nova beseda iz Slovenije
Sveti dim (Holy Smoke), | režiserkin | peti celovečerec, je s | D |
gledališče, igralčev in | režiserkin | spomin, ki se potem na | D |
uprizoritev, vendar je | režiserkin | poseg v besedilo tega | D |
Lep primer je ponudil že | režiserkin | prejšnji film, V tisti | D |
tudi Babica (Babusja), | režiserkin | zadnji film, kjer je živahna | D |
vse bolj sumničava. | Režiserkin | igrani prvenec je brez | D |
drugi filmi) naslanja na | režiserkin | raznoliki opus, ki ga | D |
trgovine z belim blagom, je | režiserkin | pristop.Namesto žrtev | D |
reračunljivo in neavtentično. | Režiserkin | spiritualni brat bi bil | D |
svetu v Amsterdamu. Tudi | režiserkin | kratki film Adrian nadaljuje | D |
prostori, kar je ne le | režiserkina | zgodba, ampak tudi zgodba | D |
emocionalnih stanj, pri tem pa je | režiserkina | identifikacija s pesnico | D |
predstava, katere izhodišče je | režiserkina | pedagoška metoda, ki temelji | D |
sentimentalnosti, kar je bila bržkone | režiserkina | zavestna odločitev in | D |
tej konstelaciji se zdi | režiserkina | težnja po prikazovanju | D |
črna komedija, vendar | režiserkina | »politična nekorektnost | D |
Antoinetta, kot oba dosedanja | režiserkina | filma, predvsem film o | D |
rečemo življenje; nato pa | režiserkina | nesporna veščina, s katero | D |
rečemo življenje; nato pa | režiserkina | nesporna veščina, s katero | D |
utripajočega srca ostaja | režiserkina | sled.Performans Razkrito | D |
Labina Mitevska, sicer | režiserkina | sestra in tudi producentka | D |
nedefiniranih spolov. | Režiserkina | uprizoritvena utopija | D |
tako pa jo je očarala | režiserkina | vizija njene vloge: »Dejstvo | D |
nič drugega. Morda celo | režiserkina | nepretencioznost: za zdaj | D |
V predstavi je očitna | režiserkina | feministična tradicija | D |
presenetljivo toplo delo, kjer se | režiserkina | manipulativna odločitev | D |
posameznice, marveč iz | režiserkine | distancirane degradacije | D |
neznanimi ljudmi in člani | režiserkine | družine (Mira Nair je | D |
retrospektiva celotne | režiserkine | kinematografije. Mo. K | D |
Četudi film zaradi občasne | režiserkine | velepoteznosti v prizorih | D |
neubranljivim šarmom: | režiserkine | rešitve so izčiščene, | D |
zapletenih odnosov med osebami. | Režiserkine | intervencije so opaznejše | D |
pa za intimni portret | režiserkine | družine in družine njenega | D |
zgodovinskimi dogodki | režiserkine | domovine.Jagnje Božje | D |
igra mafijskega botra. | Režiserkine | poante na koncu (da je | D |
šokirala le nepoznavalce | režiserkinega | opusa. Catherine Breillat | D |
idealno ujema s preostankom | režiserkinega | opusa, eni najvztrajnejših | D |
nežnost in senzibilnost | režiserkinega | pristopa k tematiki.Smo | D |
podrobnostih in doslednosti | režiserkinega | pogleda. Kaotični in natrpani | D |
napisala scenarij, ona z | režiserkinega | gledišča, jaz z igralčevega | D |
razumel, temveč zavoljo | režiserkinega | talenta, da v prostoru | D |
razumel, temveč zaradi | režiserkinega | talenta, da v prostoru | D |
nestanovitneži (tak je Kubanec, oče | režiserkinega | partnerja, ki je prišel | D |
katerega dinamika izhaja iz | režiserkinega | besedila in odnosa med | D |
za sliko, in po besedah | režiserkinega | bivšega moža Jamesa Camerona | D |
življenja, nadaljevanje | režiserkinega | televizijskega filma Punce | D |
filmu pa zasledimo tudi | režiserkinega | profesorja, velikana češkega | P |
posledice vojne v Iraku po | režiserkinem | prepričanju pokazale, | D |
pomembno imeti sina. Po | režiserkinem | mnenju so bile Kitajke | D |
popeljal v 20. stoletje. Po | režiserkinem | mnenju se nobeden od prejšnjih | D |
sistema. Toda v ostrem | režiserkinem | komentarju pogrešamo ščepec | P |
v osnovi zelo podobno | režiserkinemu | prvencu Močvirje (La cienaga | D |
žrtev. Babici pripadata | režiserkinemu | partnerju, njun odnos | D |
pesničinega življenja. Po | režiserkini | izjavi je bila Sylvia | D |
Pohvaliti gre predvsem dve | režiserkini | potezi; prvič, da kot | D |
baritonist Peter Mattei; | režiserkini | postavitvi vloge je zvesto | D |
časa je celo živela v | režiserkini | hiši in se tam družila | P |
spermo. Fluid naj bi bil po | režiserkinih | besedah njen veliki met | D |
Šturbej, od preostalih | režiserkinih | sodelavcev pa je posebno | D |
nastajalo prejšnji dve leti na | režiserkinih | delavnicah z igralci. | D |
Handkejevega Kasparja, ki je po | režiserkinih | besedah težko besedilo | D |
osamljenih življenj. Eden od | režiserkinih | ciljev je, da se bodo | D |
Georgesa Moustakija), kljub | režiserkinim | izjavam, da se je lotila | D |
otroke, ki je potekala pod | režiserkinim | vodstvom. Ali pa recimo | P |
različnimi kulturnimi okolji. | Režiserkino | besedilo, temelječe na | D |
zlasti razdvojenost med | režiserkino | idejo in enournim performansom | D |
bolje izmuzljivost med | režiserkino | idejo in uprizoritvijo | D |
temeljni nesporazum med | režiserkino | zamislijo in uprizoritvijo | D |
maja 1945 so zavrnili | režiserkino | obrambo takole: »Tako | D |
žensk (MGL). Odtlej je | režiserkino | ime tesno povezano z nizom | D |
skoraj tako smešno kot | režiserkino | hlepenje po rušenju tabujev | D |
Jeanom obstaja. In ta ruši | režiserkino | subjektivizacijo oz. težnje | D |
spremljavo, kar kaže na | režiserkino | kompleksno zasnovo oddaj | D |
k vsemu prištejemo še | režiserkino | nonšalantno paradiranje | D |
izbira kadrov sta sicer | režiserkino | delo, a komponist ob tem | D |
pravi. Nato pa doda, da je | režiserkino | razumevanje pomembnega | D |
Odziv na to je posreden: | režiserkino | občudovanje parketa v | D |
bodo lahko dokazale, da | režiserkino | delo ni bilo niti kvalitetno | D |
obenem lahko razumeti | režiserkino | prizadetost, ki je zaradi | D |
naj bi tematsko obdelali | režiserkino | vlogo v času nacizma. | D |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |