nova beseda iz Slovenije
že predpostavlja svojo | posredovanost. | Tezi se zoperstavi antiteza | C |
njihova videotehnološka | posredovanost | je agresivno zaznamovana | C |
sicer mediatiziranost, | posredovanost | podobe skozi množico tehničnih | D |
Simon Popek | Posredovanost | medijske podobe likovna | D |
Foto Jure Eržen Medijska | posredovanost | podob Miha Štrukelj | D |
gledalca. Seveda je tu | posredovanost | neizogibna (čeprav bi | D |
dogajanje) in sodobno medijsko | posredovanost | (igralci ponavljajo oziroma | D |
estetizirani detajli. | Posredovanost | odrske slike, ki temelji | D |
čunalniškega zaslona. Medijska | posredovanost | torej, medijska in še | D |
smo skozi televizijsko | posredovanost | sodobnih vojn postali | G |
konkretnemu, od neposrednosti do | posredovanosti. | Z razvojem je pojem vse | C |
površinskost kulturne | posredovanosti | teh delovanj.Kaže - s | D |
prevpraševanja podobe in njene | posredovanosti | v sodobnem času množičnih | D |
nemogoča v vsesplošni | posredovanosti, | ki je del množične kulture | D |
nesmiselne situacije, ki pa v | posredovanosti | videa izzveni v nekakšen | D |
namreč gradi na temeljni | posredovanosti | človeške biti in sreče | D |
sodobno spletno družbo | posredovanosti, | odtujenosti, spremenjenih | D |
velja v času vsakršnih | posredovanosti, | to še toliko bolj.Kaj | D |
manipuliranja z njimi ter različne | posredovanosti. | Toliko bolj, ker Kapus | D |
in odpre veliko temo | posredovanosti | sveta.Vojne so se preko | D |
umetniškega izraza, o | posredovanosti, | artikulaciji vsebin, ki | D |
preveč je elementov, preveč | posredovanosti, | preveč ravni realnosti | D |
zaradi svoje medijske | posredovanosti, | da ne bo nesporazuma, | D |
Coree v klasični akustični | posredovanosti | (godalsko-tolkalski): | D |
znan po vztrajanju pri | posredovanosti | elektronskih medijev. | D |
neposredno opredelila paradigmo | posredovanosti | oz. metapozicije video | D |
se ne zaveda njegove | posredovanosti, | skratka - kot temu rada | D |
ki nam ne omogočajo le | posredovanosti, | temveč njeno avtomatizacijo | D |
vedno neka konstelacija | posredovanosti, | ki nekaj v bistvu naredi | G |
forme in sodobne medijske | posredovanosti | ustvarja pretresljiv dogodek | P |
vsaj z dvojno ali trojno | posredovanostjo | prapodobe, kar pa ni samo | D |
Predstava s svojim tempom, | posredovanostjo | preko videa in kombinacijo | D |
z vsesplošno medijsko | posredovanostjo | in njenimi igrami; hkrati | D |
bi vselej operirali s | posredovanostjo, | kako bi segli do osebnosti | D |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |