nova beseda iz Slovenije

poslušalč* (63)


odseva pripovedovalčev in      poslušalčev      značaj ter tudi razmerje  A
skladbe tudi razširijo      poslušalčev      pogled na koncertne zmožnosti  D
skladatelja Maria Laviste. V      poslušalčev      prostor se Hamonov zveneči  D
Vegasu, se zdi, da je      poslušalčeva      usoda za naslednjo uro  D
pretrgana, zaletava in za      poslušalčeva      ušesa nič kaj prijazna  D
toliko bolj neposredno v      poslušalčeva      ušesa, pri čemer njihov  D
sodobna glasba nujno napasti      poslušalčeva      ušesa; ali mora neprestano  D
pisanja za branje ter da je      poslušalčeva      sposobnost identificiranja  D
Za 2 groša fantazije so      poslušalčeva      ušesa še bolj na preži  D
hrupa, ki se loti sleherne      poslušalčeve      koščice (pri čemer posebej  D
hrupa, ki se loti sleherne      poslušalčeve      koščice (pri čemer posebej  D
ampak bralčeve oziroma      poslušalčeve)     , o likovnih pa ne povedo  D
omejuje niti njegove niti      poslušalčeve      domišljije.O govoru kot  D
jo spraviti v kotiček      poslušalčeve      intime.Od tod trditev  D
dogodke, ki se dotaknejo      poslušalčeve      podzavesti.Dinamika in  D
ponovno preizkuša meje      poslušalčeve      potrpežljivosti in tolerance  D
gledališče hitreje najde pot v      poslušalčeve      možgane in srce, kot mnogokrat  D
intimnimi odsevi napolni      poslušalčeve      najbolj skrite kotičke  D
emocionalnega cedila precedi iz      poslušalčeve      duše, je ta na koncu zmeraj  D
moči gledalčeve oziroma      poslušalčeve      senzibilnosti, samo da  D
najde najkrajšo pot do      poslušalčeve      pozornosti, če ga nagovori  D
neslišnost izjemnih so vzrok      poslušalčeve      nevajenosti sodobnih zvočnih  D
Skratka, v odvisnosti od      poslušalčevega      stanja zavesti in miselne  D
pa ne more spremeniti      poslušalčevega      vtisa.Scenska kantata  D
bi ji utrl pot tudi do      poslušalčevega      srca (kar je pred Robinšakom  D
je posneta v živo. Iz      poslušalčevega      vidika pa je jazzovska  P
odprtino v prostor in do      poslušalčevega      ušesa. Pri brenkalih  P
komponiranju na svojem in      poslušalčevem      notranjem odru domišljije  D
dr. Vilko Novak se - po      poslušalčevem      pravilnem ali napačnem  D
primerljiv s potovanjem po      poslušalčevem      telesu.Vsaka postaja ali  P
bralčevemu očesu, ampak      poslušalčevemu      ušesu." Matičetov je prepričan  C
prvi od štirih igric;      poslušalčevemu      užitku namreč dodajata  D
kompozicije predstava o njej v      poslušalčevi      zavesti popolna in kompozicija  C
doživeto opiše, kaj se v      poslušalčevi      zavesti ob zadržku dogaja  C
obvladal formo, kar daje      poslušalčevi      podzavesti občutek, da  D
neizmerna, v radiu je slika v      poslušalčevi      glavi.Sam si jo nariše  G
Večer popolne usmerjenosti      poslušalčevih      občutij in spominov se  D
svobodno, se dotaknejo      poslušalčevih      čustev, obarvajo svoj  D
statutu zapisan varuh      poslušalčevih      in gledalčevih pravic  G
postavljeni v višini      poslušalčevih      ušes, torej nekako na  P
ali spretno prikrojimo      poslušalčevim      ušesom.Neprivlačnim in  D
ne gre nikamor, kljub      poslušalčevim      pričakovanjem.Ima 8-taktno  D
zvočnik usmerjen proti      poslušalčevim      ušesom. SLIKA 3: V  P
sposobnost vplivanja na      poslušalčevo      psiho je specifična kategorija  B
zaznavni in še manj zavzemajo      poslušalčevo      zavest tisti intervali  C
mnenju ponovno vzbudi      poslušalčevo      pozornost.Na koncu kompozicije  C
sposobnostjo, da pritegne      poslušalčevo      pozornost.Je živahna,  D
uganejo in na glas izrečejo      poslušalčevo,      gledalčevo ali bralčevo  D
in hladen, saj poskuša      poslušalčevo      pozornost nameniti glasbi  D
pa je treba zasluge za      poslušalčevo      pozornost pripisati predvsem  D
tehtno in močno osredotoča      poslušalčevo      zanimanje, vendar je prevladujoče  D
te odnose pljusknila v      poslušalčevo      zavest.Človek je razpet  D
vpliv ima zvok tudi na      poslušalčevo      telo, na telo drugega  D
katerimi se želi zadreti v      poslušalčevo      (gledalčevo, bralčevo  D
note samo medij prenosa v      poslušalčevo      zavest. Interpretacija  D
ki impulzivno segajo v      poslušalčevo      podzavest, imajo nežno  D
da brez težav ohranja      poslušalčevo      napetost vseh nekaj manj  P
življenj, kot jih zmore      poslušalčevo      uho zaznati, kljubovala  P
avdio-vizualni poligon za      poslušalčevo      domišljijo.Zvočnemu zapisu  P
heavy metala. Mediji so to      poslušalčevo      žejo po dobrih starih  P
Dunajska Valkira ne seže v      poslušalčevo      ožilje, ne v glavo, še  P
ultimativnih pesmaricah se      poslušalčevo      dojemanje lahko strne  P
MUZE 1 Klasika za "     poslušalčke"      Si lahko zamišljate  P

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA