nova beseda iz Slovenije

okazionalisti* (22)


pravi za njegovo opustitev      okazionalistične      filozofije.Ker nimamo  C
Ti odgovori segajo od      okazionalističnega,      ki pravi, da telo ne zmore  C
Torej ne le, da Bog      okazionalističnega      filozofa, ki stremi za  C
prezirom odvrača od sebe - za      okazionalističnega      filozofa mora biti protislovje  C
edini objekt, ki je v očeh      okazionalističnega      filozofa vreden ljubezni  C
izkušamo kot subjekti      okazionalističnega      univerzuma.Prvič, ker  C
da bi ta lahko v svojem      okazionalističnem      prepričanju vztrajal kljub  C
Adam vztraja v svojem      okazionalističnem      prepričanju, Bog očitno  C
prostovoljno odrekel svojemu      okazionalističnemu      prepričanju v prid verovanja  C
prvi filozof, in sicer      okazionalistični      filozof.Adam je v paradižu  C
prinaša čutno ugodje.      Okazionalistični      filozof lahko tako v neki  C
čuti do metafizike, si      okazionalistični      filozof ne more reči niti  C
sploh stremi za njim. V      okazionalistični      optiki potemtakem celo  C
in vendar ga mora vsak      okazionalistični      filozof, ki je vreden  C
živelo," je bil potemtakem      okazionalistični      filozof par excellence  C
vedel". Torej že prvi      okazionalistični      filozof, Adam, bi se najbrž  C
in najbolj prepričani      okazionalistični      filozof je bil brez čutnega  C
čutov. Ker je Adam, kot      okazionalistični      filozof, prav gotovo vedel  C
Bog očitno ne deluje kot      okazionalistični      Bog, se pravi kot Bog  C
nanjo. Nasprotno pa v      okazionalistični      perspektivi hoteti pozabiti  C
pravi v njegovem duhu. V      okazionalistični      perspektivi je vse, kar  C
razgreto pečjo. Kar v      okazionalistični      perspektivi pomeni prav  C

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA