nova beseda iz Slovenije
pravi za njegovo opustitev | okazionalistične | filozofije.Ker nimamo | C |
Ti odgovori segajo od | okazionalističnega, | ki pravi, da telo ne zmore | C |
Torej ne le, da Bog | okazionalističnega | filozofa, ki stremi za | C |
prezirom odvrača od sebe - za | okazionalističnega | filozofa mora biti protislovje | C |
edini objekt, ki je v očeh | okazionalističnega | filozofa vreden ljubezni | C |
izkušamo kot subjekti | okazionalističnega | univerzuma.Prvič, ker | C |
da bi ta lahko v svojem | okazionalističnem | prepričanju vztrajal kljub | C |
Adam vztraja v svojem | okazionalističnem | prepričanju, Bog očitno | C |
prostovoljno odrekel svojemu | okazionalističnemu | prepričanju v prid verovanja | C |
prvi filozof, in sicer | okazionalistični | filozof.Adam je v paradižu | C |
prinaša čutno ugodje. | Okazionalistični | filozof lahko tako v neki | C |
čuti do metafizike, si | okazionalistični | filozof ne more reči niti | C |
sploh stremi za njim. V | okazionalistični | optiki potemtakem celo | C |
in vendar ga mora vsak | okazionalistični | filozof, ki je vreden | C |
živelo," je bil potemtakem | okazionalistični | filozof par excellence | C |
vedel". Torej že prvi | okazionalistični | filozof, Adam, bi se najbrž | C |
in najbolj prepričani | okazionalistični | filozof je bil brez čutnega | C |
čutov. Ker je Adam, kot | okazionalistični | filozof, prav gotovo vedel | C |
Bog očitno ne deluje kot | okazionalistični | Bog, se pravi kot Bog | C |
nanjo. Nasprotno pa v | okazionalistični | perspektivi hoteti pozabiti | C |
pravi v njegovem duhu. V | okazionalistični | perspektivi je vse, kar | C |
razgreto pečjo. Kar v | okazionalistični | perspektivi pomeni prav | C |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |