nova beseda iz Slovenije

'državnega zbora republike slovenije' (1.301-1.400)



     Zaključujem 47. izredno sejo državnega zbora Republike Slovenije.  G
     Nadaljujemo 42. izredno sejo državnega zbora Republike Slovenije.   G
     Pričeli bomo s 34. izredno sejo državnega zbora Republike Slovenije.   G
     Zaključujem tudi 50. izredno sejo državnega zbora Republike Slovenije.  G
     Pričenjam torej 37. izredno sejo državnega zbora Republike Slovenije.   G
     S tem zaključujem 25. izredno sejo državnega zbora Republike Slovenije.   G
     Pričenjam nadaljevanje 43. izredne seje državnega zbora Republike Slovenije.  G
     Pričenjam nadaljevanje 42. izredne seje državnega zbora Republike Slovenije.  G
     Pričenjam nadaljevanje 50. izredne seje državnega zbora Republike Slovenije.   G
     Pričenjam nadaljevanje 42. izredne seje državnega zbora Republike Slovenije.   G
     Pričenjam nadaljevanje 48. izredne seje državnega zbora Republike Slovenije.   G
     Pričenjam nadaljevanje 43. izredne seje državnega zbora Republike Slovenije.   G
     Pričenjam nadaljevanje 43. izredne seje državnega zbora Republike Slovenije.   G
     Pričenjamo nadaljevanje 25. izredne seje državnega zbora Republike Slovenije.   G
     Pričenjamo nadaljevanje 37. izredne seje državnega zbora Republike Slovenije.   G
     PREDSEDNIK BORUT PAHOR: Pričel bom 40. izredno sejo Državnega zbora Republike Slovenije.  G
     Prehajamo na določitev dnevnega reda 50. izredne seje Državnega zbora Republike Slovenije.  G
     Prehajamo na določitev dnevnega reda 48. izredne seje državnega zbora Republike Slovenije.  G
     Zaključujem to točko dnevnega reda in 46. izredno sejo Državnega zbora Republike Slovenije.  G
     Prehajamo na določitev dnevnega reda 27. izredne seje državnega zbora Republike Slovenije.   G
     Prehajamo na določitev dnevnega reda 28. izredne seje državnega zbora Republike Slovenije.   G
     Prešli bomo na določitev dnevnega reda 37. izredne seje državnega zbora Republike Slovenije.   G
     S tem zaključujem to točko dnevnega reda in 27. izredno sejo Državnega zbora Republike Slovenije.  G
     Zaključujem točko dnevnega reda, zaključujem 45. izredno sejo Državnega zbora Republike Slovenije.  G
     S tem zaključujem to točko dnevnega reda in 30. izredno sejo državnega zbora Republike Slovenije.   G
     S tem zaključujem to točko dnevnega reda in 23. izredno sejo državnega zbora Republike Slovenije.   G
     Najprej bomo prešli na določitev dnevnega reda 46. izredne seje državnega zbora Republike Slovenije.  G
     Najprej bomo prešli na določitev dnevnega reda 29. izredne seje državnega zbora Republike Slovenije.   G
     S tem zaključujem to točko dnevnega in reda in 28. izredno sejo državnega zbora Republike Slovenije.   G
     S tem zaključujem to točko dnevnega reda in tudi 42. izredno sejo državnega zbora Republike Slovenije.   G
     Prekinjam 42. izredno sejo državnega zbora Republike Slovenije, ki jo bomo nadaljevali jutri ob 10.00 uri.   G
     S tem opozorilom zaključujem to točko dnevnega reda in 22. izredno sejo državnega zbora Republike Slovenije.  G
     Glasovanje je bilo v naših prostorih, v prostorih državnega zbora Republike Slovenije dne 11. decembra letos.   G
     Prekinjam torej 43. izredno sejo državnega zbora Republike Slovenije, ki jo bomo nadaljevali jutri ob 10. uri.  G
     S tem zaključujem to točko dnevnega reda, zaključujem tudi 43. izredno sejo državnega zbora Republike Slovenije.  G
     S tem zaključujem to točko dnevnega reda in zaključujem tudi 48. izredno sejo državnega zbora Republike Slovenije.  G
     Prehajamo na določitev dnevnega reda 49. izredne seje državnega zbora Republike Slovenije. Prosim, da se umirite!   G
     Glasujemo o popravku amandmaja k predlogu stališč Državnega zbora Republike Slovenije o predlogu za spremembo 50. člena ustave.  G
     Prešli bomo na odločanje o predlogu sklepa o spremembi odloka o ustanovitvi ustavne komisije državnega zbora Republike Slovenije.  G
     Dovolite, da pred zaključkom današnje seje opravim še ugotovitev o prenehanju mandata poslankama državnega zbora Republike Slovenije.   G
     V skladu s prvim odstavkom 179. člena Poslovnika Državnega zbora Republike Slovenije ustavna komisija pripravi predlog ustavnega zakona.  G
     Prehajamo na obravnavo predloga sklepa o spremembi odlokov o ustanovitvi odbora državnega zbora Republike Slovenije za zunanjo politiko.  G
     Prehajamo na obravnavo predloga odloka o spremembi odloka o sestavi in izvolitvi komisije Državnega zbora Republike Slovenije za poslovnik.  G
     Nekatere države, in velika večina teh je, ima seveda tudi zapisano, da minister to dela brez potrditve državnega zbora Republike Slovenije.   G
     Pričenjam 25. izredno sejo državnega zbora Republike Slovenije, ki sem jo sklical na podlagi drugega odstavka 58. člena poslovnika državnega zbora.  G
     V Poročevalcu državnega zbora Republike Slovenije vlada trdi, da bo to financiranje potekalo iz deleža cene, ki jo določa vlada Republike Slovenije.  G
     Drugič, 11 eksplicitnih kršitev sem naštel, ki so natančno navedene v oceni in mnenju zakonodajno-pravne službe državnega zbora Republike Slovenije.  G
     Spoštovani poslanski kolega, gospod Merlo, dovoli, da se ti v imenu državnega zbora Republike Slovenije, vseh poslank in poslancev iskreno zahvalim za sodelovanje.  G
     Pričenjam 31. izredno sejo državnega zbora Republike Slovenije, ki sem jo sklical na podlagi prvega odstavka 58. člena in drugega odstavka 60. člena našega poslovnika.   G
     PREDSEDNIK BORUT PAHOR: Pričenjam 23. izredno sejo državnega zbora Republike Slovenije, ki sem jo sklical na podlagi drugega odstavka 58. člena poslovnika državnega zbora.  G
     Pričenjam 44. izredno sejo državnega zbora Republike Slovenije, ki sem jo sklical na podlagi prvega in drugega odstavka 58. člena ter prvega odstavka 60. člena poslovnika.   G
     Odbor državnega zbora Republike Slovenije za finance in monetarno politiko je na seji 14. januarja letošnjega leta preložil obravnavo navedenega zakona na eno naslednjih sej.  G
     Pričenjam 48. izredno sejo državnega zbora Republike Slovenije, ki je sklicana na podlagi drugega odstavka 58. člena ter drugega odstavka 60. člena poslovnika državnega zbora.   G
     Pričenjam 26. izredno sejo državnega zbora Republike Slovenije, ki sem jo sklical na podlagi drugega odstavka 58. člena in drugega odstavka 60. člena poslovnika državnega zbora.  G
     Pričenjam 29. izredno sejo državnega zbora Republike Slovenije, ki sem jo sklical na podlagi drugega odstavka 58. člena in drugega odstavka 60. člena poslovnika državnega zbora.   G
     Pričenjam 28. izredno sejo državnega zbora Republike Slovenije, ki sem jo sklicala na podlagi prvega odstavka 58. člena in drugega odstavka 60. člena poslovnika državnega zbora.   G
     Pričenjam 27. izredno sejo državnega zbora Republike Slovenije, ki sem jo sklicala na podlagi prvega odstavka 58. člena in drugega odstavka 60. člena poslovnika državnega zbora.   G
     Pričenjam 22. izredno sejo Državnega zbora Republike Slovenije, ki je bila sklicana na podlagi drugega odstavka 85. člena in drugega odstavka 60. člena poslovnika državnega zbora.   G
     Pred seboj imam pismo, ki ga je dr. Dimitrij Rupel, minister za zunanje zadeve Republike Slovenije, danes naslovil na Boruta Pahorja, predsednika državnega zbora Republike Slovenije.  G
     Pričenjam 50. izredno sejo Državnega zbora Republike Slovenije, ki sem jo sklical na podlagi prvega odstavka 58. člena poslovnika drugega odstavka 60. člena poslovnika državnega zbora.  G
     Pričenjam 30. izredno sejo državnega zbora Republike Slovenije, ki sem jo sklical na podlagi prvega in drugega odstavka 58. člena ter drugega odstavka 60. člena poslovnika državnega zbora.   G
     Pričenjam 47. izredno sejo državnega zbora Republike Slovenije, ki sem jo sklical na podlagi prvega in drugega odstavka 58. člena ter drugega odstavka 60. člena poslovnika državnega zbora.   G
     Prehajamo na 1.B TOČKO DNEVNEGA REDA - MANDATNO-VOLILNEZADEVE, in sicer na obravnavo PREDLOGA SKLEPA O SPREMEMBI ODLOKA O USTANOVITVI USTAVNE KOMISIJE DRŽAVNEGA ZBORA REPUBLIKE SLOVENIJE.   G
     Zakonodajna-pravna služba državnega zbora Republike Slovenije v svojem mnenju daje pripombe k 2., 3., 5., 6., 7., 8., 9., 11., 14., 15., 16., 19., 25., 27., 30., 31., 39., 40., 48., 50., 51. in 52. členu.   G
     IN SICER OBRAVNAVA PREDLOGA SKLEPA O IMENOVANJU POSLANKE IN POSLANCEV DRŽAVNEGA ZBORA REPUBLIKE SLOVENIJE, KI BODO OPRAVLJALI FUNKCIJO POSLANK OZIROMA POSLANCEV REPUBLIKE SLOVENIJE V EVROPSKEM PARLAMENTU.   G
     Ker je Jelku Kacinu prenehal mandat je poslanski klub LDS predložil državnemu zboru v odločitev predlog sklepa o spremembi odloka o ustanovitvi odbora državnega zbora Republike Slovenije za zunanjo politiko.  G
     Na osnovi 72. člena veljavnega poslovnika državnega zbora Republike Slovenije poslanska skupina Slovenske nacionalne stranke zaradi posvetovanja v skupini zahteva prekinitev dela državnega zbora za 30 minut.  G
     Spoštovane poslanke in spoštovani poslanci, dovolite, da se v imenu državnega zbora Republike Slovenije spoštovanemu dr. Dimitriju Ruplu lepo zahvalim za dosedanje sodelovanje in mu zaželim uspešno delo za naprej.   G
     Zaključujem glasovanje in prehajamo na odločanje o predlogu odloka o sestavi in izvolitvi mandatno - volilne komisije Državnega zbora Republike Slovenije. Glasujemo. Navzočih nas je 51, za je glasovalo 39, proti 5.   G
     Revizija je bila opravljena na predlog odbora za gospodarstvo državnega zbora Republike Slovenije, cilj revizije pa je bil izrek mnenja o pravilnosti in smotrnosti poslovanja Elektra oziroma Elesa v letih 1998-2001.   G
     Po našem mnenju je seveda zlasti problematično tudi to, da bi naj komisija državnega zbora Republike Slovenije za Slovence po svetu se preimenovala v odbor - to še ni sporno - vendar naj bi se ustanovil ta odbor po tem zakonu.  G
     Odbor državnega zbora Republike Slovenije za zunanjo politiko je na svoji 32. izredni seji, ta je bila 9. julija letos, obravnaval amandma vlade Republike Slovenije k predlogu zakona o ratifikaciji sporazuma o vprašanjih nasledstva.   G
     Dr. Marko Pavliha, ki je predlagan za ministra za promet, se je na 23. nujni seji dne 16. aprila 2004 predstavil odboru državnega zbora Republike Slovenije za infrastrukturo in okolje ter odgovarjal na vprašanja članic in članov odbora.   G
     Kolegij predsednika državnega zbora predlaga, da se dnevni red razširi s točko mandatno-volilne zadeve, v okviru katere bomo obravnavali predlog sklepa o spremembi odloka o ustanovitvi ustavne komisije državnega zbora Republike Slovenije.  G
     Ljudstvo je že nekajkrat zavrnilo odločitev tega državnega zbora, kar nakazuje po eni strani na ignoranco tega državnega zbora, torej Državnega zbora Republike Slovenije do vprašanj in do problematike državljanov in državljank naše države.  G
     Spoštovane kolegice poslanke, kolegi poslanci, gospe in gospodje, pričenjam 49. izredno sejo državnega zbora Republike Slovenije, ki sem jo sklical na podlagi drugega odstavka 58. člena ter prvega odstavka 60. člena poslovnika državnega zbora.  G
     Naj na začetku pojasnim, da je ustavno sodišče na prvi poziv državnega zbora Republike Slovenije zavrglo pobudo zaradi tega, ker državni zbor do takrat še ni izkoristil vseh tistih možnosti, ki jih je imel na voljo, da bi se vprašanje razčistilo.  G
     Na seji odbora so poleg predstavnikov predlagatelja zakona in zakonodajno-pravne službe državnega zbora Republike Slovenije sodelovali tudi predstavniki javne agencije za železniški promet Republike Slovenije in Holdinga Slovenskih železnic d.o.o.   G
     In gre seveda za ta sektor, v katerem naj bi bil oddelek za mednarodne odnose, oddelek za protokol in oddelek za prevajanje, po mojem - seveda, po predlogu, osnovnem predlogu gre za sektor za izvajanje dejavnosti državnega zbora Republike Slovenije.   G
     Danes po 6 letih me je sram, da sem že drugi mandat poslanec državnega zbora Republike Slovenije, in me je sram, da je ta državni zbor vseskozi izvolil takšno vlado, kateri je področje regionalnega razvoja pravzaprav postala ena od osrednjih problemov.   G
     Slišali smo torej obrazložitve glasov, lahko preidemo na odločanje, in sicer odločali bomo o predlogu sklepa o spremembi odloka o ustanovitvi ustavne komisije Državnega Zbora Republike Slovenije. Glasujemo. Navzočih nas je 47, za je glasovalo 45, proti 2.   G
     Upam, da boste jasno zastopali stališča Republike Slovenije, državnega zbora Republike Slovenije in seveda tudi naše komisije, da Republika Avstrija resnično mora spoštovati sprejeta odločitve svojega lastnega ustavnega sodišča v zvezi s topografijo in uporabo jezika.   G
     Imenovanje in razrešitev glavnega inšpektorja za varstvo osebnih podatkov s strani državnega zbora Republike Slovenije je sistemska rešitev, za katero vlada Republike Slovenije ocenjuje, da pripomore k samostojnosti inšpektorata ter izvrševanju ustavnega načela delitve oblasti.  G
     In na podlagi tega vedenja in na podlagi te prakse uveljavljajo in izkoristijo - po moji oceni - nemodrost ustavnega sodišča in pahnejo to državo prek vlade Republike Slovenije, prek državnega zbora Republike Slovenije v končni fazi prek javne polemike v stanje, kjer smo danes.  G
     V skladu s tem smernicami državnega zbora Republike Slovenije in odbora za finance in monetarno politiko in na podlagi spremenjenih dogajanj na trgu ter sprememb evropske zakonodaje na tem področju je vlada Republike Slovenije pripravljala oziroma še pripravlja vrsto sistemskih sprememb.  G
     Državni zbor Republike Slovenije je podobno kot odbor državnega zbora Republike Slovenije za finance in monetarno politikom, kot smo slišali, sprejel vrsto sklepov lansko leto v obravnavi poročil državnih institucij in nosilcev javnih funkcij v zvezi s prodajo Slovenske investicijske banke.  G
     Zbor bo pod to točko obravnaval: pod a - predlog sklepa o dopolnitvi sklepa o imenovanju predsednika, namestnice predsednika in treh članov komisije za preprečevanje korupcije; ter pod b - predlog sklepa o spremembi odloka o ustanovitvi odbora državnega zbora Republike Slovenije za zunanjo politiko.  G
     Mandatno-volilna komisija je na podlagi drugega odstavka 24.a člena zakona o volitvah poslancev iz Republike Slovenije v Evropski parlament predložila zboru sklep o imenovanju poslank in poslancev Državnega zbora Republike Slovenije, ki bodo opravljali funkcijo poslank oziroma poslancev v Evropskem parlamentu.  G
     Preiskovalna komisija državnega zbora Republike Slovenije za ugotovitev odgovornosti odgovornih oseb in nosilcev javnih pooblastil glede nakupa in prodaje električne energije, zaradi česar je bila domnevno povzročena gospodarska škoda v sistemu slovenskega elektrogospodarstva, se je konstituirala 17. oktobra 2001.  G
     Podprl bom predlog zakona tudi zato, ker to zasluži za ogromno vloženega truda v nenormalno kratkem času v prvi vrsti zakonodajno-pravna služba državnega zbora Republike Slovenije in seveda tudi strokovno osebja odbora, ob tem ko gospod minister v imenu predlagatelja ni našel in ne najde niti najmanjše besedice samokritike ob takem postopanju.  G
     Še dve odločitvi sta bili sprejeti, in sicer, ker gre za odločitev izhodišč, stališč Republike Slovenije za začetek delovanja v institucijah EU v tem letu, se državnemu zboru predlaga sprejem teh stališč v obliki deklaracije, kot to sicer predvideva predlog dopolnitev poslovnika državnega zbora Republike Slovenije, ki se nanaša na obravnavo zadev EU.  G
     Vlada Republike Slovenije na podlagi dodatnih očitkov iz razprave ob obravnavi 1. točke dnevnega reda 50. izredne seje državnega zbora Republike Slovenije, torej interpelacije o delu vlade Republike Slovenije, prosi državni zbor Republike Slovenije, da prekine obravnavo 1. točke dnevnega reda do danes, 1.9.2004 do 12.00 ure, da ministri pripravijo dodatne odgovore na očitke iz razprave.'   G
     Odbor državnega zbora Republike Slovenije za notranjo politiko je na svoji 58. nujni seji dne 31.08.2004 obravnaval zahtevo za razpis predhodnega zakonodajnega referenduma o predlogu zakona o stalnem prebivanju tujcev z državljanstvom drugih držav, naslednic nekdanje SFRJ v Republiki Sloveniji, ki so imeli na dan 23.12.1990 in 25.02.1992 v Republiki Sloveniji prijavljeno stalno prebivališče.  G
     Zakonodajno-pravna služba državnega zbora Republike Slovenije je natančno proučila resolucijo in v osnovi jasno opozorila predlagatelja, to je vlado Republike Slovenije, da resolucija predstavlja zgolj akt, ki ni pravne obvezujoče narave, predstavlja le politične usmeritve in zakonodajno-pravna služba je predlagala, da naj bi resolucija dobila skupno zakonsko osnovo in moč zakonsko, se opravičujem.   G
     Prehajamo na obravnavo predloga odloka o spremembi odloka o sestavi in imenovanju predsednika, namestnika predsednika in članov preiskovalne komisije Državnega zbora Republike Slovenije za ugotovitev odgovornosti odgovornih oseb in nosilcev javnih pooblastil glede nakupa in prodaje električne energije, zaradi česar je bila domnevno povzročena gospodarska škoda v sistemu slovenskega elektrogospodarstva.  G
     Ocenjujem, da je bila dosedanja razprava v zvezi z navedenim zakonom, zlasti razprava na odboru državnega zbora Republike Slovenije za finance in monetarno politiko, ki je kot matično delovno telo obravnaval predlog zakona, kvalitetna ter da besedilo, razen v določenih segmentih, dopolnjenega predloga zakona s sprejetimi amandmaji odbora, sledi izhodiščem in načelom, na katerih je bil oblikovan in na katerih temelji zakon.  G
     Državni zbor Republike Slovenije je na 29. izredni seji dne 7. marca leta 2003 na podlagi 171. člena ustave Republike Slovenije, Uradni list Republike Slovenije številka 33/91, 42/97, 66/2000, in tretjega odstavka 182. člena poslovnika državnega zbora Republike Slovenije, Uradni list Republike Slovenije številka 35/2002, sprejel odlok o razglasitvi ustavnega zakona o spremembah prvega poglavja ter 47. in 68. člena ustave Republike Slovenije.  G
     Še bolj pa je nesprejemljiv ravno sedaj, saj ta obravnava poteka v obdobju, ko stojimo na pragu naše vključitve v Evropsko zvezo, v času, ko še zdaleč ni jasno, kakšna bo končna vloga tega državnega zbora v prihodnosti, ravno sedaj, ko še ne vemo, ali je večina tega državnega zbora pripravljena podpreti predlog, da bodo stališča državnega zbora Republike Slovenije zavezujoča za našo vlado pri izvajanju njenih novih pristojnosti v skladu z institucionalnimi ureditvami v Evropski uniji.   G
     Prešli bomo na odločanje o predlogu sklepa o imenovanju predsednika, namestnice predsednika in treh članov komisije za preprečevanje korupcijo za dobo 6-ih let, in sicer: "V komisijo za preprečevanje korupcije se za dobo 6-ih let imenujejo na predlog predsednika Republike za predsednika Drago Kos, za namestnico predsednika Nadjo Žnidaršič Ferari, na predlog sodnega sveta, kot smo že lahko ugotovili, kandidata še ni, na predlog mandatno-volilne komisije državnega zbora Republike Slovenije za članico Barbaro Lavtar in na predlog Vlade Republike Slovenije za člana mag. Marka Hvala."  G
     Od dneva pristopa Republike Slovenije k Evropski uniji do pričetka mandata evropskega parlamenta za mandatno obdobje 2004/2009 opravlja funkcijo poslanke in poslancev iz Republike Slovenije v evropskem parlamentu naslednjih sedem poslank oziroma poslancev državnega zbora Republike Slovenije: Ljubo Germič, poslanska skupina Liberalne demokracije Slovenije, Roman Jakič, poslanska skupina Liberalne demokracije Slovenije, Majda Širca, poslanska skupina Liberalne demokracije Slovenije, doktor Mihael Brejc, poslanska skupina Slovenske demokratske stranke, Franc (Feri) Horvat, poslanska skupina Združena lista socialnih demokratov, Janez Podobnik, poslanska skupina Slovenske ljudske stranke in Alojz Peterle, poslanska skupina Nove Slovenije.  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  801 901 1.001 1.101 1.201 1.301 1.401 1.501 1.601 1.701 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA