problem kot to, da se je sedaj koalicija le pridružila SNS in pa nekaterim drugim strankam.  G
     Zato jaz mislim, da je boljši način, kot samo - oprostite za grd izraz - 'šaflati' denar, poiskati kvalitetne menedžerje.  G
     Če ljudje želijo imeti svojo občino, in če so za to izpolnjeni tudi drugi pogoji, jaz mislim, da je vsaka razprava odveč.  G
     Tudi ta vidik, jaz mislim, da je pomemben in ta pač nova ureditev, ki se predvideva, bo zanesljivo tudi cenejša za državo.   G
     Jaz mislim, da je to korak naprej, korak naprej od tistega, s čimer se slovenska mala podjetja srečujejo v svojem poslovanju.  G
     Jaz mislim, da je lahko vsakemu občanu, gledalcu, volivcu jasno, da glavni nosilec zaključnega računa leta 2003 je bivša vlada.  G
     Jaz mislim, da je upravičena kritika na vlado, če nas državni zbor obdari z odlokom, ki je pomanjkljiv, ki je krepko pomanjkljiv.  G
     Jaz mislim, da je to preživelo in da se v tem mandatu to posebej ne eksponira, zaredi tega ne, pridružujem se tem razmišljanjem.   G
     Jaz mislim, da je teh neučinkovitosti več v samem izvrševanju storitev zdravstvenega varstva, kot pa pri vprašanju preskrbe z zdravili.   G
     Meni se zdi, da so vse te naštete stvari pozitivne v tem novem zakonu, zato jaz mislim, da je zakon kot celota dober in bom zakon podprl.  G
     Jaz mislim, da je to možno popraviti in absolutno mislim, da sta amandmaja dobra, predvsem ta, ki celotno javno infrastrukturo pri tem omogoča.  G
     Jaz mislim, da je ta amandma koristen, da izraža tudi voljo koalicijskih poslancev in vlade, da podpremo zagotavljanje stanovanj mladim družinam.  G
     Jaz mislim, da je slovenska politika eno upanje, da dobimo avtocesto čim prej zgrajeno, medtem ko Cviklov model pa gotovo ni to upanje z avtocest.  G
     Društva imajo pri nas silen pomen, tudi zavoljo tega jaz mislim, da je prav, da povemo, da smo zelo visoko v Evropski uniji po tej organiziranosti.  G
     Jaz mislim, da je to določilo nujno, da moramo predlagani zakon v obliki sprejeti, v kolikor želimo, da bo služba lahko opravljala svoje poslanstvo.   G
     Jaz mislim, da je ena od najbolj nevarnih rešitev, ki jih prinaša sprememba zakona o lokalni samoupravi skrita prav v vprašanju predčasne razrešitve župana.   G
     Jaz mislim, da vemo, jaz mislim, da je tu delež državnega intervencionizma omejen, da imamo neko naključno, neko podedovano, delno naključje, delno zavestno.  G
     Jaz mislim, da je to jasno, to so prisilni predpisi, ki določajo zadeve, ne more nekdo po svoje delati, v tej državi ne, če hočemo biti resnično pravna država.   G
     Namreč, pod njim so podpisani SDS, NSi, SLS in DeSUS in to je bistvena razlika, tako da jaz mislim, da je nujno, da podpremo zaradi vsebinske razlike ta amandma.  G
     Seveda pa gospodu Kovaču nihče ne jemlje besede in mu je nihče jemal ne bo, niti danes niti kdaj v prihodnosti, tako da jaz mislim, da je razburjenje povsem odveč.  G
     Bi bil kompromis, jaz mislim, da je ta zadeva, urejanje medijskega prostora, pravil, po katerih se v slovenskem prostoru ureja in odreja, da je to pomembna zadeva.  G
     Jaz mislim, da je ta zadeva, ne samo z vsebinskega vidika neracionalna, pač pa tudi tako, kot opozarja zakonodajno-pravna služba, bo prinašala polno zadreg v praksi.  G
     Sedaj, če bi naredili natančno analizo, bi seveda lahko komentiral vsak po svoje, ampak jaz mislim, da je mnogo več predlogov opozicije zavrnjenih kot pa upoštevanih.  G
     Kar zadeva čas, torej vlada da ne odgovarja, da si ni vzela časa, jaz mislim, da je ravnala prav, kar je povedala, nima kaj več povedati in bolje, da nam še kaj ne pove.  G
     Jaz mislim, da je ključno vprašanje pri zagotavljanju zdravil v Sloveniji vendarle varnost pacientov pri dostopu do zdravil in seveda posledično s tem pri uporabi zdravil.  G
     Jaz mislim, da je to, bi rekel, slabo, da ni dobro, ampak še enkrat povem, pričakujem, da boste ugotovili, da je treba oblikovati tudi drugo parlamentarno preiskovalno komisijo.  G
     Tudi ponavljanje raznoraznih številk okrog 29 pa milijarde in tako naprej, jaz mislim, da je to preuranjeno in dajmo času čas za to, da bomo dejansko prišli do pravih podatkov.   G
     Jaz mislim, da je ta vladajoča koalicija, kot se velikokrat poudarja, po 12-ih letih vladavine LDS-a s koalicijskimi partnerji prišla na oblast predvsem z opozorili na korupcijo.   G
     Jaz mislim, da je ključna vsebina tega zakona in to, kar je gospod Sok povedal, bi najbolje bilo sintetizirati tako: če verjamete vsemu, kar ste rekli, potem glasujete za naš amandma.  G
     Posebna strokovna skupina je bila, ki je tudi izbrala potem izvajalca, in jaz mislim, da je v tehničnem smislu rešitev taka, da v ničemer ne bo onesnaževala okolja, ko se bo reševalo.  G
     Jaz mislim, da je to dejansko krivično, ne samo do tistega kandidata, ki ne želi kandidirati na strankarski listi, ampak tudi do samih volilcev, ki želijo imeti take kandidate na razpolago.  G
     Jaz mislim, da je odgovornost ne samo izvršilne oblasti, tudi tega državnega zbora, in bo treba zelo mogoče spremeniti kakšen zakon, če bomo do tega prišli, da bomo imeli bolj pravičen sistem.  G
     Nerazumljivo./.. Slovenca in dejansko jaz mislim, da je pametno, da se vsi bodoči dobitniki in te prireditve ob podelitvi teh priznanj, da se zavedamo slovenskih korenin, tudi tega izumitelja.  G
     PODPREDSEDNIK MAG. VASJA KLAVORA: Spoštovana gospoda, jaz mislim, da je to razprava, da to ni besedni dvoboj in prosim vas, gospod razpravljalec, če nam pripovedujete, nam vsem, ki smo v dvorani.   G
     In jaz mislim, da je skrajni čas, da to referendumsko odločitev sprejemamo tudi v zakonski rešitvi, kajti to je naša zaveza, tukaj si ne moremo izmisliti, bomo ali ne bomo, ampak to moramo storiti.  G
     Jaz mislim, da je velika razlika v tem, kakšna dostopnost je potem do najnovejših zdravil na svetu, ki so dobra, ki so boljša od prejšnjih, med državo, ki ima tak sistem in državo, ki tega sistema nima.  G
     Jaz mislim, da je, če gledam iz statističnega in matematičnega vidika, popolnoma pravilno rekel, obstaja velika verjetnost, to je pravilni izraz, ker 100% ni mogel reči, zato ker se stvar še ni zgodila.  G
     Jaz mislim, da je želeno, da med devetdesetimi imamo res tiste izbrane, ki bodo lahko z najrazličnejšimi izkušnjami, znanjem doprinesli k najboljšim odločitvam in spoštovanju tako vlada kot državnega zbora.  G
     Jaz mislim, da je ta diskusija dobra, da kaže na razliko v pogledih, mogoče je res problem v tem, kar ste rekli, gospod podpredsednik, ne koncentriramo se na bistvo problema, na tisto, o čemer danes tukaj govorimo.  G
     Jaz mislim, da je prav, da natančno preučimo posledice te novele, da dobimo pritožbe, vsako posebej bomo preučili, da vidimo, ali se je dejansko dogodila krivica komu ali ne, in šele na tej podlagi se lahko kasneje realno odločimo.  G
     Jaz mislim, da je nekorektno s strani vlade, da govori o nekem nezakonitem in neustavnem predlogu, kajti nezakonito in neustavno je trenutno stanje in ne tisto, kar želimo z eventuelnimi spremembami zakona pravzaprav sanirati in spremeniti.  G
     Jaz mislim, čeprav je gospod viceguverner Banke Slovenije rekel, da se po vsej verjetnosti, veliki verjetnosti, menjalni tečaj ne bo več spremenil bistveno, jaz mislim, da je to ključna stvar: kakšen bo ta menjalni tečaj, ko bomo mi prešli.  G
     Jaz mislim, da je bistvo pravnega reda ta, da zagotovi enakopravnost vseh in da zagotovi tudi to, da se krivice, ki se v življenju pojavljajo, da se jih potem tudi na podlagi pravnega reda popravi in da ima vsakdo zagotovljeno pravico do rehabilitacije.  G
     ANTON ANDERLIČ:Jaz mislim, da je ta točka podobna, kot je bila tista, ko smo odločali o tem, kako bo oblikovano vprašanje za referendum, ko ni bilo nobene razprave in se ni omogočala, zato sem jaz presenečen, da je danes pravzaprav o tej točki bila razprava cel dan.   G
     Jaz mislim, da je to odmik od tega, kar je bilo poslušano več let, zaradi česar ni mogla prejšnja koalicija sprejeti sprememb in oblikovati pokrajin, kajti takrat je bil prav to vaš argument, danes pa bomo popolnoma vso pravico, vso možnost prepustili izključno vladi.   G
     Delajte, kakor hočete, jaz mislim, da je ta zakon dober, da ga je škoda, da ga ne boste potrdili, tako ali tako boste pa verjetno v zelo podobni obliki nekaj pozneje predlagali v okviru zakona o lokalni samoupravi ali zakona o občinah - podobno ali identično besedilo.   G
     Jaz mislim, da je čas primeren, da gremo vendarle korak za korakom, vlada ima to v načrtu, to so nekako dali v prioritete prihodnjega leta, jaz upam, da bomo temu sledili tudi mi v parlamentu in potem zagotovo sledi tudi to vprašanje, ki ga danes tukaj predlagatelji dajejo.  G
     Skratka, jaz mislim, da je to dobro pripravljena zgodba in ministrstvo, bi rekel, kar pohvala, da bo vendarle prišel en korak naprej, da bo imel tisti možnost, da naredi to bližnjo, ožjo ekipo optimalno takšno, s katero je v bistvu tudi uprava lahko bolj učinkovita in uspešna.  G
     Jaz mislim, da je ustanavljanje novih občin povezano tudi predvsem s finančnimi posledicami in tudi spodbujeno s finančnimi interesi občin, ker vemo, da so pri nas majhne občine nagrajene in ne kot v nekaterih drugih državah, kjer celo spodbujajo združevanje in povezovanje občin.   G
     Jaz mislim, da je absolutno treba podpreti sklep poslanskega kolega, da se o tem opravi razprava, ker je seveda sam gospod predsednik vlade tukaj, ki je mimogrede predsednik skupščine slovensko odškodninske družbe, govoril, kot da ne bi bil predsednik slovensko odškodninske družbe.  G
     Jaz mislim, da je tako opozorilo potrebno izreči za v bodoče, in da je to treba tudi upoštevati, ker nam to, kot sem rekel, veleva kultura in na koncu koncev tudi naše evropske integracije in tudi naš pravni sistem, ki daje posebno mesto našim sodržavljanom italijanske narodnosti.   G
     In jaz mislim, da je to samo korak naprej v kvaliteti in lahko razumem celotno razpravo samo v tem kontekstu, kot sem prej rekel, samo iz politične aspekta branjenja določenih kandidatov, ki so že šli skozi sito, pa še niso bili imenovani, kot edino ustreznih in primernih za predsednike sodišč.  G
     Nekdo je bil v rojstnih matičnih knjigah in mislim, da je tudi znanstvenik Puh bil vpisan s Puch in mi s sprejetjem takega amandmaja, ko podeljujemo in ko vnašamo to v zakon in podeljujemo neka priznanja, jaz mislim, da je pomembno, da uporabljamo to ime, ki je bilo v rojstnih matičnih knjigah.  G
     Kot sem že prej rekel, jaz mislim, da je podpora lokalni samoupravi - in dokler je še volja, da bi ljudje prevzemali delo na svojem področju, jih je treba podpreti - edina pot, da se bo ta država mogoče malo bolj demokratično razvila in tudi mogoče skladnejše regionalno razvila, drugih instrumentov ni.   G
     Sedaj pa, zaradi tega, ker v eni občini ni nobene ženske med svetnicami, problematizirati to stvar, jaz mislim, da je ta amandma, ki je danes tu napisan, amandma, ki na nek način zagotavlja, da bodo ženske vsaj na prvem ali na tretjem mestu, z gotovostjo na prvem ali tretjem mestu, s tem amandmajem kandidirane.  G
     JOŽEF JEROVŠEK: Pravzaprav moram povedati, da sem se medtem tudi jaz odločil absolutno, da bom podprl to, da se ta nagrada imenuje po Janezu Puhu, kajti jaz mislim, da je tudi zelo pomembno, da slovensko znanje, slovenski izumi, slovenske patente in vse to opredeljuje nagrada, ki ima izvorno slovenski priimek.  G
     Jaz mislim, da je to slabo tudi za sam parlament, ki s tem izgublja na svojem pomenu tudi z vašim sodelovanjem, in mislim, da je to 'unicum' v zgodovini Slovenije, najbrž pa še kje, da bo pravzaprav tako pomembno zadevo, kot je oblikovanje razvojnih regij, ki pomenijo za prihodnost Slovenije temelj tudi bodočih regij...   G
     Lahko organi pregona naredijo vse, ampak potem se srečajo z zakonom, ki se ga pač različno tolmači, in jaz mislim, da je to pravzaprav največji problem pri nas, da zakone tolmačijo različno, torej tako kot pač dnevnopolitično 'paše': enkrat malo tako, drugič malo drugače in zato v Sloveniji do sedaj nismo zaključili na sodiščih.  G
     In ravno zaradi tega mora biti skupni dogovor in jaz mislim, da je ministrstvo s to arbitražo dalo samo še eno možnost, tako avtorjem kot uporabnikom, da le pride do skupnega dogovora, do zdaj ga še niso našli, pa so imeli vse možnosti, od tistih mediacij in ne vem kaj vse skupaj, in zdaj imajo ponovno še najprej možnost dogovora štiri mesece.  G
     Tako da, jaz verjamem, da bi bilo mogoče delo danes zaključiti, vlada naj ta zakon umakne, ker je zakon slab v pomembnem delu, ker na eni strani tistim, za katere se je Maister boril jemlje, tistim, ki pa predstavljajo neko drugo skupino ljudi pa zelo veliko daje, jaz mislim, da je sedaj to po treh dneh razprave tudi prišlo v slovensko javnost.   G
     Predsednik je izbral, jaz mislim, da je bila pričakovana izbira, jaz verjamem, da temu kandidatu zaupa, da verjame, da bo to zgodbo izpeljal, ki mu bo zadana, in da bo uspešno opravil svoje zahtevno delo, to strategijo razvoja Republike Slovenije in prepričan sem, da pri tem bo dal čim več golov, da bo čim več golov, ki štejejo rezultatov v nogometu.   G
     Jaz mislim, da je tako zastavljena reforma, bom najprej s tem začel, in iskanje izhoda, kdo bo vodil reformo, po mojem, zelo blago rečeno nedorečena oziroma po mojem kaže na to, da ta vlada, ki je zdaj malo več kot eno leto na oblasti, nima jasnih ciljev, vizij in vsega, kako bi Slovenijo popeljala na tisto pot kot je obljubljala, da se bosta cedila med in mleko.  G
     In jaz mislim, da je pravzaprav ta razprava deplasirana in je namenjena samo temu, da se ponovno odpira tema, zakaj v ozadju prikrita je zopet tema, zakaj se pa sploh tem ljudem vrača premoženje, kajti nekateri, bi najraje še to na glas povedal, seveda leporečite o tem, da je treba vsem vrniti premoženje in tako naprej, ampak v ozadju je čutiti to poanto, na žalost.  G
     Jaz mislim, da je bolj vprašanje nekih naključij, tudi nekih osebnih odločitev znanstvenikov, ki uspejo, da se nekatera področja tako močno razvijejo in da mora razumna vladna politika na tem področju paziti, da ne bi zatrla kakšnih idej in pobud in raziskovalnih področij, ki se razvijajo iz nekih tretjih razlogov, ne pa iz razlogov državnega planiranja in načrtovanja.  G
     Jaz mislim, da je bil pristop podoben, kot je zdaj, da je bil pristop pospeševan tudi že od leta, kolikor jaz poznam, od leta 2001 oziroma 2002 naprej, da se je intenziteta gradnje, ne samo porabe sredstev, tudi posledično-fizične izgradnje, se je v teh letih povečevala, seveda največja povečanja je pa zaznati v planu za letošnje leto in prepričan sem, da tudi v naslednjih letih.  G
     In jaz mislim, da je res učinkovit in tudi stimulativen in tudi se odraža, recimo, če govorimo o javni upravi, pri strankah, ker tisti, ki je bolj prijazen uradnik, recimo, če malo zožimo to področje, tisti bo verjetno tudi kakšno pohvalo dobil, pa bodo verjetno tudi njihovi šefi kaj zraven dodali, pa ga bodo dali v višji razred in bo stimuliran za to, da bo prijazen in bolj uspešen.  G
     Zato jaz mislim, da je ustanovitev komisije zelo nujna in tudi jaz se strinjam s tem, da bi Mercator pri preiskavi dobil določeno prednost, ker menim, da po vseh teh izsledkih, ki jih zadnji čas smo dobili, da je to nujno in da se bo v primeru Mercator ugotovilo še marsikaj zraven prodaje KAD-a in SOD-a, marsikaj, kar se je zgodilo, česar do sedaj nismo vedeli in tudi marsikaj še ne vemo.  G
     Jaz mislim, da je prav, da se o tem pogovorimo, prav, da se pogovorimo o tem, da sta seveda naredila neumno transakcijo pri Mercatorju in še kje in menim, da je treba najti način, kako najprej popraviti napake tega mandata, predvsem zaradi neustreznega delovanja KAD-a in SOD-a, in upam, da nam boste vi kot minister za razvoj pri tem pomagali, ker to je tudi naša glavna poanta pisma gospodu Janši.  G
     Jaz mislim, da je glavni naš problem slovenske družbe, kako povečati število šolajočih ljudi, kako že v vrtcu, osnovni šoli in v vseh nadaljnjih stopnjah študija uvesti kritično sprejemanje znanja, kritično razpravo že med učenjem in kako doseči, da bo bistveno več ljudi študiralo, potem pa seveda tisto, kar nas najbolj bega v dosedanji situaciji, da samo petina gospodarstva danes je inovativno umerjenih.  G
     In tukaj jaz mislim, da je stanovanjska varčevalna shema eno od orodij, ki prisili tudi, ker namreč dejstvo je, da kombinacija gradnje stanovanj, ki jih usmerja oziroma vodi Stanovanjski sklad Republike Slovenije in tudi občine, ker vendarle so se zdaj nekatere občine zbudile in bodo začele po istem postopku kot Stanovanjski sklad Republike Slovenije graditi stanovanja in jih prodajati po neprofitni ceni.  G
     To, da je že sedaj jasno in ugotovljeno, da se tega zakonskega limita vse lokalne skupnosti v Sloveniji niso držale, jaz mislim, da je vredno vse obtožbe in da to, da danes popravljamo zakon, ne more biti sporočilo, da je dovoljeno nezakonito ravnanje, da to ni nobeden problem, ker ga kasneje tako ali tako na nek način ali pokrije država, govorim pokrije z zakonsko spremembo, ali pa pokrije z določenimi finančnimi sredstvi, ki se že kako najdejo.  G
     Jaz mislim, da je seveda najbolje, da ta člen črtamo in da seveda čim prej in čim bolj jasno sprejmemo takšen zakon o verskih skupnosti, ki bo vsaj ta del urejal tako kot ga je urejal moj predlog, ki je seveda vse to omogočal vsem verskim skupnostim in pravzaprav duhovno oskrbo za vse verujoče, katerekoli vere so že in da pravzaprav to pot, ki sedaj nastaja, polna nekih bližnjic in obhodnic pri vsakem zakonu z nekimi dodatki na neki način onemogočimo zato, da bo tudi naša zakonodaja transparentna in jasna.  G
     Jaz mislim, da je vendarle doslednost, na to je eden od poslancev sedaj tudi opozarjal, doslednost pri svojem delu skozi vse mandate, ki smo ji poslanci Socialnih demokratov in prej Združene liste socialnih demokratov sledili, da namreč ustanavljanje novih občin, ki ne izpolnjujejo pogojev - pa ne samo to, tudi novih občin, ki potrebujejo za to, da lahko sploh preživijo, da se lahko prebijejo ne iz leta v leto, temveč iz meseca v mesec, potrebujejo orjaške zneske, ki jih zagotavlja država v svojem proračunu.   G
     Ne bi se spuščal v to, ali je dosedanji način financiranja izgradnje avtocest in ali je novi način rop pisano z veliko ali z malo, ne bi se spuščal v diskusijo, ali je to balkanski ali argentinski način, jaz mislim, da je bil slovenski in da so dosedanji ministri in direktorji direkcije, kot tudi vlada, v celoti prihajali do prejšnjega, predprejšnjega, tudi do sedanjega parlamenta oziroma državnega zbora in ker je takratna večina, takratna, v navednicah, oblast, to sprejela kot svoje in poskušala, bom rekel, v okviru finančnih možnosti to tudi sfinancirati oziroma to tudi izpeljati.  G
     Nekje ga moraš ustaviti, nekje postaviš nek limit ali je to 40 ali je to 60 ali 70, to pač vlada se je odločila na 50 milijonov, jaz mislim, da je tu narejena neka simulacija, zakaj pa ravno 50 milijonov, verjetno je to neka številka, nek primeren podatek, ki pove, čeprav če mene vprašate, jaz bi ga še povečal, zagotovo bi imel še rajši, da bi bilo to 60 kot pa 50, ampak vendarle, jaz pristajam na to, da je ta stvar bila dobro postavljena in da ima smisel in da ga ukrep vlade, ki bo mnogimi slovenskim majhnim podjetjem zagotovil nadaljnji korak, več možnosti, da bo lažje preživljal te relativno bom rekel neugodne tudi plačilne pogoje, ki jih imajo oziroma disciplina in s tem nekako učinkovito deloval v prid malemu gospodarstvu.  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  501 601 701 801 901 1.001 1.101 1.201 1.301 1.401 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA