nova beseda iz Slovenije
sigurno. Ali pa se je kot | Tartuffe | že rodil.Mogoče malo drugačen | A |
Vedeti je treba, da je | Tartuffe... | «Gospa Bordinova mu je | A |
vemo, kakšen človek je | Tartuffe! | « Bouvard bi zaradi | A |
povprečen. Toda ko je | Tartuffe | pobožal Elmiro po kolenu | A |
žene (1662, sl. 1947), | Tartuffe | (1664, prepovedan do 1669 | C |
komedij (Šola za žene, | Tartuffe, | Skopuh, Ljudomrznik, Scapinove | D |
odmevale, je na prvem mestu | Tartuffe. | Zaradi ogorčenih protestov | D |
leta 1622), avtor komedij | Tartuffe, | Ljudomrznik, Skopuh, Učene | D |
njegovih »robnih« besedil, | Tartuffe. | Ljudomrznik je zadnje | D |
Molièra spadata komediji | Tartuffe | in Ljudomrznik. Tartuffe | D |
Tartuffe in Ljudomrznik. | Tartuffe | je bil prvič uprizorjen | D |
uprizorjena Molierova komedija | Tartuffe, | ki je klerikalnih krogih | D |
odmevale, je predvsem | Tartuffe. | Zaradi ogorčenih protestov | D |
Medialije Tartuf, | Tartuffe | Marko Bauer | D |
ekskrement. Tartuf je | Tartuffe, | ki ga ne bodo nikoli razkrinkali | D |
Delo, 5. maja Tartuf, | Tartuffe | Dragi Marko! | D |
Antigona, Kralj Ojdip, | Tartuffe, | Starec in morje, Hamlet | D |
nekaj takega kot Molierov | Tartuffe. | Mi vendar izvažamo veliko | D |
znamenito Molièrovo komedijo | Tartuffe | (1669).Kot piše dramaturg | D |
se je izkazalo, da je | Tartuffe | (Renato Jenček) tercial | D |
razširjen. Najnovejši | Tartuffe | tako ni postavljen v določeno | D |
prizoritev J. B. P. Molière: | Tartuffe | režija Mile Korun | D |
celjsko predstavo stopi tudi | Tartuffe | med teme Korunove teatrografije | D |
kot kafra ponikne tudi | Tartuffe | Renata Jenčka, subtilno | D |
očetom celo svetohlinski | Tartuffe. | Primož Pirnat kot njegov | D |
uprizorili Molièrovo komedijo | Tartuffe, | ki je v klerikalnih krogih | D |
uprizorili Molièrovo komedijo | Tartuffe, | ki je v klerikalnih krogih | D |
morda Faust, zakaj pa ne | Tartuffe | in še preostali miti. | D |
uprizorili Molièrovo komedijo | Tartuffe, | ki so jo v cerkvenih krogih | D |
Novost | Tartuffe | Jean-Baptiste Poquelin | D |
Baptiste Poquelin Molière, | Tartuffe | ali Prevarant (Le Tartuffe | D |
Rozman, Igor Samobor ( | Tartuffe) | , Polona Juh, Boris Mihalj | D |
Molièrove različice komedije | Tartuffe | (5. 2. 1669, po petih | D |
odkrivati z njim.« Molièrov | Tartuffe | Britev in megla | D |
resnico Za Molièra je | Tartuffe | pomenil travmatično izkušnjo | D |
Politična drama | Tartuffe | je politična drama v pravem | D |
ozračje vdre kot torpedo | Tartuffe. | Kot tujek se s svojo rigorozno | D |
povsem zagospodovati. | Tartuffe | je povsem zemeljski.Prav | D |
ženo in ženo za ljubico. | Tartuffe | torej kaj veliko ne skriva | D |
z jezika brez zavor. | Tartuffe | si vzame, kar potrebuje | D |
aniziranih družbenih odnosov. A | Tartuffe | je v celoti pozunanjen | D |
načrtnosti, kot ji gre. | Tartuffe | hlasta; ni ne demoničen | D |
moraličnim poudarkom. | Tartuffe | je prevarant v prepoznavnem | D |
posamezniki ločeni tako | Tartuffe | kot don Juan in Alcest | D |
Dvom in utopija | Tartuffe | je igra o agresivnem svetohlinstvu | D |
tisti, iz katerega prihaja | Tartuffe. | To je svet dvoma o avtoritetah | D |
samo utopično fokusacijo. | Tartuffe | bi rad vsem okrog sebe | D |
njenimi deli. Molièrov | Tartuffe | je zato tako socialno | D |
zapisa v zemljiški knjigi. | Tartuffe | je zato v vseh časih neprijeten | D |
agresivno varianto. | Tartuffe | je izčiščena študija o | D |
Baptiste Poquelin Molière: | Tartuffe | režija Dušan Jovanović | D |
pobožnjakarji, kakršen je | Tartuffe, | ki nas mečejo iz lastnih | D |
prevarant in svetohlinec | Tartuffe, | je vse preveč prijazna | D |
prinašata v igro le Orgon in | Tartuffe. | Prvi (z občutkom ga igra | D |
razglaša za žrtev. To je | Tartuffe. | Prav prejšnji teden je | D |
uprizorili Molièrovo komedijo | Tartuffe, | ki je v klerikalnih krogih | D |
vélike dramske trilogije ( | Tartuffe | - Don Juan - Ljudomrznik | D |
Podeželje in Žabe (PG Kranj), | Tartuffe, | Romantične duše, Šparovček | D |
Stresa, 7. penat, 12. | Tartuffe, | 14. bojazen, 16. portir | D |
M/Ž; do: 20.11.2007; | TARTUFFE | D.O. | D |
spored uvrstila komedijo | Tartuffe | Jean-Baptista Poquelina | D |
sposobnosti. Vladimir B. | Tartuffe | se ni pozabil obregniti | D |
sicer z Molièrovo komedijo | Tartuffe | v režiji Dušana Jovanovića | D |
Jagababa, Kralj Lear, | Tartuffe, | Tit Andronik in Vrnitev | D |
vstopnice za predstavi | Tartuffe | in Zmenki na malem odru | D |
najpomembnejša dela so | Tartuffe, | Ljudomrznik, Skopuh, Učene | D |
pisanje, še določneje: je | Tartuffe, | torej tisti tekst, ki | D |
uprizorili Molièrovo komedijo | Tartuffe, | ki je v klerikalnih krogih | D |
iz Ljubljane: Molièrov | Tartuffe | iz ljubljanske Drame v | D |
Tartuffa, ki pravi, da je | Tartuffe | lahko smešen zato, ker | D |
povprečno oceno 4,4, Molièrov | Tartuffe | v izvedbi MGL pa 4,1) | D |
Nosferatu, Poslednji mož in | Tartuffe, | je v Hollywoodu ustvaril | D |
uprizorjena Molièrova komedija | Tartuffe, | ki je v klerikalnih krogih | D |
Maribor; J. B. P. Moliere: | Tartuffe, | r.Mile Korun, MGL; J. | D |
evropska klasika (Molière, | Tartuffe; | Camus, Kaligula; Dürrenmatt | D |
artikulaciji stvari. - In | Tartuffe, | ki je bil kot maturitetna | D |
račun; Boris Ostan kot | Tartuffe, | drastično karikirana figura | D |
Borštnikovo srečanje | Tartuffe | v »srečni državi« Dve | D |
klasične Molièrove komedije | Tartuffe | v režiji Mileta Koruna | D |
komedije (Šola za žene, | Tartuffe, | Ljudomrznik, Skopuh, Scapinove | D |
klasicistične komedije ( | Tartuffe, | Ljudomrznik, Žlahtni meščan | D |
uprizorjena Molierova komedija | Tartuffe, | ki je v klerikalnih krogih | D |
maturitetni tekstov, Molierov | Tartuffe, | je komedija.Ključno je | G |
povedali, če rečemo, da je | Tartuffe | svetohlinec, ki vdre v | G |
treba vztrajat, da je | Tartuffe | komedija in to v verzih | G |
kaj bi lahko pravzaprav | Tartuffe | še bil.Kar pa seveda samo | G |
narejena komedija, kar | Tartuffe | seveda je, je nek tekst | G |
klavrna usoda. No, saj | Tartuffe | je tukaj v tem smislu | G |
rekel samo to, da v bistvu | Tartuffe | je ravno v tem, v gradnji | G |
oseba, ki je tudi naslov, | Tartuffe, | ki bi po vseh drugih principih | G |
pravzaprav zgodba, ki jo plete | Tartuffe | oziroma to dramsko besedilo | G |
tekst od Andreja Rozmana | Tartuffe, | ki se pravzaprav na ta | G |
dejstvi, češ videl sem te. | Tartuffe | v bistvu na dejstva, ki | G |
videzom in resnico, je | Tartuffe. | Seveda. | G |
ni detektivka? Ampak | Tartuffe | ji pa resnično zateži | G |
pa seveda temelji, in | Tartuffe | zelo izrazito temelji | G |
pravim zaradi tega, ker | Tartuffe | danes nam zveni kot nek | G |
tako naprej. Skratka | Tartuffe | je res nekaj, kar je potegnjeno | G |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |