nova beseda iz Slovenije
izvedbo pouka. Prehod iz | učnosnovne | v učnociljno naravnanost | D |
obremenjeni? Ahilova šolska | učnostorilnostna | točka je učnostorilnostni | D |
preverjanje osnovnošolske | učnostorilnostne | ravni in z njo nujno odvisno | D |
preverjati osnovnošolske | učnostorilnostne | ravni« specialni didaktiki | D |
preverja osnovnošolske | učnostorilnostne | ravni«, ni jasno, za odpravo | D |
preverjanje osnovnošolske | učnostorilnostne | ravni« in »permanentno | D |
bistvo »problema«. Svoje | učnostorilnostne | manije so sedaj »merodajni | D |
Razsežnosti osnovnošolskega | učnostorilnostnega | primanjkljaja ob prehodu | D |
učnostorilnostna točka je | učnostorilnostni | prag med negativno in | D |
politično skrajno brezobziren | učnostorilnostni | psihofizični pritisk na | D |
mentalnohigiensko nedopusten | učnostorilnostni | pritisk na otroka v osnovnošolski | D |
Hoffmann) Ponderirani | učnostorilnostni | točkarji so podobni otrokom | D |
sedanji osnovnošolski | učnostorilnostni | gonji je prav neverjetno | D |
ima dominantno pozicijo | učnostorilnostni | prag, ki mu pravimo v | D |
uspešno osvojil normirani | učnostorilnostni | prag, da je zadostil minimalnim | D |
pravi petstopenjsko šolsko | učnostorilnostno | seciranje anahronistično | D |
so eksterci nedopusten | učnostorilnostno | ocenjevalni poseg v osnovno | D |
anahronistično in kontraproduktivno | učnostorilnostno | seciranje učencev na štiri | D |
humano, le še bipolarno | učnostorilnostno | ocenjevanje po načelu | D |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |