nova beseda iz Slovenije

ustavodajalc*,ustavodajalec (155)


ustave je izključno v rokah      ustavodajalca      (parlamenta) in »šteje  D
Ljudska volja« ne obvezuje      ustavodajalca      Odločba o izidu na referend  D
zakonodajalca, ne pa tudi kot      ustavodajalca      pri spreminjanju ustave  D
zakonodajalca, ne pa tudi kot      ustavodajalca      pri spreminjanju ustave  D
izvedeni referendum kot      ustavodajalca      ne zavezuje«? 5. Domnevam  D
stališče, da parlamenta kot      ustavodajalca      ta odločitev ustavnega  D
ima državni zbor v vlogi      ustavodajalca      pravico določiti v ustavi  D
avtoriteto državnega zbora kot      ustavodajalca      ter branil legalnost in  D
referenduma obvezni za      ustavodajalca,      celo v primeru odsotnosti  D
pa državni zbor v vlogi      ustavodajalca.     Drnovšek meni, da mora  D
dogodke, ki terjajo poseg      ustavodajalca.      Majda Vukelić   D
zakonodajalca, ne pa za      ustavodajalca      pri spreminjanju ustave  D
zakonodajalca, ne pa tudi kot      ustavodajalca      pri spreminjanju ustave  D
bi bil skladen z voljo      ustavodajalca,      ki je imuniteto poslanca  D
oziroma zakonodajalca in      ustavodajalca.      Vprašljivost prepovedi  D
zakonodajalca oziroma      ustavodajalca      in bi pomenilo kršitev  D
zakonodajalca, pač pa tudi v vlogo      ustavodajalca      in na ta način izpričalo  D
da bi ustrezala volji      ustavodajalca.     Volja ustavodajalca pa  D
volji ustavodajalca. Volja      ustavodajalca      pa je, da do sprememb  D
zbor zelo odgovorno vlogo      ustavodajalca,      ni nepomembno, kaj rečemo  G
možnosti državnega zbora kot      ustavodajalca,      da prek razpisa oziroma  G
tak odnos, taka žalitev      ustavodajalca      in zakonodajalca je najmanj  G
stvar suverene države in      ustavodajalca      v taki državi.V tem primeru  G
in je, vsaj kar zadeva      ustavodajalca,      neustavna.Mi pa smo ustavodaja  G
spreminjanjem ustave, v obliki      ustavodajalca,      ali s spreminjanjem zakonov  G
slovenskega nacionalnega      ustavodajalca      ali, če hočete, občestva  G
menili, da bi bilo z vidika      ustavodajalca      modro, da bi našli neko  G
tudi zgodovinski motiv      ustavodajalca      za sprejem ustave, zgodovinski  G
zgodovinski motiv ali razlaga      ustavodajalca      in njegove vrednosti temelj  G
ključne motive in cilje      ustavodajalca,      ki so bili temeljni okvir  G
veljala z najvišjo voljo      ustavodajalca,      z ustavnim zakonom dorečena  G
vsebino in pa zahtevo      ustavodajalca      iz osnovnega teksta ustave  G
da to ni bil ne namen      ustavodajalca,      ne tistega, ki je pisal  G
leta, če bi spoštovali      ustavodajalca      oziroma Ustavo Republike  G
zakonodajalca tudi funkcijo      ustavodajalca,      da omogočimo neke vrste  G
da je nekdo ne bo, za      ustavodajalca      in za zakonodajalca ni  G
kot zakonodajalca, kot      ustavodajalca.     Pri nas se dostikrat v  G
da bi bil takšen namen      ustavodajalca      ob sprejemanju slovenske  G
konfliktu. In naloga      ustavodajalca      in tudi zakonodajalca  G
Vrhovnim sodiščem. Namen      ustavodajalca      in funkcija samega Ustavnega  G
sodišč, kar gotovo ni namen      ustavodajalca.      Predlagatelj je tudi nekoliko  G
enkrat postaviti v vlogo      ustavodajalca      in v Ustavo Republike  G
ne nazadnje tudi kot      ustavodajalca      ali zakonodajalca napotuje  G
nas kot zakonodajalca in      ustavodajalca,      ampak tudi Ustavno sodišče  G
funkcija zakonodajalca in      ustavodajalca.     Predvsem pa zahtevamo uvedbo  G
funkcija zakonodajalca in      ustavodajalca.     Iz vseh naštetih razlogov  G
recimo velja pohvaliti      ustavodajalca      iz leta 1991, ki je v  P
protiustavnih referendumov med      ustavodajalcem,      zakonodajalcem in ustavnim  D
Slovenije zagotovljeno že z      ustavodajalcem,      ampak tokratni predlagatelj  G
umstveno veličino naših      ustavodajalcev,      da namreč nobena oblast  C
naslednjega odločanja      ustavodajalcev      o ustavnih spremembah  G
ksenofobi ne označite      ustavodajalcev      izpred 10 in nekaj let  G
ustavni zapovedi, po mnenju      ustavodajalcev      in vseh nas, ki smo v  G
ocenjevanja, pa tudi interese.      Ustavodajalci      bi si lahko s pravilno  D
prepričani, da bomo kot      ustavodajalci      ravnali modro, ko bomo  D
zakonodajalci, ampak tudi      ustavodajalci.     Leta 1998 je bil ponovno  D
zakonske narave in da so tudi      ustavodajalci      (sprejemajo ustavo oziroma  D
neustavna. Mi pa smo      ustavodajalci.     Ne vem, če so bo zgodba  G
zboru. Danes odločamo kot      ustavodajalci      in posegamo v temeljno  G
v slovensko ustavo kot      ustavodajalci      zavestno zapisujemo ustavne  G
prepričani, da bomo danes kot      ustavodajalci      ravnali modro, ko bomo  G
člena ustave. Namreč,      ustavodajalci      so, kljub temu da so v  G
bil korekten in ga kot      ustavodajalci      tudi ne bi mogli argumentirano  G
družbi, smo oziroma so      ustavodajalci      zapisali, da imamo v Sloveniji  G
Slovenije, za katero so      ustavodajalci      v zgodnjih letih trdili  G
med državami. Evropski      ustavodajalci      ne le obnavljajo arhaično  P
V nasprotju s tem so      ustavodajalci      in njihovi podporniki  P
nasprotuje lastni ustavi in      ustavodajalcu«      (Pop TV, 3. oktobra).  D
in v Državnem zboru kot      ustavodajalcu.     Bojim se, da gre za neki  G
tem predlogu ni -, ki      ustavodajalcu      dali povod za tovrstno  G
prebrala, a zaupala je      ustavodajalcu.      Kasneje se je njeno ozaveščenj  G
Republike Slovenije predlagala      ustavodajalcu,      torej državnemu zboru  G
da je parlament tudi      ustavodajalec      in zato ni nič narobe  D
ki je zakonodajalec in      ustavodajalec,      ta, mislim, da ne zaupa  D
tem primeru deloval kot      ustavodajalec      Bruselj -  D
deloval je torej kot      ustavodajalec      v skladu s postopkom,  D
in če bo tudi današnji      ustavodajalec      pri njej vztrajal. To  D
državnega zbora. Kajpak mora      ustavodajalec      pred odločanjem skrbno  D
Hvalice kaže, da se naš      ustavodajalec      ni zmotil, ko je prizadetim  D
oporekala. Parlament je tudi      ustavodajalec      in ima pravico pat položaj  D
mandatu prvič zaseda kot      ustavodajalec,     « je v nadaljevanju kot  D
je, v prihodnje pa bo      ustavodajalec      zagotovo imel veliko dela  D
parlament, v tem primeru      ustavodajalec,      je še vedno bolj prerokba  D
ustavna komisija. Kot      ustavodajalec      bo lahko ali sledil predlogu  D
gospodar« postopka pa postane      ustavodajalec.     Slednjega povsem ne veže  D
možnost, po kateri bo      ustavodajalec,      torej državni zbor, samostojno  D
sodišče izrecno zapisalo, da      ustavodajalec      lahko to problematiko  D
ampak samo ustavi. Kot      ustavodajalec      pa seveda tudi teh omejitev  D
pravico do pokojnine vred.      Ustavodajalec      je z včeraj razglašenimi  D
parlament to odločitev kot      ustavodajalec      obšel z ustavnim zakonom  D
Toda zatem je dodal: »Če      ustavodajalec      ta odstotek spremeni   D
ter je državni zbor kot      ustavodajalec      in zakonodajalec formalno  D
cilji, ki jih je postavil      ustavodajalec      z ustavnimi določbami  D
predsednik pri tem ima.      Ustavodajalec      je namenoma razdelil to  D
Ustava RS, ki jo je sprejel      ustavodajalec,      DZ RS, torej izvoljeni  D
zbora in državni zbor kot      ustavodajalec.     Tam se te diskusije začnejo  D
garantno funkcijo; z njima je      ustavodajalec      državno ozemlje in državne  D
ratificirati, mora (kot      ustavodajalec)      prej spremeniti ustavo  D

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA