nova beseda iz Slovenije
odseva pripovedovalčev in | poslušalčev | značaj ter tudi razmerje | A |
skladbe tudi razširijo | poslušalčev | pogled na koncertne zmožnosti | D |
skladatelja Maria Laviste. V | poslušalčev | prostor se Hamonov zveneči | D |
Vegasu, se zdi, da je | poslušalčeva | usoda za naslednjo uro | D |
pretrgana, zaletava in za | poslušalčeva | ušesa nič kaj prijazna | D |
toliko bolj neposredno v | poslušalčeva | ušesa, pri čemer njihov | D |
sodobna glasba nujno napasti | poslušalčeva | ušesa; ali mora neprestano | D |
pisanja za branje ter da je | poslušalčeva | sposobnost identificiranja | D |
Za 2 groša fantazije so | poslušalčeva | ušesa še bolj na preži | D |
hrupa, ki se loti sleherne | poslušalčeve | koščice (pri čemer posebej | D |
hrupa, ki se loti sleherne | poslušalčeve | koščice (pri čemer posebej | D |
ampak bralčeve oziroma | poslušalčeve) | , o likovnih pa ne povedo | D |
omejuje niti njegove niti | poslušalčeve | domišljije.O govoru kot | D |
jo spraviti v kotiček | poslušalčeve | intime.Od tod trditev | D |
dogodke, ki se dotaknejo | poslušalčeve | podzavesti.Dinamika in | D |
ponovno preizkuša meje | poslušalčeve | potrpežljivosti in tolerance | D |
gledališče hitreje najde pot v | poslušalčeve | možgane in srce, kot mnogokrat | D |
intimnimi odsevi napolni | poslušalčeve | najbolj skrite kotičke | D |
emocionalnega cedila precedi iz | poslušalčeve | duše, je ta na koncu zmeraj | D |
moči gledalčeve oziroma | poslušalčeve | senzibilnosti, samo da | D |
najde najkrajšo pot do | poslušalčeve | pozornosti, če ga nagovori | D |
neslišnost izjemnih so vzrok | poslušalčeve | nevajenosti sodobnih zvočnih | D |
Skratka, v odvisnosti od | poslušalčevega | stanja zavesti in miselne | D |
pa ne more spremeniti | poslušalčevega | vtisa.Scenska kantata | D |
bi ji utrl pot tudi do | poslušalčevega | srca (kar je pred Robinšakom | D |
je posneta v živo. Iz | poslušalčevega | vidika pa je jazzovska | P |
odprtino v prostor in do | poslušalčevega | ušesa. Pri brenkalih | P |
komponiranju na svojem in | poslušalčevem | notranjem odru domišljije | D |
dr. Vilko Novak se - po | poslušalčevem | pravilnem ali napačnem | D |
primerljiv s potovanjem po | poslušalčevem | telesu.Vsaka postaja ali | P |
bralčevemu očesu, ampak | poslušalčevemu | ušesu." Matičetov je prepričan | C |
prvi od štirih igric; | poslušalčevemu | užitku namreč dodajata | D |
kompozicije predstava o njej v | poslušalčevi | zavesti popolna in kompozicija | C |
doživeto opiše, kaj se v | poslušalčevi | zavesti ob zadržku dogaja | C |
obvladal formo, kar daje | poslušalčevi | podzavesti občutek, da | D |
neizmerna, v radiu je slika v | poslušalčevi | glavi.Sam si jo nariše | G |
Večer popolne usmerjenosti | poslušalčevih | občutij in spominov se | D |
svobodno, se dotaknejo | poslušalčevih | čustev, obarvajo svoj | D |
statutu zapisan varuh | poslušalčevih | in gledalčevih pravic | G |
postavljeni v višini | poslušalčevih | ušes, torej nekako na | P |
ali spretno prikrojimo | poslušalčevim | ušesom.Neprivlačnim in | D |
ne gre nikamor, kljub | poslušalčevim | pričakovanjem.Ima 8-taktno | D |
zvočnik usmerjen proti | poslušalčevim | ušesom. SLIKA 3: V | P |
sposobnost vplivanja na | poslušalčevo | psiho je specifična kategorija | B |
zaznavni in še manj zavzemajo | poslušalčevo | zavest tisti intervali | C |
mnenju ponovno vzbudi | poslušalčevo | pozornost.Na koncu kompozicije | C |
sposobnostjo, da pritegne | poslušalčevo | pozornost.Je živahna, | D |
uganejo in na glas izrečejo | poslušalčevo, | gledalčevo ali bralčevo | D |
in hladen, saj poskuša | poslušalčevo | pozornost nameniti glasbi | D |
pa je treba zasluge za | poslušalčevo | pozornost pripisati predvsem | D |
tehtno in močno osredotoča | poslušalčevo | zanimanje, vendar je prevladujoče | D |
te odnose pljusknila v | poslušalčevo | zavest.Človek je razpet | D |
vpliv ima zvok tudi na | poslušalčevo | telo, na telo drugega | D |
katerimi se želi zadreti v | poslušalčevo | (gledalčevo, bralčevo | D |
note samo medij prenosa v | poslušalčevo | zavest. Interpretacija | D |
ki impulzivno segajo v | poslušalčevo | podzavest, imajo nežno | D |
da brez težav ohranja | poslušalčevo | napetost vseh nekaj manj | P |
življenj, kot jih zmore | poslušalčevo | uho zaznati, kljubovala | P |
avdio-vizualni poligon za | poslušalčevo | domišljijo.Zvočnemu zapisu | P |
heavy metala. Mediji so to | poslušalčevo | žejo po dobrih starih | P |
Dunajska Valkira ne seže v | poslušalčevo | ožilje, ne v glavo, še | P |
ultimativnih pesmaricah se | poslušalčevo | dojemanje lahko strne | P |
MUZE 1 Klasika za " | poslušalčke" | Si lahko zamišljate | P |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |