nova beseda iz Slovenije
podnebne spremembe. Te po | avtoričevem | mnenju ogrožajo Slovenijo | D |
in verovanj stopila v | avtoričin | pesniški svet, ki pa ga | C |
222.) Desetnica je | avtoričin | osrednji lik (Volčje jagode | C |
kjer je prišel do izraza | avtoričin | občutek za podrobnosti | C |
svetloba pa je hkrati tudi | avtoričin | osebni simbol, ki ga na | D |
Montero Kanibalova hči prvi | avtoričin | prevod v slovenščino. | D |
Cvetek. Knjigo spremlja | avtoričin | uvod in beseda o zapisu | D |
pogošnjak in seveda Zlatorog. | Avtoričin | podrobnejši opis bohinjskega | D |
petnajst let. Najprej je | avtoričin | navdih zaživel v črno | D |
se celota navezuje na | avtoričin | lanski »poletni« projekt | D |
razbiranje je potreben spomin - | avtoričin | in portretirančev. Ladka | D |
založba Gallimard izdala | avtoričin | naslednji roman, Smrt | D |
Snježane Premuš, ki pomeni | avtoričin | drzen začetek raziskave | D |
časopisov in revij, tudi | avtoričin | intervju za beograjsko | D |
idealne možnosti, da vsrka | avtoričin | jaz in ga poosebi v poeziji | D |
vizualni govorici. Hkrati pa | avtoričin | slog posredno spodbuja | D |
Zelo očiten je tudi | avtoričin | uvodni nagovor: zbirka | D |
obožujejo vsi,« je zapisal | avtoričin | dolgoletni sodelavec, | D |
2. Ne drži | avtoričin | zaključek, da je občina | D |
predstavi sta opazna zlasti | avtoričin | gibalni razvoj in izdelana | D |
v katerem se zasluti | avtoričin | iskriv etnološki duh. | D |
znižanje« gledalca). | Avtoričin | pogled skozi širokokotni | D |
Popolnoma izmišljen pa je | avtoričin | zapis, češ da sem ga izrekel | D |
prepoznavnimi motivi reflektirajo | avtoričin | mimetični odnos do pokrajine | D |
obdolžitev je opredelila | avtoričin | zapis, da zavetišče v | D |
še Tower in Towler!). | Avtoričin | Godalni kvartet št. 2 | D |
za žaljivo obdolžitev | avtoričin | zapis, da deluje zavetišče | D |
drugim pričakujejo tudi | avtoričin | komentar o aferi njenega | D |
lingvistični vidik, je | avtoričin | iztržek nenavadno poetičen | D |
družbenim delovanjem. | Avtoričin | poklon je na slikah izražen | D |
ikonografski obrazec - | avtoričin | najbolj intimen izpovedni | D |
svetlobi najbrž prispevata | avtoričin | primorski izvor in delovno | D |
feministk. To nikakor ni bil | avtoričin | namen.Ta pečat ji je škodil | D |
razpletejo na nekaj straneh. | Avtoričin | stil, ki je iz zbirke | D |
Ognjih »ekskluzivno« pojavi | avtoričin | glas, glas njenega časa | D |
knjiga te zbirke, sicer pa | avtoričin | tretji roman.Ta je v prvi | D |
pogled (kakršen je bil | avtoričin, | ki je kmalu po »kataklizmi | D |
skupna obema razstavama, je | avtoričin | oče. J. Š. A. Skozi | D |
Ugotovi, da je upodobljenec | avtoričin | pokojni oče in da je mrtev | D |
se mi zdi opozoriti na | avtoričin | način, ki je zmožen v | D |
na naši fotografiji) so | avtoričin | izziv že ustvarjena umetniška | D |
razstava, ki vključuje tudi | avtoričin | video Odhod, je sestavni | D |
Alenka Puhar. Uredila je | avtoričin | tipkopis, dodala obsežno | D |
dokumentarni del uvaja kratek | avtoričin | zapis, kjer v neliterarizirani | D |
omenjenih elementov glede na | avtoričin | predzadnji performans | D |
pravzaprav lepo razkrinka | avtoričin | ustvarjalni postopek in | D |
književnosti. Gre v bistvu za | avtoričin | pogled in tudi za njeno | D |
dokaj celovit vpogled v | avtoričin | ustvarjalni svet.Hkrati | D |
naslovi in tudi to kaže na | avtoričin | poznejši odmik od ortodoksnih | D |
teh zakonov. Zato je | avtoričin | odgovor na vprašanje, | D |
občutek, da imamo pred sabo | avtoričin | dnevniški zapisek z risbo | D |
med katerimi dominira | avtoričin | rahlo naiven, negotov | D |
slovenskem jeziku, je pa | avtoričin | prvenec.Pesmi pripovedujejo | D |
razmerja z naravo. Ta | avtoričin | iskreni odnos do stvarstva | D |
najbolj čustveno vzdraži. | Avtoričin | ΄»sodobni klasicizem΄ | D |
sami določimo meje. | Avtoričin | kiparski pristop k razstavi | D |
drugim zapisala, da je | avtoričin | temeljni prijem v njih | D |
Primorskem - to je le | avtoričin | rezultat »deduktivnega | D |
babici in ded. Slednji je | avtoričin | dedek po očetovi strani | D |
v primerjavo vsiljuje | avtoričin | nedavni projekt v Galeriji | D |
maksimum. Pa vendarle, | avtoričin | cikel na gradu podaja | D |
netipično predstavljajo | avtoričin | pogled na zgodovino, kulturo | D |
polovico krajša, saj sta | avtoričin | princip in metoda jasna | D |
koreografinja Maša Kagao Knez. | Avtoričin | »drugi«, ki ga v predstavi | D |
katerih je črpal znanje | avtoričin | brat, rojen leta 1969 | D |
spodletelih poskusov. | Avtoričin | namen ni bil publiko zabavati | D |
kolikokrat doslej ... | Avtoričin | način preživetja, oblika | D |
čemer na najnovejših delih | avtoričin | lik ne samo izginja, ampak | D |
samosvoj slog nas zapelje v | avtoričin | oris sodobnega vsakdana | D |
osvojimo gibanje v temi, | avtoričin | glas ne podaja zgolj dejstev | D |
Hercegovini, temveč tudi za | avtoričin | inovativni raziskovalni | D |
nastajale polno desetletje kot | avtoričin | ambicioznen preskus oblikovanja | D |
zmedena kolumnistka - | avtoričin | alter ego -, ki je neutrudno | D |
in hkrati subjektivni | avtoričin | pogled na slovenski kulturni | D |
zanimivo in prijazno branje. | Avtoričin | adut ni zgolj njen način | D |
boljša, a kaj, ko potem | avtoričin | »krog življenja« ne bi | D |
začetek«, kot razumemo | avtoričin | koncept, pa je zgolj vmesno | D |
Na podlagi tega je tudi | avtoričin | opis »skritih pomenov | D |
trditve pa opozori, da je | avtoričin | ustvarjalni napor »usmerjen | D |
predstavitvi omenil, da | avtoričin | dnevnik razkriva sámo | D |
posuta mivka, vanjo zapičen | avtoričin | rentgenski posnetek zobovja | D |
pozitiven in inovativen pa je | avtoričin | trud v iskanju novih, | D |
kar jih združuje, je | avtoričin | nespregledljiv užitek | D |
diši in žuželke (pogost | avtoričin | motiv), niti "skarabejčki | D |
Premuš. Predstava spada v | avtoričin | cikel plesnih predstav | D |
Rideaux v kraju Lespugue, | avtoričin | iz angleščine povzeti | D |
da jih odlikuje močan | avtoričin | pečat, ki se odraža tako | D |
imenitna, če ne bi bil | avtoričin | motiv edini pravi za raziskovalno | D |
diferenciacijo, v kateri je | avtoričin | glas razpršen med »dramatis | D |
je maja priključil še | avtoričin | prvenec iz leta 1972 Plamen | D |
novim branjem Antigone. | Avtoričin | subverzivni obrat je namreč | D |
me seveda ne skrbi za | avtoričin | osebni pogled na dogajanje | D |
straneh velikega formata je | avtoričin | tretji zbornik dokumentov | D |
zgodbarstvo, kakršnega razkriva | avtoričin | prvenec, se zdi, da ne | D |
žirijo pa je prepričal | avtoričin | sodobni pristop k aktualiziranju | D |
založbe Rowohlt Theater in | avtoričin | urednik Nils Tabert.»To | D |
Rožmanove akcije je zanimiv | avtoričin | komentar.Pravi, da so | D |
literarno vedo je pomenljiv | avtoričin | izsledek o literarni obdelavi | D |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |